Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első alkalom a medenceparton

Sziasztok, Dani vagyok, 18 éves. Egy hónapja történt velem ez a dolog. Mindig éreztem, hogy nem teljesen vagyok heteró. Az utcán mindig megnézem a fiúkat is, főleg nyáron, amikor rövidnadrágban vannak. Ezt viszont sose mondtam másoknak, mert cikinek éreztem. A legjobb barátom, Peti 19 éves, de osztálytársak vagyunk. Rajta sose láttam, hogy fiúk után nézne és szerintem ő se vette észre rajtam, mert mindig a lányokról volt szó.
Mivel a szüleim általában este dolgoznak, így sokszor átlógtam Petiékhez kockulni.
Egy hónapja, amikor átmentem hozzá, az ő szülei sem voltak otthon csak az öccse, Tomi, aki 17 éves. Amikor becsöngettem Peti nyitott ajtót, trikóban és rövidnadrágban volt. Ő sokkal többet foglalkozik a testével, mint én. Kockás hasa van, és szép bicepszei. Én is sportolok, de vékonyabb vagyok, mint Peti. Egymás mellett viszont egész hasonlónak tűnünk, ezt Peti többször irigykedve veszi tudomásul, hogy nekem munka nélkül ilyen az alkatom.
- Csá!, hát te? - kérdezte az ajtóban
- A szüleim leléptek, gondoltam átugrok. Baj? -
- Ja, nem, gyere nyugodtan. - bementünk a nappaliba, ő levetette magát a kanapéra. - Na és mit szeretnél csinálni?
- Nem tom, van ötleted?
- Kockulhatnánk, vagy akár fürödhetünk is. Most lett kész a medence.
- Kár, ha ezt tudom, hozok fürdőruhát. . .
- Adok neked, ha szeretnéd. Szerintem jó lenne rád a méretem.
- Rendben, köszi.
Felállt és bement a szobájába. Fél perc múlva jött vissza, két fürdőgatyával a kezében.
- Melyiket szeretnéd? - kérdezte, miközben felmutatott egy citromsárga és egy piros bokszeralsó méretű fürdőgatyát.
- ŐŐŐ... hát, csak ilyened van? - kérdeztem fintorogva
- Igen. Miért szégyenlős vagy? - vágott vissza mosolyogva
- Nem, csak ez olyan... kicsi. -
- Nyugi, én is ilyenbe leszek, és senki más nem lát minket.
- Hát jó, akkor a pirosat.
Átadta a piros gatyát, majd azt mondta, hogy a fürdőbe nyugodtan átöltözhetek. Bementem, levetkőztem majd felhúztam a piros csodát. Nagyon hülyén éreztem magam, de már nem akartam változtatni a programon. Felvettem a pólóm, hogy egy kicsit kényelmesebben érezzem magam. Amikor kimentem a fürdőből, Peti épp háttal állt nekem, és akkor húzta fel a sárga alsót, úgyhogy egy pillanatra láttam a fenekét. Furcsálltam, mert mindenhol elég szőrös, ott viszont, sokkal ritkábbnak tűnt.
- Upsz, bocsi - szóltam, majd visszacsuktam az ajtót, de Peti utánam szólt
- Semmi gond, most már jöhetsz
Kimentem a nappaliba, Peti pedig a fürdőbe, ahonnan két törölközőt hozott ki. Az egyiket a kezembe nyomta.
- Kérsz egy sört? - kérdezte
- Persze. Ilyen gatyában muszáj innom, hogy jól érezzem magam
Nevettünk. Peti kihozott a konyhából két doboz sört, majd kimentünk a teraszra, ahol egy hatalmas medence várt minket.
- Egész nagy. - Jegyeztem meg
- Nyugi, a legmélyebb pont is csak 1.70
Levettem a pólót, és leültünk a medence szélére. Egész meleg volt a vize. A parton ülve dumáltunk. Egész hamar szóba kerültek a lányok.
- Na és mi a helyzet a Lilivel? - kérdezte Peti
- Milyen Lili? - néztem rá értetlenkedve
- Akit a múltkor mutattam neked, akinek bejössz. Nem írtál rá?
- Ja, nem, nekem annyira nem jön be.
- Mi van, buzi vagy? - kérdezte mosolyogva - Ha én bejönnék, egy ilyen lánynak már rég dugnám
- Dehogy vagyok, de nem szeretem, ha egy lány annyira teszi magát, mint ő. Tuti, hogy egy csomó pasival volt már.
- Buzi, buzi ... - kiabálta egész hangosan Peti
Hogy abbahagyja lefröcsköltem. Egy pillanatra meglepődött, de utána egy határozott mozdulattal belökött a vízbe. Nem volt időm befogni az orrom, ezért köhögve jöttem fel a víz alól, és nekitámaszkodtam a korlátnak.
- Hülye, majdnem megfulladtam - mondtam majd a kezénél fogva berántottam a vízbe
Nagyot csobbant, viszont ő nem fuldoklott, amikor feljött, csak nevetett.
- Értem a hozzáállásod, de ha vele se akasz összejönni, akkor mikor fogod végre őt használni? - tette fel a kérdést, majd rábökött a farkamra.
Nagyon meglepődtem. A szex általában ritkán kerül szóba köztünk, és ilyet még sose csinált. Kicsit arrébb úsztam tőle.
- Na, mi van, ennyire érzékeny? - kérdezte gúnyolódva.
Nem tudtam mit válaszolni, csak megpróbáltam kimászni a vízből. Peti ezt nem hagyta, és a nadrágomnál fogva visszarántott. A rántás erejétől eloldódott a masni, amit kötöttem rajta, és így nagyon bő lett rám a nadrág, amit későn kaptam el, és már lejött rólam. Amíg levegőhöz próbáltam jutni, Peti kivette a kezemből a nadrágot és kidobta a partra.
- Ez most mire volt jó? - kérdeztem felháborodva, miközben a falnak simultam, hogy ne lásson semmit belőlem.
- Ennyire szégyenlős vagy? Akkor gyorsan szaladj ki a nadrágodért, mielőtt meglátnak. - mondta gúnyosan.
Nem tudom miért lett ilyen, de nagyon furcsálltam. Gondoltam, biztos a sör, bár attól a fél doboztól nem kéne így viselkednie. Elvettem a poharát, ami szerencsére kartávolságra volt, és beleszagoltam. Ez az ökör, valami töménnyel feldobta a sörünket. Én szerencsére akkor még csak pár kortyot ittam.
- Na mi lesz, kimész a gátyóért, vagy nudizunk? - kérdezte, és már húzta is le magáról a nadrágot, majd felém fordult.
- Látod, én nem vagyok szégyenlős. - mondta röhögve.
Lenéztem, és láttam a farkát, ami körül a szőr meglepetésemre fazonra volt nyírva. Amíg néztem, elrántott a faltól.
- Nem gondoltam volna, hogy borotválod. - mondta - Minek, ha csak pisilésre használod?
Egyre idegesebb lettem. Nem tetszett, hogy Peti megaláz, mégha nincs is ott más csak ő. Egyszer csak kiszállt a medencéből és megállt felettem. Felnéztem rá, és láttam, hogy a farka már nincs nyugalomba, erre viszont az enyém is elkezdett növekedni. Elpirultam, amit Peti észrevett és megkérdezte
- Na, látod, mondtam, hogy buzi vagy. - mondta röhögve
- Én vagyok buzi? A te farkad áll attól, hogy pucéran látsz engem - válaszoltam, miközben igyekeztem elrejteni meredő férfiasságom.
Peti hirtelen visszaugrott a vízbe, és mielőtt bármit tehettem volna rámarkolt a fakamra, ami erről teljesen megmerevedett.
- Na, akkor ki a buzi? - kérdezte, majd azzal a lendülettel megcsókolt.
Nem akartam hagyni, de nagyon jó érzés volt. Csak egy pár másodpercig csókolt, mire észbe kaptam, és ellöktem.
- Te meg mi a faszt csinálsz? - vontam kérdőre, de ő nem válaszol, csak magához szorított, és megölelt. Ölelés közben a fenekemet markolászta. A farkaink is összeértek. Ekkor valami megváltozott. Nem akartam ellökni magamtól Petit, sőt, viszonoztam az ölelést. Újra csókolóztunk. Ekkor már viszonoztam.
Kimásztunk a vízből, és a parton folytattuk. Egyszer csak rámarkolt a farkamra és húzogatni kezdte. Annyira meglepett, hogy majdnem elélveztem, ezért gyorsan felpattantam.
- Igazad van, csináljuk kényelmesebben - mondta, majd a napozóágy felé vezetett és ráfektetett.
Itt újra a húzogatni kezdte a farkam. Most már számítottam rá. A másik kezével a hasamat simogatta. Két perc után elkezdett nyalogatni. Először a golyóimat szívogatta, majd a farkamat kezdte nyalogatni. Nagyon jó érzés volt. A makkomat kezdte szopni és nyalogatni. Halkan felnyögtem, aztán hirtelen az egész farkamat bekapta. Ekkor már nem halkan nyögtem. Átadtam magam az élvezeteknek, hagytam, hogy azt tegye velem, amit akar. Egyszer csak kiköpte a farkam, és bement a házba. Egy pillanatra elbizonytalanodtam, de Peti hamarosan visszatért néhány óvszer és egy síkosító társaságában. Kibontotta az óvszert, majd ráhúzta a farkamra és alaposan bekente síkosítóval. Mivel láttam már meleg pornót, azt hittem, hogy majd tágítanom kell, viszont Peti egy szó nélkül ráült a farkamra, és teljesen eltűntem benne. Szépen lassan lovagolt rajtam, és egyre hangosabban nyögdécselt, ahogy én is. Leszállt rólam.
- Most pedig dugj meg jó keményen - mondta, majd négykézláb állt a kövön.
Mögé álltam, a lyukához irányítottam a farkam, majd szépen lassan betoltam. Nagyon könnyen ment be.
- Tuti, hogy nem ez az első farok, ami benne van. - gondoltam
Egyre gyorsabban dugtam, ő pedig egyre hangosabban élvezte.
- Nem bírom tovább - kiáltottam, ő pedig felállt, gyorsan lekapta rólam a gumit, és bekapta a farkam. Az egész anyagot a szájába lőttem, ő pedig még szopott egy kicsit, majd lenyelte. Annyira jó érzés volt, hogy hanyatt feküdtem a kövön, ő pedig rám feküdt.
- Most bármit kérhetsz tőlem - súgta a fülembe
- Dugj meg! - vágtam rá azonnal. Magam is meglepődtem a dolgon, de Peti főleg. Kihasználva a meglepettségét megfordítottam, és most én voltam felül. Lejjebb kúsztam, és viszonoztam azokat az örömöket, amiket ő okozott nekem a szájával. Amikor szinte a teljes farkát a számba vettem, elhúzta.
- Te se akarod, hogy már most elmenjek ugye? - kérdezte, majd hanyatt fektetett és elkezdte nyalogatni a fenekem.
Egyre mélyebbre dugta a nyelvét, amitől újra kemény lettem. A nyelvét az ujja váltotta fel, először egy majd kettő utána három.
- Asszem ennyire elég lesz. - mondta, majd kibontott egy óvszert és a farkára húzta, majd jól bekente síkosítóval. Hasra fektetett a kövön.
- Lehet, hogy egy kicsit fájni fog - mondta, majd egy határozott mozdulattal benyomta az egész makkját.
A fájdalomtól felordítottam. Peti egyre mélyebbre nyomta a 20 centis farkát, ami egyre kellemetlenebb érzés volt. Úgy éreztem szétszakadok, de ekkor éreztem a heréit a fenekemnél.
- Bent van az egész - gondoltam
Peti lassan mozgatni kezdte bennem a farkát. Múlt a fájdalom, már nem éreztem a feszítést, csak a gyönyört, ahogy belülről masszíroz. Ütemesen dugott, egyre gyorsabban, én pedig élveztem. Igyekeztem halk lenni, de ez nem mindig sikerült. Pózt váltottunk. Négykézláb álltam, Peti pedig mögém térdelve dugott, egyre erősebben.
- Na nézd mit találtam - hallottam Peti hangját mögöttem.
Felnéztem, és Tomi állt előttem egy boxerbe.
- Nagyon ari, de mire képes? - kérdezte Tomi
- Próbáld ki. - mondta Peti, miközben folytatta a dugást.
Nagyon kellemetlen volt, elfelejtettem, hogy Tomi is otthon van. De ez az érzés hamar elmúlt, hiszen Tomi elém állt, letolta a bokszert, és a merev farkát a szám felé irányította. Most már két oldalról dugtak. Peti a fenekem, Tomi a számat. Nagyon jó érzés volt. Ebben a pózban maradtunk majdnem negyed óráig, amikor Peti és Tomi is kihúzta belőlem a farkát. Peti lefeküdt a napozóágyra én pedig beleültem a farkába. Tomi csak nézett minket, majd közelebb lépett. Lehajolt elém, azt hittem, hogy szopni fog, de nem ez történt. Peti kihúzta belőlem a farkát, Tomi pedig lerántotta róla a gumit, majd bekente bátyja csupasz farkát síkosítóval, majd elfordult lerakta a síkosítót és visszajött. Peti farka újra bennem volt, miközben én ráfeküdtem barátom testére. Tomi verte egy kicsit a farkam, majd olyat tett, ami nagyon meglepett. Elém lépett, a farkát a fenekemhez irányította és elkezdte befelé nyomni Peti farka mellé. Újra fájdalmat éreztem, de már elég tág voltam, így egy erősebb mozdulattal belém nyomta kb. 17 centis farkát. Újra felordítottam, amit szapora nyögés váltott fel. Nem akartam, hogy ez véget érjen. A két fiú felváltva mozgatta bennem a férfiasságát. Ekkor egy pillanatra megfeszültem, és egy hatalmasat lőttem, pont a saját arcomra. Tomi előre hajolt, és lenyalta rólam amennyit tudott. Ízlelgette, majd lenyelte. A fellegekben éreztem magam. A két srác egyre gyorsabban dugott, majd egyszerre élveztek belém. Éreztem, ahogy a forró nedv teljesen kitölt. Amikor kihúzták a farkukat, a tág lyukamból ömlött a fehér lé. Oda nyúltam, majd a szerzett mennyiséget lenyaltam az ujjaimról. A két srác lefeküdt a földre, én pedig közéjük. Simogattak és csókolgattak. Így voltunk egy fél óráig, amikor felkeltünk, és együtt lezuhanyoztunk. Lassan indulnom kellett, ezért felöltöztem, és elbúcsúztam a partnereimtől.
- Remélem, mihamarabb találkozunk - mondták mind a ketten.
- Én is - mondtam, majd intettem és elindultam haza.
Útközben csak rájuk gondoltam, és arra, hogy mikor menjek legközelebb.

(u.i.: Ez az első ilyen történetem, amint látjátok nem igazi sajnos, de remélem lesz ilyen tapasztalatom, hogy azt is megoszthassam veletek. Bocsi a terjedelemért is  Építő kritikát meghallgatok, de légyszi legyetek elnézőek. Kezdő vagyok :) Folytatom, ha van rá igény ;) )
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: