Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erotikus álmodozások

Egy füves erdei tisztáson álltunk egymással szemben, kezünkben kard. 2 méterre egymástól néztünk farkasszemet, légzésünk ugyanolyan mély volt, szívverésünk ugyanolyan lassú. A nap már félúton járt a horizont felé és mi nem akartunk estig itt maradni. Hirtelen gyenge szellő támadt a tisztáson, mely megrezzentette Morwen rövid haját, s hűvössége engem is meglepett, hiszen már nyár volt. Aztán eszembe jutott, hogy legalább egy pólót fel kellett volna vennem, ugyanis félmeztelen voltam. Morwen észrevette gondolataim elkalandozását és rögtön támadott. A harc első vérig tartott, ezért kevés ruha volt rajtunk, hogy látni lehessen az apró sebeket is. A harc előtt reklamáltam, hogy Morwen is legyen félmeztelen, de aztán megegyeztünk abban hogy az elvonná a figyelmemet, ezért most egy egyszerű fehér ujjatlan póló volt rajta ami elég szűk volt ahhoz, hogy meglátszódjanak rajta a karcolások. Morwen egyetlen szökkenéssel áthidalta a köztünk lévő távolságot és máris támadott. Épp időben hárítottam, a penge a fejemtől pár centire állt meg. Én se haboztam tovább, térdemet felrántottam a gyomrába, majd az összegörnyedő testet arrébb löktem. Morwen egy gördülés után talpra állt és újra támadott, ezúttal egy lendületes döféssel.

A kardom megint a helyén volt, a döfést eltérítettem és bevetettem a könyökömet is. Mivel a lendületét nem tudta megfékezni, Morwen nem tért ki a könyököm elől, hanem elkapta és magával rántott. Nem kerültem a földre, de nem sikerült megsebeznem sem. Ezúttal nem engedtem eltávolodni tőlem, folyamatosan támadtam, próbáltam kifárasztani. Kényelmes tempót diktálva folytattam offenzív taktikámat, bár tudtam, hogy ő nehezebben fárad ki. Aztán mikor már fáradni kezdtem, egy aljas trükk jutott eszembe. Egy lapos követ vettem észre a földön, s rögtön felé kezdtem oldalazni, vigyázva nehogy Morwen megsejtsen valamit. Mikor a kőhöz értem óvatosan a kő alá helyeztem a lábam és vártam a megfelelő alkalomra. Morwen az utolsó pillanatbab megsejthetett valamit, de védekezni már nem tudott. Hirtelen felrúgtam a követ és hátraléptem, mert arra számítottam hogy Morwen majd elesik. A kő eltalálta Morwen térdét, aki féltérdre esett. De az esés erejét felhasználva rám hajította kardot. Egy-két lépés távolságról nem volt könnyű hárítani, a markolat meg is ütötte a kezemet de a penge elkerülte a kezemet.

Viszont ameddig én a hárítással voltam elfoglalva, Morwen összeszedte magát és nekirontott a térdemnek, olyan gyorsan hogy nem volt időm megsebezni a hátát. A kardomat elejtettem és keményen landoltam a hátamon. Morwen rögtön meg akarta szerezni a kardomat, de megfogtam a lábát és visszarántottam. Bár néhányszor sikerült fejbe rúgnia, távol tudtam tartani a kardtól. Aztán hogy jobb helyzetbe kerüljek megcsavartam a lábát és rávetettem magam. Ha birkóztunk volna akkor most nyerek mert két vállra fektettem, de ezzel ő nem sokat foglalkozott és vadul rángatózott alattam. Aztán beleharapott a vállamba, ami annyira meglepett hogy lazult a szorításom a kezein. Az egyik kezét ki is szabadította és azonnal elkapta a nyakamat. Gondoltam rá hogy én is beleharapok a kezébe de inkább tisztességes akartam maradni. Sikerült elég lendületet vennie és a hátamra fordítania, így most ő volt fölöttem, de szabadulni nem tudott mert a lábaimmal átkulcsoltam a derekát. Itt kezdtem el arra gondolni, hogy talán ideje lenne kicsit bekeményíteni, ezért elengedtem a nyakamat szorongató kezet és az oldalán felhúztam a pólót, majd elkezdtem csiklandozni az oldalát. Ismertem a gyenge pontjait, néhány másodperc múlva elengedte a nyakamat és a kezem után után nyúlt.

Kihasználtam a lehetőséget és ledobtam magamról, majd a földön heverő kardra vetettem magam. Már majdnem elértem amikor éreztem, hogy Morwen megragadja a nadrágszáramat és kezd visszarángatni. Bár a nadrágom egyre lejjebb csúszott, sikerült elérnem a kardot és a földön megfordulva Morwenre támadni. Egy kezdőt meglepett volna gyorsaságom, de Morwen már jól ismert, tudta mire számítson. Mikor megfordultam rögtön észrevettem hogy baj van, ugyanis Morwen furcsa módon készült fel a védekezésre: kezében a pólójával amit levett amíg kúsztam a kard felé. A markolat fölött elkapta a kardot, ami nem ejtett rajta sebet a rögtönzött védőkesztyű miatt, ráadásul azonnal oldalra csavarta a pengét és így egy 4 centis sebet ejtett a szívem fölött. Vereségemet beismerve elengedtem a kardot és ellazultam alatta. Ő fölényesen rámmosolygott és várta, hogy szóban is elismerjem hogy vesztettem.

Egy kicsit kifújtam magam, aztán sértődöttséget tettetve megszólaltam.
- Jól van, győztél.
- Most meg min sértődtél meg?
- Csak nem tartom tisztességesnek hogy haraptál és felhasználtad a ruhádat a harcban. Megegyeztünk hogy csak kardot használunk fegyverként.
- És amikor te a követ rúgtad rám meg csiklandoztál az mi volt? Rövid gondolkodás után mentegetőzni kezdtem.
- A csiklandozás nem támadás hanem figyelemelterelés, nem lehet vele sérülést okozni és nem fáj mint a harapás.
- Nem hiszem hogy komoly sérülést okoztam és különben is, először te szabálytalankodtál mikor rámrugtad a követ. Elővettem az ártatlan arcomat és válaszoltam neki:
- Nem szóltál hogy ez szabálytalan.
- Szerintem tudtad hogy az de nem álltál meg, ezért haraptam.
- Az szerintem inkább azért volt mert szorult helyzetben voltál.
- Akkor a harapást kiegyenlíti a csiklandozás, a ruhát meg a kő. Szinte teljesen tisztességes harcban győztelek le.
- "Szinte." Fenyegetően összevonta a szemöldökét.
- Vitatkozni akarsz?
- Próbálj meg elhallgattatni!
- Te akartad.

Hirtelen közel hajolt és megcsókolt. Eddig észre se vette, hogy mindketten félmeztelenek vagyunk, de most nagyon örülni kezdtem neki. A következő mondatommal azonban láthatóan csalódást okoztam neki.
- Ezt inkább folytassuk majd otthon.
- Itt miért nem jó? Hiszen itt fekszünk a természet lágy ölén.
- Én jobban szeretem az ágyat. Csalódottan feltápászkodott rólam és elment felöltözni és összepakolni. Mire hazaértünk már sötétedett. Morwen rögtön a fürdőszobába ment, hamarosan meghallottam, hogy zuhanyozik. Mivel meleg volt levettem a pólómat, megvetettem az ágyat, majd fekve vártam, hogy Morwen kijöjjön. Nemsokára hallottam, hogy nyílik az ajtó és megjelent előttem teljesen meztelenül. Én felugrottam az ágyról és elsétáltam mellette. Meglepetten nézett rám.
- Most meg hova mész?
- Természetesen zuhanyozni.
- Azt később is megteheted. A vállamnál fogva visszarántott, átkarolt és az ágy felé húzott, olyan hevesen, hogy nem bírtam ellenállni.

Letepert és elkezdett vetkőztetni, mikor végzett szorosan hozzám bújt és csókolózni kezdtünk. Eszembe jutott az első alkalom, mikor szeretkeztünk. Akkor még nagyon félénk voltam, alig mertem hozzáérni és mindig féltem, hogy esetleg fájdalmat okozok. Ezért kezdetben állandóan Morwen kezdeményezett és folyamatosan bátorított. Közben az ajkairól áttértem a nyakára. Biztos meleg vízzel zuhanyozott, mert a bőre még mindig forró volt. Ezt főleg a kezemmel éreztem, ami a mellei környékén vándorolt. Imádom a finom, selymes bőrét simogatni, csak ezzel el tudnék szórakozni órákig, de Morwen általában ezzel nem elégszik meg. Így hát a kezem lejjebb csúszott, hogy megnézzem mi a helyzet odalent. Ebből már tudta, hogy mire készülök, ezért széttárta a lábait. Mikor mélyen beléhatoltam, kéjes nyögést hallatott. Rövid ideig így maradtunk, teljesen összeforrva, aztán elkezdtem mozogni benne. Ahogy közeledtünk a kiteljesedés felé, félresöpörtem egy elszabadult hajtincset az arcából, és figyeltem hogyan feszülnek, meg majd ernyednek el az izmok, de legjobban az arcát figyeltem.

Morwen szenvedélyesen, teljes beleéléssel tudott szeretkezni és az arcán most is átszellemült kifejezés honolt. Szinte teljesen egyszerre mentünk el. Morwen teste ívben meghajlott, háta felemelkedett az ágyról és aprót sikkantott, amint testét elöntötte a gyönyör. Majd ráhanyatlottam és átöleltem, hogy kicsit kipihenjem magam. Rövidesen Morwen mellé feküdtem, s ő a vállamra hajtotta a fejét, és pár perc múlva elszundított. Szívesen hagytam volna aludni, de tudtam, hogy m este meg akar nézni egy filmet. De addig maradt kb. fél óra, ezalatt az alvó Morwent néztem. Alvás közben gyermekien ártatlannak látszott, s ez teljesen ellentétben állt azzal a vadsággal, amit szex közben szokott tanúsítani. Nekem mindkét alkalommal tetszett, és már megtapasztaltam, hogy orgazmus közben a legszebb. Egyébként is életvidám, tudja élvezni az életet de életerejének kisugárzása ilyenkor a legnagyobb. Most viszont alvás közben az arca nyugodtságot sugárzott, miközben szelíden emelkedett és süllyedt a mellkasa. Mikor elkezdődött a film, amit meg akart nézni, óvatosan felráztam. Nem aludt túl mélyen, így hamar felébredt.

Úgy tűnik eléggé fáradt lehetett, mert a film felénél megint elaludt. Óvatosan felkeltem az ágyról és kerestem egy kazettát, hogy felvegyem neki a filmet. A sötétben nem volt egyszerű tájékozódni, de végül is sikerült, csak a távirányítót nem találtam meg. Mikor vége lett a filmnek megint felkeltem és kikapcsoltam a videót, de útban visszafelé megbotlottam és az ágyra estem. Magamban átkozódtam ügyetlenségem miatt, mert észrevettem, hogy Morwen felébredt.
- Mit csinálsz? Visszafeküdtem az ágyba és masszírozni kezdtem a térdemet, mert bevertem az ágy peremébe.
- Felvettem a filmből, amit nem láttál. Majd holnap megnézheted.
- Köszönöm. Látszik, hogy veszélyes volt, meg is sebesültél közben.
- Az életemet kockáztattam, ki tudja mibe botlok a sötétben. Akár meg is halhattam volna, ha az asztal sarkába verem a fejem.
- Azért ne túlozd el annyira, ettől nem fognak szentté avatni. De mindenképpen jutalmat érdemelsz. Megsimogatta a térdemet ott, ahol megütöttem.
- Fáj még?
- Ott már nem, de kicsit feljebb esetleg ápolásra szorulok.
- Nem láttam, hogy ott is megütötted volna magad, de azért megvizsgálom.

A keze feljebb vándorolt a lábaim közé és simogatni kezdett. A kezét hamarosan a szája váltotta fel. Előbb finoman megcirógatta (biztos azt nézte nem tört-e el valahol) aztán végignyalta a tövétől a tetejéig és a végét bekapta és szopogatni kezdte mint egy nyalókát. Kezdtem egyre jobban érezni magam, ahogy a nyelve fürgén mozgott a szájában, de egy ideig még bírtam. Aztán megragadta és egyre nagyobb részeket nyelt el. Már túl járt a felén mikor nem bírtam tovább elviselni, hogy a puha ajkai súrlódnak a bőrömmel. A szájába élveztem és ő mindent lenyelt. Gondosan lenyalta a maradékot, aztán a szívemre hajtotta a fejét. Néhány percig hallgatta a szívverésemet, majd lassan mindketten elaludtunk Reggel én keltem hamarabb, Morwen békésen szunnyadt ugyanabban a pózban, amiben este álomba merült. Nem akartam felkelteni de nem bírtam ki, hogy ne érjek hozzá, ezért elkezdtem igazgatni a haját, majd gyengéden megsimogattam az arcát. Meg se rezdült. Kezdtem gyanítani, hogy már nem is alszik, csak megjátssza magát. Óvatosan a hátára fektettem.

A szája félig nyitva volt, odahajoltam és végignyaltam a felső ajkát, majd bedugtam a nyelvem, hogy megkeressem az ő nyelvét. Egyszer se mozdult meg, tehát biztos, hogy már felébredt. Belementem a játékba, elkezdtem a számmal kényeztetni a nyakának érzékeny bőrét. Egyre lejjebb haladtam és mikor a mellei táján kalandoztam észrevettem, hogy a légzése szabálytalanná válik a halk sóhajok és nyögések miatt. Miközben végighaladtam Morwen testén újra megcsodáltam alakjának karcsúságát, a bőre alatti izmok apró rándulását és formás teste minden bujaságát. Eddig csak óvatosan értem hozzá, mintha aludna, de amikor vigyázva széttártam combjait, már le akartam buktatni. Ezért miután szétnyíltak a szeméremajkai hirtelen erősen belenyaltam. Erre megrándult a teste és egy visszafojtott nyögés hagyta el az ajkait. Felemeltem a fejem és vádlón néztem rá, mert még tovább akarta játszani a szerepét.
- Szóval te nem is alszol! Rögtön felpattant a szeme és mentegetőzni kezdett.
- De aludtam, csak most ébredtem fel.
- És ezt higgyem is el?
- A te dolgod hogy elhiszed-e, de ha már elkezdtél valamit, akkor fejezd is be. Be is fejeztem.

Morwen közben egy párnát szorított az arcához, biztos nem akarta felébreszteni a szomszédokat. A végén már teljes extázisban volt, nem tudta féken tartani magát és vadul dobálta magát. Fél kézzel megpróbáltam stabilan tartani, ez persze csak viszonylagosan sikerült, főleg mikor elment. Utána még pár percig lustálkodtunk, aztán gyorsan felkeltünk mivel 10-re a haverok focit szerveztek és nem szerettünk volna elkésni.
Hasonló történetek
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
denaj ·
most már végig is olvastam.



Így már sokkal jobban tetszik nekem. Szerintem nem írható a rovására, hogy nem oylan részletes, így mindenki azt képzel bele, amit akar



^_^

tepet ·
Az összes gondolatom egy nö veszi át" PanniP, de ez azért van mert elöbb olvassa a sztorit. "játékos a Morwen megszólítás számomra is a végén derült ki, és ez nem a rohadt erotikus leírásnak köszönhetö! 4-es megérdemelt részemröl, mert elég húzos volt bepötyögni ennyi karaktert.

ildikó ·
ügyes vagy kisfiam csak igy tovább én erre 10-est adok és nem vagyok elfogult

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: