Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erika a gruppen party-n!

Hűvös volt az este, a hideg szél befujt a ruhám alá és kezdtem már nagyon fázni. Mérges voltam magamra, először is mert belementem ebbe a játékba, másodszor pedig, mert nem öltöztem fel rendesebben. Megint a saját csapdámba estem, sexynek akartam látszani, viselkedni, mutatni magam és ehhez méltóan öltöztem fel, rövid fekete ruha, mély dekoltázs, hát és váll szabadon hagyva. Harisnyát sem vettem el, pedig ehhez a ruhához dukált volna, de úgy gondoltam így sokkal kihívóbb az öltözetem, leülésnél komolyan oda kellett figyelnem különben nemcsak izmos és hosszú combjaim látszódtak volna ki, hanem más is. Mérgesen és félve az esetleges megfázástól caplattam a 43-as szám fele.
Nagy nehezen végre megtaláltam, ami a lakótelepek sorszámozását tekintve önmagában is mérvadó cselekedet. A kaputelefonon a névtáblák közül kiválasztottam a táskámban őrzött kis papírkára felírt nevét, mély lélegzetet vettem és felcsengettem. Nemsokára a kapu berregve jelezte - szabad az út felfele. Lifttel felmentem a 6. emeletre, meglepetésemre a liftajtó magától kinyílt és egy mosolygós jóképű srác előzékenyen a lakásba tessékelt. A szobában már ott ült 3 másik fiatal férfi és kíváncsi, pásztázó tekintettel végigméregettek. Megbizsergett a testem, éreztem ahogy a pillantásaik végigsimogatják a testemet, elidőznek a dekoltázsomból elődomborodó melleimnél, lejjebb haladnak karcsú derekam és a csípőm irányában, végül szemrevételezik barnára sült izmos combjaimat és sportos vádlimat.
Közben az engem bebocsájtó srác is visszajött a szobába, leültettek, pezsgővel kínáltak, beszédbe elegyedtek velem. Lassan a bemutatkozáson is túlestünk, végre megtudtam, hogy kit takar az Arénáról már oly jól ismert és megkedvelt Imre nick. Aranyosak voltak, próbálták oldani a feszültséget, és folyamatosan töltötték poharamba a pezsgőt. Ők is iszogattak rendesen, közben éreztem magamon a röntgenező pillantásukat és nem is esett rosszul. Önbizalmamat néhány pohár pezsgővel megerősítvén már éreztem, hogy gyönyörködnek bennem, hát felébredt bennem a kisördög. Melyik nő nem érezné kívánatosnak, szexisnek magát az ilyen tekintetektől? Szerintem semelyik, így én sem voltam kivétel.
Élvezettel flörtöltünk, beszélgettünk, éreztem, ahogy arcom kipirul a pezsgőtől és a szexuális vágytól, ami felgerjedt bennem az ital és a helyzet hatására. Éreztem, hogy jobb ha kicsit kimegyek a fürdőszobába és megmosom az arcom. Imre készségesen megmutatta az utat, elkísért a fürdőszobáig. Az ajtóban magamhoz vont és a fülembe súgta:
- Nem hittem volna, hogy eljössz, és azt sem, hogy mi élőben is fogunk találkozni. Megsimogatta a hajamat és az arcomat, majd keze egyre lejjebb haladt elérte a csípőmet és a fenekemet, ott simogatott, miközben ajkai a nyakamra tapadtak és forró csókokkal árasztották el. Nyelve végigkúszott a kulcscsontomtól a fülem tövéig, kéjes borzongással árasztotta el felhevült testemet. Odahúzott magához még szorosabban, éreztem, ahogy hozzám nyomja a már ágaskodó szerszámát. Teljesen elvesztettem a fejem, pánikba estem, hisz személyesen még soha nem találkoztam ezzel a sráccal, arénán rengeteget beszéltünk, de erre még nem éreztem magam felkészültnek. Kibontakoztam az ölelésből és becsúsztam a fürdőszobába, bezártam magam mögött az ajtót és nekidőltem.
Végiggondoltam az egészet, hogy, hogy is jutottam idáig, az aréna nevű chaten ismerkedtem meg Imrével, nagyon sokat beszélgettünk miden féle dologról, jól összehaverkodtunk. Néha csak a vele való beszélgetés miatt léptem be, a többi rám köszönő emberrel nem is nagyon törődtem. Persze sokat beszélgettünk a szexről, jól éreztük magunkat ebben a 21. századbeli technokrata flörtben, de a beszélgetésen tovább soha nem mentünk, nem találkoztunk és nem beszéltünk személyesen. Csak az aréna volt a minket összekapcsoló kommunikációs és egyben demarkációs vonal is, melyet egyikünk sem lépett át - eddig. Nem tagadom, felizgatott amikor megkérdezte, hogy volna-e kedvem vele találkozni élőben is, de mindig nemet mondtam egész addig, amíg egyszer ki nem jelentette, hogy fantasztikus gruppen szexben lehetne részem, ha egyszer találkoznék vele és a kollégáival. Elvetettem a gondolatot, viccnek fogtam fel, de tudat alatt felkorbácsolta a vágyaimat ez az ötlet. Sokszor elképzeltem, hogy milyen lehet...és mindannyiszor az őrület határáig felcsigázta a vágyaimat ez a fantázia. Amikor már sokadszorra kérdezte, hogy lenne-e kedvem, egyszer csak - számomra is meglepő gyorsasággal - igent mondtam. Most hát itt vagyok, a kutyaszorítóban, 3 teljesen vadidegen férfi - és egy félig ismeretlen ismerős társaságában, ahol is mindenki tudja, hogy mire megy ki a játék... Elképesztő helyzet, nem?
Újra végig gondoltam az egészet, és az előbbi pánikhangulatom észveszejtő gyorsasággal tovaszállt. Ismét elfogott a helyzet szexuális varázsa, újra meg újra belém villantak fantázia töredékek, melyek újra felgyújtották vágyaimat. Combjaim remegni kezdtek és éreztem, ahogy erősen elkezdek folyni. Kicsit remegő kézzel benyúltam a ruhám és a bugyim alá, megérintettem a vágytól nedves és duzzadt nagyajkaimat, óvatosan közéjük csúsztattam az ujjaimat és felnyögtem a gyönyörtől. Semmi kétség... már nincs visszaút. Gyorsan lehúztam magamról a bugyimat, levettem a ruha alól a melltartómat, kigomboltam a ruhám legfelső 3 gombját, így gyakorlatilag a melleim szabadon voltak a ruha épphogy csak eltakarta a mellbimbóimat. Eltettem a táskámba a levetett fehérneműimet és visszamentem a szobába. Imre is visszaült már a helyére és a Gabi nevű srác épp a videót próbálta meg életre kelteni. Mindnyájan felnéztek a visszatértemre, szemük megakadt a melleimet csaknem szabadon hagyó dekoltázsomon.
Ismét pezsgőt töltöttek nekem és bekapcsolták a videót. Nem lepődtem meg, tudtam, hogy mire számítsak - pornófilm kezdődött, mégpedig a minőségibb kategóriából. Gyönyörű lányok és férfiak szeretkeztek, hangos nyögésekkel megtöltve a szobát. Egyre jobban felizgult mindenki, ahogy a videón az orál party elkezdődött, már mindenki erősen fészkelődött, oldalra pillantva láttam, ahogy Peti a farkát igazgatja - fiúk ne nézzetek pornót szűk farmerben. Én is egyre jobban folytam, már nem sokáig bírtam én sem tétlenül ülni, szétnyitottam a combjaimat és hagytam, hogy a ruhám feljebb csússzon, rögtön észrevették és nyíltan nézni kezdték.
- Akkor lássatok valamit - gondoltam és szép lassan keresztbe tettem a lábam, előtárva ezáltal a nedves puncimat. Meredten - szó szerint - figyelni kezdtek. Ekkor élvezve a szex által kezembe adott hatalmat, kicsit hanyatt dőltem a fotelban és megmozdítottam a vállaimat, ami által melleim előbújtak a meglazított ruha mögül és álló mellbimbóim máris a fiúk felé meredeztek.
Kicsit megemelkedtem és rálépve a megfordulhatatlan útra, kezemmel felhúztam a ruhám alsó részét, teljesen lemeztelenítve előttük a puncimat. Teljesen szétnyitottam a combjaimat, megemeltem a csípőmet és ujjamat a nagyajkaim közti nedves részbe csúsztattam. Lassan elkezdtem felfele mozgatni az ujjamat végighúztam a nedves vágaton és nagyon lassan elértem a duzzadt csiklómig. Ahogy ujjam megérintette... nem bírtam tovább és egy kéjes nyögés hagyta el az ajakaimat. Mar nem törődtem senkivel és semmivel, elkezdtem simogatni a csiklómat, miközben a másik kezemmel a melleimet masszíroztam, simogattam. Aztán melleimről lejjebb csúsztattam a kezem, végig simogattam a hasamat, a vénusz dombot alig-alig érintve a másik kezemet is a puncimra tettem, előbb egy majd később két ujjamat csúsztattam be magamnak és ütemesen ki-be mozgatva az egyre izgatottabb fiúk előtt elkezdtem maszturbálni.
Nem jutottam el az orgazmusig bár rendkívül kevés hiányzott hozzá, erős kezek fogták le kezeimet, húzták el a puncimtól és fogtak olyan szorosan, hogy mozdulni sem tudtam. Lepillantva láttam, ahogy Gabi betérdel a combjaim közé, azután már csak a gyönyört éreztem, ahogy nyelvével elkezdte simogatni tüzelő puncimat. Nyögdécselni kezdtem, ahogy az ujjai is egyre többször merültek el bennem, egyik kezem kiszabadult és megéreztem, hogy áll mellettem valaki, lenyúltam és megfogtam a kemény domborodó farkát. Elkezdtem masszírozni a nadrágon keresztül, de nem sokáig csinálhattam, mert kiemeltek a fotelból és ráfektettek az ágyra. Ekkor már csaknem mindenki meztelen volt, ahogy körülnéztem, láttam az idegen srácok szépen meredező szerszámait, de nem a pánik, hanem a féktelen vágy és szenvedély vihara öntötte el a testemet.
Szopni akartam, kemény vastag farkakat érezni a számban és a puncimban. Semmi mást nem akartam abban a pillanatban. Semmit. Kitátottam a számat rögtön egy kemény izmos farok nyomult be a számba, amit el is kezdtem szopni lassan, majd egyre gyorsabban. Szívogattam és jól eső örömmel hallottam Peti kéjes nyögéseit, az ő farkát kaptam be elsőnek. Közben Gabi nyelve fantasztikus ügyességgel munkálkodott a pinámban, a csiklómat nyalogatta és két ujjal ujjazott. Leírhatatlanul élveztem. Az őrült vágy nem múlt el, csak a fejem tisztul ki kicsit a pezsgő hatása alól, halkan nyögdécselve szoptam a számban egyre jobban remegő farkat. Megéreztem a kitörést és kezemmel még szorosabban markolva a lüktető farkat, nyelvemmel a makkot kezdtem el izgatni, körbe-körbe mozgattam rajta a nyelvemet, miközben kezemet is hevesen mozgattam fel-le a csúszós lőcsön. Peti hangosan felnyögött és meleg sugár öntötte el az arcomat, jócskán jutott belőle a számba és az arcomba.
- Isteni! Te aztán tudsz szopni! Köszönöm, fantasztikus voltál! - suttogta a fülembe a hálás Péter, aki állítása szerint orálisan még nem élvezett ennyire. Innentől kezdve megállás nélkül szoptam a számban hevesen mozgó farkakat, és nyeltem a kifröccsenő spermát, ami néha akkora erővel jött, hogy kispriccelt a számból is.
Megéreztem, hogy most valami más fog történni és nem is csalatkoztam, az én arénás barátom Imre térdelt a lábaim köze, olyan ügyesen használva a nyelvét, hogy ezen az estén először - de nem utoljára éreztem a gyönyör vulkánját kiáradni a testemben. Kurva nagyot élveztem - így is lehet mondani. Alig, hogy elélveztem, Imre felemelkedett és éreztem, ahogy a farkát a puncimhoz nyomja. Annyira ki voltam már tágulva, hogy a csípőm egyetlen mozdításával máris tövig bennem volt, felnyögtem a kéjtől és mozgatni kezdtem a csípőmet. Iszonyú jó volt. Kemény és vastag farka megállás nélkül váltakozó ritmusban hatolt belém, a legvadabb gyönyöröket okozva ezáltal. Gabi és Laci eközben a mellbimbóimat szívogatták és a melleimet beborító spermát masszírozták a bőrömbe hozzájárulva az élvezésemhez. Számmal és kezemmel most Lacit szolgáltam ki, aki hangos nyögésekkel elkezdett élvezni, nem húzta ki a farkát, így minden sperma a számba került, amit le is nyeltem. Tisztára szopogattam a már kókadozni kerülő farkát, amit Laci hálás simogatásokkal köszönt meg. Szabaddá vált számmal Imrét kértem, hogy őt is le akarom szopni, azonnal, most akarom. Ő nem is várakoztatott sokáig, helyet a puncimnál Peti foglalta el. Elkezdtem Imre szerszámát is kényeztetni, megpróbáltam minél nagyobb örömöt okozni vele. Közben Péter hangos nyögésekkel dugta bele farkát a puncimba. Kezemmel a számba vezettem Imre farkát, illetve csak a makkját, elkezdtem a nyelvemmel cirógatni, simogatni. Közben a másik kezemmel magam mellé nyúlva az ott fekvő Gabi már újra ágaskodó szerszámját vettem kezelésbe. Lassan bekaptam tövig Imre farkát, mélyen beszívtam, majd újra a makkot nyalogattam és szopogattam, ütemesen ütögettem a nyelvemmel a makkot és a kezemmel húzogattam a bőrt fel és le. Imre nyögdécselni kezdett, ekkor elkezdtem szívni, éreztem, ahogy megremeg a farka és elkezd spriccelni. Nem hagytam abba a szívást, de olyan erővel élvezett, hogy az arcomat és a mellemet is teljesen össze spriccelte. Nagy nyögések közepette tisztára szívogattam a farkát. Négykézlábra állítottak, elém feküdt az eddig engem kefélő Peti, közben úgy éreztem, hogy szétrepedek, Laci hatalmas farka nyomult belém és elkezdett keményen kefélni. Alig tudtam négykézláb megmaradni olyan erővel verte belém a dákóját és közben nyögdécselt.
Kezembe vettem az előttem ágaskodó farkat és elkezdtem a golyóktól felfele nyalogatni, közben már én is sikongattam, egyszerre csak Laci belém pumpálta az összes gecijét. Úgy éreztem, hogy majdnem felrobbanok, egy másodperc választott csak el az orgazmustól, felkiáltottam:
- Kérlek, keféljetek már meg! Dugjon meg valaki! Nem bírom tovább...
Nem kellett kétszer mondanom, Imre mögém térdelt és belém hatolt. Abban a pillanatban elélveztem, hangos sikollyal adtam tudtára mindenkinek, hogy ismét hatalmas orgazmusban volt részem. Reszketve borultam rá az előttem álló farokra, alig tudtam összpontosítani a szopásra, annyira élveztem a bennem mozgó Imre farkát.

Teljesen elvesztettem az időérzékemet, az éjszaka hátralevő részére csak felületesen emlékszem. Rengeteget élveztem, eddig ismeretlen volt számomra az élvezet szó, úgy látszik. Nem járt és ismeretlen dimenziók nyíltak meg előttem, aki próbálta már az úgyis tudja miről beszélek, aki pedig nem - nos annak csak azt tudom tanácsolni, hogy próbálja ki és tapasztalja meg.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lady Baby ·
:flushed: kú...va jó volt! jót masztiztam rá, gratula!!! De azért tényleg elég beképzelt vagy!!!!!!!! :angry:
Pavlov ·
Ó ez nekem is régi nagy kedvencem. Kár, hogy akkor a DP még nem volt nagy divat, biztos feldobta volna a történetet!!!

69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: