Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Előtte még soha 2.

Az alábbi történet kérem, elsősorban azok olvassák, akik már túl jutottak az első részen.

Ahogy az előzőekben említettem, az átélt élményeim nyomán természetesen joggal reménykedhettem a folytatásban… Rájöttem, nem beszéltünk meg konkrét találkozót a következő napra, csak dél körüli időpontban egyeztünk meg. Bár alig aludtam valamit éjszaka, kora reggelre állítottam be az ébresztőt, hogy időben nekiállhassak a napi „biatlon”-távot teljesíteni. Lebringáztam a tóra, hogy még a hűs vízben tudjak úszni, amennyi csak jólesik. Ahogy körülnéztem, alig voltak az egész tavon, a „helyem” környékén pedig még annyian sem. Gyorsan beizzítottam magam a vízbe, mert a fel-feltámadó szél bizony libabőrössé tett a parton. Bár elég nagyok voltak a hullámok, ami zavaró volt úszás közben, jó erőben éreztem magam, belefeledkeztem a mozgásba és jóval nagyobb távot lenyomtam, mint amit célul kitűztem magamnak. Ezután a hazaúton ráadásként odaléptem a pedáloknak, majd otthon visszafeküdtem lustálkodni, kipihenni a fáradalmakat. Olvasás közben annyira elálmosodtam, hogy azon vettem észre magam, fogalmam sincs, mit olvastam eddig. Volt időm aludni egyet, ezért nem is erőltettem az ellenállást, szabad utat engedtem a szemhéjaimnak.

Valami őrült nagy baromságot álmodhattam, mert hirtelen felébredtem tőle. Ránéztem az órámra, ami délután fél hármat mutatott. A felismerés, hogy nekem évtizedekkel korábban a lányokkal kellett volna találkoznom, teljesen ledöbbentett. Baromi jó képet alakíthatnak ki rólam, ha ennyire tűnhetek megbízhatónak – gondoltam magamban, és pánikszerűen összepakoltam, majd rekordtempóban kezdtem el karikázni a „tetthely” felé. Még mindig nem vettem magamnak a fáradságot, hogy kiváltsam a korábban szétázott irataim ideiglenes helyettesítőit, ezért nem akartam nagyon reszkírozni a motorral vagy kocsival való közlekedést. De sokat nem késtem, így is hamar odaértem. Nagyon megnyugodtam, hogy még ott találtam őket a helyünkön, viszont nagyon sokan voltak mindenfelé, hiszen szombat volt, és ilyenkor boldog-boldogtalan itt tölti a napos órákat, családostul, gyerekestül, és azon túl, hogy az ember ösztönösen is tekintettel van rájuk, bizonyos korlátokat ilyenkor természetesen nem léphet át a viselkedésével. Nem mintha fényes nappal valami hatalmas orgiadélután lebegett volna a lelki szemeim előtt, de azért egy kis intimitás, egy kis simogatás, tapizás, víz alatti izgalmak, stb. azért elérhetőnek tűntek volna, hiszen a sokaságtól függetlenül azért a helyek viszonylag jó takarásban vannak egymástól a közöttük lévő nádasok és bokrok által. Ezen kívül egy kicsit fel is akartam őket spannolni azzal is, hogy nudizom, de mindezt ekkora tömeg láttán inkább félreraktam.

Ahogy leértem hozzájuk, bizony számonkérték tőlem a késést. Nem akartam hazudni nekik, elmondtam, hogy már megvolt a mai edzés, és sajnos utána igencsak túlaludtam magam. Elmondták, hogy számítottak rám és eddig vártak, és bár Vikinek még van egy kevés ideje, Csillának már mennie kell. Meglepődtem, hogy milyen csalódottság áradt belőlük, ami ugyan nagyon hízelgő volt, de legalább ennyire tett aggódóvá - nem akartam, hogy emiatt ne ismétlődhessen meg valamikor a tegnap esti gyönyör. Csilla lassan felöltözött, összeszedte a cuccait és elköszönt, de puszit nem adott. Ez nagyon meglepő volt, nem értettem ugyanis a helyzetet. Azon gondolkoztam, honnan is ered ez a fajta „vérig sértődöttség”. Még ha tényleg tuti biztosra beszéltük volna meg a közös programot, azt még megérteném. De külön egyiküknek sem vagyok a barátja vagy a szeretője, és bár tegnap őrülten szenvedélyes esténk volt hármasban, nem járok egyikőjükkel sem, nem lehetnek kötelezettségeink, ígéreteink, vagy elvárásaink egymással szemben.

Közben a hason tovább napozó Vikiből kiszedtem, hogy a tegnap esti „előadás” után bizony lett volna egy pajzán gondolatuk a mai napra is, ami a késésem miatt meghiúsult. Kérdésemre, hogy mi is lett volna az, a túlpartra mutatott. Volt ott ugyanis egy munkagépekkel kitermelt szűk öböl, ahová senki sem járt, mert olyan meredek a part egészen a vízig, hogy sehol sem lehet lefeküdni napozni, ráadásul nincs rálátás oldalról, csak a távoli túlpartról, így ha nem túlságosan szemérmes az ember, és át tudnak oda úszni mindketten, akkor a sekély vízben sok minden megtörténhet… Szóval már kiszúrták ezt a helyet, de én elszúrtam a tervüket. Viki megemlítette, hogy olyan izgalmas volt az este, hogy teljesen bepörgött a fantáziájuk, ezért voltak ennyire csalódottak, hogy nem lett belőle semmi. Elmondtam neki, hogy tényleg nagyon sajnálom, hogy elaludtam, mert ha tudtam volna erről, akkor talán le sem fekszem, csak hogy biztosan ideérjek. - De azért nagyon ne aggódj emiatt, talán lesz még rá alkalom - felelte, és egy kis ravasz mosolyt eresztett meg felém. – Megkérhetlek, hogy kendd be a hátamat mégegyszer - váltott gyorsan témát -, mert Csilla szerintem túl keveset rakott rá, és inkább több legyen rajta, mint kevesebb, mert nem akarom, hogy leégjen, nagyon most erős a nap. –

Természetesen, feleltem, elmarkoltam a naptejet a törölközője széléről, a combjai mellé kétoldalt térdelve elkezdtem a műveletet. Amikor elhelyezkedtem, Viki alakjának látványa és a testünk érintkezése azonnal beindított bennem bizonyos folyamatokat, és alaposan el is terelte a figyelmemet a „kiadott feladatról”. Gyönyörű popsijának alakja és szexis tangájának vonala vonzotta tekintetem, nem tudtam levenni róla a szememet. A nagy melegben annyira híg lett a szer, hogy amint kinyitottam a tubust, egyből kifolyt az ujjaim közül egy jó adag belőle, egyenesen rá a popóra. - Ennyire azért nem éget a Nap – reagált rá azonnal, hangsúlyával éreztetve, hogy sejti, mit is váltott ki belőlem a helyzet.
- Ne haragudj, mindjárt szétkenem, csak tudod, egyszerűen megőrjítesz a csodálatos testeddel – mondtam ki őszintén, amit gondoltam abban a pillanatban.
- Kérlek, alaposan kenj be, ne hagyj ki semmilyen fontos területet – fokozta tovább pulzusomat, félreérthetetlen jelét adva annak, hogy amennyire gondolom, megmozgathatom a fantáziámat.

Kicsit furcsának találtam a bátorítását, hiszen adott esetben a vízben úszók is láthatnak vagy a bokrok mögül is megleshetnek bennünket, ha „szokatlan” hangokat hallanak. Bár legszívesebben azonnal rányomultam volna Vikire, aki úgy tűnt, ma különösen olcsón adja a „bőrét”, tehát valószínűleg nagyon kefélhetnéke lehet, azonban a sok ember egy bizonyos ponton túl engem nagyon feszélyezett. Egy gondolaton túl viszont újra a hatása alá engedtem magam, amit farkam egyre növekvő mérete is jól illusztrált. Egy kevés naptejet jó alaposan szétkentem a hátán és belemasszíroztam a bőrébe, majd „céltudatosan” lecsúsztattam a tenyereim róla és kétoldalt a kidomboruló melleit kezdtem simogatni. Egy idő után lassan lejjebb csúsztattam a kezeim, először végig a derekán, majd alulról benyúlva a tangája alá, az iszonyúan izgató, formás popsikat simogattam finoman, érzékenyen körbe-körbe. Ő pedig csendesen „dorombolva” élvezte a helyzetet és bíztatott tovább. Ekkor már kezdtem lassan „átszellemülni”, elveszteni az ítélőképességem, kikapcsolni a külvilágot. Úgy éreztem, akárhogy is oldjuk meg, itt és most magamévá fogom tenni Vikit, még ha nagy is a veszélye annak, hogy észrevesz valaki. Kőkemény farkam már szinte benőtte volna magát az előtte fekvő punciba, ha nincs köztük az a két fedő ruhadarab.

Ujjaim a bugyi vonalát követve egyre inkább a punci irányába haladtak, majd odaérve a magas „páratartalomról” éreztem, hogy Viki is kellően felizgult. Duzzadt ajkai és csiklója ingerlését követően lassan ráeresztettem mellkasomat a hátára, majd csókolgattam a bőrét a vállaitól kezdve lassan lefelé haladva. Egyik kezemmel közben farkamat oldalt kivezettem a fürdőnadrágból, és a tangát is félrehúztam Vikin, majd a makkommal ingerelni kezdtem a már nagyon nedves bejáratot. Közben körbepillantottam, hogy biztosan nem lát-e senki, de megnyugodtam, amikor senkit sem láttam, aki észrevette volna a helyünkön folyó akciót. Ezután lassan és ki-bejáratva egyre mélyebben behelyeztem a most már majdnem robbanásig felizgatott faszomat Viki pinájába, és finoman elkezdtem benne dolgozni. Ahogy körülbelül félig beértem, egyszer csak hangos nevetés hallatszott a mellettünk lévő helyek felől. Viki összerezzent és zaklatottan rám szólt: - Neeee, Ádám, légyszíves, most hagyjuk abba! – Nem akartam hinni a fülemnek, hogy abba kell hagynom. Körbenéztem, de senkit nem láttam, aki leskelődött vagy észrevett volna. Valószínűleg csak valami hülyeségen röhögtek egymás között a másik helyen.

Hirtelen eszembe jutott, hogy megpróbálom megnyugtatni és megkérni, hadd gyorsítsak fel és élvezzek el benne gyorsan, mert borzasztóan felizgult állapotban voltam, de aztán úgy döntöttem, mégsem erőltetem a dolgot, hogy nehogy megbántsam őt. Kicsúsztattam a lompost a pinájából és nagy nehezen visszaerőltettem a fürdőgatyóba, majd mellé feküdtem a törölközőn. Alig tudtam hason úgy elhelyezkedni, hogy ne érezzem úgy, hogy mindjárt eltörik a kőkemény szerszámom, de amikor ez sikerült, utána is úgy éreztem, hogy nem fogok tudni lehiggadni, annyira felpörögtem, ezért valahogy mindenképpen el kell sülni a fegyveremnek, hogy aztán újra alapállapotba kerülhessen. Hirtelen ötlettől vezérelve odabújtam Vikihez és megsúgtam neki, mi is az én nagy gondom…
- Na gyere, te kis kanos – mondta, és méreteimet fedezve elindultunk a víz felé.

Begyalogoltunk a combig érőbe, én hanyatt feküdtem a vízbe úgy, hogy nyakig elmerüljek, ő pedig leguggolva lehúzta rólam a nadrágot a víz alatt, két kézzel elkapta a farkam és miközben folyamatosan körbe-körbenézegetett, hosszú húzásokkal elkezdte kiverni azt. Már a fogása is felizgatott, és nagyon hamar – de a hangomat elnyelve - el is élveztem a kezeitől, hatalmas adagot lövellve a vízbe. A „termést” kezeivel áramlást keltve elmosta, így nem ragadt a farkamra és a combjaimra.
- Remélem, maradt még későbbre nekem is – mondta kajánul. Láttam a szemeiből, hogy őt is felizgatta az, amit belőlem kiváltott, de uralkodott az érzésein.
- Igen? És mikorra gondoltál? -
- Hát… Este? –
- Imádlak! – egyeztem bele egy csókkal kísérve, majd még ültem egy kicsit, várva, hogy visszaálljon a nyugalmi méretem és „szalonképesen” nézzek ki a parton is. Közben ő megmártózott és bement a vízbe úszkálni egyet. Öröm volt nézni gyönyörű, formás testét, szép arcát és mozgását, ahogy kecsesen úszott a vízen. Csendben és nyugalomban figyeltem, ahogy halad befelé, majd visszafordul a part irányába, és felém úszik. Nagyon boldognak éreztem magam, hogy egy ilyen bombázóval akadtam össze.

Amikor kiért a parthoz, kimentünk mindketten tovább napozni. Sokat beszélgettünk közben mindenféléről. Visszatérve a történtekre, megkérdezte, hogy szerintem biztosan nem láttak-e minket, mire megnyugtattam, hogy ne aggódjon, senki sem láthatott minket, és bár engem nem annyira zavar, ha egy vagy két kukkoló esetleg megles, ha észreveszem, de itt egyszerre nagyon sokan is megláthatnak, amit már én sem szeretek, szóval ennyire azért nem vagyok gátlástalan, úgyhogy én is radaroztam rendesen. És szerencse, hogy a helyeket bokrok és nádas részek tagolják, és ugyanúgy, ahogy a régi orosz tévéken, ezeken is legfeljebb csak a hang megy át, a kép már nem. Beszélgetés közben a kezem végig a popsiján pihent. A tekintetét elkapva az egyik pillanatban odahajoltam hozzá és megcsókoltam. Egyre szenvedélyesebben folytattam, de úgy éreztem, mintha ő ezt nem igazán akarná, csak követte az ajkaival a szám, de nem vette át igazán az érzéseim. Furcsállottam a dolgot, és megkérdeztem:
- Valami baj van, nem szeretnéd? –
- Nem, nincs semmi gond – mondta, de láttam rajta, kicsit zavartan válaszolt, és hasra fordult, majd hogy ne forszírozzam a csókot, belekezdett egy másik témába. Megint csak elgondolkodtam, hogy mi okozta benne ezt a reakciót, de nem találtam olyan okot, ami ezt megmagyarázná. Azonkívül, hogy most már nagyon bele voltam zúgva és az sem érdekelt igazán, ha Csillával már nem is találkozom többet, mégis kicsit furcsa volt Viki, mert bár úgy éreztem, szinte bármikor benne van a szexben, ezt mégis sokkal könnyebb nála elérni, mint azt, hogy ne csak mint szexpartnert vegyen számításba, hanem mint szerelmet is.

Ezek a gondolatok röpködtek a fejemben, miközben ezzel párhuzamosan végülis közömbös dolgokról beszélgettünk. Azt hiszem, látta is rajtam, hogy nem tiszta a képem róla, de kerülte ezt a témát. Közben az órájára nézett és rájött, neki is mennie kell, és mivel nem akartam egyedül maradni, én is szedelőzködni kezdtem. Elkísértem a főútig, ahol szétváltak az útjaink, de természetesen az esti találka tervéről nem feledkeztem meg a részleteket megtudakolni. Nagyon lassan teltek az órák otthon, de annak ellenére, hogy nagyon fáradtnak éreztem magam, még ébresztőórával sem akartam ledőlni az időt megrövidítendő, inkább tévéztem egyet. Kicsit nyugtalan voltam, hogy ismét kocsival kell mennem a csajokért, mert csak a szétázott irataim nyújtottak némi támaszt alkalmasint a közeg előtt arra vonatkozóan, hogy valóban teljesen törvényesen hajszolom a verdát. Korábban indultam el, mint ahogy normálisan odaértem volna időre a találkozóra, nehogy valami gikszer folytán elkéssek, újabb rossz pontokat szerezve.

Körülbelül negyed órával meg is előztem magam, úgyhogy Vikit még nem teljesen felkészülve találtam otthon. Szép, kertes családi házban laktak. Még mielőtt csöngethettem volna, már nyílt is az ajtó és mint egy pajzán kislány, libbent ki az ajtón kaput nyitni, és betessékelt, amíg össze nem készítette azt a kevés holmit, amit magával kívánt hozni. Nem kérdeztem, miért, de úgy tűnt, rajta kívül senki sem volt otthon, úgyhogy kicsit körbenéztem az ízlésesen berendezett lakásban. - Indulhatunk? – kérdezte, mikor elkészült. Szexis kivágású vörös topban és fekete miniben állt előttem, aminek látványára ugye mire is hangolódhatnak az ember gondolatai…
- Nem korai még Csillához mennünk? Ide is jóval korábban értem ide, mint kellett volna. –
- Most csak ketten megyünk – kacsintott rám ravaszul, élvezve a meglepettség látványát a szemeimben. – Nem szóltam erről neki, mert most egyedül akarok veled lenni – mondta meggyőző eréllyel, szavait kéjesen a fenekembe markolással hangsúlyozva ki, amivel meg is lepett, úgyhogy át kellett állnom a gondolataimmal erre a felállásra. - Rendben – egyeztem bele, gondolva arra, hogy így sem lesz ám rossz dolgom, sőt.

Lassan kezdett sötétedni, mire leértünk a délután becélzott öböl mellé, de közelre még egészen tisztán lehetett látni. Leparkoltam és segítettem Vikinek a cuccait a parthoz vinni, ő pedig kézbe vette a papucscipőjét, mivel a homok túl mély volt abban járni. Már előre ittam magamban a medve bőrére, kezdett felpezsdülni a vérem a fantáziám élénkülésével a látványára, aki szemmel láthatóan felszabadultan és jól érezte magát a hangulatos vízparti szürkületben. Körülnéztem, és csak messze a túlparton észleltem némi mozgást, ezért nyugtázhattam, hogy közelről senki sem láthat, onnan pedig tőlem akár kukkerolhatnak is, nem zavarna engem, és valószínűleg Vikit is csak izgatná. Tudtam, hogy – kicsit előreszaladva az időben - nemsokára ismét hatalmas dugásban lesz részem, ettől a gondolattól aztán beindultak a hormonjaim is… Ahogy sétált a part felé és megállt a víz szélén, mögé léptem és a bal kezemmel átkaroltam hátulról, a másikkal markolászni kezdtem a fenekét, közben pedig a nyakát csókolgattam. Láttam rajta, hogy élvezi és nincs ellenére az, hogy ilyen átmenet nélkül a tárgyra térek, így a bal kezemmel lassan a melleihez értem és a bimbóit izgattam a ruháján keresztül. Miközben átadta magát az élvezeteknek, jobb kezével határozottan benyúlt a sortom alá és megmarkolta a már kővé meredt üstökömet, és játszadozni kezdett rajta.

A céltudatos izgatásától őrülten begerjedtem, mindkét kezemmel átöleltem és a bugyija rejtekét vettem célba az ujjaimmal. Mielőtt odaértem volna, rátette a kezeit az enyémekre, megállítva azokat az érzéki zóna előtt. - Még ne, ne siessük ennyire el, te kis csődör, előtte kóstoljuk meg a vizet – mondta, szembefordult velem és elkezdett vetkőztetni úgy, hogy mindent ő akart rólam levenni, nem engedte, hogy segítsek neki. Ezután – simogatva és érzéki lassúsággal - én is megszabadítottam egyenként a ruhadarabjaitól, és amikor a tangájához értem, a víz felé fordult, gyorsan letolta magáról a partra vetve azt, majd ütemesen besétált a vízbe derékig, melyet a viszonylag gyorsan mélyülő széle miatt néhány lépéssel el is ért. Én is követtem, és elkaptam a derekánál hátulról, majd szenvedélyesen ölelgetni és csókolgatni kezdtem. Amikor az érzelmek kellően fokozódtak bennünk, kézbe vettem a farkam a víz alatt, és hátulról a lába közé irányítottam, majd a puncijához dörzsölgettem, miközben magamhoz húztam őt és tovább simogattam átölelve.

Egy idő múlva éreztem, hogy egyre jobban begerjed a faszomtól, majd hirtelen megfordult, és felugrott a derekamra, hátulról összekulcsolva a lábait rajtam, és egyszerűen nekem esett, őrülten elkezdett csókolni. Az ugrástól viszont elvesztettem az egyensúlyomat és néhány lépést hátrálva végül hanyatt estem vele a vízben. Szerencsére nem fejeltünk össze, így csak egy jót derültünk rajta, majd amikor fel akartam újra állni a még térdig sem érő sekély vízben, nem engedett, helyette egyenesen és beszédesen, hosszan a szemembe nézett, miközben csípőjét a farkam hegyéhez igyekezett illeszteni. Ez mennyei érzés volt, és látni is ezt a kéjes tekintetet, amint méginkább azzá vált, ahogy a faszom kezdett lassan elmerülni a puncijában. Végig rajtam tartotta a tekintetét, melyből tüzes vágy áradt, amit az elejétől fogva vad lovagolással igyekezett csillapítani. Fantasztikus volt érezni, ahogy ez a gyönyörű lány ilyen vehemenciával dugta magát, az izgalmamhoz hozzájárult a csodálatos, előttem ringó melleinek látványa is, a farkamat alig tudtam féken tartani, többször is csak egy hajszál választott el attól, hogy szétrobbanjak a pinájában, pedig a víz sokkal síkosabbá tette a testrészeinket, mintha a parton csináltuk volna.

Úgy sikerült végül féken tartanom magam, hogy elkezdtem mohón és felváltva szopogatni a mellbimbóit, ettől megbabonázva, egyre nagyobb ütemet diktálva magának rövid időn belül erőteljes rángatózással elszállt. Felültem és átöleltem, hogy megtartsam a fáradtságtól elernyedt testét, és magamban nagy boldogság - és valami fajta büszkeség is - töltött el, hogy ekkora élvezetet okoztam neki. Nem akartam semmit elsietni, úgyhogy megvártam, míg magához tér annak ellenére, hogy majd szétrobbant a még mindig a punciban lévő faszom a mozdulatlan helyzet ellenére is. Gyorsabban feléledt, mint amire számítottam a nagy élvezéséből, és azzal a megunhatatlan pikáns nézésével azt sugározta, hogy valami újra készülőben van. Leszállt lassan a faszomról, megfogta a kezeivel és vízzel elkezdte locsolgatni. Aztán rám mászott és megcsókolt, ami nem tartott sokáig, mert a csókja lecsúszott az ajkamról, majd az államról, a nyakamról, és félreérthetetlenül tartott a legrobbanékonyabb porcikám felé. Becsuktam a szemeim és lehajtottam a fejem a kisvízben a homokba. Amikor a nyelve odaért a szerszámomhoz, érzékien végignyalta többször is hosszában, majd a szájába vette és ütemesen elkezdte szopni.

Valami fantasztikus érzés volt, ahogy csinálta, amilyen mélyen lehetett, beeresztette a szájába és vissza, pillanatokon belül az őrület határára kerültem. Nem akartam még elélvezni, ezért hamarosan meg kellett szakítanom a dolgot, felülve kivettem a kezéből és a szájából a farkamat.
- Nem jó valami? – kérdezte meglepődve.
- Dehogynem, csodálatos vagy, csak még nem akarok elmenni – válaszoltam, és a kezét megfogva beljebb húztam a derékig érő vízbe, ahol állva háttal fordítottam és hátulról a vízben belé illesztettem a faszomat. A teljes testünk érintkezése és az érzés, ahogy állva dugtam ezt a bombázót, maga volt számomra a csoda. Tudtam, hogy rajtam van a sor az élvezetek sorában, de kezdett feltűnni, hogy Viki is mintha újra felvenné a ritmust. Ahogy élvezkedtem benne, egyre inkább rásegített a csípőjével is, ezért ismét kezdtem inkább az ő érzéseire ráhangolódni. Nem is kellett neki sok, hogy újra rátaláljon az igazi érzésre, és ismét határozottan és számomra izgatóan önző módon megkívánja a faszomat. Idővel már egyre inkább arra is oda kellett figyelnem, hogy ne essünk el, ezért inkább pozícióváltásra invitáltam kezeimmel. Letérdeltettem a part felé, és hátulról tovább dugtam egyre hevesebben.

Az elmondhatatlanul szexis fenekével ráállt a ritmusra, és a farkammal ellentétesen mozgott, ami ha lehet, csak még jobban felizgatott. Mindketten fel voltunk forrva, úgy éreztem, ha ez így megy, nem kell sok és beleélvezek az izzó pinába. Amikor már nagyon közel jártunk ehhez, hirtelen lelassult, mélyen és hosszan nyomta hátra a popóját, és rám szólt:
- Most maradj úgy! – Megzavart a gyors váltás, így kicsit kizökkentem az érzésből, de Viki láthatóan már ott járt, ahol én is szerettem volna. A lassuló, de határozott csípőmozgás közben sikítva élvezett el. Miközben én rá koncentráltam és őt figyeltem, rájöttem, hogy így most nem fogunk egyszerre elélvezni, ahogy az elején szerettem volna. De jó volt újra látni, hogy ismét elküldtem őt a csillagok közé. Most nem maradtunk így, kicsúsztatta a faszomat magából, kimászott négykézláb a part szélére és hanyatt feküdt a homokban. Nem hagyott magának pihenőt, hiszen ő is tudta, hogy neki ez már a második volt, és hálásnak látszott, hogy önzetlen voltam az élvezetét illetően, ezért a dereka mellé térdeltetett és a mellei közé kérte a szerszámomat.

Ahogy a dudáival közrefogta a faszom és a fejével előrehajolva az ütem végén a szájába engedte a végét, ismét pokolian bepörgetett, legszívesebben szétélveztem volna magam az arcára spriccelve minden muníciómat, amely nem lett volna kis mennyiség, mivel már többször is vissza kellett tartanom magam előzőleg. Azt hiszem, képtelen lettem volna irányítani a fegyveremet, és nem akartam, hogy a haja is kapjon belőlem, így a robbanás előtt még időben inkább leálltam, és gyorsan lejjebb csúszva betettem a dákóm a pucijába, majd heves rohammal, az ösztöneimnek most már végképp szabad utat engedve szinte megerőszakoltam Vikit. Nem fogtam vissza a hangomat, nemsokára őrületes hörgéssel hallattam, hogy teljesen beléürítettem a tölténytáramat. Valami fantasztikusat élveztem akkor, a többszöri megszakítások utáni fokozódó élvezési vágynak és persze Viki elmondhatatlanul szexi alakjának, gesztusainak és kihívó viselkedésének köszönhetően.

Mintha valami csodás álomba csöppentem volna, és bár voltam már hasonlóan szép csajokkal is korábban is, de soha mással nem éreztem magam jobban, mint most vele. Egy ideig pihentem mellette, átölelve őt, és persze elmondtam neki, milyen is volt, milyennek is éreztem azt, ami kettőnk között történt. Ő sem fukarkodott a dicséretekkel. Ezután egy kis levezető úszkálásra invitáltam, amely közben egy kicsit ugrattuk egymást a szexszel kapcsolatban, aztán lemerültem megcsikizni a talpát, majd ő próbálkozott ezzel néhányszor, míg rájött, nekem máshol vannak érzékeny területeim, szóval jól éreztük magunkat, jó volt a hangulat az élvezeteket követően is. Lassan eljött az ideje a távozásnak is: törülközés, öltözködés, szedelőzködés. Úgy éreztem, ez ismét egy csodálatos nap volt, és végre megnyílt a lehetőség arra, hogy Vikivel ezentúl bármilyen alkalommal, bármilyen programot tervezzek, mert úgy gondoltam, bár nagyon gyorsan és kötetlenül kezdődött a kapcsolatunk, de ha ilyen jó a szex vele és ez kölcsönös is, nem okozhat olyan nagy problémát, ha ezúttal az ismerkedés „rendhagyó”, szinte fordított sorrendben zajlik. Felvetettem hát neki hazafelé, hogy másnap este sétáljunk és beszélgessünk egyet valahol, mert szeretném más oldalról is megismerni.

Furcsamód elgondolkodott a számomra egyszerűnek tűnő kérdésen, és kicsit határozatlanul, de végül is igent mondott a sétára. Visszakérdeztem – akkor még nem tudva, mi ez a bizonytalanság benne -, hogy esetleg tegyük-e más időpontra, talán a hely nem megfelelő, stb. Nem mondta meg, mi a gondja, de állította, hogy az időpont és a hely is jó, úgyhogy elmehetünk. Nem értettem – már hányadszor is… -, mi játszódik le benne, de örültem, hogy beleegyezett, ezért nem firtattam tovább a dolgot. Megbeszéltünk minden részletet, mire hazaértünk hozzájuk, majd elbúcsúztam tőle, ahogy kell, és eltoltam a gépet. Másnap találkoztunk is, és volt időnk mindent megbeszélni. Látszott rajta, hogy átgondolt mindent és nem érték váratlanul a kérdéseim. Nagyon őszinte volt, és elmondta, hogy tényleg fantasztikus volt velem és halálra dicsért, hogy milyen jó vagyok az „ágyban”, de nem úgy alakult a kapcsolatunk a megismerkedéstől kezdve, hogy úgy érezné, érdemes lenne miattam a függetlenségét feladnia. Eldöntötte korábban, hogy nem határozza el magát sem a monogámia, sem a szabad élet mellett, egyszerűen csak él, nem siettetve, nem kapkodva el semmit, de ha találkozik valakivel, aki tetszik is neki és akiben meg is érzi, meglátja azt, hogy igazi, megfelelő párja lehet, akkor hajlandó lemondani a függetlenségéről, a kalandokról, a változatosságról.

Meglepett, hogy így fejezte ki magát, és elgondolkoztam kicsit, hogy én miért esek ki egyből ezen a rostán, ha egyébként csupa jót hallottam magamról eddig tőle, és láthatóan élvezte az együtt töltött pillanatokat. Óvatosan elkezdtem kibontani a fonalat, elmondva, milyen nagyszerű és gyönyörű lányt ismertem meg benne, akiről közben kiderült, hogy nem kevésbé intelligens, mint amennyire bombázó, és bár kicsit hirtelen eveztünk mélyebb vizekre, mint általában, de engem legalább annyira érdekel vele kapcsolatban bármilyen időtöltés, mint a szex. - Csak tudod, soha nem járnék olyan pasival, akiről tudom, hogy ilyen könnyen megkapja egy másik lány is, mint például Csilla téged – mondta, és erre máig nagyon erősen emlékszem, mint olyan szívdöfésre, mely porrá zúzott bennem egy nagyon erős érzést. Tudtam, hogy igaza van abban, hogy ez megtörtént, és abban is, hogy a párjától joggal várja el az ember a hűséget, de olyan szerelmes voltam belé, hogy tudtam, ha járhatnék vele, vagyok olyan hűséges, hogy szóba sem jöhetne más, csak ő. Csakhogy ez a mondata ott és akkor olyan határozott volt és olyan erősen belém mart, hogy meg sem tudtam szólalni, hogy „megvédjem” magam és elmondjam, mi dolgozik bennem és mit érzek iránta.

A beszélgetés ekkor megtört, és már kissé más mederben folytatódott tovább, mert az érzelmek vihara dolgozott bennem, pedig így utólag azt hiszem, még nem lett volna minden veszve, ha akaratot és erőt sugározva csak azért is bizonyítást vállalok előtte, hogy igenis ha ő velem van, a botkormányom diktálja, mire gondoljak, mit érezzek, merre nézzek. Később, átgondolva a dolgot, mégegyszer találkoztunk, de akkor már késő volt, hiába volt meg a „tervem”, hatástalanságra voltam kárhoztatva, mert ő már döntött és erősen kerülte a témát, inkább semleges dolgokra terelve a szót. El sem tudom mondani, mennyire sajnáltam akkor, de hát egy kapcsolathoz két ember akarata kell, így nem tudtam az akarata ellen tenni, „lovagiasan” el kellett fogadnom azt. A beszélgetés végén kérte, hogy ha lehet, többet ne találkozzunk, és elmondta, hogy bár soha nem bánta ezt a kalandot, de nem szeretne ebbe annál jobban belefolyni, mint amennyi eddig történt. Nagyon nehéz szívvel búcsúztam el tőle, és tényleg nem kerestem őt többet a későbbiek során.

Azon a nyáron még néhányszor találkoztunk a tónál, amikor úszni mentem, de olyan szívfacsaróan távolságtartó és a korábbiakhoz képest semmitmondó „beszélgetések” történtek ezek alkalmával, hogy az érzéseim – és az övét is – kímélendő egy idő múlva inkább a tó egy messzebbi részére „költöztem” át, csak hogy minél kevesebbet jussanak eszembe „azok a régi szép idők”. Ahogy elmúlt a nyár, majd jött a következő és az azt követő, már nem láttam többé őt, és nemrég Vikiék háza felé betérve láttam, hogy már a névtábla is más, tehát valamikor az évek során el is költöztek. Sokat tanultam ebből a kalandból, mondhatni meghatározó volt a gondolkodásomat illetően, nagy hatással volt rám. Gondolom, az olvasók közül lesz, aki leszűri a tanulságokat, lesz, aki átlép felettük és csak a szex-része érdekli, mindenesetre én azt gondolom, ha csak egyvalaki lesz, akinek akár a szexben, akár a lányokhoz, illetve a párjához való viszonyában segít valamit, már megérte leírnom mindezt.
Hasonló történetek
18043
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
22535
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: