Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érzelmek harc VII. rész 22-23. fejezet

FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

Írta: Katia N. Ruiz
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének ideje: 1999

*****************************************************************

22. fejezet

Cassidy Andrea karjaiban feküdt és hevesen zihált az átélt orgazmus után. Testük egymáshoz simult, Cassidy feje pedig Andrea mellkasán pihent, miközben gyengéden csókolgatta a bőrét.
- Cassidy! - suttogta Andrea, mire a nő felnézett rá. - Szeretnél most beszélni? - simogatta Cassidy arcát, aki lassan bólintott. - Rendben. Miért kerültél annyira? - csókolta meg gyengéden a homlokát.
- Féltem - suttogta Cassidy és felemelte a fejét, hogy Andrea szemébe nézhessen. - A legjobb barátodnak tartottál, és én nem akartam ezt kockára tenni egy bizonytalan szerelemért… És féltem, hogy az a vágy, amit irántad érzek, kicsinál - fordult el.
- Amit irántam érzel? - próbálta elvenni Andrea a szavai élét, de az igazság az volt, legszívesebben most Cassidy-re vetette magát, hogy addig szeretkezzenek, amíg össze nem rogynak. - Mert most már nem szeretsz?
Cassidy felnevetett és gyengéden megcsókolta őt.
- Mindennél jobban szeretlek, Andy.
Ismét megcsókolta őt, ezúttal szenvedélyesebben, Andrea pedig a nyaka köré kulcsolta a karjai.
- Jobban szeretlek, mint valaha. Jobban, mint valaha.
Andrea felnyögött.
- Cassidy! - suttogta. - Egy kórházban vagyunk, Kicsim. Türtőztetnünk kellene magunkat. És te csak mos ébredtél fel. Túl gyenge vagy még.
- Túl gyenge? - játszadozott Cassidy a nyelvével Andrea bimbóival. - Ehhez is túl gyenge vagyok?
- Nem!... Ó, istenem! - nyögte Andrea és egy pillanat alatt mindent elfelejtett, ahogy ismét rátört az élvezet.

***

Aznap este Ashleigh és Robie egy hangulatos kis leszbikus tulajdonú étteremben ülte.
- Szóval… - kezdte Robie. - Mikor engeded haza Cassidy-t?
Zavarban volt. A borzongás futkározott a gerince mentén, amikor csak a nőre nézett.
Ashleigh elmosolyodott és megérintette az arcát.
- Talán holnap. Vagy az után - mondta halkan, majd gyengéden szájon csókolta a fiatalabb nőt. - Szeretnék bizonyos lenni benne, hogy nem csinál még egyszer ilyen hülyeséget.
- Neki mi vagyunk a család, ami vigyáz rá, nem igaz? - mosolygott Robie.
Ashleigh felnevetett és ismét megcsókolta a lányt.
- Robie - suttogta fátyolos hangon. Egész este fel szerette volna tenni azt a kérdést, amire most készült. - Szeretnél feljönni hozzám?
Robie teste megremegett. A lélegzete elakadt, de azonnal tudta a választ.
- Igen.
Ashleigh nem is vesztegette az időt. Intett a pincérnek a számláért, majd kisietett Robie-val az étteremből.

***

Meztelenül feküdtek Ashleigh ágyában, egymás karjaiban. Robie mélyen aludt, arcát Ashleigh nyaka hajlatába fúrva. Ashleigh csak bóbiskolt, de közben folyamatosan érezte a puha test érintését az övén.
Kinyitotta a szemét. Zavarta a lámpa fénye, és a nyitva hagyott ablakon már lassan bántóan hideg szellő csapott be. Lassan kikelt az ágyból, de egy pillanatra sem vette le a szemét arról a gyönyörű testről.
A szex egyszerűen felejthetetlen volt vele. A testük szinte összeolvadt és vibrált körülöttük a levegő. Az emlékre Ashleigh lassan megnyalta az ajkait, majd gyengéden a hátára fektette Robie-t, hogy a combjai közé nyúlhasson. Robie felébredt az izgatásra és széjjelebb tárta a combjait, felkészülve az újabb gyönyörre.

23. fejezet

Jeffrey óvatosan sétált végig a folyosón kora reggel, folyamatosan a nővéreket figyelve. Ilyenkor nem lehetett volna ott egy látogató sem. Nem akart belefutni Ashleigh Simmons-ba sem. Tudta, hogy az a nő gyűlöli őt. és bármikor megragadná az alkalmat, hogy keresztbe tegyen neki.
Amikor oda ért Cassidy szobájához, kopogtatott és várta a választ.
- Szabad! - szólt ki a nő.
Lassan kinyitotta az ajtót és látta, hogy Cassidy az ágy szélén ül, egy jegyzetfüzettel az ölében. Nyilván Ashleigh-re vagy egy nővérre számított, mivel amikor meglátta a férfit, lehervadt a mosoly az arcáról.
- Te mit akarsz itt? - állt fel.
Jeffrey elvigyorodott és zsebre dugta a kezét.
- Meggyőződni róla, hogy jól vagy - hazudta szemrebbenés nélkül. - Azt hittem, haldokolsz. Vagy ez is csak egy újabb trükk, hogy elvedd tőlem Andreát?
- Te szemét disznó! - hörögte Cassidy. Próbált lenyugodni, tudva, a dühkitöréssel nem ér el semmit. - Nekem nincs szükségem trükkökre. Szeret engem.
- Tudtad, hogy terhes? - mosolygott a férfi diadalittasan. - Az én gyerekemmel.
Cassidy hitetlenkedve csóválta a fejét.
- Miről beszélsz? - Alig tudott uralkodni az érzelmein.
Jeffrey csak vigyorgott. Legszívesebben leteperte volna, hogy beverje a képét, de nem akart ő is bajba kerülni. Inkább csak még jobban megforgatta a kést.
- Már hónapok óta tervezzük. Nem is mondta? Talán azt hitted, elhagyna? Talán csak kísérletezett, nemde? - lépett az ablakhoz. - Én úgy hiszem, minden nő átmegy ezen. Miért lenne Andrea kivétel? De nem vagyok féltékeny, mert tudom, mit akar. Minden este hozzám jön haza, miután megbizonyosodott róla, hogy jól vagy-e. Csak sajnál téged, Cassidy. De én leszek az, aki elveszi.
Cassidy érzelemmentes arccal nézett rá.
- Takarodj!
Jeffrey rá mosolygott, majd az ajtó felé indult.
- Értékelném, ha távol tartanád magad a menyasszonyomtól. - Elővett egy dobozt és felmutatta, hogy Cassidy is lássa. Két gyémánt gyűrű volt benne. Cassidy továbbra is érzelemmentesen nézett rá, de Jeffrey látta, ahogy az állkapcsa megfeszül.
Cassidy egy szavát sem hitte el. Inkább elfordult és ökölbe szorította a kezét. Aztán egy hirtelen érzelemkitöréssel megragadta a szekrényen pihenő vázát és a falhoz vágta.
A zajra felfigyelt egy nővér és azonnal hívta Ashleigh-t. Összevont szemöldökkel nézte a Cassidy szobájából kisiető Jeffrey-t. Aztán amikor bement, az ágyon találta a zokogó nőt. Próbálta megnyugtatni, és a mindig készen álló oxigén-maszkért nyúlt. Cassidy eleinte tiltakozott, de amikor Ashleigh megérkezett és ráparancsolt, megnyugodott.
- Mi történt? - kérdezte Ashleigh és a lassan álomba merülő Cassidy-t nézte.
- Volt egy látogatója pár perce - mondta a nővér. - Miután a fickó távozott, így találtam rá.
Ashleigh összevonta a szemöldökét.
- Fickó? Milyen fickó?
Talán Josua lehetett. Nem tudta, melyik a rosszabb. Ő vagy Jeffrey.
- Magas, jóképű - válaszolta a nővér. - Jól öltözött. Kék szemek, szőke haj…
Ashleigh nem is hallgatta tovább. Azonnal indult, hogy értesítse Andreát.

Befejező rész következik!
Folytatások
2999
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Amikor Andrea Cassidy szobája felé indult, az ügyeletes nővér megállította.
- Valami baj van? - kérdezte idegesen, aggódva, hogy Cassidy rosszul lett.
- Nem, nem - válaszolta a nővér, a fejét rázva.
- Akkor?
- Dr. Simmons szeretne beszélni önnel, mielőtt bemenne Miss Monsignorhoz...
Előző részek
2742
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"George előre hajolt és könnyes szemekkel megcsókolta Cassidy homlokát.
- Annyira örülök neked, Cassidy! - ismételgette egyfolytában. Két órája kapta meg Robie elcsukló hangú üzenetét a hírekről. Gyorsan letudott mindent, amivel épp foglalkozott, hogy ide siethessen.
Útban a kórház felé felhívta...
2731
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Andrea leült az asztalához és a jegyzetfüzetébe kezdett írogatni. Készülni szeretett volna a következő napi óráira, de egyszerűen nem tudott koncentrálni. Csak Cassidy körül jártak a gondolatai. Nagyon aggódott érte.
Megrázkódott, amikor a telefon csörgése kirántotta gondolatai közül."
2598
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Josua a kanapéján hevert. Feje előre csuklott, álla a mellkasán pihent és apró nyálcsík csordogált le a szája sarkából. Felriadt, amikor kopogtatást hallott az ajtó felől és hevesen pislogott. Bizonytalanul felállt és az ajtó felé tántorgott. Fel se fogta, ki áll ott, amikor már fájdalmasan érezte is,...
2781
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Péntek volt. A Crystal Bar egy közepes nagyságú hely volt a belvárosban. Többnyire leszbikusok jártak ide mindenfelől táncolni, inni és szórakozni. Aznap este a hely tele volt. Gretchen sok barátja eljött ünnepelni a győzelmét.
Nem mintha ez lett volna az első győzelme. De első alkalommal aratott...
2493
FIGYELEM! Ez a történet két nő szerelméről szól és előfordulnak benne részletes szexjelenetek is. Aki ezt nem tolerálja, inkább keressen más olvasnivalót!
Köszönöm.

"Ashleigh látta a táskákat Cassidy szeme alatt, miközben az a teáját iszogatta. A fiatalabb nő vele szemben ült és kétségbe esett tekintettel bámult maga elé, miközben hallgatásba burkolódzott. Egyetlen mozdulata az volt, amivel a szájához emelte a csészét, megjátszva az ivást. Ashleigh sejtette, mi...
Hasonló történetek
4617
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
7773
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: