Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első alkalom az öcsémmel

Én egy 15 éves srác vagyok.Ebben a korban mi is érdekelhetne jobban a szexnél...de hát még nem volt semmi ilyesmi a életemben tehát nagyon hiányzott.Van egy 10 éves öcsém is.Elég idegesítő tud lenni.Neki ilyen magamutogatós korszaka van,éshát imád a fütyijével játszani.Egyebként egyikünk sem szégyenlős a másik előtt,hozzá vagyunk szokva a látványhoz.De néha ez okoz kellemetlen pillanatokat...múltkor például elvittem uszodába és épp öltöztünk át az öltözőbe mikor letoltam az alsónadrágomat,ez pedig az öcsémnek nagyon tetszett és feluvöltötte,hogy nekem milyen nagy és hogy föláll...elég kínos volt mások előtt.Egyébként mindig odafigyeltem rá hogy ne lássa meg mikor masztizok meg ilyenek....Dehát nem lehetett sokáig húzni a dolgot egyszer úgyis rájön mindenre.Vagyis igazából elég hamar rájött mindenre.Egyik nap egy szál nadrágban ültem a kertben,mikor ő egy szál alsóban kijött hozzám,és elég érdekesen kezdett beszélni:


-Neked pontosan milyen nagy a fütyid?-kérdezte


Erre eléggé meglepődtem,nem igazán tudtam mit reagálni rá annyit mondtam hogy "sokkal nagyobb mint a tied,de már elég sokszor láttad"


-Előveszed?-kérdezte


-Miért venném elő a farkamat?


-Mert meg akarom nézni és kérdezni akarok valamit.


Arra lettem figyelmes hogy a dákóm szép lassan feláll,és úgy beindultam hogy úgy éreztem,hogy majdnem szétrobbanok...ez eléggé megijesztett.


-Ha érdekel a farkam,vedd ki a gatyámból!- Mondtam neki kanosan


Fogta magát,kinyitotta a sliccem és kivedte a hatalmas álló farkam.


-Na mi van öcsi-kérdeztem nevetve...


-Játtszhatok vele? Kérdezte szintén nevetve..


-Ott a saját fütyid az miért nem jó?


De erre már nem válaszolt,hanem elkezdte lassan huzogatni és nyalogatni a farkamat


-Te meg mit csinálsz? Kérdeztem ijedten


-Úgy tudom,hogy ez jó érzés


Nem kellett több nekem sem,az alsóján keresztül elkezdtem nyomkodni a picike fütyijét ami még felállni is alig tudott,majd letoltam a gatyáját felemeltem az ölembe és elkezdtem nyalogatni a fütyköst....nagyon élvezte...


ezután megkértem hogy fejezze be amit elkezdett..újra elkezdte szopni,verni a pöcsömet.Kihúztam a szájából majd a hasára élveztem....


Ez volt az első élményem ami után szégyelltem magamat egy jó darabig..


Pár napig ezért nem foglalkoztam vele.Fura volt,hogy a 10 éves öcsémmel csináltam először....Persze nyilván nem mehetett ez így sokáig,hiszen naponta láttam egy szál farokba futkározni,ráadásul orömmel akárhol magához nyúlt,és akárhányszor megláttam úgy éreztem,hogy ott helyben elélvezek.Egy idő után már énis raszoktam arra,hogy akárhol kiverem.Egy nap mikor folkeltem láttam,hogy szokás szerint meztelenül ül a kanpén és tévézik.Rajtam sem volt ruha de ez már annyira megszokott volt hogy észrese vettem.Leültem mellé a kanapére es egy szál farokba TV-t néztünk.Mikor már meguntam a csatornát lassan elkeztem lapozni....amikor eljutott a pornócsatornára....nem lapoztam tovább..Mindkettőnk farka felállt.Az öcsém azonnal elkezdte szopni a dákómat,majd én is az övét....nagyon kanos voltam...Bűntudatom volt hiszen ilyet nem lehet csinálni és hát fura volt...de ezután ez még nagyon sokáig minden nap így folytatódott....


 


NEM VALÓS TÖRTÉNET
Hozzászólások
További hozzászólások »
atipikus ·
Vessetek meg, de én akkor sem értek egyet a kommentek többségével.
Mielőtt leírnám a véleményem:
1. Nem vagyok pedofil, nem vonzódom a nálam sokkal fiatalabbakhoz.
2. Nincs öcsém, és ha lenne sem csinálnék vele semmi ilyesmit!

Nekem igen is tetszenek az ilyen történetek, hisz ez az oldal is a szórakoztatás miatt jött létre. Sajnos a megfogalmazással tényleg vannak bajok, de egy nagyon jó történet bújik meg a az írás mögött.

Az oldal számomra arra jó, hogy kipróbálhassam magam, mielőtt igazán nekikezdenék az írásnak és arra, hogy"kiolvassam" azokat a "vágyaimat", amik még a fejemben sem léteznek, de így, hogy valaki leírta, igazán meg tudnak fogni.

Az íróhoz csak annyit, hogy: Fogadd meg az olyan tanácsokat, amelyek tényleg a hasznodra válnak. Olvass sokat, mindenfélét, hogy jobban tudj fogalmazni. Nekem tetszett a hibák és a rövidsége ellenére. Lepj meg minket egy nagyon remek folytatással. Ha szeretnéd felveheted velem a kapcsolatot (atipikus1998@gmail.com email címen) és segítek, mint kezdő a kezdőnek. Üzeneted várom!

nayo ·
itt csak fantáziáról van szó és az nem büntetendö. Nem jelent pedofiliát.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: