Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Emlékkép

Dús fűben fekszem, eső után mindig finom az illata, a felhőket figyelem. meglepően nyugodt vagyok. Melegség önti el a mellkasomat. ‘46 novembere és egy hegyi nyaralò képe kúszik az elmémbe.
A hegyekben járok, majdnem hòhatáron, egy tó található a házikó mellet, kristálytiszta kék vize nyugodt, szélcsend van, sziklás köves part, KB 1km átmérőjű lehet. Az épület kétemeletes, alapja és az első emelet kőből van, a felsőszint farönkből lett építve, a tetőt enyhén mohás cserepek borítják. A házat fenyves veszi körül, a tòra csak egy vékonyka ösvény vezet le úgy 10m lehet, ennek a végén találhatò stég kissé rozoga, de használhatò, egy vitorlás van kikötve, arànylag kicsi egy kalòz típusú, Flap Jack van ráírva. A kis erdei házhoz egy földút vezet, kis autóval nem is érdemes megpróbálni, én is egy Jeep-el járok fel. A tò felöl található a bejárat, a verandára lépcső vezet fel, körbe szépen faragott derékig érő korláttal. A bejárat mellett rönkből készült hinta ágy, asztal és egy pad pihen. Az eső nagy cseppekben zuhog, a tò ugyan messze van, de még így is hallani, ahogy a vizet veri, más nem hallatszik. a szúnyoghálò mögötti ajtò már régi darab, nyekeregve nyílik, meg fogom javítani. Belépve azonban félhomály fogad, a kőből kirakott kandallòban lágy tűz ropog, csak ez ad némi fényt. A szoba közepén egy hosszúkás dohányzò asztal találhatò körülötte egy kanapé és két fotel. Az emeletre vezető lépcső mellett egy kis fatüzelésű sparhelt nyugszik, körülötte lábasok, edények, merőkanál, fémpoharak. Az emeleten egy pár fekszik az ágyban, szeretkeznek, a ruháik mindenűt szétdobálva, szinte izzik a levegő. Hol az egyik hol a másik kerül felülre, nevetgélnek, lihegnek. A szenvedély illata tölti meg a szobát, a nő nem is vékony nem is kövér a mellei, mint két nagy aranyalma a feneke feszes az ében fekete haja rövidre vágva Kleopátra stílusúra még az ágyban is viseli, a szemüvegét ettől csak még izgatòbb. Alig négy-öt gyertya vilàgitja be a szobát, a férfi izmos, talán a harmincas éveiben járhat, kidolgozott teste sok edzésre, munkára utal, sportolò alkat. Feszes mellkasán, az izzadságcseppeken megcsillan,ò gyertya fénye szinte igézi a nőt, nem tud betelni vele. A helyet, a házat még apám hagyta rám, az ágyban én vagyok azzal a nővel, ő a nejem, aznap vittem fel oda először, de szép ősz volt...
Sírò hangra leszek figyelmes, eloszlik a köd, elmúlik az eső kopogó zaja, a feleségem az, van, ötletem miért lehet, felülnék és átölelném, hogy megnyugtassam, minden rendben lesz, de nem megy, nem tudok. Egy pillanatra elsötétül minden. Magamhoz térek, felállok, leporolom a ruhám, 78 év mintha sose lett volna, könnyednek és fürgének érzem magam. Körülnézek és látom, hogy a nejem kétrét görnyedt és zokog, egy test fekszik előtte, szólongatom, de nem válaszol. Jobban megnézve a fekvő ember én vagyok, egy karò szúrta át a tüdőmet. már látom is magam előtt, az esti vihar gallyakat vert a tetőre, azokat pròbáltam leszedni, a vizes létrafokròl lecsúszott a lábam és hàtra estem. A leendő kerítés darabja épp rossz helyen volt. nincs mit tenni, leülök a tornácra, és várok, várok arra, aki értelmet adott az életemnek, mert nem tudok elmenni nélküle, nincs az az isten vagy ördög, ami el tudna hurcolni innen.
Hasonló történetek
6635
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
5548
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Hang-rögzítve és visszahallgatva a jelenidős novellát, megfelelne egy önhipnózisnak. Ha nem annak szántad, akkor kicsit csiszolni kellene rajta. A felfedezhető fantázia tetszett, más nem.
Vigyázz az egybe- és különírásra - pl. hintaágy így helyes - mert ezt nem jelzi a Word, és könnyű elsiklani felette!

SleviN ·
Igen, tudom és van javitott verziom csak véletlen rosszat másoltam be és mire észre vettem már késő volt nem tudtam törölni az irást nem is értem miért nincs ilyen opcio. Irtam a staffnak de nem reagáltak sajnos :(

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: