Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első lecke

Történetem egy forró nyári délutánon indul. Tartok hazafelé a meloból és az utcán sétálva egy magas formás lány jön velem szembe és végig mér tetõtõl talpig. Ismerõs volt, de nem voltam benne biztos, hogy ki Õ. Este jött egy ismerõs felkérés a népszerû közösségi portálon, így már rájöttem ki a volt a délutáni lány. \"Ismeretségünket\" most nem részletezem. Irogattunk egymásnak és pár alkalom után kiderült, hogy mit akar a lány: tapasztalat szerzésre lenne szüksége, mert elsõ pár alkalommal nem voltak valami jó szexuális élményei. Kapva az alkalmon elvittem magamhoz és laza beszélgetésbe kezdtünk. Kifaggattam az eddigi tapasztalatairól, és hogy oldódjanak a gátlások benne beszélgettünk a szexrõl. Érdeklõdõnek és roppant lelkesnek tûnt. Csókolózni kezdtünk és kezdtem érezni rajta h kezd feloldódni. A nagy forróság miatt csak egy szexi nyári ruci volt rajta meg fehérnemû, így könnyen tudtam kényeztetni, simogatni. Kezdtünk beindulni, de nem akartam lerohanni teljesen Lettit. Beszélgettünk a pózokról, hogy csinálta, hogy nem, és hogy szeretné kipróbálni. A kedvence a pucsitós póz volt, ezért így fordítottam, felhúztam a ruhát és a tangájához dörzsöltem nadrágon keresztül felálló farkam. Játszottunk...Késõbb kimentünk a konyhára inni, de akkor már nem bírtam magammal és mögéje álltam. Elkezdtem csókolni a nyakát és simogatni a testét, majd újra felhúztam a ruhát és rádöntöttem a konyha pultra és ujjazni kezdtem az izgalomtól nedves punciját. A tangája már csak locsogott a puncija fiatalos nedvétõl. Kívánatos volt nagyon a fiatalsága és szex utáni vágya. A tanulás és tapasztalat szerzés fûtötte és láttam rajta, hogy mindent megtenne az ágyban. Felkaptam és visszavittem a szobába. Levetkõztettük egymást majd végig csókoltuk egymás testét, majd elkezdte a farkam kényeztetni. Jól csinálta, de közben elláttam tanácsokkal és szófogadó diákként mindent úgy csinált ahogy mondtam. Közben szexin kérdezte hogy: \"Így?\" Élvezetes látvány volt ahogy a szája mozog a farkamon és hosszú ujjaival kényeztet. Miután elfáradt a szája hanyatt döntöttem. Levettem a szexi tangját és végig nyaltam a testét , majd széttettem a lábát és elkezdtem kényeztetni. Körbecsókoltam fiatal kis punciját majd széthúztam és elkezdtem nyalni a csiklóját. Egy idõ után már az ujjammal is kényeztettem és hogy feszegessem a határokat több ujjamat is a puncijába mélyeztettem, miközben másik kezemmel a melleit markoltam, simogattam. Kélyesen nyögött és nagyon élvezte ahogy bánok vele. Majd átfordítottam kutya pózba és hátulról tettem be elõször a farkam neki. Nagyon élvezte, fõleg amikor a popsijára vágtam. Ütemesen dugtam hátulról Lettit aki nagyon jó látványt nyújtott ahogy elõttem pucsított. Kicsi de formás feneke volt. Dugás közben beletúrtam a hajába és húztam magamhoz, így még beljebb csúszott benne a farkam, amit nagyobb nyögéssel jelzett. Majd felálltunk és egyik lábát az ágyra tette a másikon állt és ugyanúgy hátulról dugtam tovább. Szerette nagyon ahogy hátulról csináljuk. Mivel magas lány volt ezért állva sem volt gond a szex. Kimentünk egy nagy tükör elé, neki dõltem a falnak és mondtam neki h most õ dugjon meg...elém állt, bepucsított és csak õ mozgott ezután. Közbe a formás melleit fogdostam, húztam a haját és a popsijára is rávertem amit nagyon élvezett. Mikor már alig bírt állni remegõ combjai miatt, bementünk a szobába és hanyatt döntöttem az ágyon, én a földre térdeltem és tövig nyomtam a farkam nedves kis fiatal puncijába...iszonyat jó érzés volt benne lenni, érezni, és nézni, hogy mennyire élvezi ez a kis fiatal csaj, ahogy \"oktatom\"...bár erõteljes nyomás után belegyorsítottam és hatalmasat élveztünk mindketten. Utána éreztem, hogy igazi szexkincsre leltem ebben a csajsziban, és ezt azóta is bizonyította már... ;)
Hozzászólások
gyuri0926 ·
ritka rossz

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

alttpg ·
Nem igazán sikerült...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: