Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első leszbi féle kapcsolatom

Évek óta Timi a legjobb barátnőm, de még neki sem mertem nagyon sokáig bevallanom, hogy leszbikus vagyok.
Gimnazista voltam, amikor először ráébredtem, hogy nem a fiúk hoznak lázba, hanem a csinos lányok. Először még próbáltam magamon változtatni, de nem ment, így elfogadtam. Voltak kapcsolataim lányokkal, de egyiküknél sem találtam meg az igazi szerelmet. Amikor az első munkahelyemen megismertem Timit, éreztem hogy ő kell nekem, de miután összebarátkoztunk, hamar kiderült, hogy ő a fiúkat szereti.
Mivel nagyon jól megértettük egymást, közös albérletbe költöztünk. Nagyon nehéz volt lepleznem másságomat. .
Egy ideig bírtam is, ám egy átbulizott este után, bevallottam neki. Ültünk egymással szemben és én nem tudtam uralkodni tovább magamon. Magamhoz húztam és egy forró csókot nyomtam az ajkára. Kicsit meglepődött, de nem ellenkezett, visszacsókolt. Szenvedélyes csókolózásba kezdtünk, majd szépen lassan levetkőztettük egymást. Mikor már egyikünkön sem volt egy darab ruha sem, számba vettem a mellbimbóját, és szívogatni, nyalogatni kezdtem.
Mikor már bimbói úgy álltak mint a cövek, lefektettem, széttártam a lábait, és a combjai közé fúrtam a fejemet. Ahogy megéreztem puncijának édes illatát, a vágy egyre jobban elhatalmasodott rajtam. Amikor belenyaltam csupasz puncijába, Timi halkan felnyögött. Miközben nyaltam, kezemmel felfedezőútra indultam testén. Simogattam selymes bőrét, kemény mellét. .
Puncija nyelvem kényeztetésére egyre nedvesebb és nedvesebb lett. Mikor már éreztem, hogy a kéj egyre jobban hatalmasodik el Timi testén nyelvemmel hevesebben játszadoztam.
Pillanatok alatt Timi teste hullámozni kezdett, hangos sikolyok hagyták el ajkát, majd elélvezett. Amint magához tért a bódulatból, felém térdelt és engem is kinyalt. Csodálatosan csinálta, ahhoz képest, hogy még neki ez volt az első. Fantasztikus orgazmust éltem vele át. Azóta minden este kényeztetjük egymást.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: