Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erika és én meg a maszti

Az első közös maszturbálásomat Erikával az irodalom érettséginek köszönhettem.
Érettségire készültünk és nekünk, végzősöknek már nem kellett bejárnunk a gimnáziumba. Mivel napközben mi otthon lehettünk, a szülők pedig továbbra is húzták az igát, a munkahelyen átmenetileg megszűnt a kórós helyhiányunk. Az eddigi legaktívabb időszakunk következett Erikával a szex terén, aminek, lévén szorgalmas tanuló volt, néha nem igazán örült. Volt, hogy le is tiltott a lakásukból, mondván, hogy nem szexből kell érettségiznünk és rám is rámférne, ha néha inkább tanulással tölteném az időmet. Ebben speciel igaza volt, tényleg rámfért volna. Úgyhogy cselhez kellett folyamodnom és a segítőkészségére apellálva arra kértem, hogy hadd mehessek föl hozzá irodalomtételeket tanulni, mert nekem nincsenek meg kidolgozva és jószántamból, otthon, egyedül biztos nem tudom magam Gorkij önéletrajzához láncolni.

Természetesen a segítségre szoruló férfi szerepe ebben az esetben is bejött és délelőtt már náluk voltam. Szép kora nyári idő volt, az erkélyükre odasütött a nap, és mivel nem nagyon lehetett oda belátni, ideális hely volt a napozáshoz. Ki is szokta használni, és amikor egyedül volt pucéran sütette magát. Most is kimentünk tanulni az erkélyre, de természetesen pucérságról szó sem lehetett. Viszont a melegre és a napsütés jótékony hatására való javaslatomra én gatyában , Erika pedig fürdőruhában ücsörögtünk. Unszolásom eredményeképpen aztán a bikinifelsőtől is megszabadult én pedig Arany balladái fölött átnézve legeltettem a szemeim a formás, nem túl nagy, rózsaszín bimbós ciciken, amiken látszott, hogy idehaza rendszeresen éri a napocska őket. Erika igyekezett nem tudomást venni a bámészkodásomról és a tételsor jól irányzott használatával hessentette el a cicikre tévedő kezemet.
- Pedig biztos neked is jól esne, hegyesek a cicijeid.- mondtam bánatosan
- Neked meg a gatyád hegyes.- válaszolta kihívóan
- Naa, hadd játszak velük – kérleltem.
- Játssz a magadéval!

Ültömben lehúztam elől a gatyámat és előpattant a valóban peckesen meredező farkam. Megfogtam és szép lassan huzogatni kezdtem.
- Így gondoltad?- kérdeztem
Fél szemmel, de érdeklődően sandított oda
- Hát ha így szoktad.
- Te hogy szoktad? -kérdeztem
- Nem szoktam- mondta, és látszott rajta, hogy a figyelmét egyre kevésbé köti le a kezében tartott könyv.
- Naa, mutasd meeg.
Lerakta a könyvet, szétnyitott a combjait és a bikinialsón keresztül a puncijának simogatását imitálta.
- Mindig bugyin keresztül csinálod?
Sóhajtott és a kezét lassan a bikinbe csúsztatta. Néztem, ahogyan bugyi alatt a punciján mozog keze ő pedig már leplezetlen kíváncsisággal bámulta a farkam.
- Izgi, ugye? Válaszképp csak bólintott.
- Te láttál már ilyet? - kérdeztem
- Még nem. És te?
- Csak videón, de ott a lány a cicijét is simogatta.
Értette a célzást, bal keze a bal mellére csúszott és erősen, határozottan markolászni kezdte, miközben a hasa egyre jobban hullámzott föl-le. Ebből és a le-le csukódó szemhéjából tudtam, hogy tényleg fölizgatta a dolog, hogy együtt önkielégítünk. És mi tagadás nekem is oda kelett figyelnem, nehogy ilyen hamar elélvezzek. Próbáltam már rábeszélni, hogy mutassa meg, hogyan maszturbál, de eddig még nem sikerült. Azt persze láttam már, hogy szeretkezés közben a csiklóját izgatja miközben én a hüvelyében vagyok, de így, kivülről látni teljesen más volt. És persze az is borzalmasan izgalmas volt, ahogy látja a merev farkamon mozgó kezemet. Az igazat megvallva nem ő volt az első, aki így látott, egy haverommal hokiztunk már pornófilm nézése közben, de hogy lány látja, az sokkalta izgatóbb volt.
Megfogtam a pihenőszéket, amin eddig mellettem ült és teljesen szembe fordítottam velem. Aztán a bikinialsót húztam le a bokájára. Sötétbarna bozontos punci, középen a nedvesen csillogó rózsaszín réssel, a csiklóján pedig ott dobol a középső ujja.
- Jó így nézni, ilyen közelről? - kérdezte
- Nagyon jó, nyögtem. Be is szoktál nyúlni?

Nem válaszolt, csak lejjebb csúsztatta az ujját, szép lassan egész a hüvelybemenetig, ott kicsit körzött vele majd finoman magába süllyesztette. Láttam, ahogy megfeszül a combja éa a feneke, miközben a kicsi ujja tövig csúszik a puncijába. El kellett engednem a farkam, nehogy elsüljek. Visszaültem a székembe és az ujjaimmal simogattam a farkam miközben előttem Erika terpeszkedett és láthatóan egyre nagyobb vehemenciával hol a csiklóját masszírozta, hol az ujját döfködte magába.
-Végig akarod így csinálni? - kérdezte
- Ha lehet.
- Én is nézzem közelről?
- Igen.

Fölállt és félrerúgta a bikáján tekergő bikinit. A párnát, amin addig ölt a székem elé tette, és a szétnyitott térdeim közé térdelt. Azt hittem a szájába akarja venni a farkam, ahogy ezt már többször is megtette ebben a pózban, de ehelyett mindkét kezét maga alá csúsztatta és rámszólt, hogy csináljam. Elmondhatatlanul izgalmas volt, hogy jobb kezemmel ütemesen vertem a farkam, csak pár centire a barátnőm arcától, és bár nem láttam, de tudtam, hogy ő pedig a punciján dolgozok egyre vehemensebben.
Fentről néztem ahogy a kezem mozog föl-le a farkamon és láttam ahogy Erika nézi a fitymámban ki be bujkáló makkomat.
- Így, így el fogok élvezni - lihegtem.
Csak annyit mondott, hogy jó én pedig gyorsítottam a farokverés ütemén, csattogott a fitymám, majd éreztem, hogy előtör belőlem a sperma, hátrarántottam a bőrt, és Erika előtt nagy adagokban az ég felé tört elő belőlem a geci, hogy aztán a hasamon és a kezemen landoljon. Ő pedig a combomra hajtotta a fejét, láttam ahogy feszül a mellbimbója, megfeszültek a karjai is és a torkából előtörő apró nyögések tudatták velem, hogy ő is elérte az orgazmust.

Pár perc múlva már a hasamról törölgettem a spermát, és közben arról panaszkodtam, hogy ez így nem ért, mert én nem láttam a punciját, amikor élvezett. És erre bizony egész érettségi utánig várnom is kellett, amikor nem csak az ujjaival, de egy vibrátorral is bemutatta nekem a női önkielégítés mikéntjét.
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Csúf dolog ennyire ordító hibákkal beküldeni.
A bikáján tekergő ruha, és az ül helyett öl.... Ezeket észre kellett volna venni. Nagyon sokat ront az egyébként is /Fábry után szabadon/ kihívásokkal küszködő íráson. A geci szó használata mellbevágó, más írni szerencsésebb lett volna.
Nem tetszik.

ThomasCross ·
Dreamer te így fogod fel de én a "mű" közepén előre lapoztam hogy megnézzem ki a szerző mert szándékos elírásnak tűntek és mondom van rá egy tizesem hogy ezt libidó írta:-D

ne pályázz a helyére belőle csak egy van! Mivel ismrem a stílusát az ő tollából még tetszene is hogy roszul írva le a szavakat más értelmet kapnak :-D de te még nem tettél le semmit az asztalra csak anyit kérek hogy ne írj többet! :-) A másik verzió ami lehetséges hogy Wördben javítottad és minden ejánlásra okot nyomtál :-D

ne legyél lusta magad átnézni (legalább magad de azse baj ha más is...)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: