Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erika videója

Szóval levettem a nadrágomat és az alsógatyát és félig már merev farokkal tettem be a kazettát a videóba. Amire most készülök az egyeszeri lesz és megismételhetetlen és ettől talán még izgalmasabb. Meg fogom nézni azt a kazettát amin Erika az előző barátjával szeretkezik. Nem mindennapi munkámba került kikönyörögnöm tőle, amikor egyszer egy véletlenül elejtett megjegyzéséből rájöttem, hogy létezik ilyen kazetta. Végül is azzal adta oda, hogy egyszer megnézhetem, aztán letöröljük. Szerettem volna vele együtt végignézni, de ebbe sajnos már nem ment bele.

Leültem a kanapéra az odakészített papírzsepik mellé, finoman simogatni, húzogatni kezdtem a farkam és elindítottam a filmet. Az első pár másodpercben egy kézben tartott, ide-oda mozgó kamera képeit láttam és Erikát, aki épp a kezeivel igyekszik eltakarni a pucér cicijeit. Aztán egy kis szünet és elkezdődött a nagy film. Egy diszkréten megvilágított szoba, fehér lepedővel letakart nagy ágy amin félkönyökre támaszkodva Erika fekszik melltartó nélkül, piros áttetsző bugyiban és fekete csipkés combfixben. Kicsit még mozog a kamera, ahogy a barátja beállítja. aztán oldalról az ágyhoz megy, teljesen meztelen, farka félmerev állapotban himbálózik. Erika fölül, mellei pont a farokkal kerülnek egy magasságba, így oldalról a bimbókon jól látszik, hogy már túl vannak az első bemelegítésen. Valamit mond a fiúnak majd a fenekét megragadva közelebb húzza, úgy, hogy a mellei hozzáérjenek amitől a farok rohamosan nőni és keményedni kezd. Meg kell állapítsam, hogy szép, méretes farkú srácról van szó. Ezzel a megállapításommal Erika is egyetérthet, mert láthatóan élvezettel szemléli a már merev szerszámot, aztán még mindig a fiú fenekét markolva puhán a szájába veszi a makkot. Itt mélyet sóhajtva elengedtem a farkam, nehogy elsüljön. Tudtam, hogy most bent a szájában pereg a nyelve és minden oldalról simogatja a makkot.

Aztán a fiú hanyatt dönti Erikát, ráfekszik, csókolóznak, simogatják egymást. Lehet látni, ahogy a fiú keze Erika combjai közé csúszik és a lány testének megrándulásából azt a pillanatot is, amikor megtalálja a csiklót. Innen a fiú veszi át a kezdeményezést, végigcsókolja a lány egész testét. Ő is erősen szívja a mellbimbót, úgy ahogy már tinilány korában is élvezte. Aztán a fiú szája leér a bugyiig, puszilgatja, mire Erika odanyúl és oldalra húzza a punciját fedő fehérneműt. Kár, hogy nincs másik kamera is, amin most látni lehetne az előbukkanó nedves rést körülötte sűrű, sötét szőrrel. A fiú tudja, mi a dolga és szorgalmas puncinyalásba kezd. Még innen is lehet látni hogyan tárulnak szét Erika ajkai és ha felhangosítom a készüléket a kis nyögdécselése is hallható.

A fiú visszamászik és valamit Erika fülébe sugdos, aztán hanyatt fekszik az ágyon fejjel a kamera felé. Erika fölé áll és így sajnos a feje kikerül a képből. Benne marad viszont a bugyija, amibe szép lassan belesüllyeszti a kezét. A bugyi teljesen áttetsző, jól lehet látni, ahogy a kis kéz egyre mélyebben halad a combok közé, rá a puncira, aztán inkább már csak sejthető, ahogy a középső ujj beszalad a nedves hüvelybe. Így, a fiú felett állva maszturbál és a hasa rángatózásából látszik, hogy nem csak imitálja, hanem élvezi is a dolgot. Közben a fiú - akárcsak én most - gyönyörködik a látványban. Aztán Erika megfordul és háttal a kameránál letolja a bugyiját. Nagyobb a feneke mint régen, és talán kicsit annál is mint most. De borzasztó szexi, úgyhogy kis időre megint abba kell hagyjam a maszturbálást. Közben Erika a fiú feje fölé térdel aki mély puncinyalással fogadja.

Közben gondolom a farkán meg a lány szája dolgozik, ezt sajnos nem lehet látni. aztán, mintha csak a kedvemért csinálná a fiú félrehúzza a fejét és tökéletes bepillantást enged Erika altestébe. A szeméremajka szétnyíltak, köztük ott van a nedves, rózsaszín rés, felette a sötét popsilyuk és mind a kettő összerándul picit amikor a fiú a csiklóhoz ér. Aztán punciujjazás, előbb egy ujjal aztán kettővel. És ezután nem akartam hinni a szememnek, a fiú a mutatóujját Erika popsilyukára helyezte majd lassan, de folyamatosan tövig nyomta bele. Itt hiába engedtem el a farkam, nem tudtam visszatartani az óriási spriccelést. Szóval ezért nem akarta, hogy lássam. Nekem sem régen, sem most nem engedi az anális szexet és itt pedig nagyon úgy néz ki, hogy meg lesz dugva a popsija. Feltörlöm magam körül a spermát és kiguvadt szemekkel bámulom tovább a képernyőt. Ott közben az események annyit változtak, hogy a párocska most sugdolózik, láthatóan fiú győzködi Erikát. Aztán lábbal a kamera felé helyezkedik el hanyatt.

Erika lehajol az ágy mellé, egy fehér tubusból valami krémet nyom a kezébe, amivel alaposan bedörzsöli a fiú álló, merev farkát, majd fölétérdel. Szóval erről győzködhette a srác, hogy az látszó a kamerában, ahogy a popsijába hatol a farok. Én pedig újra kőkemény vagyok és még mindig nem akarok hinni a szememnek. A fiú széthúzza Erika fenekét, ő pedig megragadja a fiú farkát és a popsilyukához igazítja, majd szép lassan süllyeszteni kezdi a csípőjét, a nagy makk pedig milliméterről milliméterre hatol a fenekébe. Nem megy egyszerűen, időnként megáll, visszakozik, a síkos makk kétszer is kicsusszan a szűk fenékből. Aztán harmadszorra már a fiú is lök egy picit rajta és a makk teljesen bekerül Erikába. a fiú még mindig széthúzva tartja a fenekét és így jól látszik a farok körül szinte pattanásig feszülő záróizom. De innen úgy látszik egyszerűbb a dolog, mert pár csusszanás és a farok kétharmada eltűnik Erika, kerek, fehér fenekében.

Aztán lassan mozog rajta föl le, és a feneke a fiú ujjainak szorításában egyre jobban elfehéredik. Valamit mond is a fiúnak, aki elengedi a popsit, a félgömbök pedig összezárulnak. Erika eddig jól előre dőlő testhelyzetben volt, most azonban kiegyenesíti a derekát, teljesen függőlegesbe helyezkedik, és mélyebbre süllyeszti a csípőjét valószínűleg tövig a fenekébe fogadva a fiú farkát. Aki minden bizonnyal csak erre várt, mert összerándulnak a lábai és a rossz hangfelvételen is jól hallható nyögések szakadnak ki belőle miközben a spermáját Erika végbelébe üríti. És vele együtt spriccelek én is a szőnyegen térdelve a képernyő előtt arcommal csak pár centire Erika pompás hátsójától.

Aztán miközben Erika a fiú arca fölött az orgazmusba nyalatja és ujjaztatja magát, én már tárcsázom a számát, hogy megmondjam, tudom mi van a videón, és hogy a feneke már előlem sem menekülhet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
lulluska ·
hat, ize. csak nezek jobbra-balra, hogy jo helyen vagyok-e, ez a forum ahhoz a tortenethez tartozik-e, ami felette van. egy ilyen inkabb unalmas tortenet csak nem valthat ki ilyen tuzes vitat?! szerintem csak ugy zorog bele a nagy uressegbe a mese, egy fia erzelem (a ketmillio elszabadult spermiumot leszamitva) sincs, itt meg csak ugy szikraznak az indulatok. ez vmifele kompenzacio? :D

az analis szex. vicces, hogy ma ilyenen is lehet vitatkozni. nekem csak szigoruan tudomanyos ellenvetesem van, fertozesek, belperforacio, gyurusizommeglazulas - es egyebkent is, jo etvagyat! :D masreszt nem is olyan kellemetlen dolog am, de tulontul intim, hogy akarkivel megosszak, megertem hogy a hosnonk, erika eddig az aktualis baratjat megfosztotta ezen elvezetektol, hisz csak ugy sut az erzelmi sivarsag belole.

ennyi. johet a megkovezes. ;)
East West ·
Az a fájdalom amire te gondolsz az inkább a gyönyör állatias grimasza ;)
A producerek nem hiszen -néhány extrém kivélteltől eltekintve - hogy engednék a fájdalmat a filmszereplők arcán.

Na látod ez az, ilyeneket hall az ember hogy szinte mindenki kipróbálta, persze hogy én is ki szeretném :) a fene vinné el:). De azért nem mindenáron. Engem is visszatart a partner fájdalmának a lehetősége.
Andreas ·
Nos, ha ki akarod próbálni, megszívlelendő dolog: sikosítót okvetlenül használjatok. Ha az elején elég óvatos és lassu vagy, nem kell, hogy fájjon.
Egyébként tényleg vannak olyan nők, akik szeretik, nekem eddig két ilyen barátnőm volt, az egyik egyformán szerette minden módon, a másik kifejezetten kívánta, direkt kért rá... (nem kellett soká kérlelnie)
East West ·
Valószínüleg nem fogom.Ez van, de attól még szép az élet:)))

lököttyúk ·
fel!
Amíg ébren vagyok.
Csak felfelé.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: