Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érettségi után sok mindent szabad!

Perzselő volt a forróság és már napok óta tartott, ahogy az idei érettségi is. Egy kis városi gimnáziumban, valahol az országban, szintén komoly vizsgáztatás folyt. Egy reálosztály már harmadik nap gyűrte a vizsgát, s már sokan alig várták a bankett éjszakáját. Néhány tanárt meghívtak ugyan, de legszívesebben soha többé nem vették volna észre a többségüket. Négy év alatt sok szemétséget lehet elkövetni a diákok ellen, s ez az osztály elég sokat kapott. Egy életre!

Ez, és egy rakat más gondolat cikázót Tamás tanár úr fejében. Elégedett volt, hogy ez az osztály milyen jól teljesített, másfelől meg kétség és fájdalom marcangolta. Elveszítem! – gondolatai akörül, a kis 18 éves csaj körül járt, aki mindig olyan állhatatosan figyelt óráin. Aki mindig megállította a folyóson mentében, aki mindig mindent megtanult, abból, amit tanított. Bezzeg másból! Soha nem gondolta volna, hogy ilyen jól fog érettségizni. Négyes, ötösöket kapott, mindenki ledöbbent. Edinát egyedül nevelte az anyja, apja már rég nem volt velük. Még kis gyerek korában ott hagyta családját. A lánya ezért, szar embernek tartotta… Tamás sokszor gondolt rá, mikor a kollégiumban felügyelt a diákokra. Edi - ahogy a barátnői hívták – nem volt vevő a vele egykorú fiúk vagányságaira. Ahogy hencegtek, hogy hányszor és hogyan rúgtak be egy nap alatt, meg ilyesmi. Nem bírta, elviselni ezeket a kis pisiseket, messzebb idősebb volt a koránál és az a testén is látszott. Karcsú alkatához képest gyönyörű mellei voltak, hosszú izmos combja és vádlija. Sokat futott, néha versenyekre is elment, de az alakjáért sportolt. Világos, göndör haja a válla alá ért, és ehhez hatalmas zöld szemek és piros száj párosult. Igazi szexbomba, ahogy néhány srác is megjegyezte. Ezek a fiúk csak meg akarták fektetni nem több, ez a nő többre vágyott ennél.

Tamás fáradt volt, három nap alatt 32 diákot áthúzni földrajzból, úgy hogy az osztályt az év elején kapta meg. Alig tudtak valamit! Három évig ellógtak a földrajz órát, kártyáztak, papírrepülőket dobáltak, zenét hallgattak telefonról, és még ki tudja mit! Első éves tanárként kemény dió volt, felkészíteni, de végül sikerült. Nem tudta, hogyan, de nem is érdekelte. Elégedett volt, de féltette Edinát. Egyetemre megy és tisztán éltek benne, hogy egyes csajok azért hagyták abba, mert felcsinálták őket és ott
-hagyták a leendő anyát, azok meg a sulit. Nehezen ismerte be magának, hogy beleesett. Tanár-diák szerelem halott ügy! Tudta ezt ő is, az állásába kerülhet. De hogy most már nem a diákja… Elég lenne, ha csak ketten tudnák. De nincs köztük semmi! Tenyerébe temette az arcát, fájt neki, hogy végett ért, mielőtt bármi is lehetett volna. Meglazította az ingjét és az ágyra dobta a nyakkendőjét. Pár perc múlva kopogást hallott.

- Tessék, szabad! – mondta határozottan, miközben ruháit rendezgette. Az ajtó lassan kinyílt és Edina lépett be rajta, kezében csak az érettségi bizonyítványa volt, vállán egy fekete retikül lógott. A hosszú szoknya felett matrózblúzt viselt. Haját kiegyenesítette, csak erre a napra.
- Elnézést, zavarom tanár úr? – kérdezte, halkan és kedvesen.
- Nem, dehogy! Gyere csak nyugodtan. – szólt remegő hangon Tamás.
- Csak meg szeretném köszönni, hogy segítettél a vizsgán… - egy pillanatra elcsuklót a hangja, rádöbbent hogy letegezte a férfit, akivel olyan sokszor álmodott. Akire gondolt, mikor magához nyúlt szombat esténként, mikor anyja dolgozni ment és egyedül volt otthon. Mikor a zuhany alatt a meleg vízzel izgatta magát.
- Nem akartalak letegezni, ne hara… - s már megint megfeledkezett magáról. Azonnal fülig pirult. Tamás számára még vonzóbb lett, ahogy kivörösödött és a földet bámulva lehajtotta fejét.
- Semmi baj, már levizsgáztál, nem vagy a diákom, tegezhetsz nyugodtan. – közelebb lépett és megfogta Edina kezét.
- Nem haragszol?
- Dehogyis.
A két ember egymásra nézett, Tamás vagy egy fejjel magasabb volt. Mindket-ten gyorsabban kezdték szedni a levegőt.

- Szeretnék mondani valamit. – vett egy mély levegőt Edina.
- Csak nyugodtan. – mosolyodott el Tamás. Edina átölelte a férfit, félt, hogy az nem fogja engedni, de megborzongott, mikor az szétnyitotta a kar-ját.
- Köszönöm, hogy segítettél vizsgán, meg hogy felkésztettél rá. – a mondat végén elfordította a tekintetét. A férfi érezte, hogy most nem veszítheti el, akit szeret, elég volt ebből az érzésből!
- Tényleg csak ezért jöttél?
- Nem. – vágta rá határozottan a nő. Az ajtóhoz lépett és a zárban lévő kulccsal, bezárta. A szobában lévő íróasztalra dobta a retiküljét és a bizonyítványát. Tamáshoz lépett átölelte és szájon csókolta. Percekig háborúztak nyelveik, vadul falták a másikat. Edina lassan kigombolta Tamás ingét és végig csókolgatta a férfi mellkasát. Tamás eközben a szoknyát cipzározta ki és tolta lefelé a lány csípőjén. Az segített neki, egy pillanat múlva ott állt magas sarkúban és fekete harisnyakötős selyemharisnyában.

Edi levette magáról a blúzt és előbuggyantak formás mellei, a melltartóban alig fértek el. Tamás rájuk robbant és csak csókolgatta őket, előbb a jobb oldalit, majd a ballt végül leszedte a melltartót csajról. A női kezek megtalálták a férfi legkeményebb részét, és letépték róla a szürke öltönynadrágot. Edina megmarkolta fiú farkát és mélyen a szemébe nézett.
- Ha tudnád, mióta akarlak! – zilálta a kéjtől eltelve. Tamás ránézett.
- Szeretkezünk és vége? – Edi még jobban megszorította a péniszt, érezte, ahogy lüktetett kezében, már magában akarta tudni, de nem akarta elsietni az első alkalmat.
- Szeretlek Tamás! Köztünk marad, emiatt ne aggódj! – majd a féri füléhez hajolt – Ez meg az összes több is. Mert több is lesz, ha akarod?
- Gyere baby! – súgta vissza Tamás.

Edina lehajolt és bekapta a dákót. Lassan nyaldosni kezdte, mintha fagylalt lenne, csak éppen, mohóbban. Egyre gyorsabban, a makkot, majd mélyebben, tövig! A férfi az ágyhoz húzta a lányt, aki egy perce se engedte ki a szájából. Tamás leült a lány az ágy elé térdelt, majd ütemesen folytatta. Perceken keresztül járt a nyelve az imádott farkon, amiről olyan sokat álmodozott, végre az övé! Mikor úgy érezte, hogy elég keményre szopta, felállt és a férfi mellé feküdt. Az újra a melleire bukott, körbe nyalta őket, majd egyiket a másik után szopni kezdte, ahogy csak bírta, míg ujjaival a lány puncijába hatolt. Először csak ez egyiket a dugta a nedves vaginába, majd kettőt. Élvezte, ahogy a lány ráhúzza magát ujjaira. Edi ütemesen mozgatta csípőjét, miközben halkan nyögött.

Már rég lekerült róla a tanga és melltartó. Tamás percekig csókolta Edinát, miközben ujjai valósággal ficánkoltak a nő fazonra borotvált puncijában. Végig nyalta a lány nyakát melleinél percekig elveszett, majd a köldökébe dugta a nyelvét. Edi halkan nevetett, ahogy csiklandozták a férfi ajkai. Tamás egy percig se vette ki az ujjait, mióta behatolt. Kezét csak a nyelve váltotta fel, amely valósággal táncot járt Edina csiklóján. A nő remegett, az érzés alatt, ujjaival Tamás hajába markolt. Ráhúzta puncijára, már nem figyelt, hogy meghalják e vagy sem, ahogy nyög.
- Gyere, akarlak! – zilálta. A fiú nem váratta tovább. Farkát a két szeméremajak közzé tette, majd egy lassú, de határozott mozdulattal tövig hatolt a lányba. A csaj hatalmasat nyögött és lábaival átölelte Tomi derekát, magába húzta és megcsókolta a száját. Megállás nélkül húzta be és ki, miközben nézte, hogyan élvez, aki alatta van, ez nagyon feltudta gerjeszteni. Nem gondolta volna, hogy egy szűz csaj ennyire élvezheti az első alkalmat. Edina összeszorította a combját, hogy még jobban magában érezze a hatalmas faszt. Az első volt neki, de nem fájt, élvezte, hogy végre szeretkezhet, eddig csak a barátnői történeteiben nyerhetett bepillantást a szexről. Csinálni egész más! Sokkal jobb!

Tamás a hasára fordította a lány, az egyből kitalálta, hogy mit akar a másik. Magasra emelte a csípőjét és négy kézlábra támaszkodott. Hátra nézett és fiú szemébe mosolygott, aki végig simította a haját, a hátát és belekapaszkodott a csípőbe. Keményen behatol a kitágított punciba, majd egyre erősebben lökte a farkát a nedvtől csöpögő kéj barlangba. A lány felemelte a fejét, mikor megfeszült a gerince és valami hatalmas robbant a hasában. Mélyről jövő hatalmas nyögés töltötte meg a kicsi szobát. A párnába fojtotta, ami még kijött a száján. Tomi még mindig dugta, egyre hevesebben. Percekkel később, már egymással szemben ültek, Edina a férfi farkán lovagolt.

Megállás nélkül smároltak, nyelvük soha nem látott fogócskába kezdett. Tamás nem élvezte még így a szexet, ahogy ez a 18 éves átöleli és magához húzza a lábával, ahogy azok a keblek hullámoztak előtte. Valami hatalmas zsibbadás indult el gerincén, egészen a farka tetejéig, mikor óriásit élvezett a lányba. Edina magához szorította, puncijába akarta szívni, ami fiúból jön. Minden álma valóra vált. Szeme találkozott Tamáséval, miközben kielégültem mosolygott.
- Szeretlek. – mondta halkan, kipirult arccal.
- Szeretlek Edi! – súgta, miközben egymáshoz bújtak. Néhány percig feküdtek csak így. Egészen a következő mámoros szeretkezésig!
Hozzászólások
További hozzászólások »
angel0227 ·
Nem rossz ez, csak a helyesírási hibákra figyelj. A fogalmazásod majd javul, ha sokat írsz.

Off: Azért remélem, egy szűz lány nem viselkedik így a valóságban...

FaTerka ·
Remek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: