Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első találkozásból egy hosszú éjszaka...

Istenem annyira izgulok!Hatszor öltöztem át mire megtaláltam a megfelelő ruhát.Tudja hogy nagyon elegáns vagyok hétköznap is,ezért nem fogja meglepni a mai alkalomra választott,simulós sötétzöld ruhám zakóval és körömcipővel...Tudom ,hogy mellfétises ezért nem veszek melltartót(szerencsére nagy feszes melleim vannak,simán elvannak melltartó nélkül).Tetszeni akarok nekk,bár eddig kizárólag baráti volt a kapcsolatunk a távolság miatt.

Egyre idegesebb vagyok ahogy közeledek a vonattal a végállomáshoz.Megálltunk.Letipegek a peronra és keresem a szememmel.Egy ugyanilyen gyönyörű szürke kereső szembe botlok csak harminc centivel a sajátom felett.Dani elindul felém és egyre jobban érzem a vibrálást köztünk.

-Szia Adélka!-Köszönt mély,férfias hangján amitől végigfut a hátamon a hideg.
-Szia Danc!-Köszönök vissza és átkarolom a nyakát.Még magassarkúban is jó harminc centivel magasabb nálam.Fantasztikus érzés megölelni.
-Na hadd nézzelek szöszi-megfogja a kezem és táncmozdulat szerűen körbepördít.Szeme elismerően fut végig vonásaimon és beharapja a száját majd egy elégedett morgással nyugtázza hogy kellemesen csalódott.
-Na mutasd magad Te is-mondom nevetve.Ő is körbefordul.Izmos testalkata van széles válla és fantasztikus izlése...de a feneke sem utolsó!
-Minden rendben volt az úton?
-Igen,bár egy perverz fickó folyamatosan bámult.
-Nem csodálom,én is alig birom levenni a szemeim rólad Adélka.Mehetünk?

Foglalásunk volt az étterembe ahova Dani autójával indultunk.Alig tudtam fellépni a hatalmas terepjáróba de segített.Megborzongtam az érintésétől!
-Izgatottnak tűnsz-mondta nem kis aggódással a hangjában.
-Csak türelmetlen vagyok-néztám rá nagy szemekkel és egy kicsit kinyitottam a számat utalva arra hogy mire várok két éve.Értette a célzást és szinte átesve az anyósülésre csókolt meg.Nem bántam a nagy lendületet,visszacsókoltam ugyanakkora lendülettel.Alig bírtunk betelni egymással,csókjainkban az elmúlt két év várakozása nyilvánult meg.Végig nytam a nyakát amire egy hatalmas nyögés volt a válasz.Tovább csókolgattam a nyakát néha aprókat harapva a fülébe.Ahogy félig ráhajolva dolgoztam a nyakán éreztem ,hogy kezd merevedni a pénisze.Ettől mégjobban mbeindultam és ujra megcsókoltam közben a keze felcsúszott a ruhám alá és már a combon belsejét simogatta.
-Khm..talán kihagyhatnánk ezt a vacsorát,nemgondolod?
-Istenem azthittem sosem kérdezed meg!
-Szeretnél feljönni hozzám?-egy határozott csók volt a válaszom egyértelmű kérdésére.

Folytatás hamarosan!
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: