Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Először Vele

Másfél éve tart csodás szerelmünk a fiatalság minden örömével és bánatával. Átlépve a felnőttkor küszöbét de szerelmes tiniként továbbélve.Csodás terveinkről való álmodozás rózsaszín köpenye fedi napjainkat és éjszakáinkat.Mindketten érezzük, hogy elsők és egyben utolsók is vagyunk egymásnak.Nincs szükségünk másra csak egymásra.Az élet gyönyörű Vele...
Soha nem felejtem el első együttlétünket ami ha kissé ügyetlen is volt életem addigi legszebb éjszakáját éltem át.Az ártatlanság bájával feküdtem nála az ágyon és mit sem sejtve néztem a tv-ből ömlő sok értelmetlenséget.Ez a sztár ezzel jött össze,de már megcsalta csak nem tud róla...tiszta elmebaj-gondoltam és kikapcsoltam a képdobozt.Odaléptem a hifihez és rádiót kapcsoltam.Szerelmes kívánságműsor.Romantikus üzenetek meg minden.Úgy éreztem mindegyik semmitmondó.Bezzeg a mi szerelmünk...Mielőtt újabb ábrándozásba kezdtem volna a kedvesem végzett a fürdéssel és egy szál törölközőben belépett a szobába.Haja kisfiúsan kócos,erős testén futkosnak a vízcseppek, mintha egy pillanat alatt be akarnák járni ezt a drága testet.Úgy éreztem én is erre vágyom-apró csókok kíséretében felfedezőútra indulni libabőrös testén.Megtötölközött és befeküdt mellém az ágyba és csak nézett.Láttam a szemében valami olyan tüzet,amit eddig még soha.Félelemmel teli vágyat."Akarod?"kérdezte tőlem olyan halkan,hogy alig hallottam.Szólni nem tudtam csak bólintottam a fejemmel ekkor odahajolt hozzám és szenvedélyesen megcsókolt.Kínosan lassú csókcsatánk bennem is felkeltette a vágyat, ezt kimutatva kacéran játszottam nyelvemmel és finoman harapdáltam ajkait.Aztán hirtelen elrántotta fejét és hebegve elkedzte mondani:Kicsim tudod hogy én még soha...-nem hagytam tovább beszélni.Kezemmel befogtam aggodalmaskodó száját és csak annyit mondtam hogy tudom de menni fog.Beleborzongtam ahogy meztelen teste újra hozzáért az enyémhez és lejjebb már éreztem hogy Ő készen áll.Felült és finoman lehúzta rólam a bugyimat.Láttam hogy elpirul, talán jobban mint én.Újra fölémhajolt és melleimmel kezdett játszani.Eddig már máskor is eljutottunk,csak olyankor mindig közbejött valami,mondjuk egy hangos kiáltás a konyhából:"Fiam,el kéne menni a boltba!"De most üres volt a ház,nem zavarhatott meg senki.Nyelvével finoman körözött a mellemen,ajkaival harapdálta egészen addig, amíg el nem kezdtem lefelé tolni a fejét,célozva arra hogy most már mutasson valami újat.Elidőzött köldökömnél amitől végképp nagyon felizgultam és éreztem hogy akarom őt.Már nem féltem ,nem gondoltam a fájdalomra,ami rám várt,csak arra gondoltam hogy imádom őt.És már éreztem is nyelve hegyét a nagyajkak között mozogni, ahogy felkutatja az ismeretlen tájakat.Hangos sóhajok hagyták el a számat amik szép lassan kéjes nyögésekké alakultak.A szerelmem pedig csak nyalt-falt kipróbálva mindent, amit eddig szeretett volna.Egyik ujja bennem volt, nyelve tovább dolgozott a csiklómnál.Fantasztikus érzés volt,aztán egyszer csak abbahgyta és csak ennyit mondott:te jössz!A hátára feküdt,én föléhajoltam és lassan elindultam lefelé apró csókokat hagyva magam után.Odaérve kezembe vettem férfiasságát és meglehetősen kezdő mozdulatokkal nyalogatni kezdtem a makkját,majd a tövétől a hegyéig nedvesítettem meg.Megjött az önbizalmam mert hallottam rajta,hogy élvezi,nem kis hangot adott ennek...Aztán rövid kényeztetésem után a hátamra döntött és megpróbált belém hatolni-ez nyegyedik-ötödik próbálkozásra sikerült is.Ő nem igazán találta a bejáratot én meg még nagyon szűk voltam de nagy nehezen sikerült.Olyan lassan,finoman csinálta hogy fájdalmat nem,csak végtelen gyönyört éreztem.Aztán egyre csak gyorsított a tempón, párszor még megkérdezte hogy nem fáj-e aztán ő is teljes beleéléssel tette a dolgát.Ekkra élvezetet addig még soha nem éltem át mint akkor éjjel.Testem vonaglott, mind a ketten egyre hangosabban ziháltunk majd átfutott rajtam a csúcsok csúcsa.Testem megrándult és aléltan döltem az ágyra.Kedvesem kihúzta szerszámát és a hasamra élvezett.Egy zsepivel alaposan megtisztított és kifáradva dőlt mellém az ágyra.Fejemet a vállára tettem és csak annyit mondtam:Szeretlek! Ő pedig uyanígy válaszolt és csókot nyomott a homlokomra.
Másnap reggel ártatlanságunk nélkül ébredtünk és folytattuk szerelmes ábrándozásainkat a jövőnkről...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Ez a történet hűen példázza a konyhaművészet aranyszabályát: "Nem elég finomat főzni, tálalni is tudni kő."
Egy tömben leírva, új bekezdések nélkül, a mondatok után nincs kihagyás. Hogy tovább éljek a hasonlattal olyan, mintha a másodikat és a desszertet beleborítanád a levesbe.

:flushed:

Bajusz ·
Kiváncsi voltam erre a "csatározásra", de mostmár vége, béke poraitokra! :yum:

Van valami ebben a tálalás dologban, de nem ez a legnagyobb baj. Taláni benne elütéseket és ezzel együtt már rontja az összképet.
Az egész alatt olyan érzésem volt mintha hullámozna a színvonal. Hol nagyon jó mondatok voltak, valószerű megjegyzésekkel, hol pedig a hullámvölgy aljára ért és az elég gyenge részlet.

Valahol ott búkkál benned a tehetség, de olykor megrázod magad és megint visszazuhan. Akkor megint kűzdheti magát kifele, az újjabb esésig.

Próbáld felszínen tartani!
Bajusz ·
Sorry: Szóval ott bújkál benned tehetség, csak engedd előjönni!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: