Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első randi

Hát eljött ez a nap is, hetek, hónapok óta várom, sőt hiszem, hogy várjuk! Mégis a szívem a torkomban dobog, és úgy izgulok, mint még sose.
Kérdések ezrei:
Milyen lesz találkozni Vele?
Az életben is annyira jól néz ki, mint a képeken?
Vajon nem csalódik bennem?
Azt látja, kapja, amire számít?

Izgatottan öltözködök, készülődök, nagyon jól kell kinéznem, hisz Vele találkozok. „A jó előre megbeszélt időben lent várlak.”
Farkasordító hideg van, mégse fázok, az izgatottság belülről melegít. Megérkezel és már a kocsiból mosolyogsz rám. Igen! Baromira jól néz ki! És hozzám jött!Ez jóleső érzéssel tölt el. és persze az is, hogy amikor beülök a kocsiba rajtad is a zavartság apró jeleit érzem. Egy-egy zavart szia hangzik el. Közben persze minden zsigeremmel érzem, ahogy szemed feltérképezi a látni valót. Én is lopva oldalra pillantok. Nagy a feszültség az autóban, azon jár az agyam, vajon mi lehet a véleménye és mi ez a fájdalmas csend? Hallani akarom azt az őrjítő hangját! Végre nem telefonban. És ekkor megszólalsz:
- Hová édes?
Gonosz módon már tudom is a választ! A régi a híd mellett pont megfelel a céljaimnak! Finoman oda invitállak, de vajon mért nem kell kétszer mondani?

Megállunk, felém fordulsz, én még mindig zavartan nézek ki a fejemből, mert tudom mire készülök. Feléd fordítod a fejem, és csak annyit súgsz, hogy: erre már régóta vágyok, s ekkor megcsókolsz. Meg se lepődök, szenvedélyesen viszonzom a csókodat, s kezem a hajadat túrja, míg másikkal finoman benyúlok a póló alá - én viszont erre vágyok régóta. Végig simítom melleden a kezem, érzem, ahogy reagál rá a tested, finoman megkarcolom a körmömmel, majd ujjaim a mellbimbódon köröznek. Nem bírom tovább, másik kezem mohon becsúsztatom hátulról a pólóba... akarlak! Csak ez az egy szó van az agyamban!

A csókodtól egyre izgatottabb vagyok és érzem te is. Lassan haladok a hasad felé, finoman karcolom a bőrt a körmömmel a mellkasodon, és a hátadon is. Ekkor unom el ezt a játékot, és egyetlen mozdulattal megszabadítalak az immár csak akadályt jelentő ruhadaraboktól. Látni akarom!
Kezem a nadrágon keresztül végigsimít a combodon és ekkor, ahogy oda ér elégedetten érzem, hogy feláll a farkad. Számmal végigkövetem a felsőtesteden az utat, amit kezem bejárt. Melled, mellkasod, mellbimbód hasad, s közben türelmetlenül gombolom ki a nadrágod, hogy szabadjára engedjem a vágytól ágaskodó kemény férfiasságodat. Te már tudod mi jön, addig csak simogató kezed lerántja rólam a felsőt, kikapcsolod a melltartót és izgatottan simogatod melleim....

De a kezem épp most ismerkedik a farkaddal. Végigsimítom, lassan vontatottan, aztán fel... le... fel... le... jó játék, hatásos! Már nem bírok magammal, nyelvemmel megérintem, végignyalom a makkot, körbe-körbe... majd nyelvemet becsúsztatom a kis nyílásba, számba veszem közben a makkodat, de a nyelvem közben köröz… köröz... szándékosan kínozlak! Azt akarom, sose felejtsd el! Miközben ott térdelek az első ülésen, kezed izgatottan nyúlkál a nadrágomba egyre türelmetlenebbül, könyörögsz, vegyem le…

Már csak a bugyi van rajtam. Először azon keresztül simogatod a puncim, s amikor érzed nedvességem, benyúlsz a bugyi alá, finoman simogatod a csiklóm. Élvezem, hogy amíg szoplak, addig a te ujjad be-be téved egy kis ujjazásra! Ettől egyre hevesebben mozgatom a fejem. Farkad már tövig van a számban. Felhördülsz az izgalomtól és ujjad egyre hevesebben jár bennem. Azonos tempóban izgatjuk egymást. Egyre inkább vágyok rá, hogy kinyaljál, de nem, nem hagyom félbe, amit elkezdtem...

Már érzem az előnedvet a farkadon, nyelvem izgatottan játszik a számban a farkadon, közben egyre mélyebben vagy bennem... elengedem, végignyalom az oldalán az ereket, egészen a heréig eljutva megnyalom, szívom, és játszva szopogatom...
Már remegsz, már rám se tudsz figyelni, érzem, ahogy a csúcshoz közeledsz. Megkönyörülök és ismét a számba fogadlak érezni, akarom mindencseppedet és már jön is, tudom most nem hagyhatom abba! Még mozgatom a számat, a nyelvemet, hogy egy utolsó remegés végig fusson rajtad. Ekkor elengeded hajamat, én is elengedlek nyelvemmel felfedező útra indulok a hasadon, fel egészen a nyakadig, majd gondolok egyet, lehajolok és ismét a számba veszlek, finoman újra szopni kezdem... de ekkor már puncim követeli a nyelvedet...

Elhelyezkedek az ülésen széttett lábakkal, és követelőzve kérlek: Nyalj ki!
Volt már ettől könnyebb testhelyzet is, de ki a frászt érdekel! Csak a vágy, az adni akarás és a kapni akarás érdekel! Nem kell kétszer mondani... megtalálod a módját, hogy nyelveddel odaférj! Először finoman kóstolgatod, ismerkedsz reakcióimmal. Közben ujjad ismét megtalálja barlangomat, nyelved pedig csiklómat izgatja őrületesen. Ekkor kap el az orgazmus heve. Imádom az érzést, amikor nyalsz... te kínzol még egy darabig, ujjad és nyelved helyet cserél, egyszer, egyszer.... már érezni akarlak magamban! Kínoz a vágy, hogy megtudjam, milyen magamban érezni farkadat! Te is érzed ezt, vágyod, hogy puncim szorítsa a farkad!

Hátra ülsz én széttett lábakkal feléd térdelek, szép lassan magamba fogadom vágyadat. Érzem, ahogy kitölti keménységével puncimat. Lassan ereszkedek rá, lassan kezdek mozogni rajtad, közben nyelvemmel végigjárom a nyakadat, füledet... Őrjítő, ahogy bennem vagy! Igen erre vágytam, oly sok éjjelen-nappalon! Közben megcsókolsz finoman, lágyan, mintha ez lenne az első, de már belülről feszit az érzés, érzem, elélvezek…

Tudom, hogy jó neked... Érzem, egyre erősebben hevesebben markolod fenekem... Érzem, ahogy csípőd felveszi ritmusom, te diktálsz, együtt mozgunk egyszerre, szétfeszít a szenvedély. Már nem szeretkezni akarok veled, hanem egy isteni jót dugni... Mindkét kezed a fejed mögé teszem, lefoglak, most nincs nyúlkálás, most én jövök! Egyre gyorsabban mozgok rajtad, el akarok élvezni... el akarok... és ekkor jön az újabb hulláma az extázisnak. Szenvedélyesen csókollak a nyakadon, ahol érlek mindenütt... Elengedem a kezed, azt akarom, hogy belém élvezz... Megemelem e csípőmet, és átadom az irányítást neked. Izgató nagyon, ahogy mozogsz bennem... Nem sok kell, hogy megint elélvezzek, de meg akarlak várni... Látom a szemeden, hogy közel jársz, mozdulsz még egyet, kettőt és érzem, ahogy a forróság átjárja belsőm, s veled élvezek én is... már azt sem tudom hanyaggyára....


Aztán összeszedjük magunkat, felöltözünk, és te remegő hangon megkérdezed:
- Nos, akkor hová, merre?
- Bevallom, nem tudom, csak azt, hogy ettől nagyon megéheztem…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Individra ·
ez a "nem is tudom hanyaggyára"azért kemény...

day ·
aki első találkozásra ilyet még csak el is képzel,egy ócska ribanc

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: