Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Eltitkolt vonzalom

A nyelvtan óra szokásos unalmasságával telt, az osztály fele aludt, másik fele nem figyelt, én pedig Mártát néztem. A szomszédos padban ült, és láthatóan őt se nagyon érdekelte, hogy mi a különbség a diakrónia és a szinkrónia között. Éppen az orrát fújta. Ezt is olyan nőiesen tudta csinálni, mint minden mást. Nem tudtam elszakítani tekintetem hófehér bőréről, hosszú fekete hajáról, testének lágy idomairól. Később a padra hajtotta a fejét, így szépen kirajzolódott hátának íve vállaira omló haja alatt. A combjait lestem, és szépen lassan haladtam feljebb. Közben hátradőlt, így kidomborodó melleit is szemügyre vehettem. Aztán nyakának kecses ívén akadt meg a szemem, mikor hirtelen kicsöngettek. Ő lassan felállt, és kiment a teremből, megtagadva tőlem, hogy tovább élvezhessem látványát. Még az ajtóban láttam felvillanni bájos mosolyát, amikor összefutott az egyik barátnőjével és beszédbe elegyedtek. Nagyon megkívántam.

A padra dőltem, és karjaimba temetkezve lehunytam a szemem. Elképzeltem magam előtt karcsú alakját és megszűnt létezni a külvilág. Már nem hallottam a mögöttem ülő két lány fecsegését, a hátsó padsorban a fiúk hangos élcelődését, minden zavaró tényező eltompult, majd eltűnt. Mikor újra kinyitottam a szemem, a terem üres volt. Az ablakon a lemenő Nap fénye áradt be, vörösre festve a fehér falakat és kirajzolva az udvaron álló gesztenyefa szélben hajladozó alakját. A fa árnyéka pont az ajtóra esett. Az ajtóra melyen a következő pillanatban belépett Márta. Furcsa, nem is hallottam közeledő lépteit a folyosón. Most más ruha volt rajta, mint nyelvtan órán, de nem igazán törődtem azzal, hogy vajon hol öltözött át. A narancssárga nadrágja volt rajta és egy fehér póló, a hajában pedig az égszínkék kendő.

Azt a kendőt már akkor megszerettem, mikor a nyáron kimentem a háza elé és vártam, hogy lejöjjön, hogy láthassam. A naplóból néztem ki a címét, megkérdezni nem lett volna bátorságom. Nem beszéltünk egymással túl gyakran és néha úgy éreztem, mintha nem is léteznék számára. Ezért kicsit mérges tudtam lenni rá, bár tudtam hogy ez egyáltalán nem jogos. Előfordult, hogy együtt indultunk tanulmányi versenyeken, és együtt készültünk, de olyankor se került szóba semmi személyesebb téma. Már 3 éve jártunk egy osztályba, mégis mintha idegenek lettünk volna. De most, ahogy a padok között sétált, összeszedtem magam, felálltam és elálltam az útját. Egy pillanatig elvesztem szürke szemei mélységeiben, és láttam hogyan csillan fel bennük a felismerés szikrája. Elmosolyodott, és közelebb lépve ezt mondta:

- Látom végre összeszedted a bátorságodat. Nem is tudod mióta várok már rá hogy kezdeményezz.

Átkarolta derekamat és szorosan hozzám simult. Kisimítottam egy kósza tincset az arcából, és végigsimítottam hosszú barna haján. Egészen a háta közepéig ért a haja, az én kezem még ennél is lejjebb merészkedett, egészen a fenekéig. Egy ideig csak álltunk így, összeölelkezve, majd kicsit hátradőltem felsőtestemmel, hogy újra láthassam érzéki ajkait, és azt a vadító csábmosolyt. Ő azonban nem elégedett meg ezzel, közelebb hajolt és megcsókolt. Ajkaink hosszan, forrón ismerkedtek egymással. Úgy elvesztem a csókolózásban, hogy abbahagytam feneke simogatását, csak arca vonalát simítottam végig ujjaim hegyével. Eddig észre se vettem, de most már határozottan éreztem a hajából áradó enyhe jázmin illatot. Mialatt ízlelgettük egymást, és hol hevesen, hol gyengéden csókoltuk egymást, mindketten egyre többre kezdtünk vágyni. Márta megmarkolta a pólómat és elkezdte átemelni a fejem felett.

Nehéz volt kibírni azt a pár pillanatot, amíg levettem a pólómat, hiányoltam puha, nedves ajkait. Az újbóli találkozást azzal tettem még élvezetesebbé, hogy a hátulról benyúltam a ruhája alá, és az izgatottságtól enyhén remegő kézzel megkerestem melltartója kapcsát és kikapcsoltam. Ő rögtön megszabadult volna minden felső ruházatától, de én még eljátszadoztam egy kicsit a nyakával. Finom csókokkal hintettem tele nyakának selymes bőrét, és mélyen beszívtam hajának lágy illatát. Hagytam, hogy ledobja pólóját és vele együtt melltartóját, majd újra megöleltük egymást de már nem olyan szorosan, mert jobb kezem a nyakáról lecsúszott a jobb mellére. Fantasztikusan puha volt feszes mellének bőre, nem tudtam betelni érintésével, simogatásával. A simogatásból aztán masszírozás lett, és Márta érezhetően egyre jobban élvezte a társaságomat, mert apró mozdulatokkal éledező férfiasságomnak dörgölőzött.

Minél előbb szerettem volna vízszintes testhelyzetben folytatni mellei kényeztetését, ezért a terem hátuljába vezettem Mártát. A hátsó fal érdekes módon hiányzott, így a naplemente fénye vérvörösre festette az ágyon a fehér lepedőt. A kétszemélyes franciaágy nem igazán illett a tanterem bútorzatához de engem ez akkor nem érdekelt. Lefektettem az ágyra és nyelvemmel vettem kezelésbe mellbimbóit.

Márta mély sóhajokkal fejezte ki tetszését, ezért elkezdtem lefelé haladni testén. Nem időztem túl sokat a hasánál éppen csak körbecsókoltam a köldökét, aztán máris továbbhaladtam, és nadrágját kezdtem lassan levenni róla. A nadrággal együtt a szandál is lekerült róla, amit eddig hordott, így már csak egy bugyi volt rajta. Kis terpeszbe helyezkedtek a lábak, de én nem akartam semmit se elsietni, egyelőre megelégedtem egy érzéki talpmasszázzsal. Aztán kiszemeltem magamnak a bal lábát és egyre feljebb cirógattam, csókolgattam a gyönyörű lábat. Mikor a combja belső felén simítottam végig ujjaimmal, megremegett a teste és még jobban széttárta lábait. Nem téptem le rögtön nedvesedő bugyiját, csak rátettem a kezem, és kisebb mozdulatokkal simogatni kezdtem. Aztán egyre mélyebbé és lágyabbá vált az érintésem.

- Kérlek vedd már le. – mondta fátyolos hangon, miközben saját melleit simogatta.

Szót fogadtam és megszabadítottam elázott ruhadarabjától. Ahogy szétnyitotta a lábait is a kisajkak is szétváltak előbukkant duzzadt csiklója. Egyszerűen ellenállhatatlan volt, türelmetlenségtől remegő kézzel értem hozzá, alig vártam hogy megízlelhessem. Mikor először ért hozzá csiklójához a nyelvem hegye, apró nyögés hagyta el Márta ajkait. Ezek a nyögdécselések egyre kéjesebbekké váltak mikor mélyebben is belenyaltam. Közben kezeim se pihentek, igyekeztem megszabadulni a maradék ruhától amit magamon felejtettem. Mikor végeztem, végignéztem Mártán. Még soha nem láttam ennyire kívánatosnak a testét, még soha nem vágytam rá ennyire, ellenállhatatlanul vonzott, szinte követelte az érintésemet.

Mikor Márta észrevette, hogy végre én is levetkőztem és most kicsit elbambultam, a nyakamnál fogva maga mellé rántott, aztán rámmászott és elkezdett szenvedélyesen csókolni. A testünk teljesen egymáshoz simult, annyira, hogy éreztem felgyorsult szívverését is a magamé mellett. Biztosan ő is érezhette, mert szívverésünk kettős ritmusára apró csusszanó mozdulatokat tett csípőjével, hozzádörgölőzve merev hímtagomhoz. Majdnem olyan jó volt, mintha benne mozognék, de csak majdnem. Azért kiélveztem a helyzetet és én is visszacsókoltam és simogattam a hátát, kezemmel segítettem a mozgását is. De nem így akartam elmenni, ezért egy dinamikus mozdulattal fölébe kerekedtem. Nem nehezedtem rá, csak lenyúltam a kezemmel és a bejárathoz igazítottam hímvesszőmet. Még ránéztem, és miután belegyezően bólintott, végre teljesen egybe olvadtunk. Kellemesen meleg volt és síkos, tökéletesen illeszkedtünk egymásba.

Kölcsönös megelégedésünket újabb érzéki csókkal fejeztük ki, aztán lassan mozogni kezdtem benne. Az ölelő női karok között szinte megszűnt körülöttem a külvilág, csak valami kellemes meleg bizsergés maradt, mely ágyékomból egész testembe sugárzott mozgásunk ritmusára. Márta kapkodva szedte a levegőt, s egyre erősebben markolt vállamba, a körmei a bőrömbe vájtak, talán még a vérem is kiserkent, de a gyönyör sokkal nagyobb volt a fájdalomnál, ahogy gyorsabb tempóra kapcsoltam. Nem bírtuk sokáig, hamarosan mindketten az élvezetek csúcspontjára jutottunk, mikor én határozott mozdulattal tövig nyomultam belé, ő pedig ívben meggörbült háttal, megfeszülő izmokkal, s hangos nyögéssel élvezett el. Minden porcikája remegett, mikor ráhajoltam és kedvtelve csókolgatni kezdtem nyakáról az izzadtságot.

- Ezt már korábban is megtehettük volna. – suttogtam a fülébe.

- Lehet, de hogy jó párszor megtesszük még, az biztos.

Boldogan melléheveredtem, megsimogattam az arcát és egy csókot leheltem ajkaira.
Búcsúcsók volt ez, mert álmaim szövedéke széthasadt, ahogy valaki belerúgott a székembe hátulról és lefejeltem a tolltartómat, annyira, hogy le is esett az asztalról. Gyorsan feleszméltem és körülnéztem. A következő óra már elkezdődött, a tanár is benn volt és éppen azt nézte, hogyan próbálom felvenni a tolltartómat a földről. Oldalra pillantottam és Mártát láttam, ahogy megmosolyogja ügyetlenségem. Visszamosolyogtam rá és felvettem az utolsó tollat is a földről.
Hozzászólások
További hozzászólások »
kovego ·
jobb kéz-jobb mell=háttal állt a nem tökmindegy milyen hajú lány!

régen álmomban a gimiben nekünk is francia ágy volt a termek végében, hátha kedvünk támad egy kis szexre

0197 ·
nagyon kerestem egy igazán magas tetszésindexű művet, hogy megértsem az erotikus irások lényegét.
már sejtem, hogy miért nem jó a Cseresznyéskertem.
megyek tovább tanulni a magas pontszámúakhoz:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: