Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első történetem

... A helyszín egy erdő és benne egy vadászház. Csak ketten vagyunk, te és én. Kint tél van, hideg és süvít a szél.
A szoba meleg, tiszta fából van minden berendezési tárgy, egy kandalló dörmög az ajtóval szembeni fal mellett, előtte fehér jegesmedvebőr. A bőr mellett forralt bor, eper és tejszínhab áll.
Halk zene szól, a nap éppen lemenőben van, ezért csak derengő félhomály borítja a szobát.
Egy kedves kanapén üldögélünk és beszélgetünk...

...Felállsz tenni a tűzre, hogy el ne hamvadjon a parázs. Látom, ahogy közelítesz a tűz fényéhez és arcodon piros, mozgó árnyékok ugrabugrálnak, ahogy közelebb hajolsz. Néhány hasábot dobsz rá, majd rámnézel, és megpaskolod a prémet, hogy üljünk inkább ide :)
Egy fekete plüss háziköntöst viselsz, alatta hófehér, szűk bermudát. Papucsodat lerúgod és rátelepedsz a bőr szélére. Felkelek a kanapéról és bekötöm az én köntösöm kötőjét. A színe vadmálna és alatta egy fehér alapon apró kisvirágos-mintás szatén kombidresz található.
Odasétálok hozzád és rádmosolygok. Kacsintasz egyet. Ez azt jelenti, hogy szeretnél szeretkezni velem.
A magnóban éppen egy lassú szám megy.

Kioldom a köntös kötőjét, és a dal ritmusára mozgatom a kezeimet, a csípőmet. A tánctól lassanként lehull a ruhám. Elfekszel a földön és felkönyökölsz, jelezvén, hogy folytassam a táncot.
A dal szép, nagyon erotikus. Imádom, ahogy nézel a gyönyörű szemeiddel. Szívesen táncolok neked.
Végigsimítom az arcom, a nyakam, a vállam, egészen a derekamig, majd visszafelé a mellemig érve. Finoman hozzáérek a tenyeremmel a domborulathoz, rátapasztom a kezem és kagylót formálva végigsimítom az egészet. Majd mindkét kezemmel folytatom a simítást lefelé az ölemig. Bal kezemmel hátradobom a hajam, jobb kezemet a vénuszdombomon pihentetem. A hajam tartva kissé előrehajolok és másik kezemmel vonalat rajzolok a combom belső oldalán. Fejem most megemelem, rádnézek és a két mellem összeszorítom, közel egymáshoz. Leguggolok, és úgy simogatom egyik kezemmel a cicimet, másik kezemmel a puncim.
Halk sóhaj száll felőled. Azt hiszem a táncból ennyi már elég.

Odasietek hozzád, leülök melléd a földre. A fekvéstől kinyílt a köntösöd zsinórja és látni engedi az érzéki mellkasodat. Fölédhajolva megcsókolom a szád, leheletfinoman, majd a felső és alsó ajkadat kicsit beszívva.
Hanyatt fordulsz és leoldod a ruhát. Én kihúzom a köntös kötőjét és a fejed fölé emelve a karodat, megkötöm a kezeidet.
- Nem szabad megérintened, ameddig nem szólok.- mondom neked.
Egy mosoly a válasz.

Kiveszek egy epret a tálból és belegyömöszkölöm a szádba, egyet én is bekapok, majd újabb csókot nyomok az ajkaidra. Finom puszikat hintek a mellkasodra, a pocidra. Lehúzom a nacidat, miközben megemeled a feneked. A farkincád szinte kicsapódik, ahogy a gumi áthalad felette. A vége már csillog az időközben már többszöri merevedésektől.
Előkerül a tejszínhab is. Vaníliás. Kerek göböket fújok az altestedre, finoman elosztva a habot mindenhova. Az ágyékod olyan, mint egy habostorta egy 1 éves kisfiú szülinapján. :)
Fölédhajolok és már torkoskodom is. Körbenyalogatom a "gyertya" tövét, majd szárát és alulról felfelé és egy finom mozdulattal eloltom. Keveredik a tejszín és az ondó íze. Nyelvem bedugom a felhúzott fitymád alá, és körbe-körbe izgatom a makkod. A szám szélével összeszorítva a bőrt mozgatni kezdem a bőrt a makkon, miközben a nyelvemmel tolom a végét feléd. A kezemmel segítek, hogy a jóleső érzés szétáradjon az egész hímtagodon és ne csak a végén összpontosuljon. A tempó is gyorsul, ahogy megkívánja a vágyad. Tested megfeszül és érzem lassan közeledsz a csúcs felé.
- Még, még. Erősebben. - mondod.

És szívesen megteszem, mert érzem bennem is erősödik a vágy irántad.
Szeretnél megfogni, magadhoz húzni, vagy irányítani a fejemet, hogy egyre jobban élvezd a franciázást, de a kötél nem enged.
Ekkor tompa hörgés szerű hang hagyja el a torkod, és én tudom, hogy még egy mozdulat és élvezni fogsz.
Erősen megharapom a péniszed végét, félig nyitvahagyva a számat várom, hogy az első adag sperma a nyelvemre spricceljen. Te felnyögsz az egyszerre kellemes és fájó érzéstől és a csúcsra jutsz.

Most eloldom a zsinórt és összehúzom a szemem. Késztetlek, hogy ne hagyd el magad, mert én már rettentően vágyom a testedre.
Péniszed puha lett, és nagyon jó ilyenkor megmarkolni finoman.
Én sem úszom meg könnyen. Szememre kerül a köntös kötője. Nem látok, csak érzem, ahogy forró kezeid simítják végig a testem. Aztán kigombolod a trikóm gombját a lábam közt. Felhajtod és zárt ajkakkal mintákat írsz a domborulat bőrére. A fanszőrzet szinte teljesen epilálva, inkább csak jelezve, hogy itt a helye…

Most én kapok tőled egy epret és egy újabb csókot, amit egy nyelvespuszi is követ. Majd pár pillanattal később újra a kezed érzem, annak forróságát, ahogy rátapad a puncimra. Odavonod az én kezem is és kéred, hogy kicsit én is csináljam magamnak. A combjaimat széttárod, közéjük térdelsz és nézel. Én ujjaimmal izgatom a csiklómat, te egy eper csücskével követed a mozdulataimat. Majd az epret a számba dugod, aztán ismét kihúzod és aztán nem tudom milyen sorsot szánsz neki.
Megemelem a popsimat így kérve téged, hogy a nyelveddel csináld tovább.
Te lehúzod a vállaimról a trikó pántját, kibujtatsz belőle és úgy férkőzöl újra hozzám.
A nyelveddel lágyan körözöl a csiklóm körül, majd végignyalogatsz a hüvelybemenetig és vissza.
Ah. Ez annyira finom, hogy letépem a szemkötőmet, mert nézni akarom, ahogy csinálod.
Nagyon szép. A nyelved lassan, érzékien csúszik végig a résen. Csak vágyom, csak vágyom, hogy csináld még. Egyre érzékenyebbé válik az egész puncim, nedves és duzzadt. Majd a semmiből hirtelen előtör a váratlan érzés, amit a látvány és az izgatás okozott. Visszatarthatatlanul suhanok a kéj felé, a fülem zúg, a vérnyomásom a tetőfokán és eszem vesztem. Nyöszörgök a gyönyörtől és eltolom a fejed, mert szinte kibírhatatlan az érzés, amit nyújtottál nekem.

Kb. 10 másodpercbe telik, míg újra elviselek bármiféle behatást. De már várom, hogy belémhatolj.
Hasrafordulok, és csípőm feltolva és odakínálva várom, hogy mögém térdelj.
Már erősen ágaskodó férfiasságoddal maszatolsz a bejáratnál egy kicsit és mikor ideálisan merev lesz, nagyon lassan betolod a meleg puncimba.
A zene időközben lejárt, de mi már nem is veszünk róla tudomást.
Minden mozdulatnál érezzük egymás nemiszervét. Te a hüvelyem belső bordázatát és az apró rücsköket a pénisz bőrén. Heréid finoman koccolják a popsimat....

... Feltérdelsz, a sarkadra ülsz és én rácsúszom a farkadra. Csiga-biga mozdulatokat csinálok és így teljesen összeérve szeretkezünk tovább. A kezed a hátamon. A körmeiddel gyengéden karcolod a hátam, a fenekem. Ettől én megint beindulok és hátradőlök rajtad. A melleimet markolva élvezed, ahogy mozogsz bennem.
Néha rámhajolva megnyálazod a mellbimbóimat, és fújod őket, hogy mereven álljanak és ágaskodjanak a plafon felé...

... A karodba veszel és átcipelsz a kanapéra. Leültetsz, és közel vonsz magadhoz. Lábaim kitárod és újra magadévá teszel, térdelve előttem. Imádom nézni, ahogy behunyod a szemed és nagyokat nyögsz egy-egy kellemes mozdulat után. Én is behunyom a szemem, és arra gondolok, hogy milyen jól összeillünk. Egyszerre mozdulunk, egyforma ritmusban. Ágyékom újra lüktetni kezd, elindul benne az a jól ismert, áhított bizsergés. Még 1, 2, 3 mozdulat és a mennyben vagyok. Igen...
...Kihúzod a zizid, megdöntesz egy kicsit hátrafelé és már lefelé is vándorolsz a popsim felé. A farkad nem olyan kemény, de annál nedvesebb a puncimtól és az ondótól. Könnyedén becsúsztatod a lyukba, ami azonnal köré szorul és befogadja. Lassú mozdulatok következnek, majd egyre gyorsabbak, melyek segítenek egyre beljebb és beljebb jutni. Kezeddel a kezemet a puncimra teszed. Én izgatni kezdem magam.

... Mikor hallod a zihálásomból, hogy már rögtön elmegyek, összeszorítod a szemed, és arra gondolsz, hogy mennyire jó is ez.
És tényleg jó volt. Ki akarod húzni a farkad, de látod én kicsit lemaradtam. Mosolyogva figyeled utolsó mozdulataimat, és már csak azt érzed, hogy milyen finom rezgő, összehúzódó mozgások masszírozzák a lankadó tagodat.
... Egy forró fürdő és a termoszban várakozó forralt bor még ránk vár...
Hozzászólások
További hozzászólások »
KennY ·
Nem rossz csak kicsit a fogalmazáson lehetne még csiszolni!
SZERINTEM...

danyqua ·
Tetszett a történet........milyenek is azok a csiga-biga mozdulatok ? :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: