Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én, Margareth, és a hajkefe a puncimon

Ahogy először éreztem, hogy mellbimbóm megmerevedik üdvözölés közben, valami csodálatos volt. Azt hittem eláll a lélegzetem.


Az új szomszédlány köszöntött két puszival, és a felsőteste hozzámért.


Selly vagyok 16 éves, átlagos lány, de a fantáziám inkább a lányokra korlátozódik, a fiúkra nem indulok be annyira.


Margareth szőke, aranyszínű hajú, 17 éves középiskolás lány, nyurga testtel, hosszú szexi combokkal és olyan mosollyal, hogy az valami csoda.


A szüleink kint a kertben beszélgettek, a kertvárosi, kora ősz csodálatos napsütésben vett minket körbe.


Érzéki és forrongó volt a lélegzete, amikor harmadszorra nálunk járt, és egy hajtincset igazított ki az arcomból. Egyből azt kívántam bár mindenhol hozzámérne.


- Kócos vagy Selly, adj egy hajkefét, megfésülöm a barna tincseidet.


Amikor leültem a tükör elé, és Margareth elkezdte fésülni a hajamat, megborzongtam egészen. Csodálatos érzés volt, hogy ő keféli a hajamat.


Aztán egészen véletlenül, amikor összefogta a selymes hajamat, a nyakamat dörzsölte a közepesen puha hajkefével, én pedig csiklandós vagyok, fölsikkantottam kicsit.


- Hohó te csikis vagy - mosolygott rám a tükörből. Összevillant a tekintetünk, és a vállpántos ruhám által szabaddá tett vállaimat kezdte el játékosan végigsimítani Margaret a fésülködő eszközzel.


Elhalt bennem a nevetés, mert nagyon jól esett, nem csikált, inkább merevvé tette a mellbimbóimat, amik majdnem kilukasztották az anyagot.


Ekkor megint rám nézett a tükörben és valami fényt láttam a szemében. Ekkor lejjebb haladt előre, majd a mellem fölött mozgatta lassan a kis fanyelű hajkefét. Nagyon izgultam, remegtem, annyira kívántam, bárcsak hozzámérne.


- És megtörtént!



A tükörből láttam, ahogy Margareth lehajolt és elkezdi csókolgatni a nyakam. Nagyon meglepődtem, nem mertem mozdulni sem. Margaret lassan felhúzta a felsőm alját, és a két hegyesen álló cicim, mindkét bimbóját bekapta egymás után.


- Nyam, de jó ízed van! - jelentette ki. Szopta a melleimet, kőkeményre, markolászta is őket, mint két gumilabdát. Majd elém térdelt, és végigcsókolta a hasamat. Én az ő szőke haját simogattam, mást nem mertem, pedig neki is kidudorodtak a mellbimbói a pólója alól. És a finom illata is kívánatos volt, gyümölcs illatú parfümöt használt. Amikor a köldököm alatt csókolt, nedves lett a bugyim. Éreztem, hogy a nedvek elöntik a lábam közét. És bizsereg az egész alfelem. Egészen megduzzadt a puncim, arra várva, bárcsak ott csókolna.


- Szűz vagy még? - kérdezte.


- Igen még az vagyok - válaszoltam.


- Akkor vigyázok, úgy szerzek neked örömet, hogy szűz is maradj. Bízd magadat rám.


- Kicsit meg vagyok ijedve, én még nem voltam lánnyal…


- Én is csak kétszer, szerintem jó lesz.


Ekkor M. levette a bugyimat, és szétetette a lábaimat.


- Milyen szép a pinád! - majd adott egy csókot a szeméremdombomra.


- Szép a szőröd is, látom szoktad borotválni.


- Hát igen, hetente, csak keveset hagyok meg belőle, mert szép vörös, és az ritkaságnak számít állítólag.


- Igen- gyönyörű a hófehér húsod a vörös göndörkékkel.


Ezután lassan a kefével elkezdte a fanszőrzetemet fésülni. Néha rám nézett, hogy jólesik-e. Ekkor a kefe szárát a számba tolta.


- Nedvesítsd be! Szopjad, mint egy húsos dákót!- Szopogattam a fanyelet, és azután Margareth a nagyajkaim fölötti kis részhez dörzsölte.


- Benedvesítem a csiklódat- mondta. Majd elkezdte föl–le húzogatni a vágatban a nyelet.


Ezután megint fésülte a pinámat, majd a keferésszel elkezdett lejjebb menni. Fel-le megint. A végén nyögtem egy nagyot és megrázkódott a testem. Valami fantasztikus feszültség oldódott el bennem.


Remegtek a combjaim, és akkor azt mondta a szomszédom, hogy elélveztem. Így már tudtam milyen az élvezet.


Mondhatom szuper érzés!


Ezután Margaret az ágyhoz sétált, és levetkőzött meztelenre én meg csak bámultam. Nagyon szép volt mindene, karcsú a dereka, és szép kopasza puncija. Margareth széttette a lábait, majd felhúzta őket, és a nedves ujjaival elkezdte babrálni a pináját.


- Hozd a hajkefét- mondta, és én odavittem.


- Fésülj te is.


- De nincs is szőröd - válaszoltam.


- Azért elkezdtem simogatni a vénuszdombját, és amíg ő maszturbált, végig simogattam.


Néztem a kerek melleit, ahogy rázkódnak, mert közben dobálta a csípőjét. És cuppogó hangokat adott ki a szájával. Én meg csak néztem, milyen izgi látvány.


Elélvezett ő is, és utána összebújtunk. Remélem, még sokszor lehetek vele. Csodás élmény volt!
Hozzászólások
További hozzászólások »
radioss ·
Válóbán.

peggycica ·
Folytatom nemsokára!
Bánkbán ·
Ne erőlködj. Nem tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: