Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erőszak

Az angol sajtóközölte a hírt. Egy apa két lányával élt kényszerített vérfertőző kapcsolatban tíz éven keresztül. Az egyik lány, Alberta, tízenhat a másik, Caroline, tízennégy éves volt a megerőszakolás pillanatában. Most amikor a két lány  a feljelentést tette a rendőrségen húszonhat és húszonnégy éves. A lányok kálváriája, tehá tíz évig tartott. Az angol bűntető törvénykönyv szerint a vétkes apát, ezt az utálatos szatírt, húszonöt év börtönbűntetésre ítélhetik.
- Hogy mik vannak - kezdtem el a csámcsogást, egy kis pletykára akartam buzdítani a hölgyet, akivel egy irodában dolgoztam, két tini lány anyját.
- Egyszerű a dolog - jött a meglepő, de nagyon pragmatikus, válasz -, eddig a két fruska is élvezte, most pedig megunták az öreget és meg akarnak szabadulni tőle.
Csak erre nem gondoltam.
Az angliai eseménynek folytatása is volt. Ezt nem a román sajtóból tudtam meg. Egy angol botrány folyóirat a tudosítójának feltűnt: hogyan tudtott egy apa két felnőt lányt terorizálni, ilyen hosszú időn keresztül? Elhatározta utána jár a dolgoknak. Először a gyalázatos gonosztevőt, az apát kereste fel a börtönben, ahol az előzetes fogságban ült. Amikor meglátta a szexmániást azt hitte tévedett a börtönőr és valaki mást hozott a beszélgetőbe. De nem volt tévedés. A gonosztevő egy sovány, rozoga, hajlott hátú öregember volt. Akárminek kinézett, csak nem erőszakos lánygyalázónak, liliomtiprónak. Az öreg az újságírónak is bevalotta bűnét. Nem akart semmit hozzátenni ahhoz, amit az ügyésznek mondott és amivel a lányai is vádolják. Mindent beismert.
Az újságíró megkereste a család lakását. A ház London belvárosában van a Buckingam palota közelében. Kertes, két emeletes épület, csak a nagyon gazdag családok engednek meg ilyen helyen fekvő és ilyen házat. Az ilyen botrányok nem jellemzőek a dúsgazdag családokra. Inkább züllött, nyomorban élő családokra jellemző. Ha történik is ilyesmi, a milliomosok körében, semmi esetre nem szellőztetik a nagy nyílvánosság előtt.
A riporter felkereste a két lányt is. Az idősebb, Alberta, felsőiskolát végzett könyvelő volt. Egy üzlet könyvelőségét vitte. Történetesen, az üzlet a család tulajdonában volt, névszerint az apa volt a tulajdonos. A lánnyal  sportcsarnokban találkozott. A találkozás helyét a lány határozta meg. Itt edzett a lány, a vívás volt a hobbija. Gyerekkora óta edzett. Elismert sportoló volt. A lány azt hitte, az újságíró riportot akar írni róla, mint sportolóról. A mikor megtudta a valóságot, hogy a riportert mi érdekli, magába zárkozott és megtagadott minden nyílatkozatott. Máskülömben a lány magas, izmos, harmonikusan fejlett ifjú hölgy volt. Férfi legyen a talpán az aki erőszakoskodni merne vele.
A fiatalabb testvér, Carolina, egyetemi halgató volt. Irodalomtörténetet tanulmányozott, tanulmányainak utolsó éveiben volt. Ez a lány is fizikailag jól fejlett volt, izmos, magas. Mind a két lány nagyon szép volt. Arcvonásaik hasonlítottak az apáéra.
A riporterben, miután megismerte a bűntény három szereplőjét az a gyanú ébredt, hogy valami nincs rendben, a rendőrségi feljelentés nem lehet igaz. Sajnos az eset három főszereplőjétől más dolgot nem tudott kiszedni, teljesen elzárkoztak a részletek nyílvánosságra való hozatától. Az újságíró a jól bevált oknyomozó riportertrükkhöz folyamodótt. Keresett ismerősei között egy nőt, aki az egyik a lány barátja volt. Talált egy közeli nőismerőst aki évtársa volt a kisebbik lánynak. Ez a lány már, a riportert érdelő információk tulajdonában volt. Elég sok évvel ez előtt Carolina mesélte neki, hogy észrevette Alberta sokkal több ajándékot kap apjától mint ő. Akkor a két lány már csak apjukkal lakott, anyjuk repülőgép szerencsétlenség áldozatául esett. Egyik éjszaka felébredt, kiment a folyosóra, látta, hogy Alberta szobájának ajtaja nyitva van. Benézett a szobába, Alberta nem volt ott, a mellékhelységben sem volt. Vajon hol van? Kérdezte magától Carolina. Apjának szobájából hangok szűrődtek ki. Az ajtóhoz ment és halgatózott. Alberta hangja, jobban mondva nyöszörgése halatszott ki. Carolina elszörnyedt a felismeréstől. Nem volt annyira naiv, hogy ne jöjjön rá mi történik a becsukott ajtó mögött.
Másnap reggel kérdőre vonta nővérét.
- Te mit csinálsz, lefeküdtél papával?
- Hát igen, megtörtént! Még mindig jobb, hogy velem csinálja mint, hogy a nyakunkra hozzon egy mostoha anyát. És annyira jól csinálja, alig várom, hogy este legyen, dugjunk egy jót a papával. Szite elájulok az élvezettől.
Carolina észrevette, hogy apja amióta Alberta karjai között kapja a szerelmet, otthonülő ember lett. Miért csak Alberta élvezze apjuk kegyeit? Tette fel magában a kérdést Carolina.
- Vajon megharagudna a papa, ha én is beszállnák? - kérdezte Albertától.
- Gyere, ma este együtt megyünk a papa szobájába-határozta el Alberta.
A papa nem volt mit tegyen beleegyezett a hármasban való szórakozásra, ami lényegében az elképzelhető legnagyobb bűn volt. A sátán ha már egyszer  megtalálta a módját, hogyan kerítsen hatalmába másodszor még könnyebben boldogul velünk.
Egészségi szempontból nem tett jót a férfinek ez a szórakozás. Szex szempontjából a lányok magas mércét állítottak neki. A lányoknak is csalódást okozott a kapcsolat, arra számítottak, hogy ez után ők lesznek a ház úrai, azt csinálnak amit akarnak, a családi kasszával is. Tévedtek, a gyeplő nem lett eleresztve. Alberta munkába kellett álljon, apja egyik üzletének a könyvelőségét intézte. Apja szigurúbb volt vele szemben mint egy kivülálló alkalmazottal. Carolina pedig arra volt kényszerítve, hogy szorgalmasan végezze tanulmányait. A két lánynak az a terve, hogy jahtot vásárolnak és világkörüli utazással fognak szórakozni, szóba sem került. A barátok körének megválasztásába is beleszólt a papa. Körül-belül öt éve megszakadt a hármasban vitt szexuális kapcsolat is. Sőt pár hónapja, a papa bejelentette, újra nősül, egy vele egykorú hölggyel. A leendő mamát bemútatta a lányoknak. Nagyobb ütést a lányok számára el se lehetett képzelni. Azt eszelték ki, meggyonják a boldog menyasszonynak, kapcsolatukat az apával. Arra számítottak a nő kidobja a férfit ha megtudja mire volt képes a lányaival. Tévedtek. Minden olyan volt mint egy sakk játszma ahol az öreg mindig egy lépéssel előttük gondolkozott. A menyasszony közölte a lányokkal, hogy apjuk meggyont neki, közölte vele szörnyű vétkét, azt is, hogy minden a múlté, befejeződött. Ő pedig megbocsájtott. Hát persze, a millók fehérítő szerepe köztudott.
-Nincs mit csináljunk, feljelentjük a papát a rendőrségen. Biztosan bekaszlizzák jópár évre. A mienk lesz minden-mondotta Alberta.
-Ő kényszerített minket erre a lépésre, mi nem vagyunk hibásak semmivel-egyezett bele, szemforgató kétszínűsséggel, Carolina.
Hogy mi lett a história vége nem tudom, nem volt alkalmam az angol sajtót annyira követni. Ha az angol szemforgató erkölcsösségre gondolok szinte biztosra vehetem, hogy a férfi nem úszta meg sokévi börtön nélkül.
Ez az eset jutott eszembe amikor azt a hírt olvastam, hogy egy anya lefilmezte lánya és férje nemi közösülését. A férfi nem volt a lány biológiai apja. A dolog úgy kezdődött, hogy az anya, Csilla, Austriába ment dolgozni, egy idős és beteg nőnek viselte gondját. Lányát, Angélát, első férje anyjára, a lány nagyanyjára, bízta. Csilla negyven éves volt, Angéla tízennégy, anyjának egy korábbi házasságából. Csilla nem sokkal Ausztriába való utazása előtt férjhez ment, Jánoshoz, egy nálánál sokkal, húsz évvel, fiatalabb férfihez. Ez a házasság mindenkit meglepett. János, a jóképű fiatalember, tekergő volt. Válalta a házasságot az idős Csillával, persze elvárta, hogy a nő eltartsa. Ezért ment Csilla külföldre dolgozni.
Csilla megtudta, Bécsben castingot szerveznek, színésznők kiválasztására porno filmekben való szereplésre. Amikor megtudta, hogy a napi gázsi háromtól- tízezerig terjedő euro, elhatározta ő is jelentkezik. Ilyen összegért még kisebb bűntényre is képes a szegény ember. Tudatában volt annak, hogy az ő korában nincs sok esélye, de ha valaki nem játszik akkor biztosan nem nyer. A casting vezetője és az operátor meglepődtek amikor az érett nőt meglátták. Na de az ő véleményük is az volt „soha nem lehet tudni”. Ők csak a  bemútató videofelvételt készítették. Ezt továbbították a filmproducerhez aki kiválasztotta a neki tetsző, a szerepnek megfelelő hölgyet. Meztelenre vetköztették Csillát, lefilmezték minden szögből, puniját, ánuszát, megtapogatták melleit. Szexet nem csináltak vele. Csilla felkészült erre is, még orális és análisra is, de ezekre nem került sor.Miközben öltözött a casting vezetője mondotta:
-Kedves hölgyem nem akarom biztatni, ha őszinte vagyok akkor kell közöljem önnel, hogy az ön korában ritkán kezd nő porno karriert. Minden esetre a felvételt továbbítom a producerhez. Ma a nagyon fiatal lányokat keresik. Az átkozott pedofilek mind többen vannak. Mi elméletileg csak tízennyolc feletti lányokkal foglalkozhatunk. A gyermekpornográfiát fizetik a legjobban. A gyermekpornográfiát komolyan bűntetik, de olyan nagy a nyereség, hogy érdemes kockáztatni.
Sátáni ötlet kezdett Csilla fejében kibontakozni. Gyereklány van a családban, fiatal férfi is van kéznél.  Angélára és Jánosra gondolt. Angéla gyereklány de fizikailag elég fejlet, hogy kibirja a szekszuális aktivitást.  Ő, Csilla is korán tízennégy éves korában szeretkezett először és nem lett semmi baja. Sem fizikai sem psihikai. Miért ne csinálna ő porno filmet, olyat melynek keresete van, pedofiliásoknak és jól fizetik. Veszélyes de „aki nem mer az nem nyer”, mondja a közmondás. Dokumentálással kezdte, a „redtube” az interneten megszámlálhatatlan ingyenes porno filmmel szolgál. Pár nap alatt több száz pornofilmet nézett meg. A recept egyszerű volt, először a női főszereplőt filmezték le, minden szögből, a nemi szerveken időztek a legtöbbet. Kötelezően orális szexxel folytatódott, majd normálissal minden pozicióban és análissal végződött. Jó volt ha nő szenvedett, a legtöbb filmen a férfi szereplők nagyon durvák voltak a nőkkel, kínozták őket. A fájdalmas síkoly jól „mutat” a filmen.
Beszerezte a szükséges technikai felszerelést. Ötszáz euroért egy jóminőségű Panasonic video kamerát vásárolt és egy háromlábú állványt száz euroért.Tíz euroért táskát is vásárolt a kamerának. A vásárlás, elapasztotta sporolt pénzét, azzal vigasztalta magát, hogy ez produktív befektetés és százszoros profitot kell hozzon, ha minden jól megy.
Hazautazott. A lányához ment, aki nagyszüleinél volt, első férje szüleinél. Magával vitte a lányát, mondva legyen nála mert itthon szándékszik maradni több ideig. A városi parkban ültek, Csilla, fűzni kezdte lányát, megkérdezte:
-Szeretnél egy smart-maroktelefont, egy értékeset, ficást, ahogy errefelé mondják?
-Hát persze!
-Veszek neked a telefon mellé, egy super órát is meg egy bicajt, olyat amilyet még nem látott itt a tagság.
-Jaj de jó lesz-lelkesedett, tapsikolva, Angéla.
-Persze most még nincs pénzem, te is kell segítsél azt megkeresni. Egy erótikus film forgatására kaptam megrendelést. Mi ketten és János lennénk a szereplők. Beleeggyezel? Sok pénzt fogunk keresni.
-Hát nem is tudom mit mondjak, ha te, mama, azt mondod, hogy jó ez, amit csinálni fogunk, én rád bízom magamat-felelt Angéla.
-János ellen van valami kifogásod? Te szűz vagy?
-Az vagyok, eddig még senki nem járt a bugyimba.
Felálltak a padról, hogy elmenjenek, Csilla előre engedte a lányt, megnézte popsiját, szép kerek volt, lábai vékonyak és hosszúak. Persze a lány még gyerek volt, nem ismerte a kipuposított fenékkel való, ringó járást. Nem baj megtanulja. Nem lesz semmi baja, biztatta magát Csilla.
Hazamentek, még akkor melegében nekifogtak a filmforfatásnak. Csilla együtt fürdött Angélával, alaposan megmosta a lány intim testrészeit, az őveit is. Lánya testének részeit vizsgálta, más szemmel mint eddig. Szép és elég érett, erre a következtetésére jutott, nem lesz semmi baja. Leborotválta a lány fanszőrzetét és a sajátját is. Nevettek amikor kopaszon látták egymást. Mint egy jó szórakozát úgy fogták fel az eseményeket.
-Fájni fog?-kérdezte, aggodalmaskodva, Angéla.
-Kicsit, de ezen minden nő átesik.
A hálószobában fel volt állítva a videokamera és János is készen állott. Csilla és Angéla meztelenül mentek a fürdőszobából a hálóba. Angéla, kezével, takargatta intim testrészeit. Csilla az ágyhoz húzta és leültette, ő János lábai közé térdelt, a férfi ült az ágy szélén, szájába vette annak nemi szervét és nyalni, szopni kezdte azt. A nemi szerv erekcióba jutott, jókora darab volt, az átlagosnál nagyobb. Csilla, Angélára nézett:
-Gyere te is ide-hívta a lányt.
A lány vonakodva de engedelmeskedett anyja hívásának, melléje térdelt. Csilla helyet engedett neki férjen ő is a falloszhoz. Angéla, félve, szájába vette azt és ő is szopni kezdte, mindinkább felbátorodva. Kezdte élvezni, ajkaival érezte ahogyan vibrál és egyre nő a férfi testrész. Angéla eszében, hírtelen, tudatosult, hogy ezt a vastag, kemény dorongot punija pici lyukjába fogják dugni, elszörnyedt.
-Mama, meggondoltam magamat, nem akarom.
-Most már késő-volt Csilla ellentmondást nem tűrő válassza.
A kamera működésben volt. Befejezték a szopást.  Csilla hanyat feküdt és magába fogadta Jánost. Angéla tágra nyított szemmel figyelte ahogy a férfi hatalmas szerszáma eltűnik anyja hüvelyében. Nem élveztek el amikor félbeszakították a nemi aktust. Csilla az ágy szélére ült és szólt Angélának:
-Most te következel.
A lány vonakodva, de felizgulva az imént látoktattól János elé feküdt széttárt combokkal. Az, a lány hüvelyszájához igazította falloszát és lassan nyomni kezdte befelé.
-Fáj, nagyon fáj, nem akarom, engedj el-kiáltotta a lány és kinyújtott karjával kezét János mellének támasztotta.
Csilla odajött és lefogta a lány karjait.
-Mindjárt vége, legyél egy kis türelemmel.
János túljutott a szűzhártyán és mozogni kezdett a lány hüvelyében. Az is érezhetett valami élvezetet mert befejezte a nyöszörgést és megölelte a férfi nyakát.
-Mára elég-mondotta Csilla.
Angéla, nagyot, megszabadultat sóhajtott.
János kihúzta falloszát a lányból. Három napig békén hagyták a lányt. Csilla, Jánossal bemútatta, a lánynak, mit fognak lefilmezni aznap. Orális szexel kezdődött, a két nő leszopta a pasast. Ez alkalommal János is kinyalta Angéla puniját. A lány nagyon élvezte csiklójának kényeztetését. Ordított élvezetében, dobálta fenekét, hüvelyéből dölt az örömlé. Ezután normális szex következett, missziónárius pozicióban. Az aktus befejezése után, Csilla, vazelinnel bőven bekent nagyúját, Angela végbelébe dugta és ott mozgatni kezdte ki-be. A lány meglepetésében néma maradt, nem jutott szóhoz. Ahogyan a lány hanyat feküdt, Csilla megfogta két lábát, magasra emelte, hátra húzta sorosan megfogta lábikráinak magasságában. Angéla ánusza kitárulkozott. János az ánuszhoz igazította falloszát és lassan benyomta a szűk nyílásba. Angéla ordított torkaszakadtából, nagy fájdalmai voltak azt hitte szétszakad seggelyuka.
Folytasd, csak folytasd!-mondotta Csilla Jánosnak amikor látta, hogy a férfi kiakarja húzni magát a lány fenekéből-ne zavartasd magad, az ordítás nagyon jó a filmben.
János folytatta addig amíg beleélvezett a lány seggébe. Amikor befejeződött a filmezés, Angéla haragosan kijelentette:
-A popsimba többet nem engedem, úgy fájt, János túl nagy oda.
-Jó, nem csináljuk többet, ott-mondotta Csilla.
Másnap folytatták a filmezést, normális szexel, csak a helzeteket variálták. Elölről, hátulról, állva, ülve, mindenféle képpen, szolóban, kettesben vagy hármasban. Kb. harminc óra filmezést gyűjtőttek össze. Csilla azt mondta, hogy ez egyenlőre elég. Visszautazik lássa hogyan értékesítheti eddigi munkájukat. Elutazott. Angéla ott maradt Jánossal a család lakosztályában. Tévedés volt Csilla számára, hogy nem vitte vissza a lányt nagyszüleihez.
Bécsben szerencséje volt Csillának, eladta a készített filmeket tízennyolcezer euroért. Legnagyobb sikere a szűztelenítésnek volt. Sőt a vásárló még rendelt további filmeket is. Persze kikötötte, hogy csak a lánnyal főszerepben akar. Csilla, Jánosnak továbbította a vásárló igényeit. Durvább viselkedést igényelt a férfi részéről és több anális szexet. Az e-postát, amin ezeket az útasításokat közvetítette, Angéla is elolvasta. A legjobban a tömérdek pénz, amit beszedett Csilla a filmekért, lepte meg. És neki erről nem írt semmit. Pedig az ő érdeme az egész. Felhívta telefonon Csillát, kérdezte mi lesz a beígért ajándékokkal?
- Majd ha több pénzt fogunk beszedni - jött Csilla válasza.
Angéla rájött, hogy behúzták, kihasználták. Haragra gerjedt. Este amikor János beállította a kamerát és készült a filmezésre, Angéla megtagadta a közreműködést. János, akit felheccelt Csilla biztatása a durvaságra, egyszerűen megverte a lányt és megerőszakolta, az anális szexet nem hagyta ki, sőt erre fektette a hangsúlyt. Angéla sokáig sírt, ordított könyörgött, minden hiába volt. A lány komoly elhatározásakra jutott. Az első az volt, megfogadta magában, soha többet nem fog Jánossal lefeküdni, szeretkezni.
Az történt, hogy a pár nap alatt, amikor nem volt szex, az hiányzott neki. Szexfüggőségbe jutott nagyon hamar. Az orális szex ha ő csinálta Jánosnak utálatott és hányingert kelltett benne. Ha arra emlékezett amikor a férfi klitoriszát nyalta, szopógatta megremegett az akkor érzett élvezettől. Magához nyúlt és csiklóját kezdte simogatni, addig míg a kis kopasz előbujt tokjából. Jó volt ez is, de nem olyan jó mint a férfi nyelvével való kényeztetés.
Az egyik fiú, iskolatársa, három évvel idősebb mint ő, régóta udvarolt neki. Eddig ellenállt a szexre való csábításnak, most engedett. Teljesen más volt mint amit Jánossal tapasztalt. A fiú gyengéd és finom volt, a kezdeményezést teljesen a lányra bízta. A lány rájött ilyen szeretkezés is létezik, nem csak a brutális, a kínzó, megalázó. Angéla fejében szörnyű bosszú születet. Mi lenne ha feljelentené Csillát és Jánost, elmondaná, hogy megerőszakolták és az egészet lefilmezték. Az százas, börtön nélkül nem usznák meg, ő pedig csak áldozat lenne. Neki maradna a lakás és minden ami benne van. Esetleg pénz is. Azzal szórakozhatna akivel csak akar.
Nagyanyjához ment és mindent elmesélt. Az öregasszony dührohamot kapot, mire volt képes a volt menye! Ez az aljas kurva! Megáll az ember esze! Vette unokáját és rögtön feljelentést tett a rendőrségen. Jánost még aznap előzetesen letartoztatták a kivizsgálás idejére. A hülye Csilla is hazajött, őt is rögtön letartoztatták. Angélát mindenki sajnálta, csak a pszihiáternek vert szeget a fejébe az, hogy milyen nyugodtan kezeli az eseményeket, mintha kivülálló lenne. Nem igényelt semmiféle kezelést.
Az ügyésznek aki a kivizsgálást végezte nem volt nehéz dolga.
- Eddig még nem volt alkalmam olyan kivizsgálást végezni, ahol a bűnösök, a legkissebb részletekig terjedő filmet hagytak volna a bűntényről-mondotta kolégájának.
A koléga hozzátársult, együtt nézték a porno filmeket. Mindketten egyetértettek azzal, hogy profi színvonalon készítették az amatőrök ezt a filmet. Sajnálták Angélát, a két felnőtt kegyetlensége, őszintén, felháborította őket.
- Ezt nem usszák meg olcsón - mindkettőnek ez volt a véleménye -, ilyen hülyéket se láttam, akik ennyi bizonyítékot hagytak volna maguk után.
Filmek megnézése után csak úgy kiváncsiságból, belenézet az e-mail-be is. Hátulról kezdte. A legutolsó levél amit Angéla küldött, már Csilla letartóztatása után, barátjához szólt:
„Kilec órakor gyere hozzám, csak én egyedül leszek otthon. Őseimtől több évre megszabadultam. Minden úgy történt ahogyan megbeszéltük. Hála a fentvalónak. Csókollak”.
Az ügyész szája tátva, maradt a csodálkozástól.
Valamikor egy bűntény kivizsgálásál a jelszó az ügyész számára az volt: ”Keresd a nőt!”. Ma ez: „Keresd a pénzt!” lett.
Hasonló történetek
3814
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3102
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
elgato ·
:smile: :smile: :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: