Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Emberi játszmák

Miért kell másnak lennem, mint aki vagyok? Miért kell másnak lennünk, mint akik vagyunk? Miért kell mást szeretnem, hogy azt szerethessem, akit valójában szeretek? Miért kell várni? Miért nem lehet most? Miért kell állarcok mögé bújni? Miért kell játszani, miért kell megjátszani?
Lehet, hogy nem is szeret? De akkor miért akar közel lenni hozzám? Én miért nem akarok? Félek a találkozástól… félek, hogy előkerülnek, a mélyen, a kis dobozba elásott érzéseim. Az érzéseim, amiket nem mutathatok, amiket palástolnom kell. Rejtegetnem kell, mert más embernek kell látszanom, mint aki vagyok. Nem is az vagyok, mint aki vagyok. Én sem tudom, hogy ki vagyok.

Belenézek a tükörbe… tényleg ez vagyok én? Ilyennek látnak engem? Az nem lehet. Én teszem magamat másnak, mint aki vagyok. Én játszom magam másnak, mint aki vagyok, én játszom azt, amit nem akarok. Másként nem lehet. Csak így tudom megértetni magam. Mindenki játszik. Másként nem működik a kommunikáció, hiányzik a csatorna. A híd köztem és a többi ember között. Mert ha én magam lennék, nem értenének, s hiányozna a híd. Ezért játszom én is. Játszom egy külső világot, ami teljes mértékben különbözik a belső világomtól. Hiányzik a híd a külső és belső világom között. Valahol mindig hiányzik.

Ha belül vagyok, nem tudok kijutni. Nincs híd. Félek. De kívül mi van? Dehogy félek. Mert nem szabad félnem. Nem szabad látszania. De félek a találkozástól. Mi van, ha ő, ha ő hidat tud építeni a belső és külső világom között, és előhozza, előcsalogatja a kis dobozban rejlő titkokat. Tudom, hogy ő meg tudja építeni. Régen is tudta. De már ő is más. Már ő is játszik. Mint mindenki. Neki is hiányzik a híd. Neki én tudom felépíteni. Nem szabad. Mert ő más. Én is más vagyok. Nem úgy, mint régen. Régen más volt. Félretettük a belső világunkat, az igazit. Most mások vagyunk. Félretettem, hogy később előhozhassam. Hogy később előhozhassa. Ő. Szeretem. Belül. Kívül is, de máshogy. Feltétel nélkül. Szeretem. Nem tudja.

De belül igen. A belső világban pontosan tudja. Nem mondta. Tudom. Szoktunk találkozni a belső világban, a belső világunkban. Közös világ. Kint találkozunk, és átsétálunk a belső világba a hídon. Nem mindig, csak néha. Amikor ketten vagyunk. És amikor szabad, amikor a külső világ nem tart vissza. Mindig visszatart. Rég nem voltam ott. Vágyom rá. Ő is. De neki most jó a külső világban is. Nem akar oda visszamenni. Miért akarna. Fél. Ő is. Fél, hogy ha bejut, akkor nem akar majd kimenni, de lehet, hogy muszáj lesz. Régen is muszáj volt.

De ha elég sokat vagy kint, a külső világban, annyira vágysz a belső világra, hogy nem lesz muszáj kimenned. Csak akkor muszáj, ha nem tökéletes belül. Ha zavar van a rendszerben. Régen hibás volt a belső világban a rendszer. Kimentünk, hogy megjavítsuk. Még nem jó. Lehet, hogy már működne, de még nem tökéletes. Még várni kell. Itt kint. A külső világban, várni kell és játszani. Várni és játszani.
Hasonló történetek
3612
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
3892
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Itt-ott ütik" egymást a kijelentések, de azért értem a mondanivalót .
A miértekre a miként a válasz: Oszd meg és uralkodj!

vkivhol ·
Színház az egész világ és színész benne minden férfi és nő. (Vagy mi. Főleg a nő!:) ) Miért kéne megosztani? Előbb-utóbb úgyis olyan emberek vesznek majd körül, mint amilyen valójában vagy. Amúgy sem lehet örökké játszani. Ha két ember egy hullámhosszon van, akkor kit érdekel a világ? Szal, ebben nem értek egyet Szivacs, bocsi.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: