Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

első élmény

Már 15 éves koromban észrevettem, hogy a fiúk jobban érdekelnek, mint a lányok. Alig vártam a tesi órákat, mert az öltözőben mindig láthattam az osztály legjobb fiúit levetkőzni, zuhanyozni stb...
Persze mindig én öltöztem át utoljára, hiszen folyamatosan merevedésem volt az izmosabb osztálytársaim miatt és ez így ment éveken át középsuliban. Szerencsére sok jó pasi volt az osztályunkban, főleg a magas, izmos kosarasokra gondolok most. Középiskolában azonban nem történt semmi kontaktus, hiszen eleve ritka, ha valaki fel meri vállalni a vonzalmát egy azonos neműhoz, és még kevesebb az aki osztályon belül tenné ugyanezt.
Technikumon maradtam a suliban, de ez már jóval lazább volt mint a középiskola. Néha be kellett járni egy-egy órára de nagyrészt otthon voltam.
Szép nagy kertesházunk van amire szüleimnek nem sok ideje jut, mert sokat dolgoznak. Nyáron mindig kertészeket hívunk akik 1 hét alatt rendbeszedik, hogy jól mutasson a grillpartikon. Nemrég ismét kertészeket hívunk, de legnagyobb megdöbbenésemre Tibi is a kertészek között volt, aki 4 éven át az osztálytársam volt és mindig rajta legeltettem legtovább a szemem. Magas kidolgozott test, fekete felwaxolt haj, sokkal érettebb volt testileg a társainknál és nálam is.
Szóval mikor ajtót nyitottam a kertészbrigádnak ledöbbentem mikor megláttam. Kérdeztem is tőle mit keres itt és mondta, hogy nyáron így keres egy kis zsebpénzt, amit aztán elihat a haverokkal. A kertészek elkezdtek dolgozni, én meg a szobámból lestem Tibit, ahogy dolgozik.
Meleg nyáreleji nap volt és a kertészek nagyrésze már rég felső nélkül dolgozott, köztük Tibi is. Miközben az ablakból néztem azon kaptam magam, hogy jókora merevedésem van, és ösztönösen markolászom a csomagom.
Gondoltam könnyítek magamon és a gépen egyből kerestem pár pornófilmet, illetve képeket szexi pasikról. Úgy fél órán keresztül rejszolhattam mikor hallottam, hogy valaki hazajött. Hirtelen magamra kaptam a ruháimat és lementem az előszobába köszönni anyunak, aki ekkortájt szokott hazaérni. Azonban mikor leértem nem láttam, hogy valaki az előszobán keresztül jött volna be. Kimentem a hátsókertbe megkérdezni a kertészeket, hogy nem láttak-e valakit mozogni a házban. Erre ők azt válaszolták, hogy Tibi ment be, mert WC-znie kellett, meg hogy beszélgessen kicsit velem. És Tibi valóban hiányzott a kertből. Visszamentem a házba szólongattam de semmi válasz. Felmentem a szobámhoz és láttam, ahogy Tibi ott áll a szobám előtt és valamit nagyon sasol a szobámban.
-Te homoszexuális pornót nézel?! -kérdezte tőlem felkiáltva.
-Mivaaan? -szólaltam meg meghökkenve.
Odamentem és láttam, hogy a gépet úgyhagytam nagy sietségemben és ott voltak a meztelen izmos pasis képek illetve egy videó is ment a háttérben.
-Akkor mostmár értem miért viselkedtél mindig olyan furán az öltözőben a suliban. -mondta Tibi.
-Ez nem az aminek gondolod. Csak a multkor itt voltak a haverjaim és "trollkodtak" a gépemen... -próbáltam védekezni.
-Valóban, hehe? -nevetett fel.
-Igen. Amúgyis mit keresel itt, nem dolgoznod kéne?
-De csak gondoltam megkérdem mi van veled, elvégre osztálytársak voltunk...
-Nincs semmi technikumon vagyok. És te? -kérdeztem vissza még mindig hatalmas zavarban.
-Velem se sok, sportszervezőin vagyok egyetemen. -válaszolta.
Hoznál nekem egy kis vizet légyszi? Elég meleg van odakint. -kérdezte tőlem Tibi.
-Persze, hozom.
Lementem engedtem vizet egy pohárba és mire visszaértem Tibi már a szobámban ült a gép előtt és a pucér pasikat nézegette, amikre én vertem fél órával az előtt.
-Azért nem néznek ki rosszul ezek a srácok, mi? -kérdezte tőlem.
-Hááát...fiú szemmel nézve is látom, hogy adnak magukra...-próbáltam diplomatikusan válaszolni.
-Fiú szemmel, mi? Hehe. -nézett rám kérdően de közben viccesen Tibi.
Mi lenne ha hagynánk ezt a felesleges színjátékot és együtt kivernénk ezekre a pasikra? -kérdezte, amire szó szerint elejtettem a poharat ami szilánkokra tört a parkettán.
-Huhh hát őőő nem is tudom...-zavaromban nem tudtam mit mondani.
Erre Tibi elővette a még félig merev de már ígyis hatalmas péniszét és elkezdte verni magának. Láttam, hogy nem csak ugratni akart, tényleg komolyan gondolta amit mondott. Én még kicsit gyönyörködtem benne, mivel póló már amúgysem volt rajta. Azt tudtam, hogy nagy pénisze van hiszen középsuliban láttam zuhanyozni, de akkor nem volt semennyire merev. Félig mereven viszont sokkal nagyobb volt és mire megmerevedett már annál is hatalmasabb lett. Kb 22 cm lehetett, vastag szexi borostával körülötte. Annyira izgalomba jöttem, hogy nekem is egyből felállt a farkam.
-Látom mégiscsak jók ezek a képek. -mondta Tibi, a péniszemre nézegetve.
-Igen, de ha nem bánod én inkább rád csinálnám. - válaszoltam kicsit felbátorodva a helyzet miatt.
-Ennyire szexi vagyok?! Hehe. -kérdezte.
-Hát ha már így kérdezed....
Elővettem és elkeztem verni én is. Immár ketten maszturbáltunk ő a képekre, illetve néha rám nézegetve, én meg szinte csak rá. Engem kisebb pénisszel áldott meg a sors, 18 cm de nekem nem volt bajom vele. Látszólag Tibinek sem.
Arra gondoltam, miközben csináltuk, hogy de szívesen térdelnék a szék elé amiben űlt és szopnám élvezésig Tibit. Annyira izgató volt hatalmasra merevedett farka, hogy legszívesebben lemélytorkoztam volna, hogy a torkomba élvezzen, egyből a nyelőcsövembe, hogy nyelni se kelljen.
Erre a gondolatra már annyira felizgultam, hogy rögtön hatalmasat élveztem. A kispriccelő spermámból pedig Tibi is kapott rendesen.
-Azta, látom élvezted...hehehe. - kiáltott fel Tibi.
- Aahh uhh, igen bocsi letörlöm rolad nem akartam, csak annyira jó volt.
-Semmi baj. Persze nem utasitom vissza, töröjed csak lefele. -kacérkodott Tibi, miközben verte hatalmas farkát.
Eléálltam és elkezdtem törölgetni a hasán, vállán nyakán. Mikor fölé hajoltam, hogy a nyakán is letöröljem hirtelen megfeszült és hatalmasat élvezett, szinte az összes ondóját rámspiccelve.
-Baaaazdmeeg! -kiáltottam fel, persze titokban nagyon is izgatónak találtama dolgot.
-Hehe most legalább visszakaptad...
-Najó akkor most te törölsz le...-mondtam neki felháborodottságot tettetve.
-Add azt a rongyot. -szólt Tibi.
Lelökött a székbe, elémtérdelt és elkezdte letakarítani rólam a spermáját.
-Ez azért maradjon köz...-szólaltam meg mire ő közbevágott.
-Köztünk...tudom én is ezt akartam mondani.
De azért jó volt nem? -kérdezte.
-Igen nagyon élveztem, erről álmodtam egész középsuli alatt...
-Igen? És miért nem mondtad? -kérdzete.
-Szerinted?! - válaszoltam.
-Najó igaz, de legalább most jól jött ki a szitu. Amúgy bi vagyok. -mondta Tibi.
-Én is, bár a fiúk jobban vonzanak kicsit. -válaszoltam.
-Ha gondolod összejárhatunk még rejszolgatni, vagy esetleg mást is csinálni. -kacsintott rám Tibi.
-Hát őőő ok. -megint kicsit zavarba jöttem.
-Na úgy látom a többi munkás már el is ment. -mondta Tibi kinézve az ablakon.
Én is megyek.
-Jó, kikísérlek. -válaszoltam.
-Köszi.
Lementünk az előszobába, ő még összeszedte a holmijait a kertből aztán átvágtatva a házon visszaért az előszobába. Nyújtottam a kezem kézfogásra, hogy elköszönjek, de ő közelebbképett hozzám, a falhoz szorított, megmarkolta a farkam és mondta, hogy legközelebb lehet nem bírja ki, hogy "csak" maszturbáljunk egymás mellett. Annyira közel simult hozzám, hogy éreztem, hatalmas farka újra ágaskodni kezd. Ekkor visszalépett, kezetfogtunk és elment.

Ez annyira frissen történt velem, hogy folytatást nem tudok ígérni, még nem találkoztam újra Tibivel de kicsit tartok az egész dologtól, pedig nagyon kellemes volt az "első élmény"...Ezelőtt még sosem volt dolgom fiúval...
Hozzászólások
91esfiu ·
Szia!
Nekem nagyin tetszett amit írtál, és sok sikert az újabb élmények megéléséhez, biztos nagyon jó lesz ;) várjuk a folytatást, reméljük lesz miről beszámolni :P csak bátran!! :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: