Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első pár hónap költözés után

Két középsulis lány akik tavaly érettségiztek le és mellesleg a legjobb barátnők, Dia és Adél. Egy kisvárosban éltek és jövőjük érdekében úgy döntöttek hogy közösen felköltöznek Pestre. Mind a ketten egyetemre járnak de közben dolgoznak is. Dia nagyon vad bulizós típusú lány ellentétben Adéllel ő visszafogott inkább a tanulás érdekli mint a buli. Egy kertes házat vettek nekik a szüleik közösen, Dia minden hétvégén valamilyen bulit szervez, nagyon kevés embert ismernek ezért próbál ismerkedni barátokat szerezni, Adél minden egyes buliban a szobájában kuksol.A két lány között különleges a kapcsolat, ugyanis van egy úgynevezett szórakozó szobájuk berendezve ami tele van szexuális játékszerekkel vibrátorok, dildók, szexgép, hinta minden ilyesmi dologgal fel van szerelve és amikor megkívánják egymás lemennek és játszadoznak. Adél suliból ismerkedik egy fiúval de csak beszélgettek mint a barátok Ricsinek hívták a fiút. Dia egy pénteki napon kitalálta hogy menjenek el bulizni csak ők ketten Adél nagy nehezen bele ment, el is mentek egy közeli szórakozóhelyre, koktéloztak beszélgettek majd nem sok idő múlva Dia összeismerkedett egy fiúval és egyedül hagyva barátnőjét elment táncolni. Ahogy Adél nézegeti az embereket akik táncolnak és jól érzik magukat feltűnik egy ismerős arc nem más mint Ricsi ugyanis Dia meghívta, leül a magában koktélozó lány mellé ad neki 2 puszit és beszélgetni kezdenek, úgy fest hogy Adél is jól érzi magát míg, barátnőjének megárt a pia és haza kell vinni de egyedül nem bírja el Ricsi segít neki, haza viszik Adél zavarban van mivel nem akarta még meghívni magukhoz Ricsit de ha már így alakult nem zavarta el. Az egész éjszakát együtt töltötték és mindent elmeséltek magukról majd a nappaliban aludtak el. Adél reggelivel várja hogy felébredjenek az álomszuszékok. Dia azonban már korán elment így ismét kettesen maradtak, Adél kicsit félt a helyzettől de elment zuhanyozni míg Ricsi megreggelizik, mivel sokáig zuhanyzott a lány, a fiú felfedező útra indult a házban és rátalált a szórakozó szobára ahol magához vett pár játékszert a zsebeit megtömte és ment a locsogó víz hangja után az emeletre benyitott a fürdőszobába, Adél maga elé kapott egy törölközőt és számon kérte a fiút mire meglátta a zsebéből kiálló vibrátort elmosolyodott közelebb lépett a fiúhoz és megcsókolta ő viszonozta majd hosszas perceken keresztül játszottak egymás ajkaival, a fiú keze elindult lefelé és rácsapott Adél seggére ő élvezte, a fiú lefogta össze kötötte a kezét befogta a száját és megkérdezte tőle van kedved játszani a lány mivel be volt fogva a szája csak bólintott a fiú felkapta és a szobáig vitte ott a szemét is bekötötte majd az ágyhoz kötözte, a lábait kifeszítette, elkezdte simogatni majd minden simogatás után egy ostorcsapás járt, elkezdte a csiklóját simogatni majd nyalogatni a lány élvezte és alig vette észre hogy egy új lassan becsusszan a puncijába ujjazni kezdte, egyszer csak egy hirtelen mozdulattal kirántja az ujját és kimegy a szobából a lány nem érti hova megy, majd pár perc múlva jön vissza egy jégdarabbal a kezében plusz két ruhacsipesszel halkan jön be hogy a lány ne vegye észre mivel be van kötve a szeme csak azt érzi hogy a mellbibóira ráhelyezi a csipeszeket és valami hideg hozzáér a testéhez majd megszűnik a hideg, nem történik semmi 2 percig aztán hirtelen beletolja a jeget a puncijába és ragasztó szalaggal leragassza míg el nem olvad a jég addig más testrészeit kényezteti. Már két és fél órája játszanak mikor úgy gondolja a fiú már rég óta merevedik a szerszáma itt az idő gondoskodni róla a lány felé indul leszedi a szájáról a rongyot és a farkát dugja oda nem kell mondani a lánynak hogy mit tegyen rácuppan egyszerre. Még mindig be van kötve a szeme ezért nem látja hogy a fiú keze a puncija felé halad (miközben odaadóan cumizik), a fiú egy mozdulattal lerántja a ragasztó szalagot a lány felsikít de élvezetesen. A fiú a lány seggét veszi célba elkezdi nyalogatni ujjazni majd a farkát beletolja és elkezdi baszni rendesen a lány sikítozik az élvezettől a fiú a kezét a szájába nyomja hangtompítóként, mikor már jól megbaszta egy közepes méretű plugot tesz be neki és a punciját kényezteti egy dildóval miközben az arcára élvez. Ez a kis menet 3-4 órát vett igénybe leveszi a szeméről a kendőt, kioldozza köteleket ,a lány nyúl a seggéhez hogy kivegye a plugot de a fiú rászól hogy hagyja benn, nem ellenkezik. Felöltöznek és a fiú kérdezgeti hogy nem volt-e vele durva nem fájt neki, de a lány válasza csak annyi volt hogy nyugi élveztem, de mikor vehetem ki a plugot, Ricsi azt mondta ha haza jön Dia ő veheti ki. Délután közepén érkezik meg Dia a fiú elmondja neki hogy mi a helyzet és tetszik neki a feladat de húzza még egy kicsit az időt majd neki esik levetkőzteti Adélt csókolgatja majd teljesen ráizgul elkezdi a punciját ujjazni persze Adél sem tiltakozik majd a szájába fogja a plug végét és elkezd játszani vele mikor kihúzza behelyezi magának és a két lány hatalmasat szeretkezik megfelejtkezve Ricsi jelenlétéről aki élvezi a műsort. folyt.........
Hozzászólások
További hozzászólások »
Petur ·
Elkeserítően rossz. Kedves Csajszi, elolvastad egyáltalán beküldés előtt? (A pirosat nem én nyomtam.)Ha kéred, az írás egy-két hibáját, illetve azok javítási módját elmagyarázom, de az összesre nem vállalkozom.

Rodrigez ·
Szerintem ne folytasd. A felszabaduló idődben inkább olvass el egy-két könyvet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: