Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érzelmek harca VI. rész 18-19. fejezet

FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

Írta: Katia N. Ruiz
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének ideje: 1999

*****************************************************************

18. fejezet

Josua a kanapéján hevert. Feje előre csuklott, álla a mellkasán pihent és apró nyálcsík csordogált le a szája sarkából. Felriadt, amikor kopogtatást hallott az ajtó felől és hevesen pislogott. Bizonytalanul felállt és az ajtó felé tántorgott. Fel se fogta, ki áll ott, amikor már fájdalmasan érezte is, ahogy egy ököl az arcába csapódik. Hátra tántorodott és fenékre esett.
Súlyos lépteket hallott, miközben nyöszörögve markolászta véres arcát.
- Ne! Kérem, ne!
- Te rohadék! - köpte egy női hang erős ausztrál akcentussal és a férfi azonnal rúgást érzett a gyomrán.
- Ááá! - kiáltott fel és összegörnyedt, hogy védje magát. - A francba is! Eltörted az orrom.
- Te rohadt szemét! Kinyírlak! - hörögte a hang. Egy kéz ragadta meg a férfi pólóját, hogy meglepő erővel talpra rántsa. A fájdalom fátyolán keresztül Josua megpillantotta támadója rá meredő, dühtől szikrázó kék szemeit.
Gretchen, miután nem tudta megelőzni partnere kitörését, most a karjába csimpaszkodva igyekezett leállítani. Josua hangosan nyöszörgött, majd kiürítette gyomra tartalmát a padlóra. George grimaszolt, Gretchen pedig elfordult.
Végül George ismét megszólalt, halálosan kimért hangon: - Soha, és úgy értem, soha a büdös életben ne menj többé Cassidy Monsignor közelébe! Különben sokkal több mindenedet eltöröm, mint az orrod.
Josua reszketett a félelemtől és ismét öklendezni kezdett. George hátra tántorodott. Még nézte egy ideig a férfit, majd elfordult és Gretchen társaságában elhagyta a lakást.

***

Amikor visszaértek a kórházba, ott találták Jeffrey-t Andrea mellett. George nyögött egyet, miközben beléptek. Robie a pár közelében állt és összevont szemöldökkel bámulta a férfi hátát. Jeffrey látványosan tudomást sem vett róla, miközben Andreával beszélt, aki viszont rá se nézett.
Robie oda lépett George-hoz és Gretchenhez, miközben az orra alatt motyogott valamit. Azonnal észrevette a vérfoltokat George ruháján.
- Mi történt veled? - kérdezte halkan.
- Semmi - rázta a fejét George, hangsúlyával elvágva mindenfajta további kérdezősködés lehetőségét. - Mi a helyzet?
Robie ismét Josua felé fordult.
- Ez a fickó egy igazi kurafi - szűrte a fogai között. - Hívta Andreát a mobilján. Tudni akarta, hol van. Amikor elmondta neki, ez az idióta azt kérte, menjen haza. Andrea persze kategórikusan nemet mondott és ráripakodott, hogy hogy meri azt feltételezni, hogy itt hagyja Cassidy-t, amikor szüksége van rá. Szóval ő jött ide jött, és amikor a karjaimba találta, dührohamot kapottés arról prédikált, hogy nem tűri, hogy “ilyen nők” közé tartozzon, meg hogy Cassidy nyílván AIDS-es és hasonlók - fonta keresztbe a karjait és a fejét csóválta. - Andrea gyakorlatilag elküldte a pokolba. Azóta kenyérre lehet kenni - mosolyodott el.
Gretchen felnevetett, George pedig a fejét csóválta.
- Bármi hír Cassidy-ről?
Robie megrázta a fejét.
- Ashleigh azt mondta, kómában van, Úgy egy órája vitték át az intenzívre.
Gretchen összepréselte az ajkait.
- Nem reagál semmire?
Robie megrázta a fejét.
- Semmire. Minden változatlan - mondta kétségbe esett hangon.

***

- Andy! - mondta Jeffrey halkan. - Gyere haza, Kicsim! Kérlek. Teljesen kimerültél - próbálta meggyőzni, de a nő még csak rá se nézett. Jeffrey azonnal tudta, hogy hibát követett el, amikor kikelt Cassidy ellen. Akármennyire is gyanította, mi történt a két nő között, egy szót se szólhatott, ha nem akarta elveszíteni Andreát.
Andrea üveges szemekkel bámult a semmibe. Csak néha pillantott Robie, Gretchen és George irányába. Arra gondolt, hogy Cassidy nem érdemli meg a barátait. Arra gondolt, ha már annyira maga alatt volt, hogy drogokhoz nyúljon,miért nem beszélt velük? Most pedig haldoklik, és Andreának fogalma sem volt, mit tehetne. Hevesen remegett és a kezeit bámulta, miközben a kétségbeeséstől könny gyűlt a szemébe.
- Andy! - suttogta a férfi és megpróbálta átölelni őt.
- Takarodj tőlem! - köpte a nő és elhúzódott. - Nincs rád szükségem. Csak… menj!
Jeffrey megrázta a fejét és a távolabb álló három nőre pillantott.
- Nem. Nem hagyhatlak itt, bébi.
Andrea tudomást sem vett róla többet. Felállt és oda ment a többiekhez.
Ashleigh pár perc múlva érkezett és Andrea oda sietett hozzá. Ashleigh rá mosolygott és kedvesen megsimogatta az arcát.
- Szigorú megfigyelés alatt van - mondta, majd meglátta Jeffrey-t és megkeményedtek a vonásai. Aztán ismét Andreára nézett. - Haza kellene menned pihenni. Nehéz éjszakád volt. - Majd a többiekhez fordult. - Ez rátok is vonatkozik.
Andrea megrázta a fejét, de még mielőtt hangot adhatott volna tiltakozásának, George közbeszólt.
- Igaza van, Andrea. Nagyon fáradtnak tűnsz.
- Köszönöm - ásított Andrea. - Igazad van. - Ashleigh-re nézett. - Reggel vissza jövök. Hívj, ha van valami! Kérlek.
Ashleigh bólintott.
- Kilenctől este nyolcig van látogatási idő. - De talán tehetek valamit - mosolygott.
Andrea bólintott és viszonozta a mosolyát, majd jó éjtet intett, majd Jeffrey-re nézett.
- A saját kocsimmal megyek, Jeffrey. Nem kell, hogy haza vigyél. Jó éjt! - Azzal elsétált, Jeffrey-vel a sarkában.
Ashleigh, George, Gretchen és Robie értetlenül nézték a hirtelen változást. Úgy tűnt, andrea meglátta, milyen is a férfi valójában.

19. fejezet

Cassidy állapota változatlan volt. A tüdeje nem működött magától, és bár nem szenvedett agykárosodást, nem ébredt fel a kómából. Senki nem értette, miért, de Ashleigh nem adta fel.
Amikor Andrea bemehetett hozzá, csak állt mellette és bámulta. A kezei remegtek, ajkait harapdálta és a szeme könnyel telt meg. Gyengéden megsimogatta Cassidy haját és az arcát, majd megcsókolta a homlokát és gyengéden ajkaihoz nyomta az övéit.
- Cassidy! - suttogta és gyengéden végigsimított a nő karján. - Ébredj fel! Kérlek.
De Cassidy nem reagált. Csak a gépek pittyegése jelezte, hogy egyáltalán életben van. Andrea arcán könny csorgott le, ahogy Ashleigh felé fordult.
- Mi lesz, ha nem éli túl? - Ashleigh megrázta a fejét, de Andrea nem engedte, hogy megszólaljon. - Mit fogok csinálni nélküle? Mégis mit? Szeretem őt, Ashleigh! - Azzal könnyekben tört ki.
- Csss! - nyugtatta Ashleigh és átölelte. - Ne gondolj rögtön a legrosszabbra! Mondtam, hogy megteszek mindent, nem?
Andrea lassan bólintott és elhúzódott.
- Te megteszel mindent, Ashleigh. De még mindig semmi változás.
Ashleigh elfordult.
- Még mindig kómában van, de én nem adom fel a reményt.
Andrea megfordult és ismét Cassidy-re nézett. Mellé lépett és megcsókolta a homlokát és gyengéden suttogott neki, próbálva éreztetni vele, van miért felébredni.

***

George és Gretchen az ajtóban toporogtak, amíg Ashleigh nem intett, hogy jöjjenek be.
- Hogy van? - érdeklődött George azonnal és az ágy mellé lépett. Ashleigh elmosolyodott.
- Nos, a tüdeje már javul - mosolygott reményteljesen. - Hamarosan remélhetőleg nem lesz már szüksége a gépekre.
Gretchen és George is elmosolyodtak.
- De még mindig kómában van - komorodott el Ashleigh. . Mást is találtunk a szervezetében. Rendkívül magas dózisú alkoholt. Mindent megteszünk, hogy kitisztítsuk belőle.
Gretchen és George egyszerre vonták össze a szemöldöküket.
- Minden rendben lesz - mondta Ashleigh biztatóan. - Csak időre van szüksége.
- Reméljük - bújt George-hoz Gretchen, majd gyengéden szájon csókolta őt. - Vissza kell mennem pár órára az irodába, Kicsim. Te maradsz?
George bólintott, és amikor Gretchen távozott, Cassidy-hez fordult, figyelve az arcát, aztán Ashleigh-re nézett.
- Már négy napja nem pihentél, Ash - mondta halkan. - Nem festesz túl jól.
Ashleigh egy ideig csak nézett rá, majd felnevetett.
- Kösz a bókot. Csak nem akarom itt hagyni őt hosszú időre. Néha hunyok egy keveset a szomszéd szobában.
George ismét Cassidy-re nézett.
- Fogat mostál egyáltalán? - viccelődött. - Alig bírom a leheleted.
Ashleigh gyengéden a vállába bokszolt.
- Viselkedj, George! Egy szempillantás alatt kidobathatlak, és az ügyvéd barátnőd se segít rajtad.
Oda lépett Cassidy-hez és megsimogatta a haját.
- Oké, oké! Bocs, doki! - emelte fel George a kezeit megadóan. Aztán komolyan nézte, ahogy Ashleigh meghallgatja Cassidy szívverését. - Mi az?
- Semmi - jegyzett fel valamit Ashleigh. - Minden jónak tűnik.
Elővett egy kis lámpát és leellenőrizte a pupillákat. Ott se talált semmi rendelleneset. Aztán felegyenesedett és George-ra mosolygott.
- Mennem kell megvizsgálni pár másik páciensemet is. Utána egyből jövök vissza. - Letette a papírjait, majd még egyszer George-ra mosolygott, mielőtt elhagyta volna a szobát.

Folytatása következik!
Folytatások
2999
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Amikor Andrea Cassidy szobája felé indult, az ügyeletes nővér megállította.
- Valami baj van? - kérdezte idegesen, aggódva, hogy Cassidy rosszul lett.
- Nem, nem - válaszolta a nővér, a fejét rázva.
- Akkor?
- Dr. Simmons szeretne beszélni önnel, mielőtt bemenne Miss Monsignorhoz...
2769
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.
2742
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"George előre hajolt és könnyes szemekkel megcsókolta Cassidy homlokát.
- Annyira örülök neked, Cassidy! - ismételgette egyfolytában. Két órája kapta meg Robie elcsukló hangú üzenetét a hírekről. Gyorsan letudott mindent, amivel épp foglalkozott, hogy ide siethessen.
Útban a kórház felé felhívta...
2728
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Andrea leült az asztalához és a jegyzetfüzetébe kezdett írogatni. Készülni szeretett volna a következő napi óráira, de egyszerűen nem tudott koncentrálni. Csak Cassidy körül jártak a gondolatai. Nagyon aggódott érte.
Megrázkódott, amikor a telefon csörgése kirántotta gondolatai közül."
Előző részek
2780
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Péntek volt. A Crystal Bar egy közepes nagyságú hely volt a belvárosban. Többnyire leszbikusok jártak ide mindenfelől táncolni, inni és szórakozni. Aznap este a hely tele volt. Gretchen sok barátja eljött ünnepelni a győzelmét.
Nem mintha ez lett volna az első győzelme. De első alkalommal aratott...
2493
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Ashleigh látta a táskákat Cassidy szeme alatt, miközben az a teáját iszogatta. A fiatalabb nő vele szemben ült és kétségbe esett tekintettel bámult maga elé, miközben hallgatásba burkolódzott. Egyetlen mozdulata az volt, amivel a szájához emelte a csészét, megjátszva az ivást. Ashleigh sejtette, mi...
2715
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Szűk két héttel később Cassidy belépett a lakásába és körbe nézett a nappaliban. Hiányzott már neki az otthon. Gretchen és George közvetlenül mögötte álltak a csomagjaival. Még mindig könnyen elfáradt és a bőre is sápadt volt. Idő kellett még, amíg teljesen meggyógyul.
Bármennyire is vágyott rá,...
Hasonló történetek
4239
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
7771
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: