Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én meg a csajok 3.

Hullafáradt vagyok.Eddig futtattuk a lányokkal Harryt és a kutyáját.Haha.
Felsprintelünk a zugomba,és berobbanunk a video elé.A mai este a horroré!
Hirtelen Johanna megszólal:
- Nem válaszoltál a kérdésemre.
- Melyikre? - pislogok.
- Arra, hogy David jár-e valakivel. Merthogy nem válaszoltál!
- Ja, hogy az! Fogalmam sincs - nyögöm.
Ami igaz. Már legalább három éve nem beszéltem ilyesmiről Daviddel. Mondjuk másról sem nagyon.
Ugyanis David nem is a tesóm. Amikor anyu fiatal volt, azt mondták neki az orvosok, hogy nem lehet gyereke, és örökbe fogadták Davidet. Azután valahogy mégis összejöttem én.3 év korkülönbség van köztünk, mégis tök más az érdeklődési körünk. Ami nem csoda, végül is ő fiú! Én meg(szerencsére) nem. És való igaz, úgy kezeljük, mintha a tesóm lenne, de én nem érzek így.
Hiába vagyok anyu gyereke, mégis mindenki Davidet szereti! És elegem van abból, hogy örökké azt hallom: "Miért nem vagy olyan, mint a bátyád?"
Egyszer ötéves koromban kifakadtam: "David nem a bátyám!" Anyu sírt, én pedig azóta nem hangoztatom.
Johanna valószínűleg kiskorunktól fogva szerelmes Davidbe. Nem mondta, de látszik. Egyszer rajtakaptam, hogy David szobájában, az ágyát szimatolgatta. Kész röhej!

Az este hátralevő része kellemesen telik. A horrort már kezdem unni, de végül is két estés folyamatos videózás után nem csoda!
Viszont valami nem hagy nyugodni, és ez a valami egész este ott motoszkál a fejemben. De végig gondolni csak akkor merem, mikor a többiek már alszanak. És mikor visszaemlékszem, a felismeréstől megdöbbenve felülök, és halkan kimegyek a szobámból. A lépteim nesztelenek, végigvándorlok a folyosón és David szobája előtt megállok. A fülem az ajtóra teszem. Szól a TV.David szokása, hogy hajnalig TV-zik, és még csak éjfél múlt. Csöndesen bekopogok, és mikor David szól, hogy szabad, benyitok.
- David? – kérdezem - Beszélhetnék veled?
David még teljesen fel van öltözve, a földön ül, és onnan nézi a TV-t.
- Persze, gyere - paskolja meg a földet. Lecsüccsenek, és kibököm:
- David, aki délelőtt telefonált, az nem Johanna húga volt, Debora?
- De - feleli David - Miért?
- Jaj, Dave na mondd már, hogy nem vetted észre, hogy Jo szerelmes beléd? - mikor kimondom, legszívesebben tőből leharapnám a nyelvem.
- Hogy mi? - kérdezi David - Mióta?
- Öhmm... kiskorunk óta - mondom.
- Ez tök jó! – vigyorog - Szerinted mit felelne, ha megkérdezném, hogy járna-e velem?
- Valószínűleg azt, hogy igen. De ha megkérdezed, ne mondd el, hogy megmondtam neked! Amúgy azt se tudja, hogy én tudom. De látszik!
Egy darabig beszélgettünk erről - arról, aztán elmegyek aludni.

- Csodálatos hírem van! - kiabálja Jo, ahogy meglát engem és Angelt meg Nat-ot hétfőn a suliban.
- Mi? - kérdezem és somolygok.
- Járok a bátyáddal!
Nat és Angel rögtön kifaggatják Jo-t, én meg bemegyek az osztályba. Furcsa, szúró érzést érzek a szívemben, és a torkom fojtogatja valami.
Egész délelőtt azon gondolkodom, mi lehet, míg hazafelé
rádöbbenek:
Lehet, hogy féltékeny vagyok Jora?
Hasonló történetek
4135
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4070
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Ez a pár sor egész olvasható!
Szerintem, ebben a stílusban átfésülve a többi részt, egész jó lehetne.

gyémánt ·
Jó! Sőt egyre jobb! Meglepetést sejtek a végére....

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: