Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érdekes éjszaka

Rokonaink egy hétvégén meglátogattak bennünket, és, ahogy korábban is szokásos volt, unokatestvéremmel aludtam egy szobában. Ő gimis lány, szexuális téren eléggé tapasztalatlan. Én 7 évvel vagyok idősebb nála. Általában sokáig szoktunk beszélgetni. Nem volt ez másképpen most sem, és egy idő után erotikus dolgokra terelődött a szó. Az intim borotválásról is beszéltünk. Ő megjegyezte, hogy ő ezt nem próbálná ki, mert fölöslegesnek tartja. Én borotválom a péniszem környékét, és mikor ezt elmeséltem neki, nagyon meglepődött.

Ekkor - persze rokonok vagyunk, úgyhogy már korábban is volt alkalma látni a farkamat-, lehúztam a pizsamanadrágomat, és szóltam neki, hogy nézze csak meg nyugodtan. Nagyon meglepődött, de nem ellenkezett. Érdekes volt, hogy a simára borotvált farkamat mutatom meg az egyik rokonomnak, és nagyon fölizgatott a helyzet. Miután visszahúztam a pizsamámat, tovább folytattuk a beszélgetést intim témákról. Elég sokat meséltem neki arról, hogy milyen módokon szoktunk a barátnőmmel szeretkezni.

Az orális szexről is meséltem neki. Nagyon irigykedett, mert neki még nem volt barátja, így szexuális tapasztalata sem. A beszélgetés eléggé fölizgatott, egyrészt, mert mesélés közben szinte újra lejátszódtak előttem a barátnőmmel töltött kellemes órák, másrész az már önmagában is izgató volt, hogy ilyenekről beszélünk.

Ekkor természetesen már teljesen merev voltam, és bizony hamarosan be is nyúltam a pizsamámba. Ezt a sötét miatt nem láthatta, számomra mégis nagyon izgató volt. Hamarosan elkezdtem húzogatni a bőrt a farkamon, de közben tovább beszélgettünk és én a maszturbálásra tereltem a szót. Unokatestvérem azt mondta, ő ilyet nem szokott csinálni. Mondtam, hogy ez nem meglepő, hiszen a nőknek csak kb. 50%-a csinálja. Természetesen megkérdezte, hogy én szoktam-e maszturbálni. Nem titkolóztam, hiszen ilyen témákban (is) mindig őszinte vagyok. Akkor már teljesen föl voltam izgulva, keményen lüktetett a farkam, és éreztem, hogy már nem bírom sokáig orgazmus nélkül.

Megkérdeztem tőle, mit szólna hozzá, ha maszturbálnék egyet most, mert nagyon fölizgultam. Meglepte az ötlet, de nem volt ellenvetése, sőt egész nyugodtan fogadta az ötletet. Fölajánlottam neki, hogy ha akarja, megnézheti, hiszen úgysem látott még ilyent. Rettenetesen zavarban volt, de mondanom sem kell, hogy nem kérette magát sokáig. Fölkapcsolta a lámpát, és odaállt az ágyam mellé. Előkerült a meredező szerszámom. Furcsa érzés volt számomra, mivel ilyen állapotban még nem látta a farkam (meg persze másét sem).

Lassan elkezdtem húzogatni a bőrt… vagyis csak folytattam a dolgot, amit már a sötétben elkezdtem. Néha rándult egyet a testem, és egyre nagyobbakat sóhajtottam. Nem csináltam gyorsan a dolgot, hogy legyen mit néznie. Emlékezetes helyzet volt, az biztos. Ott állt az ágyam mellett, miközben én szépen lassan izgattam a borotvált farkam. Nem telt sok időbe, hogy elélvezzek. Az én farkamból kilövellő sperma volt az első, amit életében látott. Fáradtan dőltem hátra az ágyon, ő pedig csak ennyit mondott: -Ilyet még nem láttam! A fenti történet talán nem túl extrém, ám ez egy valóban megtörtént eset!
Hozzászólások
További hozzászólások »
csersz ·
Én soha nem tennék ilyet. :no_mouth:

lali08 ·
Big Boy! A barátnőmnek már minden lényeges testnyílását kipróbáltam, persze, hogy látta a kemény farkam egy csomószor. De itt nem a barátnőmről van szó. Az eset tényleg durva, de megtörtént.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: