Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érzelmek harca VII. rész 24. fejezet

FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

Írta: Katia N. Ruiz
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének ideje: 1999

*****************************************************************

Amikor Andrea Cassidy szobája felé indult, az ügyeletes nővér megállította.
- Valami baj van? - kérdezte idegesen, aggódva, hogy Cassidy rosszul lett.
- Nem, nem - válaszolta a nővér, a fejét rázva.
- Akkor?
- Dr. Simmons szeretne beszélni önnel, mielőtt bemenne Miss Monsignorhoz - irányította a nővér az iroda felé.
Ashleigh a székében ült, arcát a kezei közé temetve. Andrea kopogtatás nélkül lépett be.
- Mi folyik itt, Ashleigh? - kérdezte, figyelve a nő dühös arcát.
- Úgy tűnik, Jeffrey itt járt - tájékoztatta Ashleigh.
Andrea összevonta a szemöldökét.
- De mégis mit keresett volna itt.
- Ugyan már, Andrea! - tárta szét a karjait. - Nem szalasztaná el az alkalmat, hogy kínozza Cassidy-t. Tudja, hogy most sebezhető. És azt is, hogy szeret téged… Jeffrey gyűlöli Cassidy-t, Andrea, pontosan azért, amennyire szeret téged. Ide jött és azt állította, hogy terhes vagy és hogy már hónapok óta tervezitek a közös gyereketeket és alig várod az esküvőt. Cassidy hitt neki. Még az eljegyzési gyűrűket is megmutatta - csóválta a fejét.
- Ez abszurdum! - köpött Andrea. - Az a szemétláda! - Hirtelen remegni kezdett. - Beszélnem kell Cassidy-vel.
Ashleigh felállt és Cassidy szobája felé indultak. Az ajtó előtt egymásra néztek.
- Ha még egyszer meglátom itt, beverem a képét - mondta Ashleigh, mire Andrea bólintott.
- De csak akkor, ha én előbb nem ölöm meg. Hogy tehette…? - rázta meg a fejét. - A fenébe is! - A kilincsért nyúlt és belépett.
Cassidy az oldalán feküdt, a mellkasához húzva a térdeit. Andrea lassan oda lépett hozzá és megérintette a vállát.
- Cassidy!
A másik nő elhúzódott, de Andrea magához vonta őt. Próbált most is elhúzódni, de Andrea nem engedte. A szemei csukva voltak és nem volt hajlandó Andreára nézni. Andrea nem tudta máshogy leállítani, így hát előre hajolt és megcsókolta őt.
- Cassidy! - suttogta. - Remélem, nem hitted el, amit Jeffrey mondott. Neked kellene a legjobban tudnod a világon, hogy ez sosem lehet igaz.
Cassidy felült és a kezei közé temette az arcát.
- Már nem tudom, mit higgyek. Még a gyűrűket is megmutatta.
Andrea szárazon felnevetett.
- Ezt nem hiheted el - érintette meg Cassidy vállát. Érezte, hogy a másik nő kissé felenged. - Talán titkon azt reméli, hozzá megyek - suttogta. - Valószínűleg nem számított rá, hogy beléd szeretek. Mert szeretlek, Cassidy. Jobban szeretlek, mint bármit ezen a világon - csókolta hosszan a másik nő arcát. - Hiszel nekem?
Cassidy gyengéden átölelte őt és szájon csókolta.
- Szóval, nem vagy terhes?
- Nem - suttogta Andrea. - Hazudott, Cassidy. Mikor érted már meg?
Cassidy nem válaszolt, csak a hátára lökte Andreát és fölé hajolt, hogy mohón megcsókolja őt és megragadta a ruhája peremét, hogy letépje róla.

***

Egy gyors szeretkezés után egymás mellett feküdtek és halkan beszélgettek. Andrea Cassidy homlokát puszilgatta és a hajával játszott.
- Tehát nem vagy terhes? - kérdezte ismét Cassidy.
Andrea visszahúzódott és Cassidy szemébe nézett. Tudta, mennyire bizonytalan. Az ő helyében ő is ezt érezné.
- Nem mondom el még egyszer. Jeffrey hazudott. Neked kellene ezt a legjobban tudnod.
Cassidy bólintott és gyengéden megcsókolta őt.
- Gyűlölöm Jeffrey-t. Sosem kedveltem, ahogy ő sem engem.
- Erre csak most jöttem rá - válaszolta Andrea. - De elég ebből! Beszéljünk kettőnkről!
Cassidy felült.
- Mit beszéljünk azon? Együtt vagyunk, nem? - Cassidy-nek sosem volt erőssége, hogy az érzelmeiről beszéljen. Andrea viszont már elég jól ismerte, úgyhogy csak megfogta a kezét és gyengéden megszorította.
- Ez valami más, Cassidy - suttogta. Cassidy megremegett a hangjától. - Veled akarom leélni az életem.
Cassidy lehunyta a szemét. Nem tudta elhinni, amit hallott.
- De mi van, ha ez elmúlik, Andy? Mi van, ha ez nem több múló fellángolásnál?
Andrea sóhajtott és a hátára vetette magát.
- Mit tegyek, hogy meggyőzzelek, Cassidy? Hihetetlenül önfejű vagy, ugye tudod?
Cassidy az ölébe hajtotta a fejét.
- Nem akarlak elveszíteni, Andrea.
Andrea felült és magához ölelte őt.
- Jobban szeretlek, mint bárkit valaha is, Cassidy. Jobban, mint azt el tudnám mondani. Amikor erre ráébredtem, össze voltam zavarodva. Nem tudtam, mit tegyek, vagy hogyan mondjam el neked. Azt hittem, véget akarsz vetni majd a barátságunknak.
Cassidy beharapta az alsó ajkát.
- Azóta kínoz az irántad érzett szerelem, hogy először találkoztunk. Csak nem tudtam, hogyan… - A hangja elhalt. Andrea gyengéden megcsókolta őt.
- Sok mindent átéltünk együtt, nem igaz? - ölelte magához Cassidy-t. - De tudod mit?
- Hm? - nézett rá Cassidy.
- Azt hiszem, rávehetjük Ashleigh-t, hogy szerezzen nekünk egy szobát, ahol veled maradhatok.
Cassidy nem válaszolt, csak a kezébe vette Andrea arcát, hogy mohón megcsókolja. Már nem akart semmi márt. A teste vágyott erre a nőre, a szíve pedig örömmámorban éget, ahogy felülkerekedett ebben az érzelmek harcában.

Vége
Előző részek
2770
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.
2742
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"George előre hajolt és könnyes szemekkel megcsókolta Cassidy homlokát.
- Annyira örülök neked, Cassidy! - ismételgette egyfolytában. Két órája kapta meg Robie elcsukló hangú üzenetét a hírekről. Gyorsan letudott mindent, amivel épp foglalkozott, hogy ide siethessen.
Útban a kórház felé felhívta...
2731
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Andrea leült az asztalához és a jegyzetfüzetébe kezdett írogatni. Készülni szeretett volna a következő napi óráira, de egyszerűen nem tudott koncentrálni. Csak Cassidy körül jártak a gondolatai. Nagyon aggódott érte.
Megrázkódott, amikor a telefon csörgése kirántotta gondolatai közül."
2598
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Josua a kanapéján hevert. Feje előre csuklott, álla a mellkasán pihent és apró nyálcsík csordogált le a szája sarkából. Felriadt, amikor kopogtatást hallott az ajtó felől és hevesen pislogott. Bizonytalanul felállt és az ajtó felé tántorgott. Fel se fogta, ki áll ott, amikor már fájdalmasan érezte is,...
2781
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Péntek volt. A Crystal Bar egy közepes nagyságú hely volt a belvárosban. Többnyire leszbikusok jártak ide mindenfelől táncolni, inni és szórakozni. Aznap este a hely tele volt. Gretchen sok barátja eljött ünnepelni a győzelmét.
Nem mintha ez lett volna az első győzelme. De első alkalommal aratott...
Hasonló történetek
7774
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4832
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
Hozzászólások
Sarah18 ·
Hu, nem semmi történet volt. Tetszett, csak így tovább :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: