Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érzelmek harca 16-17. fejezet

FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

Írta: Katia N. Ruiz
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének ideje: 1999

*****************************************************************

16. fejezet

Péntek volt. A Crystal Bar egy közepes nagyságú hely volt a belvárosban. Többnyire leszbikusok jártak ide mindenfelől táncolni, inni és szórakozni. Aznap este a hely tele volt. Gretchen sok barátja eljött ünnepelni a győzelmét.
Nem mintha ez lett volna az első győzelme. De első alkalommal aratott sikert, amikor a gyűlöletbűn volt terítéken. Egy fiatal, neves leszbikust védett, akit azért vertek meg, mert nyilvános helyen csókolózott a barátnőjével. Gretchen elérte, hogy mindhárom elkövetőt fejenként két-két év börtönre ítéljék.
Most felszabadultan táncoltak George-dzsal, élvezve a pillanatot. Ashleigh is ott volt egy feltűnően csinos fiatal nő társaságában.
Robie félre húzódott és csendben iszogatta a koktélját. Aggódott Cassidy-ért, aki még nem érkezett meg. Amikor a szám véget ért, Ashleigh oda ment hozzá.
- Minden rendben? - lépett mellé.
Robie bólintott és a szemébe nézett. Kényelmetlenül érezte magát a vonzó nő társaságában.
- Csak aggódom Cassidy és Andrea miatt. Még egyikük sem jött meg.
- Te hívtad Andreát, ugye?
Robie bólintott és az ajtó felé nézett, épp amikor Andrea belépett. Ashleigh is felfigyelt a jelenlétére és elmosolyodott.
Andrea viszonozta a mosolyukat, amikor észrevette őket és feléjük indult a tömegen át.
- Cassidy megérkezett már?
- Még nem - rázta a fejét Robie, épp amikor a másik nő is belépett az ajtón.
Amikor a tekintetük találkozott, Ashleigh azonnal megérezte a köztük vibráló érzelmeket. Cassidy oda ment hozzájuk, de senki másról nem látszott tudomást venni, csak Andreáról.
- Helló! - szólalt meg végül Andrea. - Mi újság?
- Minden rendben… Azt hiszem - vont vállat Cassidy. Időbe telt, mire felfigyelt Ashleigh és Robie távozására.
- Táncolnak - mondta Andrea, követve a pillantását és felemelte a kezét, hogy megérintse a nő arcát.
Cassidy lehunyta a szemét és megremegett az érintésétől, majd gyengéden belecsókolt Andrea tenyerébe. De aztán hátra lépett és a zsebébe mélyesztette kezeit. Erősen küzdött a vágy ellen, hogy átölelje Andreát.
A másik nő fájdalmasan vágyott a csókjára.
Aztán Gretchen és George is oda lépett hozzájuk, örülve, hogy együtt látják őket. George elhívta Cassidy-t italért. Amíg a bárnál vártak, megkérdezte: - És, hogy vagy, pajti?
- Remekül.
George egy pillanatig sem hitt neki. Látta rajta a jeleket. Amikor megérkezett az utaluk, Cassidy azonnal leküldte és intett a pultosnak még egyért.
Amikor vissza értek a többiekhez, Gretchen kivette az italt Cassidy kezéből és a tánctér felé húzta őt, miközben George-ra kacsintott. Cassidy nem tiltakozott, csak átölelte  Gretchen derekát és magához vonta őt, de kerülte a tekintetét.
- Cassidy! - szólalt meg a nő. - Elég a hazugságból! Mi a baj?
Cassidy nem válaszolt, csak Gretchen nyaka hajlatába temette az arvát.
- Ó, Cassidy! Mit művelsz magaddal? - suttogta a nő.
Cassidy elhúzódott, amikor a szám véget ért, majd visszatértek a többiekhez.
Andrea felfigyelt arra, hogy egy huszonkét év körüli, csinos szőke lány folyamatosan Cassidy-t bámulja, szemmel láthatóan csak az alkalomra várva. Nem akarta hagyni, hogy ez bekövetkezzen, úgyhogy oda lépett a barátjához és a kezébe csúsztatta az övét, majd amikor Cassidy rá nézett, elmosolyodott.
- Táncolunk?
Cassidy nem válaszolt, de nem is tiltakozott, amikor Andrea a tánctérre vonta őt. Mindenki észrevette a szemében csillogó féltékenységet és egymásra mosolyogtak.
Andrea Cassidy nyaka köré fonta a karjait és hozzá simult, az pedig vonakodva átölelte a derekát. Andrea felnyögött, ahogy megérezte a hevületet a combjai között.
Arcuk egymáshoz simult és Andrea végigfuttatta ujjait Cassidy haján, majd tarkójára simította a kezét, magához vonva a másik nő ajkait. Cassidy azonnal reagált a csókra és nyelveik összefonódtak. Combját Andrea lábai közé tolta és szenvedélyesen csókolta az alacsonyabb nőt.
Minden megszűnt körülöttük létezni. A zene csak nekik szólt. Aztán valami megtört Cassidy-ben és sírva fakadt. Andy szorosan tartotta őt és gyengéden letörölte a könnyeit. De Cassidy kitépte magát az öleléséből, megrázta a fejét és hátrálni kezdett.
Aztán elsietett, Andrea pedig utána rohant, hogy megállítsa. De amikor ő is kiért az utcára, már nem látta Cassidy-t sehol. Visszasietett a kabátjáért.
- Hová ment? - lépett oda hozzá Gretchen.
Andrea olyan gyorsan meg akarta találni, ahogy csak lehet.
- Nem tudom, Gretchen - válaszolta. - De megtalálom őt. - Azzal elviharzott, mielőtt a másik nő megszólalhatott volna.

***

Cassidy Josua ajtaján kopogtatott. Hallotta a hangokat bentről, majd az ajtó kitárult. A férfit meglepte a jelenléte, de egy pillanatig sem habozott, hogy behívja. A lakás sötét volt, a TV lenémítva. Cassidy a kanapéhoz lépett és lerogyott rá. Josua mellé ült.
- Mi a pálya? - kérdezte.
Cassidy majd minden éjszakát nála töltött az elmúlt két hétben a fehér poros zacskók társaságában.
- Túl sok minden - bámult a saját ölébe Cassidy, majd megrázta a fejét. - Szereztél még cuccot? - kérdezte érzelemmentes hangon. Josua egy ideig bámulta őt, majd Cassidy felállt és a bárszekrényhez lépett egy kis viszkiért. Aztán meggondolta magát és egyenesen az üvegből öntötte a torkára.
Sűrűn nyelte az italt, míg végül a frissen bontott üveg már félig kiürült. Közben Josua előkészítette az anyagot. Cassidy pedig visszatért az asztalhoz.
Amint beszívta a fehér port, már érezte is a szétáradó energiát. Erősebb volt az alkohol miatt. Mély levegőt vett és lehunyta a szemét. A szíve hevesen vert. Kezei remegtek és hevesen pislogott. Ismét az üvegért nyúlt és az ajtó felé indult. Már nem tudott gondolkodni. Csak nyelte a whiskey-t és végül elhajította a kiürült üveget. Josuára nézett, aki lehunyt szemmel elterült a kanapén. A férfi észre sem vette, amikor kilépett az ajtón.

17. fejezet

Andrea nagyon aggódott. Fel-alá járkált Cassidy lakása előtt. Eldöntötte, hogy kivárja, amíg a nő haza ér. Ott hagyta az ő kulcsát, amikor legutóbb távozott. Ideges volt és félt. Látta Cassidy tekintetét és az nem ígért semmi jót.
Könny marta a szemét. Nem értette, miért csinálja ezt vele Cassidy. Miért csinálja ezt magával. Hiszen olyan boldogok voltak együtt!
Mozgást vett észre a szeme sarkából és arra fordult. Cassidy volt az, ahogy lassan támolygott az úton. Lábai összeakadtak. Hangosan vette a levegőt. Andrea látta a gyöngyöző izzadtságot a homlokán.
- Cassidy! - kiáltott felé oda rohant hozzá, majd megpillantotta a fehér por nyomait az orrán. - Ó, ne!
- Andy! - suttogta a nő fátyolos hangon. Aztán a szemei befordultak és összeesett.
- Cassidy! - sikoltotta Andrea, a vállát rázva, majd zokogva a telefonjáért nyúlt, hogy hívja a mentőket.

***

Ashleigh, Robie, Gretchen és George együtt költötték el korai reggelijüket egy közeli étteremben. Vártál Andrea híreit Cassidy-ről.
- Menjünk el inkább Cassidy lakására! - javasolta George. - Ott talán többet tudunk meg.
A többiek bólintottak és felálltak, amíg George kiegyenlítette a számlát. Ekkor megszólalt Ashleigh telefonja.
- Egy páciense van itt, Dr. Simmons - szólt bele az egyik nővér. - Nagyon rossz állapotban van, asszonyom.
- Mi a neve? - merevedett meg Ashleigh, majd kisietett az étteremből. Robie és Gretchen követte.
Papírzörgés hallatszott a telefonban, majd a nővér ismét megszólalt.
- Cassidy Monsignor.
- Azonnali tájékoztatást kérek - vakkantotta Ashleigh, miközben beugrott a kocsijába.
- Kokaintúladagolás - magyarázta a nővér.
Ashleigh lehunyta a szemeit és igyekezett megnyugodni. Addigra George is oda ért és válaszokat kért.
- Tíz perc és ott leszek - tette le végül a telefont Ashleigh és a barátaira nézett. - Beszállás!
- Mi történt? - kérdezte Gretvhen, miközben beültek a kocsiba.
Ashleigh nem válaszolt, csak beletaposott a gázba.
- Ashleigh! - követelte az anyósülésen ülő George. - Mi folyik itt? Történt valami Cassidy-vel?
Ashleigh bólintott, beharapva az ajkát.
- A kórházban van - mondta szárazon. - Kokaintúladagolással.
- A francba! - fakadt ki George. - És túléli?
- Az állapota kritikus. Megfigyelés alatt van.
- Ki talált rá? - kérdezte Gretchen.
- Nem tudom - sóhajtott Ashleigh. Megállt a kórház előtt és kiugrott a kocsiból. - Leparkolsz? - kérdezte George-tól, meg se várva a választ, csak berohant. Azonnal észrevette Andreát és odasietett a könnyel áztatott arcú nőhöz.
A sürgősségi osztály vezetője fogadta és Cassidy-hez vezette.
- Hogy van, Marco? - érdeklődött Ashleigh.
- Stabil az állapota, de még mindig kritikus - tájékoztatta a férfi. - Tudom, hogy jó barátod, de higgadtnak kell maradnod, oké? - Ashleigh bólintott. - A vizsgálatok alapján három embernek is elég szer van a vérében. Bárki is felelős ezért, vagy holtan akarta látni, vagy nem érdekelte, mennyit vesz be.
Ashleigh bólintott és követte az orvost a szobába. Cassidy nagyon gyenge volt. Lassú légzésén látszott, már alig tartja benne valami a lelket.
- Agykárosodás? - kérdezte Ashleigh sietve.
Dr. Marco Estevez sóhajtott.
- A vizsgálatok szerint nincs. De nem lehet megmondani. Két percig nem kapott levegőt, amíg a mentősök rá nem kötötték a gépekre.
- Ki hívta őket?
- Egy fiatal nő. Odakint vár. Azt hiszem, ismered. Ő mondta, hogy téged hívjunk.
Ashleigh bólintott.
- Rendben… Azt hiszem, most semmit nem tudok tenni. Szeretném kérni az esti jelentést. Ezen túl én gondoskodom róla - tette a férfi vállára a kezét. - Köszönöm, Marco.
- Túl lesz rajta, Ashleigh - mosolygott az orvos. - Ne aggódj!
Ashleigh bólintott.
Miután átöltözött, visszament a váróterembe, ahol ott találta Gretchent, George-ot és Robie-t is Andrea mellett. Andrea arcát könny áztatta.
Amikor meglátták Ashleigh-t, könyörgően néztek rá.
- Ugye nem…?
- Nem - rázta a fejét a nő mosolyogva. - Túléli. Megteszünk mindent.
Aztán leült Andrea mellé, aki könyörgő szemekkel nézett rá. Ashleigh átölelte.
- Kicsinál ez a helyzet - suttogta Andrea és maga köré fonta a karjait. George elé térdelt és gyengéden megszorította a kezeit. - Miért teszi ezt magával? Miért?
Ashleigh próbálta visszatartani a saját könnyeit.
- Nem tudom… Tényleg nem tudom megmagyarázni, Andrea. De megígérem, megkapja a megfelelő pszichológiai segítséget.
George felállt.
- Asheligh! Beszélhetnék veled?
Ashleigh felállt és arrébb sétált pár lépésnyit George-dzsal. Gretchen követte őket és megfogta a barátnője kezét.
- Most az a kérdés, ki adta neki a szert.
Ashleigh látta, George milyen nehezen tudja visszatartani a dühét. Bólintott és Gretchenre nézett.
- Van egy ötletem - sóhajtott.
- Ki az? - vonta össze George a szemöldökét.
Ashleigh válla leereszkedett.
- Egy barátja. A neve Josua. Ő… - habozott. - Ő súlyos függő. Cassidy évekig próbálta leszoktatni őt.
George Gretchenre nézett, majd ismét Ashleigh-re.
- Hol lakik?
- A Monroe Street-en. Nem messze Cassidy lakásától.
George bólintott.
- Pontosan hol?
- Nem tudom - vont vállat Ashleigh. - A név Josua Maldonado.
George összepréselte az ajkait.
- Remek. - Azzal a zsebébe nyúlt egy tollért és papírért és leírt egy számot. - Ezen hívj, ha bármi van! Elviszem a kocsid. - Ashleigh kezébe nyomta a papírt és Gretchen társaságában elsietett.

Folytatása következik!

Vége az V. résznek!
Folytatások
2991
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Amikor Andrea Cassidy szobája felé indult, az ügyeletes nővér megállította.
- Valami baj van? - kérdezte idegesen, aggódva, hogy Cassidy rosszul lett.
- Nem, nem - válaszolta a nővér, a fejét rázva.
- Akkor?
- Dr. Simmons szeretne beszélni önnel, mielőtt bemenne Miss Monsignorhoz...
2764
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.
2737
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"George előre hajolt és könnyes szemekkel megcsókolta Cassidy homlokát.
- Annyira örülök neked, Cassidy! - ismételgette egyfolytában. Két órája kapta meg Robie elcsukló hangú üzenetét a hírekről. Gyorsan letudott mindent, amivel épp foglalkozott, hogy ide siethessen.
Útban a kórház felé felhívta...
2724
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Andrea leült az asztalához és a jegyzetfüzetébe kezdett írogatni. Készülni szeretett volna a következő napi óráira, de egyszerűen nem tudott koncentrálni. Csak Cassidy körül jártak a gondolatai. Nagyon aggódott érte.
Megrázkódott, amikor a telefon csörgése kirántotta gondolatai közül."
2591
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Josua a kanapéján hevert. Feje előre csuklott, álla a mellkasán pihent és apró nyálcsík csordogált le a szája sarkából. Felriadt, amikor kopogtatást hallott az ajtó felől és hevesen pislogott. Bizonytalanul felállt és az ajtó felé tántorgott. Fel se fogta, ki áll ott, amikor már fájdalmasan érezte is,...
Előző részek
2487
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Ashleigh látta a táskákat Cassidy szeme alatt, miközben az a teáját iszogatta. A fiatalabb nő vele szemben ült és kétségbe esett tekintettel bámult maga elé, miközben hallgatásba burkolódzott. Egyetlen mozdulata az volt, amivel a szájához emelte a csészét, megjátszva az ivást. Ashleigh sejtette, mi...
2711
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Szűk két héttel később Cassidy belépett a lakásába és körbe nézett a nappaliban. Hiányzott már neki az otthon. Gretchen és George közvetlenül mögötte álltak a csomagjaival. Még mindig könnyen elfáradt és a bőre is sápadt volt. Idő kellett még, amíg teljesen meggyógyul.
Bármennyire is vágyott rá,...
Hasonló történetek
5011
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
4603
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: