Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Értelem?

Jeges szél csap az arcomba, tépi a hajam és a ruháim. A híd korlátján állok, alattam a több emeletnyi mélység a biztos halál ígéretét hordozza. Gondolataim Lilla körül forognak. Soha nem voltam szerelmes, de amit iránta éreztem, az több volt egyszerű barátságnál. Ő viszont szerelmes volt, és a mai napig emlékszem a tekintetére, arra hogyan nézett, mikor megmondtam neki, hogy nem viszonozhatom az érzelmeit. Annyi szörnyűségen mentünk már keresztül együtt, de azt a csendes szenvedést akkor láttam rajta először. Az idő telt, és ő egyre mélyebbre zuhant a fájdalomban - a magányosság fájdalmában. De a magányosság csak egy képzet volt, amit magának talált ki, mert ahogy próbáltam kiemelni a kín posványából még közelebb kerültem hozzá.
Mikor megtudtam, hogy leugrott innen, végtelen szomorúság öntött el. Tudtam, hogy szeret, de nem hittem volna, hogy ember képes ennyire szeretni. Értelmetlennek láttam, amit tett, és értelmetlennek az életem elmúlt tíz évét is, amit vele töltöttem.
Egy női hang szakít ki a gondolataim közül.
- Kérem uram! Uram! Én nem ismerem magát, nem tudom mi a problémája, de biztosan segíteni lehet rajta.
Felvonom a szemöldököm, ahogy a nőre nézek. Hmm… Egész csinos, kár hogy lerí róla az ostobaság.
- Maga meg miről beszél, hölgyem?
- Ne ugorjon le semmi értelme!

Édes Istenem, ez a nő azt hiszi, hogy öngyilkos akarok lenni. Az arckifejezésem most valószínűleg az undor és az értetlenség sajátos keverékét tükrözheti. Egy pszichopatákat is megszégyenítő vigyor kíséretében, lassan közelítve felé, válaszolok neki:
- Kedvesem, eszem ágában sincs leugrani, köszönöm hogy így aggódik. Mindemellett magát szívesen lesegítem, hogyha nem topog tovább azonnal, azokon a bájas kis lábacskáin.

Sikítozva elrohan. Nagyon helyes. Hol is tartottam? Áh igen, az értelmetlen tettek… Vajon komolyan azt hitte, hogy valamin változtatni fog vele. Egyetlen dolgot ért el, hogy értelmetlenné tette tíz év kemény munkáját. Azon a távoli napon, mikor megkért, hogy vegyem magam mellé, hogy tanítsam, világosan megmondtam neki: a mi munkánkba a romantika maximum egy parfümös üvegbe rejtett méreg képében fér bele. Azt hittem felfogta. Szerettem, jobban mintha csak egy barátom lett volna. A tanítványom volt. Olyan mintha a gyermekem lett volna, és még annál is több. Reméltem megérti, hogy nem őt, csak az érzelmei viszonzását utasítottam el. Talán meg is értette, de ennek nem sok jelét adta. Tíz év. Ennyit áldoztam az életemből a nevelésére, az okítására és mit értem el vele? A férgek rágják valahol a föld mélyén, és én megöregedtem. De nincs több értelmetlen időpazarlás, sem ostoba tanítványok. Egyedül halok meg, csendesen. De addig még rengeteg időm van, és míg van ember, addig munkám is akad bőven…
Hasonló történetek
5262
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
5518
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: