Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érzelmek harca VI. rész 20. fejezet

FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

Írta: Katia N. Ruiz
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének ideje: 1999

*****************************************************************

Andrea leült az asztalához és a jegyzetfüzetébe kezdett írogatni. Készülni szeretett volna a következő napi óráira, de egyszerűen nem tudott koncentrálni. Csak Cassidy körül jártak a gondolatai. Nagyon aggódott érte.
Megrázkódott, amikor a telefon csörgése kirántotta gondolatai közül.
- Halló? - szólt bele.
- Hali! - hallotta Jeffrey hangját. - Hogy vagy?
Andrea sóhajtott.
- Minden rendben. És veled? - kérdezte formális hangon.
Jeffrey lehajtotta a fejét. Hiányzott neki a nő. Csak ült az asztala mögött és a ceruzájával játszott.
- Esetleg elmehetnénk valahova vacsorázni? - kérdezte vonakodva. Tudta, lassan elveszíti Andreát, de nem akarta feladni.
A nő ismét sóhajtott.
- Bemegyek meglátogatni Cassidy-t. Nem tudom, mikor végzek. - Nem tudta, hogy mondhatná el neki. Nem akarta csak úgy kimondani, hogy vége.
Jeffrey lehunyta a szemeit és egy pillanatig hallgatott.
- Andrea! Kérlek… Miért teszed ezt velünk?
Andrea hátra dőlt a székében és elöntötte a bánat. Fontos volt neki a férfi, de nem úgy, ahogy az akarta. De nem tudta, mégis hogy mondhatná el.
- Már nem olyan, mint régen. Sok mindent mondtál, amit nem tudok megbocsátani. Főleg Cassidy-ről… Tudod, hogy szeretem őt és aggódom érte.
- Te nem csak egyszerűen szereted őt, Andrea - fulladt el Jeffrey hangja.
- Igazad van - válaszolta a nő rövid csönd után. - Szerelmes vagyok belé.
Jeffrey nem tudott többé uralkodni a dühén.
- Mégis hogy történhetett ez? - köpte, miközben az asztalra csapot. - Egy hónapja ennek még semmi nyoma nem volt. Akkor hogyan?
- Ezt nem telefonon kellene megbeszélnünk, Jeffrey. Majd visszahívlak.
- Várj! - könyörgött a férfi, de Andrea már letette.
Csak csendben ült a székében, amikor a telefon ismét megszólalt.
- Halló? - szólt bele idegesen.
- Mi a helyzet? - hallott egy ismerős női hangot.
- Hali, Carey! Minden rendben. Csak nagyon aggódom. És veled?
- Jól vagyok, köszönöm. Épp beszélgette Roseanne-nel.
Andrea elmosolyodott.
- Látom, elmondta, nem vagyok épp önmagam mostanában.
- Igen - mosolygott Carey. - De inkább Cassidy-ről lenne szó. Kösz, hogy szóltál.
- Ne haragudj, kérlek! - sóhajtott Andrea. - Csak annyi minden történt… Az iskolából egyenesen a kórházba mentem, aztán haza, hogy kijavítsam a házi feladatokat és már hulla voltam.
- Megértem, Andrea. Ő hogy van?
Andrea előre dőlt és elmorzsolt egy könnycseppet.
- Nehezen bírom…
- Hé! - mondta Carey gyengéden. - Csak nyugi! Minden rendben lesz, oké? Bemégy ma hozzá?
- Persze. Te nem jössz, Carey?
- Dehogynem. Szeretném jól seggbe rúgni. Attól talán felébred - nevetett könnyedén, majd egy pillanatra elhallgatott. - És szeretnék ott lenni veled.
- Köszönöm. Ez sokat jelent.
- Akkor jó. Érted megyek, amint elhoztam Roseanne-t. Majd eszünk valamit. Beszédem van a kisasszonnyal.
- Miről akarsz beszélni vele, ha nem vagyok túl indiszkrét? - mosolygott Andrea.
- Azokról a lányokról, akik körülötte legyeskednek - nevetett Carey.
Andrea felsóhajtott.
- Néha bánom, hogy ennyi mindent elmondok neked, Carey.
- Hé! - nevetett fel a másik nő. - A kötelességed tanáraként, hogy mindent elmondj, ami a lányommal történik - viccelődött. - Akkor fél négyre ott leszek.
- Az csodás lesz.
- Oké. Akkor majd később találkozunk.
- Igen. És köszönöm - mondta Andrea, azzal letette a telefont. Máris sokkal jobban érezte magát.

***

Robie bekukucskált Cassidy szobájába, majd belépett. Épp az ebédszünetét töltötte és átugrott a kórházban akárcsak minden nap az elmúlt héten. Cassidy mozdulatlanul feküdt. Csak a gépek hangja töltötte be a szobát. Robie halkan becsukta az ajtót és oda lépett az ágyhoz. Csak nézte egy ideig a nő arcát, majd előre hajolt és megcsókolta a homlokát.
- Helló! - suttogta, majd leült az egyik szék szélére. - Csak gondoltam, eljövök megnézni az ebédszünetemben. Hiányzol, Cassidy. Mindannyiunknak hiányzol.
Egy ideig némán nézte a mozdulatlan arcot.
- Tudod - folytatta -, azt hiszem, el akartál menekülni minden elől. Tudom, hogy beteg vagy, de nem kellene annyit aggódnod. Andrea szeret téged, Cassidy. Tényleg szeret. És te mit csinálsz? Megteszel mindent, hogy elszabotáld a kapcsolatotokat. Istenem, milyen tökéletes pár lennétek! Te pedig elbaszod az egészet. Azt hiszem, tényleg fel kellene ébredned és küzdened azért, ami hozzád tartozik.
Elhallgatott, amikor apró mozgást vett észre Cassidy szája sarkában.
- Cassidy? - szólalt meg habozva, kezét a barátjáéra téve. - Cassidy. - Érezte, hogy a kéz megmozdul az övé alatt. - Igen, kérlek, gyere vissza! Kérlek, Cassidy! - Könny csorgott le az arcán, közben szabad kezével a vészjelző gombért nyúlt. De most nem volt vészhelyzet. Sőt, minden a lehető legjobban alakult. - Kérlek, nyisd ki a szemed! Kérlek.

***

Cassidy próbálta megrázni a fejét, de képtelen volt rá. Sötétség vette körül. Robie hangja távolinak hatott. A torka fájt, a szemei pedig nem akartak kinyílni. Alig érezte Robie kezét a sajátjában.
Szemhéjai lassan felnyíltak. A fény bántóan égetett. Szorosan lehunyta a szemeit, majd ismét lassan kinyitotta. Kábán bámulta a mennyezetet.
- Nézz rám, Cassidy! Kérlek - könyörgött egy hang, ő pedig arra fordult és megpillantotta Robie-t. - Látsz engem? - Cassidy látta a könnyet a szemében.
- Mi folyik itt? - Cassidy teste megrándult Ashleigh hangjára, de nem tudta felemelni a fejét. Továbbra is Robie-t nézte, majd egy erős kezet érzett a másik kezére telepedni. - Cassidy! Ó, istenem!
Cassidy felé fordult. Próbálta mozgatni a száját, de az izmai nem engedelmeskedtek. A torkát fájdalmas, maró érzés töltötte meg.
- Helló, Kicsim! - mosolygott Ashleigh. - Nagyon hiányoztál.
Cassidy nem tudott úrrá lenni az érzelmein. Könny csorgott az arcán és a teste remegett. Szorosan lehunyta a szemeit. Örült, hogy végre kikeveredett a sötétségből. Hiányoztak neki a barátai. Vissza akart jönni. Küzdött azért, hogy visszajöhessen, de nem tudott.
Nem emlékezett, miért került ide. Nem emlékezett semmire azután, hogy otthagyta Andreát a bárban.
Andrea.
Azon merengett, hol lehet most ő. Nagyon vágyott rá. Hiányzott neki és szívét elöntötte a szeretet érzése. Tudta, mennyire hülye volt. Csak maga mellett akarta tudni Andreát.
Ashleigh gyengéden megsimogatta a haját, Cassidy pedig mosolyogva a szemébe nézett. Beszélni akart, de csak halk nyögéseket tudott kiadni magából.
- Minden rendben lesz. Ne erőltesd!
Cassidy lehunyta a szemeit. Nagyon fáradt volt. Azonnal elaludt. Biztonságban érezte magát, ahogy Ashleigh keze a homlokára telepedett.

***

Odakint a folyosón Robie Ashleigh karjaiba vetette magát és sírni kezdett.
- Köszönöm, Ashleigh! Köszönöm, köszönöm, köszönöm. - Könny áztatta az arcát.
- Nem kell megköszönnöd, Robie - mondta a másik nő zavartan. Próbálta visszafogni magát. Tudta, hogy Robie-nak van valakije és még mindig neki tartogatja magát.
Robie elhúzódott és felnézett a másik nő szemeibe. Borzongás futott végig a testén a zöld szemek pillantásától. Lassan felemelte a kezét és végigsimított a nő arcán.
- Nagyon szép vagy, Ashleigh - suttogta.
Ashleigh nyelt egy nagyot és szemei Robie szemeiről az ajkaira vándoroltak.
- Én… - kezdte, de a hangja elcsuklott. Robie nem is engedte, hogy tovább próbálkozzon. Magához húzta őt és megcsókolta. Ashleigh nyögött egyet és teste azonnal reagált.
Ott csókolóztak a folyosón szenvedélyesen. Egy nővér, útban Cassidy szobája felé, rájuk mosolygott és szemérmesen megköszörülte a torkát.
Ashleigh és Robie szétrebbentek. Arcuk pírban égett. Csak bámultak egymásra, nem tudva, mit mondjanak. Robie csak bámulta a nő ajkait és nem vágyott másra, csak hogy ismét megcsókolja. Előre mozdult, Ashleigh pedig azonnal reagált, tenyerébe fogva az arcát. Robie megborzongott, lehinyta a szemeit és a szenvedély átjárta a testét, várva hogy Ashleigh ajkai az övéihez érjenek, de azok nem jöttek.
- Robie - suttogta a másik nő. - Szeretnélek előbb jobban megismerni. Már régóta szeretlek téged.
Robie elmosolyodott.
- Én is téged… Eljönnél velem vacsorázni valamikor, Ashleigh?
A nő felnevetett és megcsóválta a fejét.
- Ha tudtam volna, hogy ilyen könnyű lesz, nem türtőztettem volna magam ennyire.
- Ó! Szóval egyszerű? - fonta össze karjait maga előtt Robie és tettetett durcás képet vágott.
- Hé, csak most tűnik annak - nevetett Ashleigh. - De beszéljünk a vacsoráról! Amint Cassidy jobban lesz, azonnal. Most szüksége van ránk.
- Nos, ha te Cassidy-re vágysz - viccelődött Robie, majd mindketten felnevettek. - Jó szórakozást, Ashleigh! - simított végig a nő arcán, aztán felsóhajtott. - Alig várom, hogy lássam Andrea arcát.
Mindketten visszamentek Cassidy szobájába, közben Ashleigh átkarolta Robie derekát.

Folytatása következik!

Vége a VI. résznek!
Folytatások
3003
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Amikor Andrea Cassidy szobája felé indult, az ügyeletes nővér megállította.
- Valami baj van? - kérdezte idegesen, aggódva, hogy Cassidy rosszul lett.
- Nem, nem - válaszolta a nővér, a fejét rázva.
- Akkor?
- Dr. Simmons szeretne beszélni önnel, mielőtt bemenne Miss Monsignorhoz...
2773
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.
2746
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"George előre hajolt és könnyes szemekkel megcsókolta Cassidy homlokát.
- Annyira örülök neked, Cassidy! - ismételgette egyfolytában. Két órája kapta meg Robie elcsukló hangú üzenetét a hírekről. Gyorsan letudott mindent, amivel épp foglalkozott, hogy ide siethessen.
Útban a kórház felé felhívta...
Előző részek
2601
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Josua a kanapéján hevert. Feje előre csuklott, álla a mellkasán pihent és apró nyálcsík csordogált le a szája sarkából. Felriadt, amikor kopogtatást hallott az ajtó felől és hevesen pislogott. Bizonytalanul felállt és az ajtó felé tántorgott. Fel se fogta, ki áll ott, amikor már fájdalmasan érezte is,...
2783
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Péntek volt. A Crystal Bar egy közepes nagyságú hely volt a belvárosban. Többnyire leszbikusok jártak ide mindenfelől táncolni, inni és szórakozni. Aznap este a hely tele volt. Gretchen sok barátja eljött ünnepelni a győzelmét.
Nem mintha ez lett volna az első győzelme. De első alkalommal aratott...
2496
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Ashleigh látta a táskákat Cassidy szeme alatt, miközben az a teáját iszogatta. A fiatalabb nő vele szemben ült és kétségbe esett tekintettel bámult maga elé, miközben hallgatásba burkolódzott. Egyetlen mozdulata az volt, amivel a szájához emelte a csészét, megjátszva az ivást. Ashleigh sejtette, mi...
2718
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Szűk két héttel később Cassidy belépett a lakásába és körbe nézett a nappaliban. Hiányzott már neki az otthon. Gretchen és George közvetlenül mögötte álltak a csomagjaival. Még mindig könnyen elfáradt és a bőre is sápadt volt. Idő kellett még, amíg teljesen meggyógyul.
Bármennyire is vágyott rá,...
Hasonló történetek
6144
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
4415
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: