Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Elsőnek milyen?!

Hosszú lesz!

Sosem voltam csajozós típus. Először is nem vagyok magas, erős, izmos, jóképű, szexi kanos fickó; másodsoron nem volt jó a beszélőkém, nem tudtam jól mulattatni a társaságot, nem szerettem a középpontban lenni, nem voltam túl humoros, nem voltam járatos a divatos témakörökben, nem olvastam pletykalapokat, és elitéltem bizonyos viselkedésformákat. Ezekkel a 'képességekkel' éltem életem nagy részét. Barátom kevés volt, haverokból volt több és ezekből a haverokból alig volt 1-2 lány. Szüleim áldozatos nevelésének köszönhetően nem jártam szórakozóhelyekre, discoba, nem ismertem meg új embereket, nem voltam társaságban és elég korán már érett értékrenddel kellett rendelkeznem. Igazi kikapcsolódást régen a karate, a foci és a számítógép jelentette. Általában barátaim is hasonló területekről szedtem össze. 18 évesen még nem volt 1 barátnőm sem. Teljesen tapasztalatlan voltam még lányokkal való beszélgetés terén is. Ez középiskoláig volt így. Ott már első napokban kiütközött, hogy ez a társaság nagyon más, mint az előző. Percek alatt belejöttem a hülyéskedésbe és emlékszem még, hogy az első héten még mennyi ember vett körül akikkel jókat beszélgettem és hülyéskedtem. A beszélgetés kimerült abban, hogy honnan jöttél és honnan kaptad a neved - ezeken mindig sokat röhögtünk. Voltak páran, akik kinéztek a viselkedésem miatt, és lassan elhúzták a többieket is. Kevés haverom és még kevesebb igazi barátom maradt. Viszont a lányok félteni való dolgaik iránt mindannyian érdeklődtünk és kaptunk is elég infót, főleg a médiából, videókról, netről. Vagy ezer trükköt kieszeltünk arra hogy lessünk be a mélyebb kivágású felsők közé vagy épp a szoknyák alá.

Volt egy NŐ is az osztályban. Legalábbis akkor úgy képzeltem, nagyon a topon van! Nem volt túl magas, 165cm körül lehetett, vékony testalkatú mégis sportos, szőkésbarna hajú, de nagyon is okos, és zöld szemű volt. A folyosókon is megfordult mindenki utána. Viszont sajna neki meg több esze volt annál, hogy leálljon velünk hülyéskedni és bedőljön a trükkjeinknek. Nem baj, próbálkoztunk rendesen. Nagyon tetszett szinte minden mozdulata és álmomban már párszor magamévá tettem, módszeresen, nem kapkodtam el semmit. Sokszor reggelre arra ébredtem, hogy mintha tényleg lett volna hancúr az ágyamon... Mivel nem mertem még csak beszélgetni sem vele igazán, ezért először sms-en kérdezgettem mi van vele és érdeklődtem felőle. Nagyon meglepett, mit nyitott felém! Viszont a sulis viselkedésünk ettől sajnos nem változott. SMS-en már megvitattuk fél életünket, suliban pár szót ejtettünk róla, megvitattuk szívügyeink, kibeszéltük gondjaink. Pár hónap így telt el. Minden nap mellette voltam, suliban is, kezdeményezni mégsem mertem, maradtunk 'barátok', mivel tudtam, hogy tetszik neki valaki, aki nem én vagyok.

Ez így ment egy évig. Évzáró előtt már letettem róla, hogy valaha is lehet köztünk valami, pedig nagyon jókat flörtöltünk. Évzárón viszont szabályosan bújt hozzám és mikor velem beszélt szinte suttogott! Hazakísértem, piszok messze lakott és már lejártam a lábam is, de ilyen gyorsan mégsem támadhatom le :). Hazaérkezvén egy sms fogadott, melyben legjobb barátjának titulált. Egy hónappal szünidő kezdete után igen hülye ürüggyel elhívtam hozzánk. Lerajzoltam és szeretném ha látná, de mivel számítógépen van, ezért ha érdekli akkor elé megyek és elirányítom a kicsiny szobám felé. Igent mondott!!!! El sem hittem akkor. Nagyon sokat készültem rá, hogy a kezét a karjaimban tarthassam.

Ez meg is történt és még sok más is, a vállát a fejemre hajtotta de még mindig arról beszélt, hogy ő mást szeret. Úgy éreztem kihasznál és átver. Ennek ellenére nem tudtam ellenállni, és egész nyáron szinte minden nap találkoztunk, de még puszit is ritkán dobott. Viszont nem értettem mire kellek neki? Mikor az én kezem fogja, simogatja, az én hajamba túr és az én vicceimen nevet. Sajnos szinte minden nap hallottam tőle, hogy ő viszont azt a srácot szereti (aki rá sem nézett, és szintén mást szeretett). Nyár végén már nagyon komoly lépésre szántam el magam, ha most nem lesz meg, akkor soha. A nap ugyanúgy indult, 9-kor tali, út hozzánk, blah-blah, kaja, aztán 22 -körül, amikor a szobába már a kinti lámpafények sem hoztak be elég fényt, és a feje már eleget pihent a combomon, úgy gondoltam, hogy erőt veszek, és mivel mást már vettem, hangszintet és álláspontot változtatok. Gyengéden borzoltam a haját, simogattam hátul a tarkóját közben becézgettem. Lassan eltolta a kezem, és felült, félig velem szemben. Elkezdett valamit motyogni de nem értettem, majdnem minden szava halk volt és mintha nem is evilági lett volna.

A kezemmel gyengéden megérintettem az arcát, szinte azonnal odakapott, de nem eltolta, hanem fogta azt. Fura érzés és még furább látvány volt. Közelebb mentem, ő maga alá húzta a lábait, én pedig kinyújtottam mellé az enyémeket. Lehajtotta a fejét, de a kezem még mindig bájos mosolyának helyet adó arcán pihent. Cirógattam, majd a másik kezem a derekára raktam, és gyengéden mégis tudatosan húztam magam felé. Érezhette szándékom, mert mihelyst érintettem a testét azonnal tolta felém magát és a másik kezem elengedte, és a vállára rakta. Úgy éreztem hosszú-hosszú percek telnek el mozdulatok nélkül. A szeme fényesen ragyogott, mintha egy csillag született volna benne, a keze forró volt, tekintete égetett miközben magam felé húztam. A lábaink kinyújtottuk és egymás dereka mellé fűztük. Megcsókoltam. Először életemben csókolóztam, próbáltam minél tartalmasabban, jobban csinálni, de az érzésnek hamar vége szakadt.

Abbahagytuk egy pillanatra a csókolást de a szemünket nem vettük le egymásról, lassan hátradőlt, én félig rá, félig az ágyra feküdtem. Ismét érzéki szavakat suttogtam a szájába, nyelve már gyorsabban járt, de olyan volt mint a higany, nem tudtam sehogysem megfogni, főként, hogy nem is akartam. A nadrágom már régóta kicsinek éreztem, pedig nem volt nagy szerszámom. A kezeimmel a hátát, tarkóját simogattam, ami a csókkal összhangban elérhette a kívánt hatást, mert éreztem melleinek feszülését miközben egyre inkább nyomta előrébb a derekát. Egy póló volt rajta, semmi más. Kezeimmel többször gyengéden végigsímítottam a hátát, már szinte libabőrözött. Megfogtam a pólót hátulról és megálltam a csókok dobálásával, amiket azóta már az ajkain át egészen a fülcimpájáig adtam. Levetette a pólóját miközben én is megszabadultam az enyémtől, ügyetlenségemben még a könyökünk is találkozott. Rövidnadrág-szerűség volt rajta, nem néztem meg pontosan így már nem emlékszem, hogy milyen volt, de az biztos, hogy kicsi lehetett, mert szinte fel sem tűnt, hogy megszabadult tőle. A heves csókok után haladtam lejjebb, nyakára nyelvemmel nyakláncot fontam, és a medallionra is sort kerítettem. Nem éreztem mást csak forróságot, hallani pedig a lélegzetvételén kívül pár eltévedt morajlást hallottam. A mellénél szám hirtelen megtorpantam, nem mertem nekifogni ilyen csodás testrészekhez. Ajkait bíztató szavak hagyták el, miközben kezeivel hozzásegített, hogy újabb és újabb területeket járjon be a szám forró ölelése.

Nem tudtam betelni vele, nem csupán azért volt csodálatos, mert minden egyes testrésze vágyakat keltő, hanem azért is, mert az enyém. Próbáltam minél inkább magamévá tenni és megjelölni mindenhol a két csodálatos mellet. Örömmel segített hozzá, hogy a rózsabimbókat se felejtsem ki. Először tettem ilyet, de éreztem mit óhajt, mit követel a teste, szinte minden egyes moccanásunk összhangban volt. Libabőrözött, éreztem, hogy a hideg futkos a testén, pedig számomra úgy tűnt, hogy a körülöttünk levő levegő legalább 20 fokkal melegebb. Úgy szívtam a mellbimbóját, mintha apró gyermek lennék, ő pedig apró jujjagátsokkal adta tudtomra mennyire jó ez neki. Úgy éreztem eleget foglalkoztam az egyikkel, ezért menten áttértem a másik csodálatos testtájára. Nyögdécselő hangok hagyták el a száját miközben a hasához értem. Körbecsókoltam a babját, éreztem rezegni a hasát és ez újabb erőt adott az ostromra. A fejemet fel-felemeltem, feljebb is csúsztam, hogy újból megpróbáljam nyakon csípni a nyelvét az enyémmel. Ilyenkor az eddig a szeméremdombján pihenő kezem is elemeltem onnan, persze 'véletlen' végigsiklott azon a 'barlangon' amit majd szeretnék barlangászként is megtekinteni. Vadul csókolt, közben pedig olyan erővel húzott magához, hogy féltem, hogy magába húz. Persze nem volt így. Újból végjártam most már gyorsítva a lefelé vezető utat útba ejtve a számomra csodás melleit, melyek talán nagy almához vagy körtéhez hasonlítottak, áh sose értettem a gyümölcsökhöz :).

Visszatértem a kiindulópontra és ismét az öle körül volt a fejem.Még mindig csókoltam, de hevesen hol a fejem hol a melleit markolászta, ezért úgy döntöttem, hogy visszatérek még oda, ahol minden ember egyszer elidőzik. A bal kezem felöl eső mellbimbóját bekapva rángásokat éreztem az öle, hasa körül, mármár ijesztő magasságig szökellő ááhh-t véltem hallani. Az ölét már nem feszíti nekem, de még érzem a hasa vibrálását. Emlékszem még mennyire megijedtem, hát még akkor, ha az ősök itthon lennének.. szerencsére közeli rokonunk születésnapját mentek ünnepelni, én 'megfázás' ürüggyel hiányoztam a családi rendezvényről. Ha a megfázás igaz is volt mégis izzadtam és melegséget éreztem mind kívül mind belül.Forró volt mindene... Megnéztem nem hűlt e ki azóta az ajka tájéka, és csókok millióival leptem be. Én már annyira feszültem, hogy az valami kibírhatatlan volt, de volt rá időm, hogy gyakoroljam hogyan kell visszafogni magam, hogy a partneremnek is tudjak örömet okozni. Nem, ez volt az első eset, hogy lefeküdtem valakivel, de Matyi többször is meglátogatott, Hoki meg állandó vendég volt azon a helyen, ahol eme teremtés egyre többet kívánt. Most viszont lejjebb is merészkedtem. Tudom, hogy említette, hogy borotválja (ilyenekről is beszéltünk régen) de azt nem említette, hogy amit borotvál az ennyire csodálatos. Nekem teljesen mindegy volt, hogy borotvált-e vagy sem, szép volt, vonzotta a tekintetem és éreztem is valamilyen vonzerőt, mert 1-2-re ráakadtam a csiklójára nem kis örömet okozva neki ezzel.

Járt a nyelvem és apró csókokat is lehelltem körbe-körbe, nehogy maradjon akár egy négyzetcentiméternyi hely, amit nem járok be. Szép sötétrózsaszín és a nedvességtől csillog a csodálatos pinája, megnéztem hát, van-e az alján víz. Hívhatnám akárminek, lehetnék alpári, vagy ahogy az érzékenyekre mondják, nyálas. Most el is kell minden egyes beszédhez használt nyelvcsapásom, mert úgy néz ki kevésnek érzi a nyelvem és nem bírja tovább. Mozgatom a fejem hevesen balról-jobbra, a nyelvemmel nyitom ki a már úgyis nyíló pinavirágot, a nyelvem hol a fura de mégis kellemes ízű pinuskájában folytat ádáz párbajt, hol pedig feljebb csúszik és izgatja amit még izgatni kell.Először hallok tőle ilyet, először nyerssége meglep, nem szoktam tőle hozzá, mégis helyénvalónak érzem a nyögdösés közepette kieresztett "Nyomd belém a faszod" kiálltást. Nem akartam csalódást okozni, ezért az egyik ujjam a virágom körül hagytam, míg a jobb kezemmel vettem le az óvszert az ágyam melletti éjjeliszekrényről. Kibontani viszont nem tudtam egy kézzel, ezért a nálam sokkal ügyesebb partnerem (akinek direkt nem adok nevet) bontja ki. És ha már felkel, akkor szelíd erőszakkal fektet most engem a helyére, a kissé nedves lepedőre, majd a gumi helyett valami egészen mással próbálja elfedni a férfiasságom. Apró csókokat szór a herékhez, mennyei érzés, s a bizsergés ami már régen tódulni készül, most mintha erősödni látszana. Nyelvével előbb hosszanti irányban próbálja lemérni a hosszát, miközben én kezdek össze-vissza beszélni, majd aztán kisebb érintések mellett amit nem látok, mert behunyom a szemem, a szájába veszi, és érzem a nyelve és a forró nyála kontrasztját. Még pár kisebb mozdulat a nyelvével és elmegyek.. Kinyitom a szemem, ezt látni akarom! Homályosan ugyan, de látom amint szőkésbarna hajfürtjei szinte szambát táncolnak miközben ő fel s le mozgatja a fejét.

Figyelmeztetem és a kezem mellett szavakkal is próbálom felkészíteni, hogy most elmegyek... Szinte vonyítok, nincs mihez hasonlítani a szavakat, se az érzést, mintha egy feneketlen kútba esnék és érzem, h minden megszűnik létezni... Kisebb jujjgatások következnek, amiket nem tudok leírni. A NŐ két ujjával hosszanti irányban mozdulatokat tesz, ezzel még az is kijön belőlem amiről nem is tudtam... Csodás... Fekszik mellém.. Apróbb csókokat adok neki, megköszöni ezerszer ezt a csodás estét, de én is ezt teszem. Szundítunk egy keveset, majd váratlanul felkel, és azt suttogja, hogy még adós vagy valamivel...Csókol, de úgy ahogy eddig még soha, legalábbis úgy érzem. A kezét fejem alá rakja, simogat, a másikkal pedig támaszt keres az ágynál. Olyan szenvedélyesen csókol, hogy úgy érzem magába akar szippantani engem is. Féloldalt fekszik, a lábát átveti rajtam, térdel és közben csókol és csókol, én nem eresztem. Sokáig csókolóztunk míg elvonja a nyelvét tőlem és elindul lefelé. Mintha fagyit nyalna, úgy kezdi a nyakamtól a mellkasomon át az útját egyre lejjebb, mígnem talál valamit, aminél elidőzik. Kezdi elérni nálam, hogy kezdjek ismét össze-vissza hadoválni a nyelvmunkájától.

Most eddig írtam le, egyébként a sztori vége az, hogy marha nagyot csalódok a csajban. lehet, hogy nem túl részletes, nem túl szaftos, de nem tudok mindent úgy felidézni és leírni, ahogy magam előtt látom! Ezek a sorok most így jöttek ki belőlem. Nem akartam rajtuk később módosítani, úgy már nem az igazi! Bár, ha kell, pár helyet kivágok, átírok. Elsősorban magam miatt írom le és küldöm el nektek! Első művemhez mérten nem várok túl sokat, gondolom az első 50 hozzászólás így fog kezdődni: hülye vagy ember **** ********* ********* ********************* és még ezek után ***** *******a! a további meg majd ezekre fog válaszolni :)

Kösz, hogy végigszenvedtétek!
Hasonló történetek
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
boroka ·
Szerintem is kar onkritikazni , lessz ez meg jobb is , ha egyaltalan lessz kovetkezo.

Tolem egy 9-es.

Tobaggio ·
Én egyedül csak annyit nem értek a történetben vagy lehet,hogy félreértelmeztem a szöveget,de azt írtad 18 éves korodig nem volt 1 barátnöd sem.Jött ez a lány,vele csókolóztál elöször.Majd azt írod,hogy több lány is feküdt már az ágyadban,ahol most vele...?!Nem éértem! :/

Maga a történet jó!Folytasd!!

Flash ·
már varom a folytatast, nem értem miert nem bizol magadban. Értem ezt a befejezésre, ha azt jól megirod hibátlan mú. Igy csak egy 10-es. ;-)



nekem teccet, várom a folytatast

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: