Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Élt egy pap...

Élt egy pap egy kis faluban fiatal volt és vidám, addig míg meg nem szeretett egy gyönyörű barna lányt. A lány is lángra lobbant a fiatal pap láttán. Tudták, hogy szerelmük hiába, nem lesz ebből házasság.
A gazdag úr tönkrement, s feláldozta a leányát. Minden könyörgés hiába, így kell ennek lenni már.
Valahol a Volga partján élt egyszer egy barna lány. Irigyelték, de nem tudták, hogy a szíve dalia már.
Harangoznak a templomba, esküvőre megy a pár. És az oltár zsámolyánál várja őket a barát. Kérdezi halkan a mennyasszonyt:
- Szereted-e igazán?
- Szeretem - felelte halkan, s a szeme könnyes már.
Könnyes lett a barát szeme is.
- Jól gondold meg a szavadat!
- Szeretem! - feleli halkan - nem másítom szavamat!
- Esküdj hát a feszületre!
Sikoly tört ki ajkán.
És az oltár zsámolyánál halva fekszik a lány.
Esküvőböl temetés lesz, a barát beszél, beszél és a végső harangszónál összeesik.
- Bocsássák meg bűneimet, de szeretem őt igazán!
És a lány sírhantja mellett meghal a barát.
Néptelen lesz a temető, senki sem zavarja már a lányt és a pap fiút, kiket vár a mennyország.
Hasonló történetek
4641
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
10158
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
További hozzászólások »
d.moni ·
???Volga partja katolikus pap?? Most mi van??? ES mitöl lett a papbol barat???? :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

omphalea ·
Ismét beigazolódott az a sokat hangoztatott mondás, miszerint kárunkra van az a sok. buta. brazil szappanopera.Rémes.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: