Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erika élete

Erika pénzt akart. Alig tudta fizetni albérletét,főleg miután a pasija - az a balek-, lelépett.
Jó kis cirkusz volt, gondolta, az egész emelet hallotta a srác üvöltését, amikor csalódottan vette tudomásul, hogy a vízvezeték szerelő bedumálta magát a lábai közé.
- Olyan közhelyes vagy te köcsög kurva, hogy arra nincs szó - ez a végső elkeseredés hangja volt a pasija szájából. Eri jól ismerte ezt a hangot.
Ő volt a 3. vőlegénye. Sajnos Eri anyja egy ócska ribanc volt, és Eri nem esett messze a fától.
"Számtalan férfiszívet fogsz összetörni" - mondta az anyja, de igazából Eri is egy ócska ribanc volt,aki azért értette a dolgát.
A hülye szerelő is 5 perc alatt elment, pedig már akkor készült elélvezni harmadszor. Kellett neki engednie, hogy hátulról jöjjön!
Időnként úgy léptek be vadidegen férfiak az életébe, hogy egyszerűen nem tudta miért volt. A dolgok csak úgy megtörténtek, és számtalan könnycseppet hullajtott, amikor magányosan bandukolt estefelé, papírzsebkendővel a bugyijában, arra gondolva, hogy mikor jön már egy gazdag pasi, aki elviszi innen, hogy végre boldogan éljenek egy úszómedencés, tetőteres házban... Egy ilyen jó csaj, na nehogymár valami lúzer macájaként szenvedjen majd 2 gyerekkel valami panelben, másfél szoba-konyhában!

Mindig úgy gondolta,egyszer gazdag lesz, bár azt nem tudta hogyan, de most itt a lehetőség! Ő többet nem lesz nős, pocakos, kisfarkú gazdag pasik kitartottja!
Persze, hogy pornó. Ő nem egy közönséges kurva!
Természetesen mikor főhősnőnk fiatal volt, gyakran leszopott valakit azért, hogy fizesse neki a beugrót, és a drogot a dizsiben. De hát ezt nem minden tinilány így csinálja?! Legalábbis, ha van egy kis sütnivalója.
Volt olyan, hogy havonta 8 alkalommal mást-mást ápolt le. A jogosítványát is úgy szerezte, hogy leápolta az oktatót 130-as tempónál... Az oktatót sok csitri leszopta már, de ettől igazi macho vagánynak érezte magát, valamint szakmai szinten is előrelépésnek érezte a sok állóhelyi szopatás után; már-már beleszeretett a lányba.

A jó lányok a mennybe jutnak, a rosszak meg mindenhová, a nagyi mindig ezt mondta.
Lehet, hogy sztár lesz, na jó, először csak az interneten, aztán majd bekerül Kovi angyalai közé... Felsóhajtott, és alig látta az eldugott román falu helységnévtábláját az álmaitól...
A kisbuszban a rendező pillantgatott a tükörbe, amit már otthon átállított, és volt oka; Eri miniben, széttett lábakkal ült a hásó ülésen, falatnyi tangája, mintegy jelképezte hogy ki is ő.
Eri egyébként a csípőnadrágjából is szerette kivillantani a tangáját. Sok kalandja így kezdődött.

Buszsofőrök esetében persze szoknyát vett fel, majd leült... mert mindenre volt elképzelése. Ő nem áll a sofőr mellett, sokkal okosabb volt a többi naiv ribancnál, bizony!
Három személyes a stáb, Eri többre gondolt....
És sehol egy másik lány, ez viszont jó. Eri igazi nő volt, igazi ambíciókkal.
A panzió helyett, amit várt, egy erdészlak várt a három személyes stábra.
- Így legalább nem zavarnak a kukkolók - morgott a rendező.
Eri kíváncsi volt a partnerére, de homályos, vigyorokkal és összenézésekkel tarkított "válaszokat" kapott csak. Valami erdélyi nagyfarkúról gagyogtak.
Elkapta egy érzés, hogy valami nem stimmel ezekkel, főleg, hogy idefelé egyik parkolóban sem akarták megpipáztatni (miféle pasik ezek?!), de aztán rögtön a pénzre gondolt.

Akkor is a pénz járt a fejében, amikor rendező magáévá tette a kamera előtt, orálisan és análisan is. Amikor a vaginájába hatolt, arra gondolt, hogy lehetne nagyobb farka is a rendező-színésznek. Eri sajnos csak húsz centinél nagyobb farkakkal volt képes élvezni, az okokat nem kutatta.
Akkor is arra gondolt, amikor bekötötték a szemét a következő jelenethez, lekötözték és meghallotta a nehézkes lánc csörgését, és megcsapta az édeskés szag, amely a vadállatokra jellemző.

Amikor megérezte a hatalmas nyelv érintését. Soha nem nyalták még így.
És levették szeméről a kendőt.
Látta a medve szemét, a tépőfogakat, amelyek a húsába martak, kibelezték, vergődött, teli torokból sikoltozott, miközben darabokra tépte a vadállat...
- Csodálatos lesz ez a gyilpokpornó haver! - őrjöngött a beteg lelkű rendező.
- Igen, valszeg az bazmeg - mondta a réveteg tekintetű operatőr.
Arra gondolt, hogy megpipáztathatta volna a lányt a parkolóban, és most, hogy Eri elhunyt... őszintén sajnálta, hogy nem tette meg.
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
MOSTANÁBAN ANNAK IS ÖRÜLNÉK, HA EGY ILYET KÉPES LENNÉK ÖSSZEHÁNYNI.

dstella ·
Én azt olvastam, hogy:
Eri sajnos csak húsz centinél nagyobb farkakkal volt képes élvezni, az ORKOKAT nem kutatta.

hmmm...
vajon ez milyen frajdi tudathasadásos bevillanás lehetett és melyik előző életemből???

:blush:
Mirrmurrka ·
arra lennék kiváncsi, ki voltál.
Legolas vagy Gimli?

:smile: :smile: :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: