Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érzékvarázs

Karen dühtől tajtékozva becsapta maga mögött a faragott berakásokkal díszített ajtót.
– Hogy teheti ezt velem? - kérdezte hangosan, majd mérgében a földhöz vágta a táskáját melyből szanaszét gurultak a rúzsai és smink kellékei. Mire összeszedte a szerteszét gurult holmikat egy kicsit lenyugodott.
- Judith, beszélnem kell Judith-tal, jutott eszébe, és felrohant a második emeleti hálószobába a telefonjához. Neki és Brad-nek, a férjének külön telefonvonala volt, külön telefonszámmal. Brad azzal indokolta ezt a Karen által feleslegesnek tartott fényűzést, hogy neki a munkája miatt szüksége van egy privát telefonra.

Judith számát tárcsázta és tűkön ülve várta, hogy barátnője felvegye végre az átkozott telefont.
- Halló, tessék?! - Judith dallamos alt hangja megnyugtatóan hatott zilált idegeire.
- Szia Judith, Karen vagyok! – nyögte – Brad megcsal!
- Szia drágám, beszélj lassabban ! Mi történt ? Karen nagy levegőt véve elmesélte hogy délben bement a férje munkahelyére hogy elhívja Brad-et ebédelni. De nem volt az irodában, és amikor kilépett az épületből – legnagyobb megdöbbenésére Brad-et egy platinaszőke nővel a karján pillantotta meg. Nem szólt utána, hanem végig mögöttük haladva követte őket egy étteremig. Brad lesegítette a szőke nő kabátját, majd hosszan megcsókolta. Karen kifordult az étteremből és hazament. Fejében összerakódtak az apró mozaik darabkák, férje hosszú, estékbe nyúló tárgyalásai, hétvégi konferenciák – már más értelemben tűntek fel.
- Hónapok óta csinálhatják soha nem gyanakodtam - fejezte be a beszámolóját feldúltan Karen.
- Drágám, azt hiszem jobb lenne ha most inkább idejönnél és megbeszélnénk ezt a dolgot.
- Judith nagyon ki vagyok, szükségem van rád és a tanácsaidra! – Karen hangja elcsuklott.
- Steve itthon lesz, de sebaj, siess – köszönt el Judith és letette a telefont.

Karen gyorsan levetkőzött és lezuhanyozott. Frissen mosott haját turbánba csavarva kiment a fürdőből és megállt a tükör előtt. A tükörből egy fiatal vonzó, zöld szemű nő tekintett vissza rá szomorúan. Teste ruganyos és kisportolt volt, a heti fitnessz és tenisz edzések a gyerekszülés után is karcsún és jó formában tartották testét. 2 gyereket szült Bard-nek, Marc 4, Peter 6 évesek voltak. Közelebb lépett a tükörhöz és jobban szemügyre vette magát. Nyaka karcsú vonala, vállainak gömbölyűsége csak még jobban kiemelte melleinek feszes és széttartó halmait. Mellei formásak és feszesek voltak a sporttól, az anyaság és a gyerekek szoptatása sem tette lógóssá kebleit. Tenyerébe fogta és kicsit megemelte az egyik mellét, bimbója rózsásan ugrott ki barna udvarából, megborzongva emlékezett vissza a tegnap éjszakára, amikor Brad ajka forrón tapadt a bimbójára és szívva, szopogatva tüzelte fel őt egyre jobban. Ettől a gondolattól visszazökkent a szomorú valóba és öltözni kezdett.

Az előző gondolatsor azért nem múlt el nyomtalanul, máskor amikor egyedül volt otthon és rátört a vágy, simogatva és ujjai lágy kényeztetésével eljuttatta volna magát a csúcsra, de most sietve kapkodta magára a ruháit. Kocsiba pattant és Judith házához hajtott.
- Nem tudom miért vagy annyira meglepve, ahogy te illetve ahogy ti éltek ez már várható volt – mondta Judith, és narancslevet töltött Karen-nek.
- Miért mondod ezt, mintha én lennék a hibás abban, hogy a férjem megcsal!
- Valahol igen is hibás vagy benne Karen, 11 éve vagytok házasok, mindenetek megvan, ház, kocsik, 2 gyönyörű gyerek. De megvan e még a varázs? Szerintem már el is felejtettétek, hogy mit jelent a másik fél reakcióját várni, nagyon jól ismeritek egymást – és ne haragudj meg érte – de kicsit unalmassá váltatok egymás számára. Na és a szex. A szex is unalmassá válhat, ha 11 évig ugyanazzal a partnerrel és ugyanúgy csináljátok – mondta Judith.
- Miért, ti Steve –vel nem ugyanígy éltek ? 21 éve vagytok házasok, hogy lehet hogy ti még együtt vagytok ? - kérdezte Karen mérgesen, Judith mindig is szókimondó volt, de Karen vibráló idegei ma különösen rosszul viselték barátnője őszinteségét.
- A mi kapcsolatunk is ugyanúgy megfeneklett, mint a tiétek csak szerencsére túl tudtunk ezen a zátonyon is jutni. A válasz a kérdésedre a Szerelem Szigete – Judith Karen elé tolt egy színes prospektust.

St. Bernadino, a Szerelem Szigete – hirdette a prospektus. Gyönyörű trópusi paradicsomot mutatott be, azúrkék tenger simult a vajfehér tengerpartnak, buja zöld növényzet keretezte a szigetet, és valami megmagyarázhatatlan varázs áradt a képekből. Karen egy ideig lapozgatta majd kerek szemekkel nézett Judith-ra.
- Mit segíthet ebben bármiféle trópusi paradicsom? - kérdezte, és az asztalra dobta a prospektust.
- Ez nem akármiféle trópusi sziget, hidd el, ennek a paradicsomnak varázsereje van. Ne szakíts félbe, intette le az ingerülten moccanó Karent. 10 évvel ezelőtt mi is ugyanebben a cipőben jártunk, Steve-nek szeretője volt, én itthon voltam, törődtem a gyerekekkel és a házzal. Az életem ugyanolyan üres és értelmetlen volt mint a tiéd. De ez a sziget megváltoztatott mindent. Steve szakított a szeretőjével, a szexuális életünk csodálatos lett, és rendbe jött a kapcsolatunk.
- Hogyan? – kérdezte Karen, és eltűnődve nézte barátnőjét aki 41 éves korára is olyan üde és vonzó volt, mint ő maga.
- A titok a szigetben és ebben van, ezekben az üvegekben a sziget paradicsomi varázsa, és mágiája található meg. - tett le Judith egy üvegecskét az asztalra. Karen megdöbbenve nézett barátnőjére. Judith mindig is racionálisan gondolkodott, kedvessége és őszintesége mellett ezért is kedvelte Karen annyira.
- Nem, nem bolondultam meg – találta ki Judit Karen gondolatait. Hidd el, igazat beszélek. A sziget legszebb pontján egy patak csörgedezik, ezekben az üvegekben ennek a pataknak a vize található. Ez a patak a Szerelem vére, legalábbis az ősi bennszülött varázslók krónikájában ezen a néven szerepel. Ez a patak a sziget lelkéből ered, és aki iszik belőle, abban újra fellobban a szerelem és a szenvedély lángja, tartósabban és hevesebben, mint ahogy bármikor lobogott volna. – mondta Judith és Karen elé tolta a fiolákat.
– Menjetek el Brad-del St. Bernadinora és minden reggel adj neki egyet a fiolák tartalmából, és minden jóra fordul…

2 hónappal és 2 nagy veszekedéssel később…

A repülő nagy zökkenéssel ért földet St. Bernad-ban, a sziget fővárosában. Karen tudta hogy a főváros itt tulajdonképpen az egyetlen lakott települést jelenti. Amíg várták, hogy gép megálljon, végig gondolta az utat a szigetig. Judith-tól kétségek közt vergődve ért haza, a gyerekek és Brad is otthon voltak már mire ő megérkezett. Fülében meg ott csengett Judith utolsó mondatainak egyike, “Bármit megtehetsz, Brad a forrás vizétől igézetté válik. Csak rád fog figyelni, csak téged fog látni. Te leszel a számára a legszexisebb istennő a világon. Úgy fog kívánni téged mind még sohasem.” Brad-re nézett és elöntötte a szívét a szeretet és a harag keserédes keveréke. Eldöntötte, vesztenivalója nincs – megszervezi az utat.

Az első nagy probléma az volt hogy a sziget egyszerre csak 15-20 vendéget fogadott, csak Judith segítségével tudott helyet foglalni. Az utazási irodában Judith megvesztegetett egy tisztviselőt – így sikerült csak helyet kapniuk. Amikor végre megkapta az időpontot, Brad-et azzal vette rá az útra, hogy úgy érzi, mintha elhidegültek volna egymástól, és szerinte jót tenne egy hét kikapcsolódás egy ilyen trópusi paradicsomban a kapcsolatuknak. Brad megijedhetett hogy Karen esetleg sejt valamit, és gyorsan beleegyezett – pedig nem volt olcsó, az útért le kellett mondania a motorcsónakja megvásárlásáról. A gyerekeket Judith vette gondjaiba erre a hétre. És most itt voltak a szigeten. A Szerelem buja Szigetén.

Jó hangulatban szálltak ki a gépből, a kijáratnál gyönyörű egzotikus lányok ragadták meg őket. Virágfüzér került a nyakukba, Brad pedig örömmel fogadta a lányok üdvözlő puszijait.
– Már megérte eljönni, nevetett és kézen fogta Karent - Karen kicsit megdöbbent, évek óta nem sétáltak kéz a kézben Bard-del.
Karen megszorította Brad kezét, és a fülébe súgta - Várj csak amíg a szobánkba érünk. Brad kellemesen megborzongott, és szorosabban fogta felesége kezét. Öreg nyitott utasterű busz zötyögött be az apró repülőtér elé. Felpakolták holmijaikat, és a többi vendéggel együtt leültek a kopott ülésekre.
- Üdvözöljük Önöket a Szerelem Szigetén – hallották. Egy csodaszép hollófekete hajú, mandulaszemű, kávébarna bőrű nő tartotta a kezében a busz mikrofonját.
- A nevem Pandee, és engem ért az a megtiszteltetés hogy a Berno Hotel részéről fogadjam Önöket. - Önök most a sziget egyetlen repülőterén tartózkodnak, ha mindenki megvan és elfoglalta a helyét, akkor elindulunk a hotelbe – mondta és megérintette a sofőr vállát. A busz rázkódva elindult, Pandee megkapaszkodott és tovább beszélt.
- A sziget a Karib tenger legdélebbi lakott szigete, a spanyolok fedezték fel 1654-ben. Az őslakosság itt mindig békés nép volt, a sziget soha nem keveredett semmiféle fegyveres konfliktusba. Mára a sziget üdülőparadicsommá vált, a vendégeink kényelme érdekében soha nem fogadunk 20-nál több embert. Biztos feltűnt Önöknek, hogy kizárólag házaspárok és szerelmespárok vannak Önök között. Ez sem véletlen, a Szerelem Szigete romantikus és varázslatos hangulatával mindig a szerelem földi paradicsoma volt. - De már meg is érkeztünk a központi blokkhoz – mondta és kikapcsolta a mikrofont.

Leszálltak a buszról és bementek az épületbe. Pandee ment előttük, rövid szárongja alig takarta el formás fenekét, izmos barna lábaival szaporán szedte lépcsőfokokat.
– Ez itt az étkező, társalgó és szórakozó központunk, mivel a szállásaikon nem lesz áram, itt tudnak esetleg tv-t, video-t nézni, de én szívesebben javaslom, hogy törődjenek és foglalkozzanak egymással, járják be szigetünk csodálatos tájait, élvezzék azt a békét és a nyugalmat, melyet csak itt találhatnak meg.
- Nem lesz áram, se telefon? - riadt meg Brad. Nekem fel kell a céget hívnom, és … Karen szembefordult férjével, átölelte és halk rekedtes hangon a fülébe suttogott:
- Brad, kedves hidd el nem fog hiányozni az átok telefon - és szorosan hozzásimult férjéhez. Férje szorosan magához ölelte, és csak rámosolygott – kissé zavartan, nem szokta meg Karentől az ilyen reakciókat. Pandee kivezette őket a buszhoz.
- A szállásaik egymástól kb. 1 km távolságban lesznek, nagyon közel a tengerhez. Most mindenki kap egy kísérőt, aki elvezeti Önöket a szállásukra. Intésére fiatal és gyönyörű dhotit és szárongot viselő férfiak és nők kerültek elő, nevetve és jókedvűen terelgették őket a várva várt szállások felé.

Karen és Brad vezetője egy 19-20 éves lány lett, akiről kiderült, hogy már 1 éve itt dolgozik a szigeten. Párszor elmondta a nevét, hogy gyakorolhassák a kiejtését, a különleges Enrota nevet nem volt könnyű megtanulniuk kiejteni. Enrota kézen fogta Bradet és Karent, és faggatni kezdte őket. Még Karen is beszédes lett, egészen megigézte Enrota egzotikus szépsége.
- Megérkeztünk! - mondta Enrota, és büszkén intett karcsú kezével. Itt fogtok lakni. Egy apró nádfedeles kunyhóra mutatott, mely szinte beleolvadt a sötétzöld és párás dzsungelbe. A tenger csak 20-30 méternyire morajlott a kunyhótól, Brad és Karen lenyűgözve figyelték a szépséges tájat.
- Az ágyakon találtok szárongot és dhotit, ha nem tudjátok hogyan kell megkötni, szívesen megmutatom - de Bradék szinte alig hallották kísérőjüket, annyira belekábultak a látványba.

Beléptek a kunyhóba, orrukat betöltötte a friss fű és a vadvirágok illata. A kunyhó berendezése spártai volt, egy nagy ágy illatos fűvel kitömött matraccal, egy asztal, és egy szekrény szolgálta kényelmüket. Az ágyon valóban ott volt egy halom vakítóan fehér szárong és dhoti, Brad és Karen tanácstalanul forgatta, kimentek a kunyhóból és Enrota segítségét kérték. Enrota trillázva felnevetett, - rendben – mondta – de csak egyszer mutatom meg, azzal egy mozdulattal kibújt saját szárongjából. Megdöbbenve figyelték a lány csodásan fénylő kávébarna testét. Mellei nagyok és kerekek, hasa izmos és lapos, lábai tökéletesen íveltek voltak.
– Mit bámultok annyira, kérdezte a lány nevetve. Ez a Szerelem Szigete, itt nem kell szégyellni semmit. Ahogy előrehajolva megmozdult, mellei rugózni kezdtek, Brad önkéntelen mozdulattal megszorította Karen kezét. Karen belül elmosolyodott, tudta mennyire felizgatja a lány csodás meztelenségének látványa a férjét, és furcsa mód ez nem dühítette, hanem inkább felizgatta. Brad persze nem tanulta meg a szárong megkötésének művészetét, Karen sejtése szerint Enrota dús keble, formás feneke és izgató puncija annyira elvonta a figyelmét hogy az egészből semmire nem emlékezett.
- Most magatokra hagylak benneteket, vacsora este 8 kor a hotelben, érezzetek nagyon jól magatokat - mondta az immáron felöltözött tündér – már amennyire felöltözöttnek lehet azt a nőt nevezni, akinek a mellei szinte szabadon táncolnak a szárong minimális takarásában. Enrota fürge lépteivel távozott.

Brad lerázta magáról az előbbi bűvöletet, és Karenel gyorsan kipakolták a holmijaikat, Brad megvetően tolta a fiókba a számítógépét, mely áram hiányában csak fölösleges helyfoglaló lett volna a kunyhóban.
- Itt az alkalom, most kell megtennem - gondolta Karen, és kiment a kunyhó elé, ahol a bent pakolászó Brad nem láthatta. Elővette a maradék langyos colát és, egy gyors mozdulattal pár cseppet csöpögtetett bele. Jól összerázta, és beszólt a kunyhóba. – Brad, kérded a maradék kólát ? - Izgalomtól verdeső szívvel nézte, ahogy Brad grimaszokat vágva megissza a langyosan szirupédességű italt.
– Pfuj, hát ez rémes volt - mondta Brad és visszament pakolászni. Karen is bement, levetkőzött és az ellesett mozdulatokkal kezdte a méretére hajtogatni a szárongot. Brad titokban figyelte a feleségét, és az előbb még Enrota idomaitól megbűvölt férfi gyönyörködve legeltette szemét meztelen feleségén. Közben a lelkiismeret is erősen mardosta, Tina a szeretője és a titkárnője simán és egyszerűen elcsábította. Pedig imádja Karent, most ahogy nézi – Tina a 24 évével és alakjával a nyomába sem érhet Karennek. Karen 32 éves, és úgy néz ki, mint egy istennő. Hosszú gesztenyebarna haja illatosan omlott Bradre szeretkezéseikkor, szinte a kezében erezte Karen pompásan feszes és kemény melleit, mindig is imádta a szájával és a nyelvével kényeztetni.

Szeretkezéseikkor Karen kicsit mindig visszafogott volt, talán ezért is kezdett viszonyt Tina-val. - Tina … Aranyos és kedves, de Karen a felesége és a társa, az igazi társa. Ahogy nézte, egyre inkább elhalványult Tina a fejében, és érezte hogy farka már olyan keményen áll, mint egy zászlórúd.
- Még nem vagy kész? – kérdezte Karen, és furcsa fényt látott a férje szemében villogni. - Ahogy végignézett rajta látta hogy szerszáma kidomborítja a szövetnadrágot.
– Na gyere, segítek, mondta. - Közben átfutott az agyán a gondolat hogy Judith nem hazudott, az a bájital mégis működik. Kicsatolta Brad övét és lehúzta a nadrágot. Brad farka előrecsapódott, ahogy megszűnt a nadrág nyomorgató szorítása.
– No lám, - nevetett fel Karen - , hát ez meg micsoda ? - és kezébe véve megszorította a meredező szerszámot és kicsit megdörzsölte a végét. Brad meglepetten nézett rá, és megdöbbenve vette észre, hogy felesége olyan szemekkel néz fel rá – amilyenekkel még soha. Karen hátralépett egy mozdulattal a földre ejtette a szárongot. Látta, ahogy Brad csodálkozó pillantásokkal figyeli, még soha nem érzett ilyen fura izgalmat. Kezeit melleihez emelte, és simogatni kezdte őket. Brad elképedve nézte.

Karent elborította egy furcsa kéjes forró izgalom, és már nem is gondolkodva azt mondta:
- Brad, le akarlak szopni! - Brad ha lehet meg jobban megdöbbent, felesége nem szerette az effajta előjátékot, és csak alig pár alkalommal juttatta őt el a csúcsra a szájával - de már nem tudta mit gondoljon, mintha nem is Karen lett volna, hanem maga a szépség és a szex istennője szállt alá a földre. Karen körkörösen simogatni kezdte ágaskodó mellbimbóit, időnként össze - össze préselte izmos és ruganyos melleit.
- Brad, - ismetelte, - le akarlak szopni. Csillogó szemmel odalépett Brad elé, aki sóbálvánnyá meredve állt, letérdelt elé és az alsónadrágból előhúzva Brad kemény és izmos farkát, szopni kezdett. Brad felnyögött.
- Ohh Karen suttogta – és felesége fejére tette a kezét. Karen egyre jobban élvezte a dolgot. Brad teljesen a hatalmamban van – gondolta – nyelvével szapora mozdulatokkal kényeztette a szájában lüktető farkat. Megfogta Brad feneket és úgy irányítva férje mozgását, szinte kényszerítette Brad-et hogy mintha a szája egy punci lenne, hatoljon bele újra meg újra. Brad lassan és ütemesen mozgott Karen szájában ki – be, közben felesége selymes hajába túrta a kezét, szinte megőrült az élvezettől. Felesége mintha megérezte volna, mikor kezd élvezni, kivette a szájából és lassan élvezettel körülnyalta a makkot, majd nyelvével végigsimított a lüktető farok tövéig, nyalogatni kezdte a herezacskóját és tojásait, közben kezét ide oda mozgatva lágy mozdulatokkal verte a farkát.

Keze síkosan csúszott fel le a szerszámján, lassan a nyelvével ismét a farkához ért, és mélyen beszívva megint szopni kezdte, de most nyelvecskéjével nem ért hozzá, szájának vakuumával izgatta. Aztán megint kivette a szájából, és csak a nyelve járt körbe - körbe a farkán. Brad felnyögött és megremegett, Karen melyen beszívta a szájába, és érezte ahogy Brad farka pulzálni kezd és a szájába forróan ömlött Brad spermája. Brad teljesen elgyöngült, fejében össze - vissza kavarogtak a gondolatok. Karen azon ritka alkalmakkor sem engedte a szájába élvezni, ilyen mély és heves orgazmusra csak kapcsolatuk legelejéről tud vissza emlékezni.
- Kedves, fantasztikus volt – dadogta, és felesége haját simogatta. – Nem is tudom mit mondjak…- hebegte tovább.
- Ne is mondj semmit – vágott Karen közbe – és szorosan átölelte a lábait. – Indulnunk kellene vacsorázni – mondta – bár nem sok kedvem van hozzá. Brad letérdelt hozzá és átölelte. – Éhen halok, nevette – És ha éhen halok akkor nem hiszem hogy meghálálhatnám az előzőeket.
- Karen is elmosolyodott , - Végül is igazad van édes, a sziget megvár minket. Felöltöztek, Brad megcsodálta Karen szárong hajtogatási tudását – a lány gyorsan méretre hajtogatta a kelmét és megcsomózta keble előtt. – Pont úgy fest mint Enrotaé – gratulált Brad feleségének, majd undorral az ágyra dobta saját dhoti-ját. – Azt hiszem maradok a sortnál – mondta és rövidnadrágot és pólót húzott kisportolt testére.

Kéz a kézben andalogva sétáltak vissza a központig. Az étteremben színes rizspapírból készült ernyők alatt hangulat gyertyák árasztották fűszeres illatukat és fényüket. Úgy látszik mindenki belefeledkezett a sziget varázsába – szinte egyedül voltak a teremben. Alig hogy leültek egy hangulatos sarokasztalhoz, megjelent a pincér. Nagy nehezen kaviáros-sajtos rákfalatkákat rendeltek előételnek, majd gyümölcsökkel töltött halat és párolt kukoricát. Degeszre ették magukat a sziget kincseivel, jéghideg pezsgővel öblítették le a vacsorát. Desszertnek banánfürtöt kértek és mangót. Karen a banánt meghámozta és emlékeztetvén férjét a kunyhóban történtekre, szopást imitáló módon kezdte eszegetni. Brad mocorogni kezdett, Karent eltöltötte a boldogság és a heves vágy, tudta hogy Brad számára tényleg csodálatos lehetett az aktus. Brad furcsán elmosolyodott, Karen ahogy mellette ült, látta hogy az a különös tűz ismét a szemében lobog. Brad az asztal alatt felesége selymes combjára tette a kezét. Karen szorosan hozzábújt és éppen kérdezni akart valamit amikor Brad ujjai finoman simogatva a bőrét, bekúsznak szárija rövid szoknyaszerűsége alá. Megdermedt, - Brad! – próbálta meg férjét leállítani, de Brad meg csak rá sem nézett. Közömbös arccal, kicsit álmodozó pillantással figyelte a szorgoskodó pincéreket akik az időközben befutó párokat szolgáltak ki serényen.

Brad ujjai lágyan kényeztették combjait és egyre feljebb haladtak. Hol ujjaival, hol egész kezével, tenyerével simogatta és masszírozta. Lassan becsúszott combjai közé és végigfuttatta ujjait Karen belsőcombján. Karen vére pezsegni kezdett, forróság öntötte el egész testét, óvatosan körülnézett hogy láthatják-e őket – de rájött hogy a sarokban ülnek és az asztal alá úgy sem látnak be. Lassan szétnyitotta combjait, és azok a kutakodó ujjak rögtön az egyre nedvesebb bugyijához csúsztak. Brad a bugyin keresztül kezdte Karen forró és egyre lucskosabb punciját dörzsölgetni. Karen levegőért kapkodva merült el ebben a különös és extrém helyzetben. Férje lassan félrehúzta apró bugyiját, és ujjával Karen nedves punciját kezdte simogatni. Lassan, lentről kezdte el felfelé mozgatni az ujját, végighúzta a forró nagyajkai között egészen fel a csiklója kemény gömbjéig. Azután Brad ujja vissza, lefelé haladva tette meg ugyanezt az utat, Karennek össze kellett szorítani a száját hogy ne nyögjön fel a gyönyörtől. Még széjjelebb nyitotta combjait, hogy Brad keze szabadabban tudjon mozogni, de Brad kezének az útvonala mit sem változott. Karen csukott szemmel és összeszorított szájjal ült, de nem bírta visszafogni magát amikor Brad ujja lassan a hüvelyébe csúszott. Egészen elkábult a gyönyörtől, és halkan felnyögött. Csípőjét lassan ringatni kezdte, előre-hátra és oldalra körözött. Legszívesebben már hangosan sikongatott volna. Brad módszeresen kényeztette Karent.

Szándékosan húzta az időt a behatolásig, szeme sarkából leste felesége gyönyörének jeleit. Majdnem megőrült ettől a visszafogottságtól, de tudta hogy Karen még gyönyörteljesebb kínokat állhat ki. Amikor Karen felnyögött tudta, hogy jól számított. Lassan mozgatta ki be az ujját felesége egyre lucskosabb puncijában, közben már nyíltan csodálta Karen átszellemült arcát. Lassan kihúzta az ujját és a csiklót ujjai köze csippentve, nagyon finoman morzsolgatni kezdte. Szinte hozzá sem érve csinálta, ha csak egy picit is erősebben fogná, azzal már fájdalmat okozna Karennek – ő pedig a benne lobogó forró tűztől hajtva csak feleségének akart gyönyört okozni. Karen felhördült a kéjtől, amikor férje finoman az ujjai köze fogta csiklóját. Már nem számított hogy lebukhatnak, hogy észrevehetik őket, teste és lelke szinte kiabálva követelte az orgazmust. De Brad elengedte a csiklóját és ezzel csak ha egy pillanatra is de kizökkentette Karent a készülő gyönyör-viharból. Karen kinyitotta a szemét és Pandee-t látta asztalukhoz közeledni.
- Jó estét, hogy érzik magukat? – kérdezte háziasszonyuk.
- Köszönjük itt minden tényleg fantasztikus! – lelkendezett Brad, a hangjában nevető vibrálással. – Karen néha annyira belefeletkezik a sziget szépségeibe, hogy szóhoz sem tud jutni, igaz Drágám ? – fordult Karen felé cinkos mosollyal.

Karen már megszólalt volna amikor döbbenten érezte hogy férje ujja ismét lassan a nedves puncijába csúszik.
- Iigeen, itt tényleg minden fantasztikus, - nyögte ki – Brad keze egyre gyorsabban mozgott combjai között.
- Örülök neki, kérem ne felejtsék el, hogy holnap terepjárókat lehet kölcsönözni, járják be a szigetet ha van kedvük. – mondta Pandee. Karen egész testében remegett, Brad két ujjal ismét morzsolgatni kezdte a csiklóját, a harmadik ujjával finoman simogatta nagyajkait.
- Pandee, milyen terepjárókat lehet kölcsönözni? – kérdezte Brad. Brad és Pandee kedélyesen eldiskuráltak a kocsikról, Brad keze az asztal alatt azonban sebesen mozgott. Karen szemei előtt apró kis színes karikák ugráltak, Brad váltakozva ujjazta, és masszírozta a csiklóját. Brad végre elköszönt Pandee-től aki elindult a terem túlsó felébe egy másik vendégpároshoz.
- Braaad – nyögött fel Karen. Brad apró mozdulatokkal dörzsölgette a csiklóját, Karen pedig már nem tudta visszafogni magát. Az orgazmus végig söpört rajta és megrázta a testét. Soha életében nem élvezett így sem Braddel sem előtte senki mással. Kezet a szája elé kapta és ráharapott, így ha hangos örömsikoly helyett Brad csak halk nyögéseket és nyüszítést hallott. Karen az orgazmustól kábán akart valamit mondani, de reszkető hangja is elapadt amikor érezte hogy Brad lassan ismét ujjazni kezdi. – Ez nem lehet igaz gondolta, de a lassú és hullámzó kéj meggyőzte hogy férje még nem fejezte be.

Brad megigézetten nézte végig felesége orgazmusát, - még soha életében nem látott nőt ilyen gyönyörűnek és sebezhetőnek. Nem akarta hogy a pillanat elmúljon, remélte hogy Karen klitoriszális orgazmusa után sem állítja le a kezét. Lassú mozdulatokkal ismét ujjazni kezdte, és felesége becsukott szemmel adta át magát a gyönyörnek. Nem akart elsietni semmit, számára most csak Karen forró öle létezett, kezével finoman játszadozott vele, élvezte, ahogy a nő puncija befogadja az ujját, körülveszi forrón és selymesen. Karen megint felnyögött, kezeivel az asztal szélébe markolt, hátát kifeszítette és száját összeszorítva, fejét felvetve élvezett el. Brad bámulta felesége karcsú nyakát, ovális arcát és résnyire nyitott szájából megvillanó fehér fogacskáit. Megdöbbent amikor az első könnycseppek végig gördültek Karen gyönyörű arcán, megijedt hogy fájdalmat okozott, nem tudta hogy ezek a könnyek az öröm varázsának könnyei. Lassan elvette kezét felesége öléből és halkan megszólalt:
- Karen…
Karen olyan tekintettel nézett rá amitől Bradet elöntötte egy újfajta lelkiismeret furdalás. Szinte beleszédült a gondolatba, elárulta és megcsalta a feleségét. Ezt a nőt. Aki így néz rá. Karen tekintetéből olyan mely tüzű szerelem áradt, amitől Brad szíve nyilallni kezdett. Ha akart volna sem lett volna képes megszólalni, átkarolta Karent és arcát felesége gyönyörkönnyeitől nedves arcához szorította.

A vacsora után szinte szótlanul sétáltak vissza a kunyhójukhoz. Megálltak a parton és megbámulták a millió csillag ragyogásával ékesített tengert. Szorosan összebújva aludtak el, elnyomta őket az átélt csodák melengető érzése és a Szerelem Szigetének titokzatos szelleme. Másnap reggel – ha lehet a 11 órát annak nevezni, - Brad kinyitotta a szemét és fejét oldalra fordítva elgyönyörködött Karen arcában. Hirtelen eszébe jutott a tegnap este, a kunyhó és az étterem, és csak azt sajnálta hogy nem láthatta Karen szemét amikor elélvezett. Tudta hogy Karen szeme abban a pillanatban kitágul és szemének sötét zöldes színe fűzöldre változik. Aztán eszébe jutott Tina. Tina szeme…a szeme… - nem emlékezett Tina szemére. Óvatosan felkelt és megint megpróbálta a dhotit megkötni magán, de már kezdett beletörődni, hogy az indiai és karibi világ jellegzetes férfi ruhadarabjával nem tud boldogulni.
- Szerintem kérd meg Enrota-t hogy mutassa meg – hallotta Karen vidám hangját.
- Na persze, neked könnyű, mert megmutatta a szárong megkötési technikáját – válaszolta Brad csipkelődve. Gyorsan visszabújt Karen mellé és átölelte.
- Drágám, tegnap… - de Karen a szájára tette az ujját.
- Brad, a tegnap csodálatos volt, de pont ezért ne rontsuk el azzal hogy beszélünk róla. Ami történt azt nem lehet szavakba önteni, de felülmúlni igen – nevetett fel Karen és hirtelen Brad fölött termett. Forró ágyékát Bradhez dörzsölgette és csípőjével körözni kezdett. Hevesen csókolóztak, szájuk szorosan tapadt össze, nyelveikkel egymás nyelvét és ajkait simogatták. Brad kibontakozott a csókból.
- Édesem, szerintem ha még 5 másodpercig folytatjuk akkor lemaradunk a kirándulásról. Nem volna baj, de neked kell eldöntened, hogy akarsz e menni egyáltalán, engem ne vádolj hogy szó szerint elb…tam a túrát. –

Brad hangja reszelős volt a vágytól, átölelte ahogy Karen hozzábújt.
- Jó jó, Brad tudom, hogy igazad van, bőven van még időnk mindenre – ismerte el Karen, - jó lenne akkor tényleg felkelni – mondta és nagy nehezen feltápászkodott Bradről. Eszébe jutott a csodaszer…be kell adni Bradnek a mai adagot. Már komolyan kezdett hinni a szer varázsában, a tegnap este teljesen meggyőzte róla hogy működik. Felöltöztek és kéz a kézben lesétáltak a központig. Gyorsan megreggeliztek – Brad felfedezte hogy nagyon kellemes, ha a saját kezével facsart narancslébe egy kis mangót is facsar, valamint tényként leszögezte, hogy Karen pirítósai amiket otthon csinál fele olyan ízletesek mint amit itt és most eszik. Az érett mangó nagy plattyanással csapódott Brad homlokához, lassan lefelé csordogáló belsejének és nektárjának látványától Karen nevetőgörcsben tört ki. A férfi méltósággal viselte felesége csínytevését majd megelégedve, hogy a szomszéd asztalnál ülő páros is rajta vigyorog, elindult a mosdoba megtisztálkodni. Karen kihasználva a lehetőséget, Brad narancslevébe töltött a Sziget forrásának mágikus eszenciájából.

Később megkeresték Pandee-t és a segítségével kölcsönöztek egy ütött kopott terepjárót.
- A sziget térképe a kesztyűtartóban van, jó utat, később én is kimegyek egy kocsival – köszönt el tőlük Pandee és tovalibben formás lábain. Brad egész addig bámulta amíg Karen könyökkel jól oldalba nem vágta figyelmeztetésképpen.
- Jó jó, - engesztelgette Brad a lányt – de nem mondhatod hogy nem lehet megérteni a pasikat ha bámulják.
- Tényleg fantasztikusan szép, - ismerte el Karen, - de azért máskor a szemed ne essen ki lehetőleg!
- Tudod, az biztos hogy ez a cucc jól áll a nőknek, és neked aztán végképp. Ha nem ismernélek, azt hinném, hogy te is karibi szépség vagy – célzott Brad Karen mézszínű bőrére.
- Na szerencséd hogy udvarolsz, - mosolyodott el Karen. – Akár már indulhatnánk is, nem?
- De, - Brad beült a kocsiba és indított. – Szállj be édes!
A sziget több volt, mint gyönyörű. Brad és Karen még nem láttak ennyire csodálatos helyet a TV-ben sem. A sűrű és zöld bokrok, hatalmas fák, színes virágok paradicsomi hangulattal ruházták fel a tájat.

És a tenger, az áttetszően kék tenger…..fantasztikus volt.
- Nem úszunk egyet? – kérdezte a tenger látványától megbabonázott Brad.
- Nincs nálam a bikinim, szerintem siessünk vissza és hozzuk el az összes strand cuccot. - Karen összevonta a szemöldökét – Ugye elhoztuk a matracot is?
- Persze, de szerintem felesleges visszamenni, nézz szét, sehol senki. Nem hiszem hogy pont erre a részre jönnének, és ha mégis – nem hiszem hogy bármi szégyellni valód lenne, sőt. Brad dévaj pillantásokkal fixírozta Karen szárongból elővillanó kebleit, azzal hirtelen odanyúlva lehúzta a szárong finom kelméjét a csodált keblekről. Karen mézbarna mellein tompán megcsillant az ezer ágra ragyogó karibi napfény. Karen kacagva próbálta meg visszatakarni magát, de Brad lefogta a kezét és szorosan elé lépett. Nekiszorította a kocsi motorházának és hevesen megcsókolta.
- Brad ne itt… próbálta meg Karen leállítani, de Brad minduntalan beléfojtotta szájával és kutakodó nyelvével a szót. Karen egy idő után abbahagyta az ellenkezést. Átölelte és visszacsókolt. Brad már ruganyos és kerek popsiját markolta, kezei szorgalmasan fel alá jártak Karen fenekén és derekán. Brad elengedte és hátralépett.
- Vedd le a ruhádat – mondta és maga is hozzálátott a vetkőzéshez.

Karen már nem ellenkezett, pár mozdulattal megszabadult a szárongtól. Brad gyönyörködött a felesége meztelenségében. Szembe fordult Karennel és simogatni kezdte a lány melleit. Körbe-körbe, szándékosan elkerülte az érzékeny mellbimbókat, majd végigsimított Karen oldalán, karcsú derekán, lapos hasán és újra visszatért a kebleihez. Mutatóujjával körözni kezdett a megduzzadt és ágaskodó mellbimbók körül, de még véletlenül sem ért hozzájuk. Karen becsukta a szemeit és halkan nyögdécselni kezdett.
- Oh Brad, ez isteni...ne hagyd abba, kérlek!
Brad óvatosan megmarkolta a melleit és lágyan masszírozni kezdte a kemény húst. Hüvelykujjait Karen megkeményedett mellbimbóira tette és finoman dörzsölgetni kezdte. Karen felnyögött a melleibe nyilalló kéjtől. Combjai remegni kezdtek, és a rátörő vágytól hevesen folyni kezdett. Brad megemelte és a kocsi meleg motorháztetejére ültette. Lábaival megtámaszkodott a kocsi orrát védelmező rácson. Brad letérdelt elé és szélesen kitárt bársonyos combjai közé fúrta a fejét. Karen kezeivel hátra támaszkodott és gyönyörtől fátyolos hangon nyöszörögte: - OHHH Brad, nyalj…melyebben…ohh Brad ezaz…

Bradet határtalanul felizgatta felesége sóhajtozása, otthon Karen mindig csendes volt, legfeljebb halk nyöszörgés hagyta el ajkait. Nyelvét csiklójára tette és lassan mozgatni kezdte. Ujjaival előbb Karen nagyajkait simogatta, majd két ujjával lassan a nőbe hatolt. Karen felhördült, de a kezdeti fájdalom pillanatok alatt megszűnt, puncija szorosan körülfogta Brad ujjait. Brad lassan ujjazta a lucskos puncit, közben nyelvével a lány csiklóját kényeztette. Karen felegyenesedett és melleit kezdte masszírozni. Tenyerébe fogta majd össze-össze szorította, ujjaival mellbimbóit simogatta – összecsippentette és finoman morzsolgatta őket. Pillanatokon belül élvezni kezdett, örömsikolyait nem tudta visszatartani. Hangosan élvezett el, orgazmusának hullámait újabb és újabb követte. Brad egészen megdöbbent felesége heves kitörésétől, Karen combjai azomban szorosan fogták a fejét, amíg a lány el nem élvezett. Karen hanyatt feküdt a terepjáró motorházán és orgazmusa apró utógörcseitől meg-megrándult.
- Uhhh Brad ez elképesztő volt – mondta amikor már meg tudott szólalni. Brad fölé hajolt és szopogatni kezdte ágaskodó mellbimbóját. Karen dorombolni kezdett. Kezével lenyúlt és markába szorította Brad kemény farkát. Előváladéktól nedvesen és keményen simult a markába. Lassú mozdulatokkal verni kezdte, közben Brad tovább szopogatta és nyalogatta a melleit.

Brad annyira felajzott volt, hogy úgy érezte, azonnal elélvez. Kiszabadította magát és Karen lábait a nyakába vette. Farka megcsúszott a lány lucskos szeméremajkain és nem a puncijában kötött ki hanem az ajkak közötti vágatban. Makkjának hegye épp Karen csiklójához ért. Karen hevesen összerándult és felnyögött a gyönyörtől. Brad előre hátra mozgatta magát, farka fel-le csúszkált a nedves résben. Minden lökésének csúcspontján farka megdörzsölte Karen csiklóját. Karen nem hitte el amit érez. Az előbb élvezett el, életének legjobb nyalásától, és mát megint érezte a rátörő kéjes hullámokat. Brad kezével megigazította a farkát és heves lökéssel beléhatolt. A férfi mintha kitalálta volna a gondolatát, kezével is odanyúlt és dörzsölgetni kezdte a csiklóját. Karenre ismét rátört az orgazmus, remegve élvezett el, hangos Braaaaaaaaaaad kiáltással. Brad kicsit hátralépett és kivette a farkát Karen lüktető puncijából. Karen meglepődött, de ráérzett a dologra. Felemelte a fejét és úgy nézte férjét. – Csináld, látni szeretném! – mondta .

Még soha nem látott pasit kézimunkázni, megbűvölve meredt férje ütemesen mozgó kezére. Bíborvörös makkja hol eltűnt hol pedig előbújt markából. Felnézett és Brad parázslóan extatikus pillantásával találkozott a szeme. Nézték egymást ahogy Brad csinálta, Karen élete legérzékibb pillanatának találta ezt a furcsa helyzetet. Brad szeme egy pillanatra lecsukódott, majd amikor felnézett – Karen látta ahogy kitágul a szeme, és máris hallotta Brad nyögését. Férje élvezni kezdett, farkából hosszú fehér sugárban tört elő a sperma és beterítette vele Karen barnára sült hasát. Összebújtak, csókolgatták simogatták a másikat. Karen érezte hogy a langyos sperma lassan lefelé csorog a hasán. Furcsa késztetésének engedelmeskedve eltolta Bradet és lenyúlva beledugta ujját a csordogáló folyamba. Szájához emelte kezét és megízlelte az ujjára tapadt sűrű és krémszerű anyagot. – Hmm nem is rossz, nevetett a tágra nyílt szemekkel bámuló Bradre. Szerintem a jövőben többször fogom ezt kóstolni mondta és tisztára nyalogatta az ujjait.
- Hát szerintem fürödjünk meg, mondta Brad és belecsípett Karen combjába. Aki utoljára ér oda a vízhez az, fog este tüzet rakni kiáltotta Brad és elrohant a tenger felé.

Karen tenyerével szétkente a hasára tapadt anyagot és megint lenyalogatta a kezét. Nem tudom régen miért nem csináltuk így, - gondolta – még az íze sem rossz. A sós, keserű íz a szájában egyáltalán nem undorította mint régen. – Az hiszem hogy az a lötyi tényleg nem átverés, mélázott el, - Brad még soha nem viselkedett így. A komoly és felelősségteljes Brad – ahogy a hasára verte ki a farkát – teljesen megdöbbentő a változás. És az orgazmusok, soha nem éreztem még ilyet. Olyan kielégültnek és boldognak érezte magát, ahogyan csak kapcsolatuk legelején, a fellobbanó szerelem tűzforgatagában. Brad és Karen egész délután a langyos tengerben lubickoltak. Elvesztek a szabadság és az egymáshoz tartozás összefonódóan kettős érzésében. Estefelé visszahajtottak a kunyhóhoz és vacsora után ráérősen szeretkeztek az illatos fűvel töltött matracon.

A következő napok boldog egyhangúságban teltek. Ébredés és reggeli után bejárták a szigetet, és újra felfedezték egymást. Brad lenyűgözve figyelte feleségét, rá sem ismert a régi, megszokott, tartózkodó Karenre. A szexuális gátlásait teljesen levetkőző nő még új és borzongatóan izgalmas volt számára. Karen minden akart és mindent megtett. Karen vágyának felkavaró és fehéren izzó szenvedélye Brad minden érzékét felkorbácsolta. Nem tudott betelni vele, szája mohón habzsolta Karen testének minden porcikáját. És a beszélgetések. Otthon valahogy nem tudott igazán megnyílni Karennek, beszélgetéseik csak a hétköznapi problémákra és eseményekre tértek ki. Magában mosolyogva figyelte, ahogy Karen kérlelhetetlen logikával sorra cáfolja meg az eszmefuttatásait. Mintha nem is ugyanaz a nő lett volna, aki és a hétköznapok szürke unalma elől Tina karjaiba menekült.

Karent lelkiismeret-furdalás mardosta, minden reggel lopva Brad poharába cseppentett a bájitalból. A reakcióktól néha Ő maga is megijedt. Brad elbűvölte és a tenyerén hordozta. A szex mintha napról napra jobb lett volna bár néha - amikor a gyönyört sikongatva élvezte - úgy érezte, mintha ezt az élvezetet túlszárnyalni már nem lehetne. Nem volt igaza. Brad minden alkalommal többet és többet adott. Együtt repültek fel a csillagokig.

pár nappal később

Szótlanul nézték a lassan távolba vesző paradicsomot. A repülőgép nagy zöttyenésekkel kapaszkodott egyre feljebb és feljebb. Karen a kis ablakhoz szorította a homlokát és szomorúan figyelte ahogy a sziget eltűnik a felhők alatt. Gyorsan elrepült az idő, a hazautazás rémülettel töltötte el a lányt. Az otthoni sivárság lassan összekeveredett az elmúlt napok boldogságával és az megmérgezve kételyeket teremtett lelkében. – Hogyan lesz tovább, a bájital elfogyott és Tina, ott van Tina is – kesergett Karen. Hazaérkezésük másnapján Brad elmaradt és sürgősen bepótolnivaló munkára hivatkozva az irodába hajtott. Karen kétségek közt vergődve hívta fel Judith-tot, majd Vásárolni mentem cetlit a konyhaasztalon hagyva barátnőjéhez indult.

Judith mint mindig, nyugodtan hallgatta végig Karent. Karent bosszantani kezdte Judith csendes mosolya és felháborodott.
- Mit lehet ezen mosolyogni, hát nem érted ? Elfogyott a varázsszer amit adtál, és Brad máris elment otthonról! Állítólag be kell pótolni az elmaradt munkáját, de tudom hogy megint Tinával találkozik! Előröl kezdődik az egész Judith! És a bájital nélkül nem tudom Őt megtartani!
- Karen, Karen, te nem is hittél abban a varázsszerben, nemde ? – kérdezte Judith még mindig mosolyogva.
- A szigeten minden más volt, működött a szer. Olyan volt mintha nem is mi lennénk. Brad teljesen másképp viselkedett, szeretett engem, imádott! De most hogy elfogyott a szer, minden visszaváltozott! Judith, segítened kell, nem maradt még bájitalod?
- Dehogynem, és szívesen adok is belőle Neked – kacagott fel Judith és a mosogatóhoz ment. A konyhaszekrényből kivett egy ugyanolyan üveget, amilyet előzőleg adott Karennek, és nevetve tartotta a csap alá. Amikor megtelt az üveg, bedugaszolta és Karen elé tette az asztalra. – Tessék, íme a csodálatos varázsszer.
- Mi ez ???? Judith! Nincs kedvem viccelni, miért csinálod ezt? Ha nem akarsz adni akkor csak mondd meg!
- Édesem, mondom hogy itt van, parancsolj.
- De hát ez víz!
- Az. És az is az volt amit előzőleg adtam Neked. Azt gondolod hogy létezik bármilyen szer amivel visszavarázsolhatod a kapcsolatotokba a vágyat és a szerelmet? Még mindig kislány vagy belül, úgy látszik. – Judith átölelte Karen vállát.
- De akkor…ott a szigeten..hogy…
- Karen, TE magad vagy a varázsszer. Nem érted? Ami ott történt az azért történt, mert csak egymással törődtetek.

Brad azért volt más, mert Te azt hitted ez a folyadék megváltoztatja őt. Máshogy viselkedtél vele, amíg azt hitted a bájital varázsa alatt áll. Pedig ez a varázs Te voltál, Karen!
- Azt akarod mondani, hogy csak a viselkedésem miatt lett más minden?
- Miért, szerinted tényleg a csapvíz gerjesztett egymásra benneteket? – barátnője megszorította a vállát – Hidd el Karen, az odafigyelés és az egymással való törődés többet ér, mint ez a víz. Azt hitted Brad a hatalmadba került a varázsitaltól, pedig már régóta a hatalmadban volt – csak elfelejtetted ezt a hatalmat gyakorolni fölötte. Nincs szükséged semmilyen bájitalra ahhoz, hogy a férjed téged kívánjon – csak magadra. Merj más lenni, merj változtatni. Az unalom és a hétköznapok megölik a kapcsolatot, csak rajtad múlik mennyi izgalmat, érdekességet és kalandot élsz át Braddel. És ha te változol, akkor Ő is változik. Élvezni fogjátok egymás vágyait és szenvedélyeit, ez az a varázsszer, amit Te keresel Karen. Változz és változtass!

Brad túl gyorsan hajtott, de a sebességhatár átlépése nem igen zavarta. Aláírták végre a szerződést, amin hónapok óta dolgozott. Karrierje üstökös sebességgel szárnyalt felfelé az elmúlt hónapokban, és ott volt Karen. Karen, akivel közös élete a szigetről hazatérve teljesen megváltozott. Tinával hazaérkezése után azonnal szakított, azóta csak Karen létezett a számára. Többé nem túlórázott, ha lehetett inkább hazavitte a munkát. Minden szabad idejét Karennel töltötte, és még soha nem volt ennyire boldog és kiegyensúlyozott. És a gyerekek. Néha azon gondolkozott, hogy kellene még egy gyerek, egy kislány. Biztos Karen-re hasonlítana… Lefékezve fordult rá a bekötőútra, amikor megpillantotta a nőt. Formás kerek fenekére fekete miniszoknya tapadt, izmos hosszú combjain megfeszült a fekete neccharisnya. A nő apró felsőrésze még feljebb csúszott, ahogy kezével leintette Brad kocsiját. Brad letekerte az ablakot, a nő pedig behajolva a kocsiba megkérdezte:
- Szivi, nincs kedved valami közös programhoz ?
Ahogy nő a kocsiba hajolt, barna haja megáradt, és ovális arcába hullott. Brad teljes betekintést nyert a dekoltázsába, és megcsodálhatta izgalmasan domborodó kebleit. Finom és diszkréten vonzó illata a kocsiba áradt, körülfogta és felcsigázta Bradet.
- Hát, végül is…időm az van, szállj be! – mondta Brad.

A nő megkerülte a kocsit, és beszállt Brad mellé. Szoknyája teljesen felcsúszott, nyilvánvalóvá vált hogy harisnyán és a harisnyatartón kívül nem visel más fehérneműt. Mellei rugózásából nem volt nehéz Bradnek kikövetkeztetnie, hogy melltartót sem hord.
- És milyen időtöltésre gondoltál édes? – kérdezte, és a nő combjára tette a kezét.
- Mit szólnál ha kefélnénk egy hatalmasat?
- Benne vagyok – mondta Brad és indított. – Mennyi lesz?
- Az attól függ mit szeretnél, de szerintem neked full kiszolgálásra van szükséged.
- Jól hangzik, mennyit kérsz?
- Tudod mit szivi, az árban majd utána egyezzünk meg. Majd eldöntöd mennyit ért meg neked az egész.
- Rendben, remélem, valóban megdolgozol a pénzért.
- Máris kezdem – és a nő lassan masszírozni kezdte a nadrágon keresztül Brad farkát.
- Huhh, várj csak amíg odaérünk! – nyögte Brad.

A házhoz érve Brad már az ajtóban meg akarta csókolni, de a nő eltolta magától.
- Ne, csók nincs – mondta.
- Oké – Brad vetkőztetni kezdte. Brad megszabadította a lányt apró felsőjétől, szája mohón tapadt a csodálatosan feszes és ruganyos mellére. Mellbimbóját szopogatva Brad a konyhaasztalhoz terelte a nőt.
- Fordulj meg – kérte. Előre döntötte és felhajtotta a szoknyáját. A nő feneke alól nedvesen csillogott elő a puncija, Brad lassan az ujjaival kezdte izgatni. Egyik keze a lány kemény mellére tapadva ágaskodó bimbóját cirógatta, a másik keze lassan ki be-járt a nő forró és nedves puncijában.
- Ohhhhh – a nő hangosan nyögdécselni kezdett – ez jó, de nem inkabb nekem kellene Veled törődnöm? - kérdezte.
- Halgass, nem azért fizetlek, hogy beszélj! – mordult rá Brad. Lassan leguggolt és végignyalta az izmos combokat az ívelt vádliig. Nyalogatni kezdte gömbölyű fenekét, közben az ujjával egy pillanatra sem ált le.
- Most fordulj meg – mondta és felegyenesedve, a lányt a konyhaasztalra ültette. Széttolta a combjait és ismét elétérdelt. Fejét a combok közé temetve nyalni kezdett, nyelve lassan kényelmesen járt körbe, végül a csiklót vette kezelésbe. Ismét ujjazni kezdett, élvezte a nő testének nedves forróságát.
- Mindjárt…mindjárt…- a nő hangja egyre erősebb lett, majd hátát ívbe feszítve, punciját szorosan Brad kezének préselve élvezett el.

Brad meg sem várta, amíg elülnek a nő orgazmusának hullámai, megfordította és hátulról beléhatolt. Kezeivel szorosan markolta a melleit, lassan masszírozni kezdte őket. A nő most teljesen ráhajolt az asztalra, Brad elengedte a melleit és csípőjénél, derekánál fogva tartotta. Furcsa dolgot érzett, a nő össze-össze szorította a puncija belső izmait, ez annyira kellemes szorító érzést nyújtott, hogy Brad pillanatokon belül a csúcsra ért. Hangos nyögéssel élvezett az őt szorosan tartó punciba. Zihálva bukott a lány hátára, másodpercekig meg sem tudott szólalni az élvezettől. A nő megérezte hogy kezdi összeszedni magát és nevetve megszólalt:
- Na szivi, ugye mondtam, hogy megér minden pénzt?
- Karen, te minden pénzt megérsz. Honnan tudtad, hogy mikor érek a bekötőútra? Nehogy azt mondd, hogy ebben a szerelésben ott dekkoltál egy órát !!!
Hozzászólások
További hozzászólások »
fisera ·
Baby: Hat azert irtam hogy halivudi :) mert jo a vege :))))

fisera ·
TuT: Koszonom a dicseretet, ezert mar megerte megirni a sztorit :-)))





Kolape: tenyleg erdekelne, mibol gondoltad/tatok hogy ez kompillacio ??



Koszi es pussz



Era

fisera ·
Nem tudom mibol gondolod ezt, egyszeruen keptelen vagyok felfogni, hogy mi alapjan dontod el, hogy ezt nem en irtam ?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: