Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Emberek

Ezt a történetet egy magyarórai feladat ihlette. Az volt a feladat, hogy írjunk egy fogalmazást ezzel a címmel:


Emberek

Túl sokan próbálnak a társadalom elfogadott részévé válni, pedig ők mások. Valamiben különböznek az átlag emberektől. Kik is az átlag emberek igazából? Csak mondjuk, mondjuk, hogy átlag. Kinek mi az átlag? Minden nap ugyanakkor kel fel, ugyanakkor megy fogat mosni, dolgozni, ugyanabba a boltba jár vásárolni tizenöt éve, ugyanakkor szembesül azzal, hogy ő minden nap ugyanazt csinálja. Belesüllyed az átlagba. De minek is? Ki mondta, hogy neki átlagnak kell lenni?
A Hihetetlen család című animációs filmben volt egy Irdatlanka nevű szereplő, akinek a terve az volt, hogy mindenkiből szuperhőst csinál, így senki nem lesz szuperhős. Csak lesz egy átlag emberiség, aki minden nap megment valakit/valakiket.
De elég csak a leszbikusokra gondolni: kik ők? Szimplán csak egy olyan társadalmi ág, akik másra vágynak mint az átlag ember. Mindenkinek meg van az esélye arra vágyni, amire neki tetszik.
Két hely van a Földön, ahol ezt a hozzáállást nem fogadják el: a munkahelyed és az iskolád. Mondván: ide nem szórakozni járunk, vagy: a jó ember egész életében tanul. A munkahelyen is. Erre mondja azt az óvodás gyerek: a felnőtteknek semmi sem elég. És ilyen kicsi korban is már mennyire igazuk van az embereknek. Van egy bútoráruház-reklám, ahol az emberről beszélnek. Igazuk is van.
És mi van az emo-sokkal. Valami nem jött össze nekik az életben és máris feladják. Gondoljuk mi. Pedig éppen küzdenek. Csak megadják a módját a küzdelemnek. Ők is mások. Én is az vagyok, te is az vagy.

Never give up!

by: Wera
Hasonló történetek
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
25079
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Matilda ·
Most elkerekedett a szemem valahogy így: :flushed:

dx__xb ·
Fájt volna, ha az idézetet, és az "írta:"-t magyarul írod, ugye?

ábránd ·
kibaszott nagy szemét lehet az életed.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: