Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érzéki élvezés

Priss vagyok, 17 éves.

Egy szép vasárnap délelőtt volt. A szüleim nem voltak otthon, a SAJÁT lakásomat rendezték be.....(nyílt titok, hogy a szülinapomra egy lakást kapok. Anya meg lakásberendező, és megcsinálja nekem) Kelly hívott, hogy átjönne egy jó kis pletyire. Fél óra múlva itt volt. Kelly gyönyörű. Göndör, vörös haja, és zafírkék szemei vannak. 176 cm, és 52 kg. Én szőke, kék szemű vagyok,173 cm, és 49 kg. Volt nála egy kistáska. Gondoltam mobil és kulcs van benne.... Beszélgettünk a konyhában egy 30-40 percet. Mindenről szó volt, mert nagyon régen láttam már. Szóba került, hogy a barátja megcsalta egy nála(Ő is 17 éves) 20 évves idősebb csajjal. Szakítottak, de Ő egyáltalán nem sajnálja. Itt szó esett a szexről is. Mondta, hozott egy kazettát, a barátja és Ő vannak rajta szex közben.

Elpirultam, de Ő unszolgatott, hogy nincs ebbe semmi szégyellnivaló. Rábólintottam, és betettem a videolejátszóba. Letelepedtünk a TV elé, és néztük ahogy Kelly maszturbál egy hatalmas vibrátorral. Ekkor jött képbe Alex, akinek 24 cm farka volt. nem semmi! Oldalra néztem, és láttam, hogy Kelly nagyon simogatja magát a farmeron keresztül. Megkérdezte, nem baj?-én egy kicsit pirulva mondtam neki, ááá dehogyis.... A TV-ben közben egyre elégítették ki egymást, és Én is kezdtem felizgulni. Nagyon sokszor képzeltem el magam egy lánnyal, amint érzékien csókolózunk, vagy hogy egy vibrátorral izgat. De soha nem hittem volna, hogy valóra is válnak! Kelly már levette a farmerjét, és simogatta már-már nedves punciját. Én sembírtam magammal, levettem a térdig érő szoknyámat, és lassan és finoman simogattam a punimat. Kelly ekkor megszólalt. Éreztem a kudarctól való félést a hangjában... Azt mondta: Őrülten megkívántalak!

Nem is tudtam mit mondani, odamentem hozzá, és hosszan megcsókoltam. Már vagy 5 perce csókolóztunk, mikor finoman elvált ajkaimtól. Égető űrt éreztem finom szája után. Már meztelenül állt előttem. Mondta, vetkőzzek le én is. Mint kérésre parancsot teljesítettem. A mellei gyönyörűek voltak, kerekek, pont elfértek a tenyeremben. Mellbimbói ágaskodtak, meredeztek. Megfogtam mind a kettőt, és elkezdtem szívogatni. Halk nyögésekkel válaszolt minden egyes kis szívásra. Beleharaptam érzékeny bimbójába, mire Ő feljajdult. Mondta, hagyjam abba, most Ő jön. Elővette a kis rózsaszín táskát, amiben én egy órája mobilt és kulcsot gondoltam.

Megdöbbentem. Egy óriási szilikonvibrátort vett elő, csiklóizgatóval, és gyöngyökkel. Kelly előre eltervezte ezt a mai napot. A táskából előkerült egy eperízű síkosító, és egy számomra ismeretlen ezüstös tárgy. Kéjesen rám nézett, és helyet foglalt a bőrgarnitúrán. Odahívott. 2 percig magyarázta hogy működik, és odaadta. Tudtam mi a kívánsága. Bekapcsoltam, és bekentem síkosítóval. A legkisebb fokozatra tettem. Lassan körkörös mozdulatokkal masszírozni kezdtem a hüvelye körüli részt. Egy váratlan mozdulattal a már jó nedves és kitágult puncusba nyomtam a vibrátort. Kéjesen felnyögött. Nagyobb fokozatra állítottam. Így \"dugtam\" egy 5-6 percig, mikor még nagyobb fokozatra állítottam.

A vibri csak úgy remegett, Kelly vonaglott, nyögdécselt. És ekkor a legnagyobb fokozatra álítottam. Kelly nem bírta sokáig, fél perc múlva hatalmasat élvezett. Nedveit nagyjából lenyaltam, de még ragadt. Kéjjel teli hangon egyet nyögött, és elterült. megcsókoltam. Bejelentette, elmegy fürdeni. Kitámolygott a nappaliból, átment a jaccuzis fürdőszobába. Én vittem a vibrátort. Mellézuttyantam a jaccuziba. Vigyorogva mutattam a vibrátort. Értette. Átültem a másik oldalra, és széttetem a lábam.Ő egyból a legnagyobb fokozatra tette, és tövig benyomta. Én már eléggé ki voltam tágulva, tehát bement simán. Egyre vadabbul nyomta-húzta a végén már tűzvörös volt a punim. Nedvről ugye nem beszélhetünk, mert vízben voltunk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
lököttyúk ·
Ettől most olyan a jelen szituban irreális nyugalom szállta meg a lelkemet, amivel végre aludni is lehet, mégha vimi leszúrta a kezemet is.
Köszi velvet szap...szőlőtőke, piros labda, szemezés, paplan párna, jó éjt mára.

mandula ·
Hát,izé..a lakást irigylem tőled...a többit nem.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: