Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első randim

Magamról annyit, hogy átlagos kinézetű, sportos testalkatú harmincas éveiben járó lány vagyok.
A fiúval, akit Zalánnak hívnak a fitneszteremben ismertem meg. Többször beszélgettünk edzés közben. Már akkor megtetszet izmos kidolgozott teste, szelíd barna szeme, göndör barna haja.
Az első randira pénteken került sor. Már reggel nagyon izgatott voltam, de ahogy közeledett az időpont még izgatottabb lettem. Munka után haza rohantam, gyors zuhany és közben alapos borotválkozás, mert szeretem, ha sima a bőröm mindenhol, főleg odalent. Egy aprócska selyem tangát vettem, és hozzá egy fehér szexi melltartót. Aprócska kosztümöt, magas sarkút.
Hatkor csengetett, pontos volt.
Az ajtóból éreztem a kellemes parfüm illatát, már akkor éreztem valami bizsergést a lábam között. A vacsora kellemesen telt, beszelegetéssel, nevetgéléssel. Hazafelé elgondoltam, hogy fogom elcsábítani. Felhívom egy italra, csókolózás közben miként fogom levetkőztetni, izmos testét végig puszilgatni, kemény farkát számba venni, nyelvemmel körbe cirógatni. Azt is elképzeltem, hogy Ő végig csókolgatja a mellem, játszik a kemény bimbómmal, lejjebb haladva csiklómat nyaldosva visz a csúcs felé és miután bedugja nedves puncimba ágaskodó férfiasságát, együtt érjük el az orgazmust.
Épp a végén jártam gondolataimnak mikor megérkeztünk hozzám. Kiszálltunk és mikor épp kérdeztem volna, lágyan átkarolt és megcsókolt. Éreztem elönti bugyimat a nedvesség, de csalódnom kellett, mert búcsúzott és újabb randi megbeszélése után távozott.
Este egyedül kellett a csúcsra jutnom, de a legközelebbi találkánkat már együtt fejeztük be!
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: