Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erdőben 1.

Szeretek ilyenkor az erdőben sétálni. Jól esik elbújni a perzselő nyári nap elől az erdei ösvényen, hallgatni az erdő neszeit, a madarak önfeledt csivitelését. Mindketten ismerjük az utat, szinte naponta járunk erre. Miközben gondolataimba merülve bandukolok, ő boldogan csaholva rohangál fel s alá, időnként friss nyomot kajtatva tűnik el a szemem elől... Most is ez történt, ahogy beleszippantott a friss erdei fuvallatba, már indult is az orra után. Egy darabig még hallottam a hajsza hangjait, majd hirtelen csönd lett, nagy csönd. Rosszat sejtve indultam arra, amerről utoljára hallottam a csaholását. Úgy gondoltam a kis tisztás felé rohant, így én is arra vettem az irányt. A sűrű bokrok között nehezen haladtam, de már látszott a tisztás, és a fűben kivehető volt valami mozgás. Már majdnem kiléptem a bokrok közül mikor ráeszméltem, hogy ez bizony nem a kutyám. Ha nem lettem volna óvatos, egy féktelen szeretkezés kellős közepébe csörtetek bele:)

Teljesen el voltak foglalva magukkal. Ha kicsit is tudtak volna a külvilágról, észreveszik, hogy alig pár méterre tőlük valaki zörög a bokorban. A férfi a hátán feküdt, a nő a meredező falloszt kényeztette ajkaival. Nyelve apró rezdüléseivel ingerelte a hímtagot, a tehetségét elárulták a férfi egyre ziháló légzése és türelmetlen mozdulatai. A látvány rendkívül izgató volt, nem csoda hát, hogy dákóm lassan önálló életre kelt, és a nadrágom egyre szűkebbnek tűnt. Mikor a nő felült, hogy kezeivel folytassa, amit a nyelvével elkezdett, megpillantottam hegyes melleit és fazonra nyírt punciját, nem bírtam tovább, kiszabadítottam szorult helyzetéből a szerszámom.

A nőt teljesen lekötötte a kígyó bűvölése, egyre vadabb tempóban járt a keze, mintha soha nem akarná abbahagyni. Aztán hirtelen megállt, talán érezte, hogy a férfinak nincs sok hátra.... lassan cirógatta, majd mikor kissé lenyugodott, kéjes mozdulattal beleült a lüktető rúdba. Ahogy lassan föl-le mozgott, formás mellei önálló életre kelve ringtak. Nem bírtam tovább türtőztetni magam, egyre vadabb tempóban siklott tenyerem a szerszámomon. Talán óvatlan lehettem és zajt csaphattam, vagy a nő érezte meg, hogy valaki figyeli, hirtelen oda nézett, ahol a bokor jótékonyan takart. Mintha szemünk összevillant volna, és a nő arcán a pillanatnyi meglepetést egy kacér mosoly váltotta volna miközben egyre vadabb iramot diktált. Szinte minden előjel nélkül a férfi magasba nyomta a csípőjét és magját két-három lökéssel a nőbe eresztette. Látszott, hogy a nőt váratlanul érte a kitörés, ő máshogy tervezte a játék végét. Érezhette hüvelyében a lankadó férfiasságot, arcán kivehető volt a csalódottság. Ráborult a férfira, megvárta, míg annak zihálása alábbhagy. Csókot lehelt arcára, súgott valamit a fülébe, majd a férfi arca fölé térdelt. Kezével megemelte a férfi fejét, így irányította őt. Ahogy a férfi nyelvével kéjbarlangot járta, a nő tekintetével az engem rejtő bokrot kereste. Már biztosra vettem, hogy sejti, valaki megleste őket. A látvány több volt, mint izgató, éreztem, hogy egyre közeleg a vulkán kitörése. Már szinte csak magammal voltam elfoglalva, de a nőre pillantva láttam, hogy ő sincs már messze csúcstól.

Aztán már nem volt visszaút... nagyon figyeltem arra, hogy néma maradjak, miközben spriccelve elélvezek. Nem úgy a nő. Hangos sikollyal kísért orgazmusában combjaival és kezével a férfi fejét szorosan a csiklójához szorította, kiélvezte minden pillanatát a földöntúli kéjnek. Mire kimerülten a férfi mellé feküdt, és óvatosan kihátráltam a rejtekadó bozótból, és igyekeztem eltűnni a környékről.

S hogy megtaláltam-e a kutyám az derüljön ki a folytatásból....

NemTom
Hasonló történetek
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Snarling-Panther ·
Kutyi-kutyi, merre túntél? Legalább ne a párzó emberi lények mellett futkároznál ilyen messzire. Remélem megtaláltad a kutyát, és megtanítottad, hogy nem szabad a sex-ben zavarni az embereket.

joy ·
Minden gondod megoldódik, ha rendeltetésszerúen használod a pórázt...:)





Ruppi: :DDDDDDDDDDDD, pussz arra a patyolat fantáziát rejtö buksidra.:)

DigitAl Storm ·
Hivogató közelségbe került a pornofilm-szakma. Weszek 1 qtyát+ 1 vidcam-et, és innen már csak egy ugrás Hollywood..........

:)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: