Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érzések (3)

A kérdés jóformán még a levegőben lógott, ám Klári máris megbánta, hogy feltette. Nehezen lett volna képes megmagyarázni magának, mi kuszálódott össze benne egyik percről a másikra, mi késztette – ebben a pillanatban immár úgy tűnt, saját akarata ellenére – az iménti felelőtlen kijelentésre... Tudta, hogy elpirul. Sürgősen konszolidálni akarta iménti buta szavait azzal, hogy évődve odaveti: komolyan ne vedd, te kis buta, hiszen csak vicceltem, amikor azonban Évi nem várt módon reagált.
- Szabad...? – kérdezte, s a hangja rekedtnek tűnt. Most először, amióta megérkezett, nyílt tekintete találkozott a Kláriéval, majd lecsúszott a kebleire, s onnan – legalábbis a fiatalasszony egy gondolat erejéig úgy érezte – még lejjebb, egészen a bugyijáig.

Irtózatosan hosszú másodpercek következtek. Végül is, nem ezt akartad? – vívódott Klári, akit ismét a hatalmába kerített az az általa más helyzetben egész biztos visszataszítóan perverznek ítélt érzés, amely a kérdés feltevésekor egy pillanatra már elvette józan ítélőképességét. Hát nem ezt akartad...? – dörömbölt agyában az eddig ismeretlen, vagy talán csak eredményesen elnyomott másik énje, mire ő kénytelen volt beismerni: de igen, ezt. Igen, amióta belépett ide ez a szépséges lány, másra sem vágyom, mint, hogy a szájába vegye a melleimet! Hogy szopja, ahogy csak egy gyermek képes szopni az anyja emlőjét, vagy még annál is jobban... Ezért hagytam – mit hagytam, ezért AKARTAM! –, hogy lecsússzon rólam a köntös, és ezért vagyok még mindig meztelen... Ez az igazság, amin nincs mit megmagyarázni.
– De csak ha tényleg akarod... – ejtette ki a remegő szavakat, s maga mellé mutatott az ágyra. – Ha úgy gondolod, idejöhetsz...

És Évi úgy gondolta. Leült Klári mellé; alsó ajkát a fogai közé harapva riadtnak, egyszersmind kíváncsinak tűnt, várva, hogy mi következik. A fiatalasszony érezte, hogy oldania kell a feszültséget. Noha ő is tele volt várakozással vegyes izgalommal, amit az újszerű – s mi tagadás, ismerte be, bűnösen bizsergető – szituáció váltott ki benne, szeretett volna lazábbnak mutatkozni a valóságosnál, mégpedig lehetőleg úgy, hogy a lány ne vegye észre eme kettősséget. Klári feljebb húzódott, nekidőlt a párnáknak, majd gyengéden az ölébe invitálta Évit:
– Feküdj ide, hogy kényelmesebb legyen. Évi engedelmesen hanyatt dőlt, mire Klári egyik karját a lány feje alá tette, felsőtestével az arca fölé hajolt, aztán halkan megkérdezte:
– Jó lesz így neked? Amaz felnézett, bólintott, majd behunyta a szemét. Száját éppen csak résnyire nyitotta ki, úgy, hogy alig láthatóan megcsillantak hófehér fogai. A fiatalasszony a szabadon maradt kezével lágyan kisimított Évi arcából egy elszabadult hajtincset, majd mutatóujjával néhányszor végigcirógatta az arcát. Végül bal mellét a tenyerébe fogva óvatosan irányította mellbimbóját a lány szája felé.

Már nem is szivárgott, hanem szinte folyt belőle a tej, amelynek első cseppje Évi állára esett, onnan gördülve tovább a nyakára; aztán az újabb és újabb cseppek következtek, miközben Klári a mellbimbója csúcsával alig érezhetően körberajzolta a lány ajkának sziluettjét.
– Itt van, kicsim... – mondta, vagy inkább rebegte az utolsó pillanatban, mielőtt meglátta, hogy a mellbimbója teljesen eltűnik Évi szájában. Ekkor ő maga is behunyta a szemét, s testét elernyesztve felkínálta magát annak az állapotnak, amiről úgy gondolta, csak nagyon keveseknek adatik meg ezen a világon. Évi szinte nem is szopott, csak a szájával puhán körülölelte a mellbimbót, amely szinte elolvadt az ajkai között. A lány ösztönösen tudta, hogy a fogaival lehetőleg nem szabad érintenie; olykor a nyelve végét alig érezhetően odaérintette a bimbó végéhez, néha bátortalanul köröket rajzolva rá, miközben szakadatlanul nyelte a szájüregét újra meg újra megtöltő anyatejet.

A lány, noha nem volt képes világosan megfogalmazni magában, tisztában volt vele, hogy valami szokatlant művel, valami olyasmit, amire aligha bólintanának rá a szülei és az ismerősei, ám ez most egyáltalán nem zavarta. A kezdetben meglévő szégyenérzetét felváltotta egy ahhoz hasonlítható izgalom, amit életében először fél évvel ezelőtt, a tizenharmadik születésnapján érzett, amikor megkapta az első melltartóját: egyedül maradva a szobájában, a fehérneműt felpróbálta a tükör előtt, és úgy vélte, ettől a pillanattól nővé vált. Bátortalanul végigsimította mellét, ahogy az osztálytársnőjétől hallotta, majd tétova keze a bugyi mélyére is bemerészkedett. Csupasz szeméremdombja legalján hamar rálelt az érdes redőkre, amelyek között nyirkosan ott rejtőzött az a valami, amelynek az érintésétől, úgy érezte, menten összeroskad. Akkor nagyon megijedt: kinyitotta a szemét és látta magát a tükörben, az egyik kezét a mellén, a másikat meg a bugyijában, és elhatározta, hogy ilyen többé soha nem fordulhat elő.

És bár hellyel-közzel mégis megtörtént, azóta egy-egy simogatás, futó érintés az érzékeny tájakon, ami az idő teltével érthetővé és rendszeressé is vált a számára, az említetthez hasonlítható hatás ez idáig valahogy mindig elkerülte. Most viszont rátört, mindenféle bejelentkezés nélkül. Miközben csüngött Klári emlőjén, egyre kevésbé érezte a tej ízét. A mellet érezte, ennek a szép nőnek a mellét, amely kitöltötte a száját, langyos volt, lágy, puha és izgató. Észre sem vette, amint karját a fiatalasszony dereka köré fonja, mintegy magához ölelve a nőt, igen, a nőt, a cinkosát, akivel olyan intim kapcsolatba került, amilyenbe csak kivételes esetekbe kerülhet két ember. Ezalatt a lábai között önálló életre kelt ébredő nőisége, zsarnoki módon követelve jussát. Évinek nagy erőfeszítésébe került, hogy – mivel nem tudhatta, Klári miként reagálna a váratlan helyzetre – összeszorított combjai segítségével elhárítsa a vulkán kitörését.

Honnan is sejthette volna, hogy a fiatalasszony hasonlókat él át...? Miből gondolhatta volna, hogy miközben ő a hirtelen jött vágy elfojtásával, vagy legalábbis eltitkolásával foglalatoskodik, addig Klári ismét olyan állapotba kerül, amilyenbe egyszer már eljutott ma délután, mielőtt Csenge megzavarta teljessé váló örömét? Most, hogy érezte Évi egyre erőteljesebbé váló játékát a mellbimbójával, fokozatosan ráébredt, hogy ami velük történik, egy idő óta lényegesen több mint egy kíváncsi bakfis és egy talán meggondolatlan felnőtt ártalmatlan kontaktusa. Immár nem kellett tartania a keblét: a lány olyan hévvel szopta, sokszor nemcsak a mellbimbót kapva be, hanem befalva szinte az egész cicit is, hogy azt már nem lehetett félreérteni. Amint a szempillái között ránézett, látta a behunyt szemét, a dereka köré fonódó karokat és látta azt is, amint Évi csípője időnként megemelkedik az ágyon. Hogy megnyugtassa, simogatni kezdte a lány arcát, aki erre kinyitotta a szemét, s találkozott a pillantásuk. Klári elmosolyodott, mire Évi ismét lecsukta szemhéját és folytatta a mellbimbó kényeztetését. Szopogatta, a nyelvével körözött rajta, olykor pedig másodperceken át, mozdulatlanul tartotta a szájában.

Klárira egy szempillantás alatt tört rá az orgazmus. Érezte, hogy jön, és már nem tehetett ellene semmit. Talán nem is akart, legfeljebb annyit, hogy a lányt ne sokkolja az ilyenkor rátörő, sodró önkívület. Bármennyire szerette volna elkerülni azonban, a teste remegni kezdett, száját nyöszörgő hangok hagyták el, a hüvelyében pedig parázs gyúlt. Megfeledkezve Éviről, hanyatt vetette magát az ágyon, s lábait széttárva elélvezett. Szerencsére annyi önuralma még maradt, hogy ne nyúljon a bugyijába. Párnát szorított az arcára, ennek rejtekében várta mozdulatlanul, hogy elvonuljon a hullám. Nem tudta, mennyi idő esett ki; amikor észhez tért, az első gondolata az volt, hogy Évi már nincs itt. Eszébe jutott, hogy mit műveltek itt ketten, és gyötörni kezdte a lelkiismeretfurdalás.
Amikor a párnát leengedte, a lány még mindig ott ült az ágy szélén.
– Ne haragudj... – mentegetőzött zavartan Klári.

Évi nem szólt, csak nézte őt. A tekintete egy csöppet sem arról árulkodott, mintha bántaná valami. A fiatalasszony megpróbálta könnyedén kezelni a helyzetet.
– Látod, hogy összenyálaztad... – mutatta a mellét.
– Nagyon finom volt – mondta erre a lány komolyan.
– Ezek után már igazán nem mondhatod nekem azt, hogy csókolom – váltott témát Klári. – Maradjunk annyiban, hogy ezentúl tegeződünk, rendben?
– Rendben – nézett rá Évi, és felállt. Látszott rajta, hogy mondani szeretne valamit. Végül nagy nehezen ki is bökte: – Olyan szép vagy...
– Köszönöm – simította végig a karját a fiatalasszony, majd most már ő is komolyan a lány szemébe nézett. – Szerintem fáradtak vagyunk mind a ketten. Ha estefelé visszajönnél, addigra előkeresném a szoknyát. Visszajössz?
– Hát persze – felelte vidáman Évi.
– Szia – mondták egyszerre az ajtónál, és erre kitört belőlük a nevetés.

(...Folytassam...?)
Hasonló történetek
29920
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
22518
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Censor ·
Sziasztok!



Charoon, Epekutyus, köszi a pozitív kritikát!



Mint a gyarló és hiú emberek általában, én is sértödös vagyok. Talán ez az oka annak is, hogy nem folytatom az Érzéseket: asszem, nem volt általánosan jó a fogadtatása, inkább közepesnek minösíteném, miközben - szerintem - jóval alacsonyabb színvonalú, ámde hatásvadászabb sztorikról oldalakon keresztül áradoztak. Ezért is határoztam úgy, hogy abbahagyom a harmadik rész után. (Igaz, el is ment a kedvem az egésztöl, és azóta sem jött vissza...) És történtek még egyéb dolgok is, de ez más lapra tartozik.



Külön jól esik, hogy a stílus annak is tetszik, akinek amúgy a témaválasztás, a sztori nem, söt... Ennyit tesz a szakmai rutin, szerintem... De azért ez többet is jelent, gondolom én, még akkor is, ha az olvasók többsége nem a szépirodalom kedvéért jár ide.Vagy ha igen, akkor a múfajismeret terén tévedésben ringatja magát, esetleg máshoz szoktatta napjaink globális kultúrpolitikája. (Félreértés ne essék: lehet, hogy engem is!)



Charoon, egy adott koron túl (41 vagyok) valóban nem igazán fárasztja magát az ember mások véleményének mély értelmezésével, legfeljebb akkor, ha az tényleg nagyon a húsba vág. Amúgy... Ha cinikus lennék, azt mondanám, ki nem szarja le, mit gondolnak mások.



Eper, miért ne lehetnénk barátok? Legfeljebb a generációs szakadék lehet a gond, hiszen az intellektusoddal semmi bajom, jó szándékú vagy, és egy kicsit naiv is, akár csak DREAMER, de Te még kinöheted. A tehetségedet - ami a nevezett úréval szemben határozottan számottevöbb - viszont nem kell szégyellned akkor sem, ha egy magamfajta kibic néha beleköt. Lehet, hogy jogosan, lehet, hogy nem, de mindegy: a lényeg, hogy én jól szórakoztam, mint az öregedö Arany, aki vénségére szójátékokkal színesítette mindennapjait.



Legfeljebb az nem fájt senkinek.

paranoid android ·
Nos, engem is felcsigázott, hogy milyet ír a kritikusom. :) El is olvastam.



Az én véleményem: Tetszett, de ne folytasd... Meg is mondom miért. Érdekelne ebböl egy kerek történet, mert a meredek téma ellenére is magával ragadott. A részek, amelyekre bontottad, lehettek volna hosszabbak, ami azt eredményezte volna, hogy egy regényt adsz ki folytatásokban. Regénynek tökéletes, mert az ilyen írói stílus teljesen ahhoz a múfajhoz illik. Ami nem tetszett, az csupán a szappanoperaszerú tálalás.



Én ugyan csak 20 vagyok, de elég sok regényt, novellát, egyéb irodalmi irányzatot megjártam már olvasás téren ahhoz, hogy úgy gondoljam, felismerem a hozzá értést.



Ergo: Értesz az íráshoz, (szerintem) tehát a kritizálás töled eredöen sokat jelenthet. Úgy értem, könnyen lehet igazad. Sajnos úgy hiszem, a helyi összképet a fórumban romboltad le. Hát nem is tudom...



Új emberként az oldalon csak abban vagyok biztos: Így, vagy úgy, de még soxor fogunk találkozni.



Legalábbis remélem. :)

Censor ·
paranoid,



rábeszéltél: nem folytatom



A fórumbeli kép...? Hát, mentségemre szolgáljon,

hogy én alakítottam ki magamról.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: