Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Elveszett lelkek

Érzem a hideg szellőt az arcomon. A kocsiban ülök, megy a fűtés, mégis fázom. Egész testemben didergek. Éjszaka van, valahol Colorado felé tartva, eltévedtem. Csupán egy kietlen mező tárulkozik a szemem elé, annak közepén pedig egy romos kápolna áll. A Hold sejtelmesen megvilágítja, a körvonalai egyre csak nyúlnak felém, szinte látom az árnyékban, ahogy lassan kinyitja szemeit, széles vigyorra húzva száját, és kajánul felnevet. Gyorsan elhessegetem a gondolatot. Kezd egyre hűvösebb lenni a kocsiban, már a rádió sem működik. Édesanyámhoz indultam Colorado-ba, az utóbbi időben sokat betegeskedik. Szeretném minél előbb viszontlátni, és most nemcsak, hogy eltévedtem, de hirtelen a kocsi is lerobbant, egy ideig még tudtam fűteni, a zene is ébren tartott, de most nem működik semmi, és térerő sincs, segítséget egyáltalán nem tudok hívni. Ez a hely pedig minden életerőmet leveszi, a félelem teljesen elhatalmasodott rajtam. Egy pillanatra el is bóbiskolok, aztán...


Hirtelen egy alakot látok elsuhanni az autó előtt. Még a fényszórókat sem tudom bekapcsolni, hogy jobban lássak. Nagyon sötét van, a köztéri lámpa csak keservesen pislákol néhány méterre tőlem. Talán csak a képzeletem játszik velem, vagy csak álmodom ezt az egészet?


Órák teltek el, és én még mindig itt ülök arra várva, valaki hátha a környékre kóborol, és megment engem. De hiába várok, nem jön senki. Egyedül vagyok, a végtagjaim már teljesen átfagytak. Megint elbóbiskolok, és megint feltűnik egy alak a sötétben, mozdulatlanul, kísértetiesen. Folyamatosan engem néz, a szemei szinte világítanak a sötétben. Csak bámul, és vár. De vajon mire vár? Mit akar tőlem? Talán csak segíteni szeretne, de nekem valahogy nem tetszik ez az egész. Nem merem megszólítani. A szüntelen rám szegeződött figyelme nem hagy alább. Mintha mondani akarna valamit. A szívem vadul kalapál, úgy érzem, mindjárt kiugrik a helyéről. A félelemtől való zihálásom sem segít a dolgokon. Aztán hirtelen eltűnik, mintha köddé vált volna. És ugyanebben a pillanatban hangokat hallok kiszűrődni a kápolnából. A hideg futkos a hátamon. Olyan erővel törnek ki a hangok, hogy szinte megsüketülök. A kápolna ajtaja hangos csapódás közepette kivágódik. Hatalmas erejű szél támad fel. Valamik szállingóznak a levegőben. Szellemek, ezek biztos szellemek. Több száz lehet belőlük. Némelyikük felém tart, bejutnak a kocsimba, és nem tudok tenni ellene. Minden elsötétül körülöttem.


Kinyitom a szemem, a kápolnában találom magam, a pódium mellett ott áll egy szellem, ismerősnek tűnik, de valahogy mégis más. Bár ne fordulna meg, de megfordult. A látvány, ami elém tárult, rosszabb volt mindennél. Én álltam ott, én voltam az a szellem. De hogyan? És miért? Egy könnycseppet látok lefolyni arcomról, és ez volt az utolsó emberséges dolog, amit tettem. Melegséges érzés öntött el, ami egyre csak melegedett, és a végén tűzforróvá vált. Akkor jöttem rá, hogy meghaltam. Testem porrá égett. Egyesültem a szellememmel. Az ajtók bezárultak, és én örökre itt ragadtam.
Hasonló történetek
5518
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
4640
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: