Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Elvesztem

Túl mély ez az űr, túl világos ahhoz, hogy lássak bármit is, hogy érezhessem a kezed ahogy nyúlik felém és a levegő megrezeg a maga érthetetlen magányában. Az ujjaid apró redői értem kiáltanak, az életben maradás eszköze lennék én talán? Porszemek csillannak meg a fényben, mintha ez a mozdulat az örökkévalóság lenne. Ne érints meg, kérlek. Nem érzed, hogy nem birok el vele? Súlyként telepszik meg lelkemben.
Lebegek a talaj felett, virágok szirmait súrolom lábfejemmel. Az ég mély kékben és feketében pompázik, hát hol vagy már jól megérdemelt világom? Hol hagytál el engem? Hol hagytalak el ebben az útvesztőben? Térj vissza és ránts magaddal a mélybe. Elakadtam az érzelem és az értelem között. Kezeimet húzzák és csak húzzák, és lenyúzzák rólam a bőrt, és egyre mélyebbre merészkednek és a csontom rágják. Húsomba másznak és rést rágnak bennem, belülről
emészt fel. Ilyen könyörtelen lenne? Szívembe szakadékot vájnak a szemeim vérben úsznak és még ez sem elég. Sosem elég, mindig több kell. A bőröm fakéregként telepszik rám, a talpam ezernyi évet mesélnek el amíg nem volt ez így. Van e határ? Itt bolyongok régóta, megéltem fák születését és pusztulását, az emberi sorsokat figyelve sem jöttem rá a kiútra. Lehet-e ezek nélkül élni? Lehet-e csak az egyikkel? Már nem vagyok képes a sírásra sem.

Mivé lettem? Milyen lény vagyok itt egyedül a rengetegben? Hangtalanul kapcsolom össze az eget és a földet. Én mutatom az utat a folyóknak, és én vezetem az állatokat. Engedj már el te fenevad! Hát nem volt elég? Nem volt elég ennyi év, hogy engem használj? El fogok pusztulni. Remeg a testem, zajos kéreg vagyok csak ebben a világban. Old hát fel a lelkem. Miért nincs válasz? Ez a megoldás? Engedj hát, könyörülj rajtam te világ!
Hasonló történetek
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
7231
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: