Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első masztim

A lányokhoz is úgy közelítettem, mint egy tudományos kérdéshez. Messziről és könyvekből. Elméletben szépen lassan mindent tudtam a női test működéséről, a szexről, amit ilyen idős korban megérthet az ember. Tudtam, hogy milyen mozgást kell végeznie a férfinak közösülés közben, a péniszt hova kell tennie, ejakulációt követően mi történik az ondóval, hogyan történik a megtermékenyítés... ésatöbbi...
Az elmélet frankón ment, na de megszólítani egy csajt... Az már olyan kihívás volt, amit csak később ugrottam meg.
Hetedikesen, 13 éves koromban túl voltam első magömlésen, szőrös volt a tököm, kezdtem magam nagyfiúnak érezni. Egyre többször lestem be a lányok blúzába adódó alkalmakkor. Ekkor már voltak a menő fiúk, akik már mesélték hogy milyen a szex, meg azok, akik ezt hallgatták. Én az utóbbi kasztba tartoztam.
Aztán eljött az osztálykirándulás. A Tisza partján is megálltunk Tokajnál, ahol lehetett fürdeni. Én nem vetkőztem le, nem volt elég az önbizalmam hozzá, hogy a csajok előtt fürdőnadrágban jelenjek meg.
Bezzeg Erika! Ő nem félt felvenni egyrészes fürdőruháját! Barna, hosszú hajú teremtés, aki bár soha nem sportolt, mégis izmos volt tetőtől talpig: alacsony lány, de arányos, feszes combok, gömbölyű popsi, hetyke, tökéletes cicik, édes pofika... veszettül szexi volt! Izgalmamat csak fokozták a bikinivonalán előbúvó sötét szőrpihék...
Kicsit félre is kellett vonulni, hogy lehiggadjak, állt a farkam, mint a zászlórúd!
Mindezek után az első éjjel otthon újra a szexszel kapcsolatos könyveimet bújtam, és Erikára gondoltam. Megint álltam, mint a cövek...
Az jutott eszembe, hogy ha egyedül is, de kipróbálhatnám a szexet. Milyen lehet úgy mozogni, mintha egy csajba tenném a dákót? Kipróbáltam hasra fekve az ágyon, tetszett, de a mozgás valahogy még nem volt elég. Már keményedett a farkam, miközben Erikára és a kis szőrös puncijára gondoltam
Eszembe jutott, hogy a markommal utánozhatnám a punci ölelését. Felemelkedtem négykézlábra, kezembe vettem a farkamat, ami ekkor már állt. Elkezdtem dugni a kezemet!kicsit lejjebb ereszkedtem, és olyasmit csináltam, mint amit a szüleim Káma Szútrájában láttam, fel-le mozogtam. Egyre sebesebben! Utólag visszagondolva elég sokáig bírhattam, legalábbis két percnél mindenképpen tovább...
Egyre keményebben dugtam, közben végig Erikáról ábrándoztam, hogy a kemény cicijét fogom és közben a nedves puncijában jár a farkam.
Nemsokára el is érkezett életem első orgazmusa, szépen a tenyerembe lőttem.
Maradandó élmény volt az első!
Aztán persze következtek a következő alkalmak, gyorsan megtanultam kevésbé fárasztó módszereket is...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: