Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első alkalom, de örök élmény

Ezek  után  már  csak  idő  kérdése mikor keveredek akarva  akaratlanul  kalandba. Inkább  akarva. Vagy 5 évvel ezelőtt olvasva  a magnum  hírlevelét  valamilyen spam-ban, rákerestem s olvasva  az ottani  lehetőségeket  eldöntöttem, meglátogatom. A kiválasztott napon nemnyitásra  de még  elég korán érkeztem oda. Nem  sokan  voltak de úgy láttam többnyire  korombeliek korzóztak, sétálgattak  ücsörögtek. Felfedező  útra  indultam  ,miután  kellőképpen lezuhanyoztam. A  sok  helyiség  meglátogatása  után  a sötétszobába  tértem  be  s állapodtam meg. Kellemes de  tapintható  sötét  vett  körül. Elhelyezkedtem  egy  padon. Kis  idő múlva  mellém telepedett  valaki. Lábamra  tette  a kezét s rögvest  meg  is fogta  az  ekkor  lassan  éledező  szerszámomat. Másik  kezével  a kezem  kereste s ráhelyezte  a farkára. Kéz bevéve  termetesnek tűnt. Majd  le fel  húzogatta  a kezét  a farkamon  amitől  teljesen megmerevedett. Nem  egy nagy  szám 17*5 ha rendben  van. S  már  bukott  is  rá. Kellemes forró  volt  a szája  s nagyon  jól  csinálta. Majd  abbahagyta  s elém  állt, gondolom mert  látni  nem igen de  jól érezhető  volt  a farok  állásából. Hát  nem  csak  termetesnek  tűnt, az  is volt. Hol  én  szoptam, hol Ő. Így  haladtunk  amikor  egy kéz  bekapcsolódott  a játékba. Zavart  a szótlanság  a némaság, hiszen  tök  sötét volt. De nem  sokáig  volt  némaság. Aki  szopott  illetve  szoptam mondta, térdelj  fel  a padra. Feltérdeltem s ekkor  először  simogatott  majd  nyálazni kezdte  a fenekem.
- Megdughatlak? - kérdezte.
- Igen  - feleltem. Ekkor  valami  hideget  éreztem  a lukamnál  amit  ujjával  belekent  a fenekembe. Kis  idő múlva  odaillesztette  a farkát s elkezdte  benyomni. Összerándult  a fenekem a nagy makktól. Ekkor  először  egy  ujját majd  még egyet  tett be  s  úgy tágítgatta. Mikor  úgy  érezte eléggé  kitágultam  odatette s lassan betolta. Nagyon  feszített  de  amint  beért megállt  mert összerándult  a lukam. Aztán lassan  elkezdett mozogni, s közben rá-rá  csapott finoman  majd keményebben  a fenekemre. Nagyon  jó, nagyon jó a segged lihegte s csak  dugott  folyamatosan. Eközben  egy másik  valaki  az  előttem lévő nem tudom  hány  tagos  lépcsőre /padra-ült és  elém lavírozva  a  számba  kezdte  tenni  a farkát. Ráhajoltam s szoptam, közbe meg  keféltek. Nem kapkodott  kiélvezte  a szűk  fenekem  minden  milliméterét, majd  gyorsított  s halk morgással, hörgéssel  elélvezett. Nem  vette  ki, csak megállt majd  kis  idő múlva  folytatta a szerintem egyáltalán  nem lankadó  farkával  a dugást. Közben  akit  szoptam  elélvezett  s elkúszva  előlem valószínűleg kiment. Egy  nagyobb  roham után  újra  élvezett  de most már  kivette óvatosan  a farkát. Előrehajoltam, mivel emelgetni  kezdte  a csípőmnél  a fenekem. Ahogy így  birkózott a farkamat  is  közbevette,  s elkezdte  kiverni. Eltoltam a kezét mert  nem így  szerettem  volna elélvezni. Azt  mondta jó  lesz. De én  inkább  szeretném  ha leszopna  valaki.
- Rendben  - mondta  s maga  felé  fordított. S ahogy  fogta  a farkam azt  éreztem  valaki  más  veszi  a szájába  eltolva  a kezét. Félig  hanyatt  fekve  voltam  a padon. Kezeivel  a fenekem  alá  nyúlt  s  úgy  emelte  teljesen  a  szájához. Mikor  beszívta  teljesen akkor úgy  helyezkedett,  hogy ujjai  becsússzanak  a fenekembe. Szopott  s ujjazott. Nem  kellet  sokáig  tevékenykednie. Elélveztem, úgy, hogy ujjai  a fenekembe voltak. Mikor  elélveztem  kivette  az  ujjait  a fenekemből, s fölém állt  a padon, leengedve  a farkával  a számat kereste. Megtalálta  s baszni  kezdte  a számat. Úgy látszott  egyre  többen  lettünk bent  abban  a helyiségben, mert  egy  kutató  kéz  szántott  a testemen. Megmarkolta  a farkam a zacskóm, majd ujja besiklott a fenekembe. Úristen, gondoltam, most már  azért  elég  lesz mert  az  elsőtől még kissé  sajgott  a lukam. Combjaim  széthúzva  lábaim feltolta s már  ott  is  volt  a  farka a luknál. Simán  beszaladt  neki. A   síkosítótól  és  az  ujjazástól sikamlós lukba. S megdugott. Most  éreztem a beömlő ondót. Közben aki  dugta  a  szám az  is  elélvezett. Ekkor  feltápászkodtam  s simogató  maradásra bíró kezek között kimentem. Előbb  jól  lezuhanyoztam, megmosakodtam, majd  rövid  pihenés után  felöltözve  távoztam. Nem  semmi délután  volt de  nem  bántam meg.
Előző részek
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: