Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első fejezet - Az új főnök

Nagyot sóhajtottam és továbbra is kifelé bámultam az ablakon. Nézem, ahogy az esőcseppek folynak végig az ablakon. Magányos vagyok, amit persze magamnak köszönhetek, megint egyedül maradtam. Már egy hete szakítottam Bencével, nem tudok sok mindent elmondani róla, néha-néha feljött, szexeltünk majd lelépett. Egy ideig jó volt, új, izgalmas, semmi kötöttség de hamar alábbhagyott ez az érzés, mint ahogy hozzá hasonlóan egy pár kapcsolatomban. És így, hogy kidobtam valószínűleg egy ideig nem fog senki kielégíteni. Az én életemben még nem jött el az a férfi, akit ha csak hozzám ér máris nedves lesz a puncim. Nem vagyok boldog, kicsit sem. Anno nem így terveztem az életemet.
Úgy gondoltam, 25 évesen már lesz egy komoly kapcsolatom és nagy szerelemben fogunk élni. Ehelyett mi van? Egész nap dolgozok egy elektromos kütyüket forgalmazó vállalatnál, mint pénzügyi asszisztens és a főnököm, Anita keseríti meg a hétköznapjaimat. Egyedül élek egy  kis lakásba, amit a szüleimtől kaptam. Hétvégenként pedig a barátnőmmel, Eszterrel lógok és a barátjával Áronnal és hát ugye Bencével, vagyis vele már nem.
Megint vissza a régi kerékvágásba.- sóhajtok egy nagyot. Szerencsére holnap péntek és a hétvégét együtt töltjük Esztivel. Végre egy kis kikapcsolódás, apropó, régi kerékvágás. Tegnap jelentette be Balázs, hogy holnapra várható vissza a régi főnök ami teljesen kiment a fejemből. Egy évvel ezelőtt ment el amikor én a céghez kerültem. A helyét a nővére Anita vette át és így ő most az én főnököm, szerencsére már nem sokáig, nyugtatom magam. Ez volt az utolsó gondolatom erre a napra, mert ezután hirtelen álomba zuhantam.
Sietősen készülődtem, mondjuk így is fél órát álltam a szekrényem előtt, nem tudtam eldönteni mit vegyek fel. Miben tehetnék jó benyomást az új főnökömre.  Végül egy fekete hosszú ujjú egyrészes szoknyát választottam, amiben kicsit megvillant a dekoltázsom és fekete magas sarkút hozzá. Hamar beértem az irodába,és nekiláttam a napi teendőknek. Még ki kell nyomtatnom gyorsan pár papírt az éves árbevételről. Miután végeztem vele, beleraktam egy dossziéba és bevittem a főnök asztalára. Közben azon gondolkodtam remélem ma már nem jön be boldogítani Anita. Visszaültem a gépem elé és eléggé belemerülhettem mert alig halottam, hogy megérkezett Eszter.
- Jó reggelt Cicavirág! - kiáltja nagy mosollyal az arcán.- Látom  valaki nagyon a fellegek között jár. Válaszra sem várva szegezte nekem a kérdését. - Talán tegnap voltál  Bencével?  Ekkor jut eszembe nem is mondtam neki el, hogy kidobtam.
- Már egy hete szakítottam vele - húztam el a számat.
- És erről én mért nem tudok? Mindegy is.
- Végre megjött az a maradék eszed. Én mindig is mondtam, hogy Bence nem hozzád való.
- Ezt most inkább hagyjuk. Inkább mesélj, az új főnökömről tudsz valamit?
- Remélem nem valami irritatív liba lesz, mint Anita.
- Ó, hát abban biztos lehetsz mert pasi lesz. Eszter kaján mosolyra húzta a száját.
- Tényleg hisz te már vagy négy éve dolgozol itt, szóval biztosan ismered! Na ki vele, mit tudsz róla? Néztem rá kíváncsian.
- Rendben...Határozott, magabiztos és nem mellesleg nagyon jóképű és...
- És nagyon házas. Szólalt meg Balázs az irodája ajtajából.
Összenéztünk majd mindhárman hangos nevetésbe kezdtünk.
- Mellesleg Balázs legjobb barátja volt. Szólalt meg halkan Eszter miután Balázs eltűnt a láthatárról.
Ajtó nyitásra lettünk figyelmesek és mind a ketten izgatottan a hang irányába bámultunk. Anita volt aki közölte, hogy mindnyájan menjünk a tárgyalóba,o tt fogadjuk Dilent.
Megigazítottam a szoknyám és már indultunk is.
Közbe-közbe pár szempár rátapadt a derekamra, ami jóleső érzéssel töltött el.
-Na most bújik ki a szög a zsákból - szóltam halkan oda Eszternek.
-Nyugi, Dilennel biztosan jól kifogtok jönni - próbált nyugtatni.
A tárgyalóban már ott volt az igazgató, Anita és Balázs.
Nem telt el sok idő és már nyílt is az ajtó.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: