Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első élményem lánnyal-a matektanárnőm 2.

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Forrt a levegő, alig hittem el, hogy ketten vagyunk én és a tanárnő. Elkezdte a mellemet szopni, én meg majdnem elájultam, anyámra gondoltam, mit szólna, meg az osztálytársaimra, ha tudnák, mit csinálok éppen. A szívem nagyon dobogott, majdnem kiszáradt a szám teljesen.
- Gyere, támaszkodj a falhoz, én meg jó keményre szívom ezeket a gusztusos kis, piros bimbókat. - Mert addigra a szívástól piros lett, mind a kettő, merev. Forróság vett körbe, meg fáztam is, a tanár nénim, benyúlt a bugyijába, és elkezdte magát simogatni, közben lefelé ment a puszikkal, a hasamra is hintett jó sokat. Égett is ott a bőröm, majdnem meggyulladtam.
- Levesszük a nacijainkat? - kérdezte, én meg csak mosolyogtam. Reszkető ujjakkal vetkőztem, de a bugyimat nem mertem levenni. Ő levette a tanga bugyiját, áttetsző rózsaszínt viselt. Jól láttam, csupa nedv, amikor félre hajította a bordásfal elé.




- Szereted a bordásfalat? - kérdezte, én meg mondtam, hogy nem annyira.
- Akkor most megszeretettem veled - jelentette ki, és odaterelt engemet. Hasamhoz nyomódott a bordásfal vastag rúdja, ő pedig mögém térdelt, éreztem csikiz a lehelete. Puszilgatni kezdte a fenekemet, mindkét felére, sok puszit hintett, majd finoman benyúlt a lábam közé, és elkezdett simogatni. Lassan guggolj le- kérte én is megpróbáltam haláli lassú iramban megtenni. Ahogy ereszkedtem, úgy nyomta mindjobban a csiklómat a tenyere, amit előre hátra mozgatott a nedveimtől lucskos pinusomon.




Amikor guggoltam egészen, benyúlt a nagyajkaim közé, és elkezdett ott körözni.
- Ujjazás? - kérdezte.




- Hát, jöhet, magamat is szoktam, nagyon vágyok rá.
Benyúlt először a mutatóujjával, ki be húzkodta, utána mellé fért a pinusomba a középső ujjai is.
-Nyúlj le nyugodtan, dörzsöld a csiklódat, úgy lesz a legfinomabb. úgyis tettem, masztiztam, Krisztina ujjazott. Nagyot élveztem, majdnem elterültem a végére, annyira finom volt.
Ezután a matek és torna tanárnénim megfordított és lefektetett a földre. Rámfeküdt a szép testével, és megcsókolt, majd lejjebb csúszva alaposan kinyalt.
- Áááá. ez nagyon fincsi, most én magának, vagyis neked.
A szőke pina szépre volt borotválva, igen kívánatos nedves volt.
Nagyon féltem, de kívántam is, hogy megkóstoljam. Krisztina pinuskáját. Ő ujjazta magát, én pedig, kinyaltam. Furcsa volta sós íz, hasonlította ropiéra, meg a halkonzervére is talán egy picit.
Hát ez finom volt- mondta felállva. Csókolóztunk kicsit majd kimentünk, nehogy ránk zárják a sulit.
-Nem bántad meg? -kérdezte a szemembe nézve.
- Nem. Jó volt.




Furcsán éreztem magam egész nap, alig hittem, el magamnak, hogy mi történt. Nem mertem elmondani Marynek se. Gondolkoztam, hogy felhívom Katát a legjobb barátnőmet, de nem mertem.




Folytatása következik.

Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pusheen ·
Nem sok mondanivalót közölt és ezek a pinuska stb. elnevezések gyerekessé teszik. Nem tetszett.

fannyka ·
Sajnálom, de ez számomra teljesen élvezhetetlen volt. Hiteltelen a történet és még gyerekesen is van megírva. Ha ez csak amolyan első szárnypróbálgatás, semmiképp sem szeretném elvenni a kedved a folytatástól, de sokat kell még tanulnod, hogy mások. számára is évezhető novellát írj.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: