Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erotika és alkohol

A zene hangos volt, én pedig éppen csak két pohár bort ittam meg, de a fejem nem csak a gondolatoktól zsongott, hanem már az alter-rock ütemes dobszavától is. Megláttam egy ajtót a folyosó végén. Hívogató volt…
Megfogtam a kilincset és lenyomtam.
A szobában először egy narancssárga álló lámpát láttam meg, majd egy radiátort, egy barna komódot, végül az ágyat. A tulajdonosával együtt. Rám nézett.
A kék szeme áthatolta az alkohol által képződött homályburkot, melyet az agyam vetített ki a szemem elé. Hirtelen józanabbul éreztem magam, a szoba illatos és üde levegője pedig felfrissítette szaglásomat.
A szőke hajú lány egy könyv mögül nézett fel rám. Végig mért először, majd elmosolyodott és tájékoztatott, hogy wc bal oldalt van, a szoba mellett.
-Nem a wc-t keresem. - mondtam. A lány megbabonázott.
-Hát akkor, fáradj beljebb, ha szeretnél! - mosolygott továbbra is.
A könyv egyik lapjának - éppen ahol tartott - felső sarkát behajtotta, majd a könyvet a takaróra tette. Feltérdelt az  ágyra, majd egy pultszerű asztalra mutatott.
Vörösbor-illat csapta meg az orrom. Kérésére neki is töltöttem egy pohárral és a kezébe adtam. Leültem mellé az ágyra.
Szagolgatni kezdte a bort, körbe-körbe löttyintgette a pohárban, majd ivott. Ez a kis mutatvány olyannyira imponált nekem, hogy elkezdtem én is lassan szagolgatni az édes italt, majd felső ajkamat a pohár peremére helyeztem, de inni elfeledkeztem. Végül mégis csak belekortyoltam a borba.
Nem vagyok oda az alkoholos italokért, a bort kivéve. Így minden adandó alkalomkor én már a borosüveget keresem. Mindenfélét kóstoltam már, legyen az fehér-, vörös- vagy kékbor, száraz, édes vagy éppen félédes rozé.
De ez az íz…egyszerre volt szenvedélyes és zseniálisan szabad!
Kiittam a pohár tartalmát, ajkamon végig folyt egy csepp bor, amit ujjammal letöröltem.
A lány halkan elnevette magát, fehér fogsora kivillant a mélyrózsaszín ajkai mögül.
Közelebbről is meg tudtam nézni; egy fehér póló volt rajta és egy oroszkék pizsamanadrág, amit egy fehér zsineg tartott meg.
-Mit olvasol? - érdeklődtem.
-Úgyse ismered! - jelentette ki a lány és szemével az arcomat fürkészte.
-Na, de mégis!
-Jane Austen-tól a Büszkeség és balítéletét. - pillantásában felfigyeltem arra, hogy várja az értetlen reakciómat.
-Nem akarok senkit sem elhamarkodva megítélni…
-…de mindig csak azt mondom, amit gondolok. - fejeztük be egyszerre az idézetet.
Egymásra mosolyogtunk, a lány szemében láttam, hogy lenyűgöztem.
-Tudod, Austen-t a kedvenc íróim közé sorolom. - mondtam, majd felálltam a borosüvegért.
-Elképesztő, - a hangja elcsukló volt - nem találkoztam még olyan fiúval, aki becsiccsentve is Austen-részleteket idéz fejből.
-Tudod, anyukám Austen-könyveket olvasott fel nekem esténként. Azt mondta, ettől érzelmesebb srác leszek. - elnevettem magam.
A lány maga elé nézett és lágyan ajkába harapott, majd rám pillantott. Közelebb jött hozzám.
-Szeretem az olyan srácokat, akik Austentól idéznek.
-Szeretem az olyan lányokat, akik szemében elveszettnek érzem magam.
Megcsókoltuk egymást. Lelassult a pulzusom, a szívem mégis sebesebben vert.
A lány elfeküdt az ágyon, én pedig felé emelkedtem. A csók átment valami egész másba. A szoba lenémult, a fények letompultak. Csak a forró testét hallottam, a vér pumpálódását. A bort mindkettőnk szájában lehetett érezni, a bukéjától ajkaink egymáson simultak végig.
Lassan hátamra csúsztam, ő feltérdelt, de a kontraszt megmaradt. A lány ráült a derekamra és érezve feszülő farmerem; halkan nyögött a fülembe. 
A nadrágom könnyen átütött a pizsamanadrágján, ugyanis nem volt alatta bugyi…
Előrehajolt és csókolóztunk tovább. Átöleltem derekát, de néha belemarkoltam fenekébe. A kezem csúszott felfele, vele együtt a lány pólóját is felhúztam. Arrébb dobtam a fehér pólót és a két melle neki nyomódott mellkasomnak. Karjaival megtámasztotta magát, én pedig melleit markolgattam. Az ujjaimmal a bimbóit csipkedtem, majd nyelvemmel körözni kezdtem az egyiken. Gyengéden megharaptam és beszívtam azt. A lány egyre nagyobbakat sóhajtozott, néha nyögött is.
Lehúzta az én pólómat is, majd a hátára fordítottam. Nyakát és kulcscsontját kezdtem el puszilgatnia, haladtam egyre lejjebb a melleket is érintve, ő egy ideig a hátamba meresztette körmeit.
Mikor a nadrághoz értem, kioldottam a zsinegét és lehúztam pizsamáját. Félre dobtam.
Széttettem lábait, egyik combján elindult kezem, felfelé haladt, majd még a lábának töve előtt felkanyarodtam a hasára. Ő ajkába harapott és melleit simogatta.
Szemérem dombját simogattam, majd 2 ujjammal elkezdtem dörzsölni megduzzadt csiklóját. 
Nyögött, és én is. Nedves nemi szervét megcsókoltam, majd a hevülettől megfeszülve (és nadrágomat kifeszítve…) lehúztam magamról a farmert, majd az alsót.
Átöleltem, csókolózni kezdtünk. A takaró alá kerültünk mindketten.
Farkammal hüvelyét masszírozgattam…majd csók közben, mikor már kellően nedves volt mindkettő, lassan beledugtam nemi szervem nedves puncijába.
Felnyögtünk.
Az egészben az volt a varázslatos, hogy a házibuli kint zavartalanul zajlott. A sok részeg ember a szőnyeget nyálazta vagy éppen aznap esti partnere száját.
Minket pedig, akik először találkoztunk akkor, magával ragadott az édes vörösbor mámorító szenvedélye és a másik karizmatikája. Az Ő szemének csillogása.
Eggyé válásunkat szeretkezésnek mondanám. Csókok tengerében és erotikus nyögésekben értünk fel együtt a csúcsra. Megszerettük egymást, annyi szent. De nem találkoztunk többé.
Éjszaka együtt aludtunk, egymás karjaiban, a másikhoz simulva.
Másnap reggel jó kedvűen mentem ki a közeli kávézóhoz. Rendeltem egy mogyorós cappuccinot, majd rágyújtottam egy szál piros Marlboróra.
A közös éjszakánkból már csak a szenvedély, s a Jane Austentól való idézés maradt meg ; az erotika és az alkohol.
Hozzászólások
Deakjanika ·
Nagyonjóírás.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: