Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első vágyak

Lányok között nőttem fel.Nővérem és két lány unokatestvérem kísérték végig a felnőtté válásomat.A nővérem három évvel az unokatestvéreim egy és két évvel voltak idősebbek nálam. Tízéves koromig nem igazán érdekeltek.Az okozott örömet ha bosszanthattam őket.Ekkor azonban az idősebbik unokatestvérem Timi elkezdett nőiesedni.Először meglepett,hogy ő is nő. Odáig csak egy idegesítő gyereknek gondoltam. Innentől fogva próbáltam minél többet a közelében lenni.Azon a nyáron izgalmasan figyeltem ,hogy domborodik a bikinije odafent.Egyre merészebben bámultam. Jóleső bizsergést okozott a látványa. Egyik nap négyen ültünk a fűben. Ő és a nővérem lefeküdtek és a felhőket nézték.Én meg őket. A nővérem bár idősebb volt még épp,hogy domborodni kezdett.Timi viszont kemény cicikkel babonázott meg.Lopva rám nézett és mikor látta,hogy őt bámulom még jobban kifeszítette a ciciket.Életem első merevedése volt rá a válasz.Elszégyelltem magam és elfutottam.De délután újra közelebb merészkedtem hozzá. Akkor csak ketten voltunk. Én megint szájtátva bámultam. Fekete bikinije domborodását,lapos kis hasát és  a bugyijának ívét.Láttam,hogy megcsillan a szeme. Felült ,megfogta a kezem és miután körbe nézett,hogy nem lát senki rátette a kezem a mellére.Elakadt a lélegzetem! A kőkemény cicije a kezemben szinte izzott! Teljesen más érzés volt mint amire számítottam. Szinte úgy éreztem meg sem tudnám markolni.Ezért alaposan megszorítottam.Ő felszisszent és elvettem a kezem. Nem szólt semmit csak mérgesen rám nézett és ott hagyott. A következő napokban nem volt otthon.Elment a barátnőjéhez.Alig bírtam kivárni még haza jön. Mikor megjött már szaladtam is át hozzájuk.Jókedve volt. Sokat nevetgélt. A szülei átmentek hozzánk.Kettesben maradtunk.Kérlelni kezdtem,hagy fogjam meg a melleit.Kinevetett és nemet mondott.De én nem hagytam magam. Meg akartam fogni a mellét,de ellökött. Elterültem a szőnyegen. Dühös voltam! Annyira,hogy a sírás kerülgetett.De ahogy állt felettem egyszer csak felhúzta a pólóját! Két kis alma melle fehéren villant a szoba félhomályába.Majdnem felkiáltottam.De ő az ujját a szája elé téve csendre intett.bezárta a szobája ajtaját és azt mondta nézhetem,de nem foghatom meg. Lovagló ülésben rám helyezkedett.A levegőm is elakadt.Merevedésem lett ahogy a forró teste az ölemnek feszült. Élvezte a helyzetet ő is mert kicsit megmozgatta a csípőjét.Közelebb hajolt hozzám így mellecskéi az arcom előtt rezegtek. Gyönyörű látvány volt a hófehér feszes halmokon meredező kicsi rózsaszínű bimbók és a kipirult arca.Percekig voltunk így. Majd zajt hallott.Gyorsan felpattant és kinyitotta az ajtót. Sokáig nem volt folytatása a kis kalandunknak. Én táborba mentem ő meg sokat volt a barátnőinél.Majd jött az ősz az iskola. Már majdnem elhalványodott az élmény amikor beteg lettem.Belázasodtam az iskolában.Haza kellett mennem.Csak az unokatestvérem anyukája volt otthon így hozzájuk kellet mennem.Meglepődtem mert,Timi is otthon volt. Kiderült ő is beteg. Ő már reggel el sem ment iskolába. Az ágyában feküdt. Engem a másik ágyba fektettek. Az anyukája azt mondta pihenjünk ő elmegy a gyógyszertárba.becsukta az ajtót és elment. Már majdnem elaludtam amikor Timi mellém bújt. Azt mondta fázik. Forró volt a láztól.Arra kért öleljem át. Hátat fordított nekem. Mögé bújtam. A popsija az ölemnek feszült. Éreztem merevedésem lesz. Amikor a kezemet megfogta és a pizsamája alatt a mellére tette akkor be is következett.Most nem markoltam erősen.csak láztól pihegve símogattam a mellecskéjét.Ő is sóhajtozni kezdett. A bimbója neki feszült a tenyeremnek. felém fordult. Rám nézett és a takaró alatt lehúzta a nadrágját. Nagyon izgatott lettem. Halkan kért,hogy én is vegyem le.Remegő kézzel toltam le a nadrágom és az alsóm. Felhúzta a pizsamája felsőjét a takarót pedig letolta. Ott feküdt mellettem meztelenül!!!!!Úgy éreztem elájulok.Reszkettem! A mellei feszültek szinte kipattantak a bimbói! A puncija pedig szőrös volt!!! Nem pihés,szőrös! Barna kis domb terült el a combjai között. Megfogta a kezem és a mellére tette.Meg sem mozdultam csak bámultam a testét. A melleit és a punciját! Ő becsukta a szemeit egyik kezét a puncijára tette a másikkal megfogta a meredező kis farkamat!Forró kis keze símogatni kezdett. Furcsa érzés indult el a gerincemen lefelé. Forróság és bizsergés csapott le a farkamra. Meredten bámultam ahogy a kis kezei dolgoznak rajtam és önmagán.Kitárta a lábait és ujjacskáit újra és újra végig húzta a puncija belsején. Megremegett,kinyitotta a szemét és rám nézett.Olyat láttam a szemeiben  ami megszédített! Ma már tudom ,hogy egy ragadozó nőstény pillantása volt. felsóhajtott ,megfeszült,keze erősen megmarkolt és egyszerre elélveztünk.Nem tudtam mi történt.Elöntött a forróság.Elzsibbadt az egész testem és ájulás szerű álomba zuhantam.Mikor felébredtem Timi már a a saját ágyában feküdt. ijedten néztem körbe mert,hallottam az anyukája hangját.De felöltözve,betakarva feküdtem. Talán csak lázálom volt az egész? De amikor átnéztem a másik ágyra olyan pillantással találkoztam ami biztosított róla,hogy nem álmodtam.   Folyt köv?
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: