Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én, kicsit másként

Dél volt.
Letörölte a birkapörköltet a szakálláról, hanyatt feküdt a fűben és lehunyta szemét. Álmodni próbált, egy nyugodt életről, csendről, és olyan közösségről, amelyik nem taszítja ki magából.
Sosem lelte helyét a tömegben, széltében-hosszában kilógott. Miután ezt felismerte, tudatosan kezdte felszínre hozni különbözőségeit, és így próbált meg beolvadni.
A tömeg mégsem fogadta magába. Más már feladta volna, ő csak ment tovább előre, ha neki nem is sikerül, majd az utána jövőknek már legalább lesz egy keskeny nyom, amit követhetnek, gondolta magában.
Kereste a régit, amit újként járhatott, farkasként, horpadt mellkassal, fagyos hidegben, bebarangolta a magány hegycsúcsait, s deresedő szaállával ijesztegette a napköziseket. Az emberek kitértek előle az utcán, az átlagos bandák ellenségesen méregették, mégis féltek tőle. Hatalma volt. Hatalmában állt önmagának lenni, és így sasként repült a magasban, hol csak a hozzá hasonló, ám mégis teljesen különböző vadmadarak társaságában élte át a nyugalmat. Méltóságteljesen nézte, amint a hangyák futkorásztak a divat és trendek fogságában, majd szürke tollára pillantva áldotta egyszerűségét.
Az ebédidő véget ért, felvette szalmakalapját és ollóját, majd ment tovább szüretelni. Hosszú még az ősz...
Hasonló történetek
4464
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
7231
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
moon-sun ·
Tudsz te nem kell túlságosan félned a negativ kritikától,szerintem is jó lett ez.Amiket olvastam az edig tetszett.

gyémánt ·
Negatív kritikát akarsz? Itt van: rövid, mert még olvasni akartam....:)
Sírrabló ·
Nem a méret a lényeg, hanem hogy mekkora :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: