Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erika és az érettségi találkozó

Erikával négy év szünet után az ötéves érettségi találkozón futottunk össze újra. Már előre izgultam, hogy milyen lesz újra látni a gimnáziumi első nagy szerelmet. Remélem nem lövöm le a poént, de egy második nagy szerelem lett belőle.

Szóval az egyetemi éveket zömében külön töltöttük, a távolság és az új ismerősök miatt csak az első félévben voltunk még szeretők, aztán szinte teljesen eltűntünk egymás horizontjáról. Én nőügyekben igyekeztem maximálisan kihasználni a változatosságot, sok jó és elég sok felejthető kalanddal, kapcsolattal. De az az igazság, hogy Erika valahogy soha nem ment ki a fejemből és reméltem, hogy a találkozón újra láthatom. Ahogy közeledett a nap egyre többet járt a fejemben és egyre többször kaptam magam azon, hogy miközben a barátnőmmel szeretkezek Erika jár a fejemben. Egy nappal a találkozó előtt már otthon voltam, és a régi képeket keresgettem, hogy majd jókat derüljünk egymás öt-kilenc évvel ezelőtti ruházatán, frizuráján. Az osztálytársak között persze őt nézegettem a legtovább és közben két olyan képre akadtam, aminek tulajdonképpen nem is kellett volna nálam lennie.

Készítettem róla ugyanis pár erotikus fotót, köztük egész pucérakat is, amiket sajnos a szakításkor visszakért. Kettő azonban, amelyeket egy osztálykiránduláson csináltam itt maradt. Az egyiken a felsőteste látszik oldalról, amint épp felhúzza a pólóját, hogy megmutassa nekem a melleit. Kicsi, hófehér kamaszos cicik, puha, nagy rózsaszín bimbókkal amelyek minden izgatás nélkül is felfelé néznek. A másik kép ennek a folytatása, ezen már szemben áll, a kezeivel a nyakába felhúzott pólót tartja, a nadrág és a bugyi azonban már a térdére van letolva és a vékony, lapos hasa alatt ott van a tömött, barna punciszőre. Kicsit terpeszben áll a képen és ahogy néztem egyből az jutott eszembe, hogy milyen élvezettel nyúltam be a combjai közé és keresgettem a selymes szőrzetben megbúvó nedves rést. Nem fogtam magam vissza a fantáziálásban, hanem lehúztam a sliccem, elővettem a keményen álló farkamat és a képeket nézegetve, Erika melléről és puncijáról fantáziálva rövid idő alatt kielégítettem magam.

Másnap találkoztunk és Erika szexi volt és vonzó és kedves és finom illata volt, és ahogy elnéztem még mindig nem volt rászorulva, hogy melltartót viseljen. Az osztályfőnöki óra és a vacsora után a társaság nagyobb része átruccant egy közeli vendéglátó helyre, ahol tovább folyat a társalgás és zene révén meg is pörgettük a lányokat. Az összebujóst persze vele jártam és a közelsége, a haja és az, hogy a melltartó nélküli cicijei rendszeresen hozzám nyomódtak megtette a hatását és a szám közepén már mereven ágaskodott a farkam. A nadrágon keresztül a csípőjéhez ért ő pedig nem húzódott el, csak mélyen a szemembe nézett. Bocs, mondtam félszegen mosolyogva.

Éjfél után újra a lépcsőházuk folyosóján álltunk és újra csókolóztunk. Egyrészt természetesnek tűnt, mintha csak tegnap csattant volna el az utolsó csók köztünk, ugyanakkor újnak is mint amikor először csókol meg egy nőt az ember. Kezeim felfedező útjukon ismét a szoknyája alá bújtak, ami ezúttal talán még rövidebb volt mint az első alkalommal, a feneke talán kevésbé feszes viszont a bugyi rajta jóval kisebb.
- Már tangát hordasz?- kérdeztem
- Csak ünnepi és erotikus alkalmakra – súgta.
- Ez melyik?
- Szeretném, ha mindkettő lehetne – válaszolta.
- Bemegyünk hozzátok?
- Nincs már külön szobám. - mondta - de itt még nosztalgikus, is lenne, nem?
- A folyosón akarod? - kissé megrökönyödtem az ötletén
- Kiöregedtél belőle?- kérdezte gonoszkodva

Válasz helyett a térdre rogytam előtte, a falnak nyomtam és a szoknyáját felemelve mohón csókolgattam a combjait, hasát és punciját. Tényleg csak egy falatnyi, talán fekete szinű csipketanga volt rajta. Bár csak a körvonalak rajzolódtak ki a félhomályban, muszáj volt látnom a fenekét is. Megfordítottam. Ott volt az arcom előtt a két félgömb, most is látszott rajta a bikini fehér nyoma, középen pedig a tanga keskeny anyaga. Gimis korában nem szeretett tangát hordani, vettem neki születésnapjára, de úgy kellet rákönyörögjem. Most meg itt dülleszti előttem a tangás fenekét. Nem bírtam magammal és erősen beleharaptam. Tudtam, hogy ez picit fáj is neki, de úgy reagált rá, mint régen, csak megfeszült a segge és fojtottan felnyögött. Fölálltam, hátulról átkaroltam, belefúrtam az arcom a hajába és a kezemet a bugyiba csúsztattam, hogy élvezze a már nedves csiklóján matató ujjamat.
- Még mindig élvezed a harapást, ugye?- kérdeztem.
- Persze- mondta és megfordult. Kigombolta a blúzát és megmutatta a melleit.
- Itt is – súgta.

Tudtam, hogy mire gondol, a számba vettem a teljes bimbóját a duzzadt bimbóudvarral együtt, szoptam rajta majd óvatosan, de azért úgy, hogy érezze a fájdalmat. Az eredmény újabb kéjes nyögés volt és az, hogy éreztem, hogy azon munkálkodik, hogy kiszabadítsa a farkam a nadrágomból. Ami nemsokára sikerült is, ott álltunk egymásba fonódva, ő a farkamat markolászta én pedig a bugyijában hol a hüvelyébe toltam be az ujjamat, hol a csiklóját masszíroztam. Aztán kisiklott az ölelésemből és térde esett előttem. A kinyújtott nyelvével a makkomon körzött majd lassan rácsúsztatta az ajkait a farkamra. Szívesen élveztem volna még a szopását, de akkor túl hamar lett volna a befejezés. fölhúztam magamhoz és a meredező farkam a combjai közé igazítottam. Nem tudom mikor vette le a bugyiját, de már a szőrt és a nedves rést éreztem a farkamon. Összezárta a lábait és mozgatta a csípőjét előre-hátra.
- Emlékszel hányszor csináltuk így, amikor nem volt gumink?- kérdezte
- Nálam most sincs.
- Már nem is kell - mondta és a kezével a combjai közé nyúlva a hüvelyéhez igazította a makkom, majd a csípőjét előre tolva magába fogadta a farkam hegyét. Megmarkoltam két kézzel a fenekét, ő pedig a régi begyakorlásnak engedelmeskedve átkarolta a nyakam és felhúzódzkodott rám. A lábai a csípőm körül voltak, teljes sólyát tartottam és a farkam tövig préselődött a puncijába. Kicsiket vonaglott rajtam én pedig minden mozdulatánál úgy éreztem, hogy menten elsülök.

Leraktam a lábait a földre, és nehéz szívvel kihúztam a testéből a részemet. Megfordítottam, ő a falnak támaszkodott, kinyomta a fenekét és én egy pillanat múlva ismét tövig voltam a hüvelyében. Mély lökésekkel dugtam hátulról, közben a mellbimbóit és a csiklóját cirógattam
- Gondoltál rám sokat?- kérdezte
- Sokat- válaszoltam, majd füléhez hajolva belesúgtam- tegnap rád gondolva maszturbáltam.
- Én mindig rád gondolok, ha kielégítem magam.
És ezt akkor mondta, amikor épp befelé nyomtam a farkam, úgy hogy nem bírtam tovább. éreztem ahogy összerándul a fenekem és beleélvezek Erika puncijába, hosszan, mélyen és először koton nélkül.
- Bocs, de már nem bírtam- súgtam a fülébe.
- Semmi gond, édes, de ne húzd ki. - válaszolta, aztán éreztem, hogy a keze a csiklójára csúszik félretolva az enyémet izgatni kezdi magát. Szabaddá vált kezeimet a melleire csúsztattam és hála az izgalomnak és az egyre szorosabbá váló puncijának a farkam továbbra is kemény maradt.
- Mire gondoltál közben, meséld el - kérte. Önkielégít a farkamon, én közben mesével izgatom, gondoltam magamban.
- Arra, hogy szeretnélek újra látni, ahogy rajtam lovagolsz és a cicijeid föl-le ugrálnak, én meg markolom a feneked, te meg a punciddal szorítod a farkam, úgy mint most. Aztán meg franciázunk, nyalom a puncid, szopogatom a csiklódat meg beledugom az ujjam a hüvelyedbe.
Éreztem, hogy egyre gyorsabban ingerli magát és a tenyerem alatt a bimbói is kőkeménnyé váltak.
- Nem is csak egy újamat dugom be, hanem kettőt-hármat, esetleg négyet is, hogy jól feszüljön a puncid és közben nyallak meg harapdálom a popsidat. Vagy inkább úgy mondom, hogy a segged harapdálom és a pinádat ujjazom, te meg a faszom szopod...
Én tartottam, hogy orgazmus közben a megrogyó térdei cserben ne hagyják, miközben a farkamon éreztem a hüvelye lüktetését. Élveztem, ahogy élvez.

A kicsusszanó farkam mellett a sperma kicsorgott a puncijából a földre, a maradékot én töröltem le a bugyijával.
Négy év után az első közös orgazmusunk volt, és ahogy lezajlott jó kilátásaim voltak rá, hogy nem ez lesz az utolsó. És úgy is lett...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Izomember ·
Hello!
Először is szeretnék gratulálni. Szép és sajátos történetet alkottál. Egy valami nem tetszett: véleményem szerint túl sok a szöveg benne. De ez csak az én kritikusi beállítottságom miatt van. Jó lett a történet és szívesen olvasnám a folytatást is.

Búzás Ferenc ·
Én is olvasnám a folytatást, de több szexet kellet volna bele vinned szerintem. Egyébként grautálok a lányhoz és a történethez is grat

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: