Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Először Lacival

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Mikor megismertem Lacit, hát..., az emlékezetes. Tudtam az első találkozásunk előtt, hogy nagy a fasza, de mikor először megláttam, tátva maradt a szám. Lankadtan volt akkora, mint nekem mereven, és a vastagsága is kiemelkedőn nagyobb. Az első ámulatot követően megkérdeztem, hogy megérinthetem-e, mire Ő igent mondott. Leírhatatlan érzés volt kézbe venni egy ekkora péniszt. Elé térdeltem és úgy simogattam. A kezemnek meg volt a hatása, mert egyre nagyobb és keményebb lett. Mire teljesen felállt, egy óriási fasz meredezett az arcom előtt, és egyre nagyobb kedvet kaptam hozzá. Először csak a nyelvemmel simítottam végig, többször, fel és le. A makkjánál mindig tovább időztem. Egyszer csak gondoltam, bekapom. Meglepő volt, hogy kitátott számba csak a töredéke fért annak a hatalmas fallosznak. Akkor kezdtem kételkedni benne, hogy valaha is képes leszek-e magamba fogadni egy ekkora péniszt. Minél intenzívebben szoptam, annál jobban felizgultam, ezért közben ledobáltam magamról az alsó ruházatot, és kézbe vettem saját kőkemény farkam. Mikor úgy éreztem, nem tudom tovább folytatni a szopást, mert teljesen megfájdult az arcom, lassan végignyalva-csókolva a hasát, mellkasát, felemelkedtem. Akkor jött a következő döbbenet, mikor láttam a faszunkat egymás mellett. Az enyém törpepöcsnek tűnt az Övé mellett. Látta, hogy ettől zavarba jöttem, ezért megcsókolt, és szorosan magához ölelt. Nagyon jó érzéssel töltött el, mikor a gigantikus szerszáma a hasamnak nyomódott. Lassan ellazultam, majd lenyúlt, kézbe vette a faszom, és elkezdte verni. Ettől kedvet kaptam, és én is viszonoztam neki ezt a kényeztetést. Pár perc után eltávolodott egy kicsit, szétváltak az ajkaink, és a simogatást a fenekemre kezdte összpontosítani, beleértve a lukam is. Egyre gyorsabban mozgatta hátul a kezét, majd egyszer csak mögém került, előre döntött egy kicsit, és a szájával folytatta fenekem izgatását. Egyre hevesebben nyalt, egyre mélyebbre engedve nyelvét. Engem közben majd szét vetett az izgalom. Minden ízemben remegtem. Ő áttért a fenekem ujjal történő izgatására, egyben igyekezett kitágítani a lukam, amennyire lehetséges. 3 ujja könnyedén járt bennem, én pedig egyre inkább lettem türelmetlen, azt kívánva, bár már bennem lenne. Hamarosan teljesült a kívánságom. Egyszer csak fogta a síkosítós flakont, majd először a farkára, majd a fenekemre engedett belőle. Kívülről a lukamat kente be jó alaposan, majd tett róla, hogy belülre is kerüljön. A szerszámát már csak 2 mozdulat volt bekenni. És eljött a pillanat, mire már nagyon vártam, de egyúttal meg is ijedtem, hogy nem fog belém férni. Szerencsére alaptalan volt a félelmem. Megmarkolta hatalmas farkának tövét, én hátranyúlva széthúztam a fenekem, ezzel próbáltam segíteni Őt. A makkja érintésétől libabőrös lettem, és lassan elkezdte belém tolni gigantikus péniszét. A 25cm-es vértől/erőtől duzzadó hímtag meglepően könnyedén hatolt a végbelembe, nagyon könnyen tágultam. Maga a behatolás hosszú, lassú, és élvezetes folyamat volt. Érezni azt, hogy egy ilyen nagy pénisz nyomul a végbelembe fantasztikus érzéssel töltött el. Csukott szemmel élveztem a pillanatot, mely hosszú másodpercekig tartott, és melyről közben úgy éreztem, sosem ér véget. Egyszer csak megállt, és a tökei nekem ütődtek. A meglepetéstől kipattantak a szemeim, és kérdőn néztem, rá, de megelőzött, és közölte széles mosollyal az arcán:"Tövig benned vagyok. "Nem akartam elhinni. És még csak nem is fájt. Picit feszített, de az is inkább izgató érzés volt. Várt pár percet, de inkább azért, hogy a döbbenetem alábbhagyjon, majd lassan elkezdett mozogni bennem. Mikor kihúzta, csak a makkja volt bent, mikor betolta, tövig merült el bennem. Majd eszemet vesztettem, annyira jó volt, és kb. 5 perc után elélveztem, de nem állt meg közben, folytatta, egyre gyorsabban, kitartóan. Hallottam, hogy Ő is egyre gyorsabban kapkodja a levegőt. Végül már egész gyorsan dugta a seggem, mely egyre jobban sajgott a benne lévő nagy fasztól, de nem álltunk meg. Ekkor picit visszavett a tempóból, mert a karjaim nem tartottak meg, és a lepedőre buktam. Megvárta, míg összeszedtem magam, közben lassan mozgott bennem tovább. Mikor úgy éreztem, képes vagyok folytatni, felé fordultam, és megkértem, hogy hadd lovagoljak a továbbiakban. Nem volt ellenére. Lassan, összehangolt mozgással vízszintbe helyezkedett, miközben egy másodperce sem váltunk szét. Mikor sikerült mindkettőnk számára kényelmes pózt felvenni, nekirugaszkodtam, és elkezdtem lovagolni csodás. Egyre vadabb tempóban galoppoztam. Most már csak egy célom volt, mégpedig hogy Ő is elélvezzen. És eljött a rég várt pillanat. Felhördült, megmarkolta a csípőm, és magára húzott, és a következő pillanatban belém élvezett. Még gyors egymásutánban háromszor vágta belém dárdáját, míg végül elapadt a gejzír. Az a csodás ragacsos anyag lassan szétáradt bennem. Elégedetten néztem rá, a mellkasára hajtottam fejem. A fasza lassan lekonyult, de a mérete miatt nem csúszott ki belőlem. Én ott feküdtem rajta, fenekemben a lassan lankadó farkával, kielégülve, tökéletes nyugalomban. Mégis azt vártam, mikor lesz lehetőségem ezt ismét átélni. Fél évig jártunk, és szerencsére még sokszor megismételtük ezt. Imádtam vele lenni, és szívesen emlékszem vissza a vele töltött csodás órákra.

Hozzászólások
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: