Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első análtól a sokadikig...

Elindultunk ketten beszélgettünk a kocsiba és mondta, hogy neki haza kell ugrania valamiért, de mennyek fel ihatok valami töményet. Rendes volt tőle gondoltam felmegyek iszunk valamit és megyek is tovább...Oda értünk hozzá szép családi ház a külvárosban nagyon tetszett, a kert is csodás volt... Behívott és a konyhába mentünk ahol kitöltötte nekem a felest. Azt mondta üljek le a nappaliban felugrik a hálóba és mindjárt jön..Ott volt a laptopja gondoltam gépezek 1 kicsit.. Felnyitottam és valami meleg társkereső volt megnyitva nem értettem mivel volt barátnője a pasinak...Aztán lejött félmeztelenül épp az ingjét vette fel látta, hogy nyomom a gépet.. Kicsit ideges lett láttam rajta, de nem mondtam semmit, hogy mit láttam...Valószínűleg egyből leesett neki mivel rá is kérdezett hogy a csajokkal mizu? van e barátnőm. Én válaszoltam, hogy most nincs, de jó lenne valami..Erre ő viccesen megkérdezte, és a pasik? Zavarba jöttem nem tudtam válaszolni... Leült mellém és simogatni kezdte a combomat furcsa volt nagyon jól esett.. Valamiért reflexből a farkához nyúltam és a szemébe néztem...Voltam már pár csajjal nem voltam kezdő a szexben őt is nagy csajozógépnek gondoltam.. izmos magas pasi miért kezdene fiukkal ?! Megkérdezte, hogy voltál már fiuval igaz ? Erre én válaszoltam h nem még soha... Meglepettnek tűnt mivel farmeron keresztül épp a farkát fogtam... Kérdezte, hogy ki akarom e próbálni vele? Én nem tudtam mit mondjak csak annyit mondtam hogy nekem dolog van mennem kéne.. De ő hajthatatlan volt... Elővette a farkát és kérdezte hogy biztos nem akarom-e bekapni? Nagyon zavarba jöttem, de egyből rámarkoltam... mintha nem is ellenkeznék...Aztmondta nyugodjak meg bízzam rá magam és nem fogok csalódni...Letérdeltem elé és nyalogatni kezdtem az egyébként hatalmas farkát...Nagyon jól esett a makkját nyalogatni jó illata is volt..Ránéztem és mondta hogy kapjam be szopjam rendesen...Kicsit agresszívnak tűnt már kicsit féltem a dologtól.. de tettem amit mondott bekaptam... 10perc után egészen bele jöttem láttam hogy jólesik neki...ekkor elhúzta a fejem és megkérdezte popsiba mehet-e? Félve válaszoltam hogy nem akarom ez is elég volt..Aztmondta ne szivassam meg ennyire mert már nagyon beindult felállt és mondta hogy menjünk fel a szobába..Bementünk a hálóba nagy franciaágya volt ahova egyből belökött. Kivett a szekrényből 1 dobozt.. A dobozban érdekes dolgok voltak..mindenféle szexjáték.A sikosítót vette elő és oda dobta hozzám.. Énis eléggé beindultam furcsa érzés volt... Levetkőztetett és kinyalta a fenekem. Szoptam még 1 kicsit utánna bekente a lyukamat a sikosítóval...ujjazni kezdett eleinte kicsit fájt de nagyon jól esett, nem mertem megszólalni..Aztmondta pucsítsak be kutyapózba és elkezdi... Éreztem ahogy nekifeszül a szűz lyukamnak, mondta hogy 1 kicsit lehet fájni fog de bírjam ki jó lesz.A farka alig akart bemenni,de a sok síkosítótól hamar becsúszott. Fájt mikor kihúzta és újra bedugta.. ezt játszotta 1 darabig... nem bírtam ki hogy ne nyögjek.. elkezdtem zihálni és kértem hogy hagyja abba.. Erre betolta tövig és elkezdett dugni...Nyögtem nyögtem alig bírtam hogy el ne sírjam magam... úgyéreztem nem kéne ezt csinálnom viszont volt bennem 1 furcsa érzés.. kielégíthetek 1 férfit.. nincs ennél megtisztelőbb feladat.Keményen dugott a nagy farkával..nagyon kitágultam ekkor már élveztem..Aztmondta lovagoljak rajta.Ez nagyon jól esett vonaglottam rajta mint valami ribanc és nagyon jól esett.. Ekkor éreztem először hogy mégis csak jó helyen vagyok és ezt akarom csinálni..Gyorsan megfordított és vadul elkezdett misszionáriusba pakolni..Hatalmasakat nyögtem..az én farkam teljesen össze volt menve... egyszercsak mégis éreztem h elmegyek...Üvöltöttem 1 hatalmasat össze szűkült a lukam..Láttam az arcán hogy elégedett..Ezután fájt ahogy dugott de mondtam h basszál basszál..teljesen elhagytam magam.. átadtam magam neki és az érzésnek...Kihúzta belőlem a hatalmas farkát és mondta h szopjam...Éreztem ahogy megfeszül...Egyszer csak bele lött a számba rossz érzés volt...De lenyeltem és addig szoptam míg már nem jött belőle semmi...Megalázottnak éreztem magam ránéztem és rámmosolygott...Aztmondta ő nagyon élvezte és szeretne velem találkozgatni...Azóta is találkozgatunk most 18éves vagyok..2év alatt sokszor és jókat dugtunk... nagyon megszerettem az anált és a szopást...Jó tanárom volt aki kellően gyengéd mégis határozott..
Hozzászólások
cicisti ·
A helyesírást nem javítja senki ? Szívesen megteszem, ha valaki átküldi ....

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: